En die kerel zie je overal,op elke zender, altijd, en is ongetwijfeld inmiddels multimiljonair. Maar het was nóg niet genoeg voor hem. Ahold-Delhaize redde hem van van de dreigende armoede, met een oneindige reeks kutreclames. Hoera.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
Dacht een tijdje van Kevin Timmer/Daytrading verlost te zijn, toen hij opeens weer vol in beeld was. Z'n pogingen om vriendelijk te kijken zijn iets minder mislukt. Maar dan wel een heel lange reclame, dus huppa gelijk weer weggewerkt. Dan komt-ie terug met een kortere. De kortste variant 0:33 en de langste meen ik ruim 6 minuten. AH kan heel duidelijk zijn met de instandhouding van z'n naamsbekendheid in 6 seconden! Coolblue is vaak 15 sec.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef TLC het volgende:
De stortvloed ineens aan beleggingsreclames met onder andere die vreselijke die altijd afsluit met 'baby'![]()
Ik ben je fucking baby niet
Goed leeggeknepen is niet hetzelfde als schoongemaakt. .quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ter promotie van het schoon weggooien van je PMD-afval
Ik heb niet echt een hekel aan ze en het is duidelijk dat geen tekst haar eigen tekst is. Het zijn korte video's, die je kan negeren door een andere kant op te kijken.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.
De laatste is best grappig. Hij doet volslagen idioot. De volwassene probeert hem te negeren en dan stuit hij op een klein kind waarvan de moeder iets verderop staat. Ze heeft zo te zien duidelijk kritiek op zijn rare gedrag. Na een zeer korte woordwisseling slaat hij snel een zijstraatje in.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:10 schreef pmponer het volgende:
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien
kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Kennelijk, en de stijging tov het jaar ervoor is niet mals te noemen. Kennelijk gaat het nog heel goed in Nederland.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?
Iets van 70 % wordt gebruikt voor marketing geloof ik? Het is gewoon een verdienmodel voor marketeers.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:10 schreef pmponer het volgende:
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien
kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Vooral die pixels als ze gaat streaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:21 schreef Writersright het volgende:
Die irritante reclame met die (HAK?) vrouw van Ziggo.
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 03:05 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hekel aan ze en het is duidelijk dat geen tekst haar eigen tekst is. Het zijn korte video's, die je kan negeren door een andere kant op te kijken.
Doe is nog erger dan Piekema iddquote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dat eentje van madmuscles? Met wild zwiepende poppetjes die oefeningen voordoen, zoals je vroeger in je ondergoed voor het geopende raam staand ochtengymnastiek voor de man moest doen? Met een geplastificeerde vrouw, die zowel een obese vader als veel te dikke echtgenoot heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2026 10:36 schreef King_Merc het volgende:
Youtube ai meuk “Tai chi walking”
En die crypto gast…
Al die KWF reclames zijn cringe.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
Er is iets aan die zangeres in dat KWF-spotje dat me irriteert. Haar ademhaling of zo.
Bekijk deze YouTube-video
Dacht eerst dat het Johan Derksen was.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Alles met die vermenselijkte dieren. Nu weer een van de ANWB reclame geloof ik met zo'n pratende hond, vreselijk kinderlijk
En heeel lang duurtquote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kennelijk, en de stijging tov het jaar ervoor is niet mals te noemen. Kennelijk gaat het nog heel goed in Nederland.
Maar ik vind het vooral een schijt lange reclame die momenteel veel te veel op tv is.
Klinkt ook zo goedkoop.quote:
Echt eh. Geen enkele zin zou door een kind zijn bedacht.quote:Op maandag 26 januari 2026 21:45 schreef Eightyone het volgende:
Het idee dat we naar een groots actrice in de dop zitten te kijken heb ik iig niet.
Nog los van die vreemde zinnetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:31 schreef Poefbank het volgende:
Hij is terug
en brood ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op donderdag 29 januari 2026 14:31 schreef Poefbank het volgende:
Hij is terug
Wat een stel mongolen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Is het nou Najib?quote:
Geen idee, maar ik hoop van wel.quote:
Kopstem met extra valse lucht 'voor de emotie'.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
Er is iets aan die zangeres in dat KWF-spotje dat me irriteert. Haar ademhaling of zo.
Bekijk deze YouTube-video
Dure Temu/shein uitstraling reclame.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:31 schreef BragilLarabla het volgende:
Vrouw staat te wachten op een perron in de regen:
• Man stapt uit en zij bestelt meteen scheerapparaat, omdat ze z'n baard niet leuk vind.
• Het regent dus, maar ook direct (impulsief) regenschoenen bestellen.
Volgende shot:
• Man in geen velden of wegen te bekennen. Tsja, dat gebeurd er als je binnen 1 seconde al je eigen mening door gaat drukken!
• Neemt regenschoenen in ontvangst, terwijl inmiddels de zon al weer schijnt.
Nee, goeie reclame Amazon (sowieso al een bedrijf dat je moet mijden als de pest), nu zit ze achter met twee producten waar ze niets aan heeft. Briljant verzonnen daar!
Hier ook meer radio-reclame dan tv.quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister tegenwoordig veel meer radio (op het werk) dan dat ik tv kijk. Mijn ergernmeer rissen gaan dan ook vooral over radiocommercials. Zeker als die gewoon veel te lang op de radio hoorbaar blijven. Ik word zo onderhand echt moe van die Indeed-commercials.
De ene draait om Emma: "Een instant-zen arrangement dat kan over drie weken pas weer."
De andere draait om een vrouwelijke chef: "Succes Klaas, we gaan jouw ervaring en kennis erg missen."
Die ene van Douwe Egberts - "moet je kijken, leuke gast. Ja, I know "- en die andere - "Heb jij er ook eentje rondrennen? Ja, die andere stuiterbal" - mogen ook wel weg. Verzin wat nieuws.
Ik ga nooit meer naar de Jumbo. De ene keer waar je weg, de ander keer wordt je doof geschreeuwdquote:
Het ergste van de Jumbo is; ze verkopen momenteel geen hazelnoot paaseitjes.quote:Op maandag 2 februari 2026 09:23 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar de Jumbo. De ene keer waar je weg, de ander keer wordt je doof geschreeuwd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |