Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijnquote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Meer een verbazing (ipv irritatie): is het een trend om voormalig tennisspelers in een reclame te zetten?Steffi Graf en nu weer André Agassi.
Oh dat wist ik niet. Grappig.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijn
Die mogen best een balletje meeslaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Meer een verbazing (ipv irritatie): is het een trend om voormalig tennisspelers in een reclame te zetten?Steffi Graf en nu weer André Agassi.
Dus omdat ze een stel zijn, hebben ze mss geldproblemen?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Hebben ze geldproblemen ? aangezien ze n stel zijn
Nee omdat ze blijkbaar beide genoodzaakt zijn om in reclames mee te doen in een zelfde periodequote:Op maandag 30 maart 2026 14:14 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dus omdat ze een stel zijn, hebben ze mss geldproblemen?
Omdat die Andy een droogkloterig gevoel voor humor heeft en Melissa nog steeds de bitch uit de achterbuurt is.quote:
Ik stoor me wel aan die Graf-reclame (...)quote:Op zondag 29 maart 2026 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Dat die zaak überhaupt nog bestaat...quote:Op maandag 20 april 2026 17:47 schreef Näsenbar het volgende:
Seats.
Sofas.
Seats!
Sofas!
Seats and sofas!![]()
9 van de 10 mensen die in beeld komen bij Opsporing Verzocht kunnen dat ook zeggenquote:Op maandag 20 april 2026 18:14 schreef Martinello het volgende:
We rijden wel auto, maar we hebben er geen!”
quote:Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef TLC het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die in beeld komen bij Opsporing Verzocht kunnen dat ook zeggen
Een datingapp voor rijke mensen ja.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen irritatie reclame maar ik verbaas me over het nieuwe (?) logo van de Postcode Loterij. Lijkt wel een datingapp.
Want alleen rijke mensen hebben een postcode.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een datingapp voor rijke mensen ja.
Audi RS6 jeweettogquote:Op maandag 20 april 2026 21:02 schreef TLC het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen die in beeld komen bij Opsporing Verzocht kunnen dat ook zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |