En die kerel zie je overal,op elke zender, altijd, en is ongetwijfeld inmiddels multimiljonair. Maar het was nóg niet genoeg voor hem. Ahold-Delhaize redde hem van van de dreigende armoede, met een oneindige reeks kutreclames. Hoera.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
Dacht een tijdje van Kevin Timmer/Daytrading verlost te zijn, toen hij opeens weer vol in beeld was. Z'n pogingen om vriendelijk te kijken zijn iets minder mislukt. Maar dan wel een heel lange reclame, dus huppa gelijk weer weggewerkt. Dan komt-ie terug met een kortere. De kortste variant 0:33 en de langste meen ik ruim 6 minuten. AH kan heel duidelijk zijn met de instandhouding van z'n naamsbekendheid in 6 seconden! Coolblue is vaak 15 sec.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:01 schreef TLC het volgende:
De stortvloed ineens aan beleggingsreclames met onder andere die vreselijke die altijd afsluit met 'baby'![]()
Ik ben je fucking baby niet
Goed leeggeknepen is niet hetzelfde als schoongemaakt. .quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ter promotie van het schoon weggooien van je PMD-afval
Ik heb niet echt een hekel aan ze en het is duidelijk dat geen tekst haar eigen tekst is. Het zijn korte video's, die je kan negeren door een andere kant op te kijken.quote:Op maandag 19 januari 2026 18:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat Leo Alkemade ervoor heeft gezorgd dat meer mensen een hekel hebben gekregen aan zijn dochter dan aan hemzelf.
De laatste is best grappig. Hij doet volslagen idioot. De volwassene probeert hem te negeren en dan stuit hij op een klein kind waarvan de moeder iets verderop staat. Ze heeft zo te zien duidelijk kritiek op zijn rare gedrag. Na een zeer korte woordwisseling slaat hij snel een zijstraatje in.quote:Op maandag 19 januari 2026 21:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De reclames van AH sinds die nieuwe manager. Krijg altijd jeuk als ik die gast zie.
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:10 schreef pmponer het volgende:
De dierenlot meuk, om je kapot te ergeren, steek dat geld in het beter maken van de dieren
Ipv om geld te schooien
kennelijk werkt het goed, als je kijkt naar hun eigen cijfers
https://77340757.flowpaper.com/Jaarverslag2024/#page=86
Kennelijk, en de stijging tov het jaar ervoor is niet mals te noemen. Kennelijk gaat het nog heel goed in Nederland.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:14 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, die halen 'gewoon even' 24mio op per jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |