Kutmongool.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:59 schreef Eightyone het volgende:
Wat zou Liselot hebben gezegd, onder dat censuur-piepje?
Die neppe Amazon reclame ook. Met zo'n treinstation in de bergen en dan zo'n matig erin-gesoept Hollands huis.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 01:26 schreef Pwn_zoon het volgende:
Dat die Amazon reclame nog steeds op tv is, die is er sinds januari bijna elk reclameblok op.
En Gullit met z'n (insert Amsterdams accentje) slippins![]()
Daarom Jürgen mit seiner weisse zahnen!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
Er is een nieuwe Trivago reclame met drie knakkers in het zand en je ziet aan de monden dat het AI is. Dus het kost die eikels ook nog eens niks, buiten het feit dat die reclames pure terreur zijn. Daarom alleen al zal ik nooit iets via hen boeken.
Als kopschoppen nou één keer okee zou zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
Er is een nieuwe Trivago reclame met drie knakkers in het zand en je ziet aan de monden dat het AI is. Dus het kost die eikels ook nog eens niks, buiten het feit dat die reclames pure terreur zijn. Daarom alleen al zal ik nooit iets via hen boeken.
Ja, dat krijg je wanneer de kraan word dichtgedraaid.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 09:04 schreef TLC het volgende:
Hmmz is omroep Max nu ook begonnen met het installeren van badkamers ?
En heeft een bamboe tandenborstel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:58 schreef TLC het volgende:
Ik snap dat ook niet, Anita Witzier is volledig gekleed maar toch draagt zij een badjas
Hetzelfde met de Stelz abri's die nu worden gepresenteerd als 'limonade'quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:55 schreef Bargehassus het volgende:
Niet eens zo irritant maar wel opvallend: Ik zie nu op YT af en toe reclame voorbij komen van Cola-Bacardi met 5% alcohol. Maar er mag in Nederland toch helemaal geen reclame worden gemaakt voor alcohol?
Thanks.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hetzelfde met de Stelz abri's die nu worden gepresenteerd als 'limonade'
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind die vrij opvallend wegens het pilletje dat de mond nog in gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hetzelfde met de Stelz abri's die nu worden gepresenteerd als 'limonade'
Bekijk deze YouTube-video
De voice over van die reclames heeft meestal ook een spraakgebrek. Zal de doelgroep wel aanspreken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:30 schreef golfer het volgende:
Lebara.
Met scenes die niets met een telefoom provider te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |