Ja, de allerarmsten wonen onder een brug.quote:Op donderdag 23 april 2026 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want alleen rijke mensen hebben een postcode.
Die is volgens mij zelfs AI. Die kunstkoppen.quote:Op donderdag 23 april 2026 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
Was die nieuwe van Trivago al genoemd met die drie gasten in het zand? Trivago zit sterk in mijn allergie.
Maar dat zeggen ze bij alle musicals dat ze stoppen, de ellende alleen is dat ze dat nooit doen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:00 schreef DrMarten het volgende:
Er is een nieuwe schreeuwerige reclame over die Moulin Rouge musical. Nu gelukkig wel met de aankondiging dat die ellende definitief stopt.
Die leus is minstens zo erg: "The power of postcodes". Echt: gooi jezelf weg of zo.quote:Op donderdag 23 april 2026 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Het is geen irritatie reclame maar ik verbaas me over het nieuwe (?) logo van de Postcode Loterij. Lijkt wel een datingapp.
Degenen die dat bedacht en goedgekeurd hebben, mogen wat mij betreft een Mexicaanse kartel behandeling krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die leus is minstens zo erg: "The power of postcodes". Echt: gooi jezelf weg of zo.
Daar heeft de Tweede Kamer geen ruk mee te maken. Dan moet je bij je gemeente zijn, want dan klopt hun GBA niet.quote:Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef Klik het volgende:
De meest hardnekkige reclame van het bedrijf Tweede Kamer
[ afbeelding ]
Edit: al 10x verhuisd maar ze blijven het sturen
Over 6 maanden gaan ze weer zo een brief sturen, gok ik zo.quote:Op zondag 26 april 2026 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daar heeft de Tweede Kamer geen ruk mee te maken. Dan moet je bij je gemeente zijn, want dan klopt hun GBA niet.
Als je al 10x een stempas voor de tweedekamerverkiezingen van 2023 hebt gehad, is er iets goed mis inderdaad!quote:Op zondag 26 april 2026 21:35 schreef Klik het volgende:
De meest hardnekkige reclame van het bedrijf Tweede Kamer
[ afbeelding ]
Edit: al 10x verhuisd maar ze blijven het sturen
Inderdaad heel erg irritant en als je ze moet geloven val je kilo´s af in zeer korte tijd. Sterker nog, je krijgt er een totaal ander figuur van!quote:Op maandag 27 april 2026 08:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet op tv, maar ik geloof dat YT me erg graag aan de Tai Chi wil hebben dmv AI gegenereerde buffed asians
Het moet er kennelijk op lijken alsof die panelen zķveel hitte afgeven dat je er van gaat zweten!quote:Op maandag 27 april 2026 11:41 schreef V. het volgende:
Die man van Zonneplan... waarom hebben ze zijn hoofd ingesmeerd met vaseline?
Vooral dat de reclame zo lang duurt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Bente in de reclame voor Vodafone met een tenenkrommende Nederlandse tekst op de melodie van 'You're The One That I Want' uit Grease…
Bekijk deze YouTube-video
Vreselijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Bente in de reclame voor Vodafone met een tenenkrommende Nederlandse tekst op de melodie van 'You're The One That I Want' uit Grease…
Bekijk deze YouTube-video
Hij draagt slip-in schoenen van Sketchers, omdat hij niet meer kan bukken om zijn veters te strikken.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:01 schreef TLC het volgende:
Ik wil van Gullit eigenlijk best weten of dat ViteaPro nu echt werkt
Of hij faked zijn stramme rug om maar gratis schoenen te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij draagt slip-in schoenen van Sketchers, omdat hij niet meer kan bukken om zijn veters te strikken.
Dus tja
Misschien hebben ze er nog wat aan.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:58 schreef V. het volgende:
Die verschrikkelijke incontinentieverband-reclame van die twee yoga-ende wijven.
"Ssssst, ik laat me gaan..."
Gadver.
quote:
Zij is nooit grappig.quote:
Echt die belabberde tekst, die matige zang... Damn...quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral dat de reclame zo lang duurt.
Toevallig wel ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij hebt vast een vriendin die veel grappiger is?
Sowieso reclamemakers die populaire hits of filmmuziek gebruiken om een artikel te verkopen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral dat de reclame zo lang duurt.
Dat doet toch bijna elke reclamemaker? Het gaat juist om de herkenbaarheid van het deuntje, dat trekt de aandacht.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sowieso reclamemakers die populaire hits of filmmuziek gebruiken om een artikel te verkopen.
Bente Snel! Hihaho!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:17 schreef Eightyone het volgende:
Die zenuwachtige sneller-dan-snel-reclame van Vodafone is ook niet best.
Het deuntje is nog matig gezongen ook. Met Bente heb ik weinig, maar zij kan beter.
Die vind ik juist leuk (vergeleken andere reclames).quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef camilero het volgende:
Wat mij irriteert is de overdaad aan infantiele reclames (ja, ik weet het, pleonasme...) met zogenaamd grappige pratende dieren
Eens. AI-slop.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef camilero het volgende:
Wat mij irriteert is de overdaad aan infantiele reclames (ja, ik weet het, pleonasme...) met zogenaamd grappige pratende dieren
Dries Roelvink?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek die reclame met zo’n niet-bestaand knalgeel beest die met zijn hand rondjes draait op zijn buik, wat murmelt en hij is elke avond op de tv.
Oh, dan zal het wel iets met de Jumbo zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |