abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219878597
Hier verder met slechte en/of irritante reclames.

Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…
anonieme razernist
pi_219878609
Eigenlijk hadden er voor de huidige titel nog de woorden 'Buiten die van Dierenlot….' moeten staan.
anonieme razernist
pi_219879336
Nou Klaas, we gaan je missen..... oid. Geen idee waar het over gaat verder. Maar wat een zeikstem
pi_219879858
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
pi_219880207
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
En die kerel zie je overal,op elke zender, altijd, en is ongetwijfeld inmiddels multimiljonair. Maar het was nóg niet genoeg voor hem. Ahold-Delhaize redde hem van van de dreigende armoede, met een oneindige reeks kutreclames. Hoera.
anonieme razernist
pi_219880268
Die van een stoel en appeltaart
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219880643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef TLC het volgende:
De stortvloed ineens aan beleggingsreclames met onder andere die vreselijke die altijd afsluit met 'baby' :r

Ik ben je fucking baby niet :r
Dacht een tijdje van Kevin Timmer/Daytrading verlost te zijn, toen hij opeens weer vol in beeld was. Z'n pogingen om vriendelijk te kijken zijn iets minder mislukt. Maar dan wel een heel lange reclame, dus huppa gelijk weer weggewerkt. Dan komt-ie terug met een kortere. De kortste variant 0:33 en de langste meen ik ruim 6 minuten. AH kan heel duidelijk zijn met de instandhouding van z'n naamsbekendheid in 6 seconden! Coolblue is vaak 15 sec.
pi_219880646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ter promotie van het schoon weggooien van je PMD-afval
Goed leeggeknepen is niet hetzelfde als schoongemaakt. .
Je schijnt plastic verpakkingen opeens schóón te moeten inleveren. Etiketten en zo moesten er al af, wat vaak niet lukt.
AH heeft maaltijdsalades in lichter formaat plastic gedaan en op de achterkant van de informatiesticker de van bovenaf leesbare opschepperij over hun bijdrage aan het milieu met gerecyceld plastic. De onderste rand van de opstaande kant is irrititant verticaal geribbeld en makkelijker in te deuken.
pi_219880648
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.
Ik heb niet echt een hekel aan ze en het is duidelijk dat geen tekst haar eigen tekst is. Het zijn korte video's, die je kan negeren door een andere kant op te kijken.

Inmiddels doen veel vloggers telkens 2 korte reclames. Sommigen zo veel, dat de aandacht verslapt en ik tussendoor wat anders ga doen en de vlog al voorbij is als ik weer kijk. Geen aanbeveling om de volgende aflevering te bekijken.

De kinderen die kleren uitzochten bij Yola Mode bewogen zich de eerste keer erg goed. Heel anders waren die twee overdreven volwassenen, die ik aanvankelijk niet kon plaatsen. Ik zou niet willen dat mijn kinderen zo bejegend werden door verkoopsters.
Inmiddels is het nieuwtje eraf en is de tweede reclameversie al minder.
pi_219880651
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De laatste is best grappig. Hij doet volslagen idioot. De volwassene probeert hem te negeren en dan stuit hij op een klein kind waarvan de moeder iets verderop staat. Ze heeft zo te zien duidelijk kritiek op zijn rare gedrag. Na een zeer korte woordwisseling slaat hij snel een zijstraatje in.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 07:10:34 #11
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219880863
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien

kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Drop you like an ill, bad habit
pi_219880873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 07:10 schreef pmponer het volgende:
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien

kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?
  dinsdag 20 januari 2026 @ 07:27:35 #13
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219880902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 07:14 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?
Kennelijk, en de stijging tov het jaar ervoor is niet mals te noemen. Kennelijk gaat het nog heel goed in Nederland.
Maar ik vind het vooral een schijt lange reclame die momenteel veel te veel op tv is.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')