Hij draagt slip-in schoenen van Sketchers, omdat hij niet meer kan bukken om zijn veters te strikken.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:01 schreef TLC het volgende:
Ik wil van Gullit eigenlijk best weten of dat ViteaPro nu echt werkt
Of hij faked zijn stramme rug om maar gratis schoenen te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij draagt slip-in schoenen van Sketchers, omdat hij niet meer kan bukken om zijn veters te strikken.
Dus tja
Misschien hebben ze er nog wat aan.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:58 schreef V. het volgende:
Die verschrikkelijke incontinentieverband-reclame van die twee yoga-ende wijven.
"Ssssst, ik laat me gaan..."
Gadver.
quote:
Zij is nooit grappig.quote:
Echt die belabberde tekst, die matige zang... Damn...quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral dat de reclame zo lang duurt.
Toevallig wel ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 16:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij hebt vast een vriendin die veel grappiger is?
Sowieso reclamemakers die populaire hits of filmmuziek gebruiken om een artikel te verkopen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooral dat de reclame zo lang duurt.
Dat doet toch bijna elke reclamemaker? Het gaat juist om de herkenbaarheid van het deuntje, dat trekt de aandacht.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sowieso reclamemakers die populaire hits of filmmuziek gebruiken om een artikel te verkopen.
Bente Snel! Hihaho!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 18:17 schreef Eightyone het volgende:
Die zenuwachtige sneller-dan-snel-reclame van Vodafone is ook niet best.
Het deuntje is nog matig gezongen ook. Met Bente heb ik weinig, maar zij kan beter.
Die vind ik juist leuk (vergeleken andere reclames).quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef camilero het volgende:
Wat mij irriteert is de overdaad aan infantiele reclames (ja, ik weet het, pleonasme...) met zogenaamd grappige pratende dieren
Eens. AI-slop.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:04 schreef camilero het volgende:
Wat mij irriteert is de overdaad aan infantiele reclames (ja, ik weet het, pleonasme...) met zogenaamd grappige pratende dieren
Dries Roelvink?quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek die reclame met zo’n niet-bestaand knalgeel beest die met zijn hand rondjes draait op zijn buik, wat murmelt en hij is elke avond op de tv.
Oh, dan zal het wel iets met de Jumbo zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |