En niet alleen z'n ogen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Gele ogen en een ingevallen koppie. Dat was zijn laatste video. Zag er gewoon ziek uit.
En ook snel gegaan, vergeleken met eerdere videos.
Ja zijn gezicht ook viel mij op maar ik dacht misschien komt het ook door slechte bewerking. Maar ik kijk zijn filmpjes normaal niet.quote:
quote:De belangrijkste oorzaken van plots optredende (acute) geelzucht:
stenen in de galwegen,
virale leverinfectie,
ontsteking van de pancreas,
geneesmiddelen of kruiden,
hartfalen van de rechter hartkamer,
gevolgen van een operatie,
veralgemeende infectie,
voeding via een katheter in een ader (parenterale voeding),
pancreaskanker.
De meest frequente oorzaken van chronische geelzucht:
overmatig alcoholgebruik,
zeer uitgebreide leverbeschadiging,
auto-immune aandoeningen,
chronische leverinfecties,
uitzaaiingen (van kanker) in de lever.
Dat klinkt een beetje vergelijkbaar met Michelle Trachtenberg, die had ook gele ogen en een totaal ander, ingevallen gezicht en zieke uitstraling.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef capricia het volgende:
Gele ogen en een ingevallen koppie. Dat was zijn laatste video. Zag er gewoon ziek uit.
En ook snel gegaan, vergeleken met eerdere videos.
Nou, Wie weet was Jensen ook wel diabetisch.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:56 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje vergelijkbaar met Michelle Trachtenberg, die had ook gele ogen en een totaal ander, ingevallen gezicht en zieke uitstraling.
Daar krijg je, zolang de lever niet al te erg aangetast wordt, iig niet zo'n kleur van.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, Wie weet was Jensen ook wel diabetisch.
Blijft gokken.
Lijkt toch wel echt op het eindstadium van een leverziekte, wat uiteraard ook door diabetes veroorzaakt kan zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Blijft gokken.
Bij Jensen doet het me denken aan situaties zoals bij Mama Cass Elliot, beiden hadden hun hele leven een zwaarder postuur en op een gegeven momentt kan dat het hart extra belasten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Blijft gokken.
Natuurlijk. Anders was hij niet uit het niets doodgevallen. Dat was immers voorspeld door de wappies: Als je je laat vaccineren val je dood neer.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:10 schreef Starhopper het volgende:
Deel 2?! Maar was hij nou stiekem gevaccineerd of niet?! Ik stel alleen maar vragen.
Ik las in deze topicreeks dat ie zich op het einde toch had laten vaccineren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders was hij niet uit het niets doodgevallen. Dat was immers voorspeld door de wappies: Als je je laat vaccineren val je dood neer.
Bij deze zit je ook onder de knop bij de aivdquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
Wakker??! Was Jensen woke? Serieus?quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij was met alle respect nou niet bepaald het scherpste mes in de lade. Voornamelijk dommigheid m.i. Dat zeer luie "denken".quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een van de meest wakkere mensen van Nederland.
Dan zijn ze daar vrij laat mee aangezien hij al 5 jaar dagelijks (?) uitzond.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
Gast, heb je gezien hoe hij er uit zag, dat was niet bestquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
13 in een dozijn? Is dat een sarcastische verwijzing naar de ‘hoeveel eieren gaan er in een dozijn ‘ sketch 😂quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:26 schreef kalinhos het volgende:
52 is wel wat jong ja. Ik moet zeggen dat ik zijn radioshows best tof vond destijds, het was anders dan bijna alle andere 13in1-dozijn dj’s. Zijn tv programma vond ik eigenlijk maar mwah. Vaak bleef je kijken vanwege de gasten, maar zijn voorbedachte grapjes, ezels in het publiek en verschrikkelijk slechte photoshops waren niveau schoolkrant, heb daar nooit echt om kunnen lachen eigenlijk.
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gast, heb je gezien hoe hij er uit zag, dat was niet best
Ik begreep dat ie bezig was met gewichtsverlies.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.
Compleet ingevallen gezicht, bleek en uit porties.
Frank van de Goot zegt altijd dat een hartaanval geen doodsoorzaak is maar een gevolg van iets.
Hij is overleden aan een hartaanval dat klopt niet, de hartaanval is ontstaan door iets anders. En dat is de doodsoorzaak.
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanvalquote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.
Compleet ingevallen gezicht, bleek en uit porties.
Frank van de Goot zegt altijd dat een hartaanval geen doodsoorzaak is maar een gevolg van iets.
Hij is overleden aan een hartaanval dat klopt niet, de hartaanval is ontstaan door iets anders. En dat is de doodsoorzaak.
Aanval toch? In Spanje?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanval
Ja, hartstilstand. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanval
Roadshows waren ook altijd interessant om naar te kijken. Ik hoop dat ze zijn site laten staan, of alles op YouTube/Rumble zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef Viesdik het volgende:
Ik mis hem echt. Nooit meer een Jensen show.
Zoiets doen ook veel mensen bij de podcasts van Maarten van Rossem.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Tip!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Geilquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een keer bij zijn show geweest. In de aflevering waarin Kim Holland haar 'grotje' liet zien.
Jij kan slapen met AirPods in? Wow!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Die wappieshow ga ik niet missen. Zijn shows van 20 jaar terug waren wel leukquote:Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef Viesdik het volgende:
Ik mis hem echt. Nooit meer een Jensen show.
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.quote:
Oppervlakkige humor is altijd grappig, hoef je niet zelf na te denkenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Die wappieshow ga ik niet missen. Zijn shows van 20 jaar terug waren wel leuk
Sorry maar ik geloof niet in een platte aardequote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:14 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Oppervlakkige humor is altijd grappig, hoef je niet zelf na te denken
Gewoon lekker deugen in de maalstroom der meeloperij. Zijn de zwakkeren uitstekend in.
Ik ken dat radioprogramma niet, maar van gelul over staatsschulden, aandelenbeurzen, en zulks zou ik zelf ook slaperig worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet in een platte aarde
Ik vind 'wakker' zo'n stomme term, ik noem het liever bewust. En dat heb je ook in verschillende gradaties. Jensen durfde heel veel zaken ook níet te benoemen en voor mijn gevoel hield hij voor de 'complotdenkers' bewust informatie achter.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
waar ben jij van bewust dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:02 schreef n__n het volgende:
[..]
Ik vind 'wakker' zo'n stomme term, ik noem het liever bewust. En dat heb je ook in verschillende gradaties. Jensen durfde heel veel zaken ook níet te benoemen en voor mijn gevoel hield hij voor de 'complotdenkers' bewust informatie achter.
En ja ik was er ook zo één, nooit meegedaan aan al die onzin en direct al met een gestrekt been erin gegaan. Maar Jensen was ik al snel gepasseerd, want die bleef 'te veel hangen'.
In wat voor parallel universum ben ik nu weer beland...quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Aan het begin dacht ik dit ligt er zo dik bovenop dit moet wel satire zijn. Maar, dat is dus niet zoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:22 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
In wat voor parallel universum ben ik nu weer beland...
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.quote:
Wat is er mis met de NOSquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:
[..]
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @:BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
Dommig vond ik hem niet, hij was in zijn 20er jaren al een media icoon, de meeste mensen van die leeftijd zitten alleen te zeuren over hun studieschulden en de woningmarkt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:29 schreef Mubassie het volgende:
Is dit een verzamelplek voor de "club der wakkere mensen"?
Jensen was niet meer dan een dommige complotdenker. En ook die sterven helaas aan een hartstilstand.
Hij had het beter bij radio kunnen houden, toen was ie nog leuk.
Desalniettemin rip.
De mogelijkheid dat jouw interpretatie onjuist is en zo’n halfie als @blikopdenos net zo bevoordeeld is is een station wat al lang geleden gepasseerd is denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:
[..]
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @:BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
Hoezo zou er geen toekomst in radio zitten? Het kan aan mij liggen, maar de top dj's in Nederland verdienen gewoon tonnen tot 1 miljoen, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
maar er was geen station meer wat hem zou aannemen na zijn wappie-afslag, zeker niet de stations die de bedragen eventueel betalen die jij noemt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hoezo zou er geen toekomst in radio zitten? Het kan aan mij liggen, maar de top dj's in Nederland verdienen gewoon tonnen tot 1 miljoen, schat ik zo in.
dat is natuurlijk wel waar. Maar waarom nam hij die afslag als hij het zelf niet geloofde?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
maar er was geen station meer wat hem zou aannemen na zijn wappie-afslag.
Zolang de groep mensen die op dit moment minimaal 40 is groot genoeg is, kan dat nog.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hoezo zou er geen toekomst in radio zitten? Het kan aan mij liggen, maar de top dj's in Nederland verdienen gewoon tonnen tot 1 miljoen, schat ik zo in.
Hij was zeker niet dom, op zijn complotdenken naquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dommig vond ik hem niet, hij was in zijn 20er jaren al een media icoon, de meeste mensen van die leeftijd zitten alleen te zeuren over hun studieschulden en de woningmarkt.
Wat er mis is? De eindeloze framing en het weglaten van cruciale informatie, wat voortdurend wordt aangekaart op dergelijke platforms. En dan krijg je natuurlijk geen discussies, want veel journalisten blokkeren iedereen met kritiek op hun werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS
Ze zijn niet met de grond gelijk gemaakt. Een wappie leger heeft met trollen op een walgelijke manier twitter ingenomen en daar tegen alles wat ze niet zint aan lopen trappen.
Te zielig voor woorden.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit dus, gewoon een teringlijertje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
Hij had in 2018 ook al een hartinfarct gehad, als je dan je leefstijl niet verbetert kan het je later alsnog fataal worden. En in zijn laatste video zag hij er niet goed uit. Lijkt me dan toch een tikkende tijdbom.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gezien de geelzucht die overduidelijk was in de laatste aflevering lijkt het me geen hartproblemenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:24 schreef n__n het volgende:
[..]
Hij had in 2018 ook al een hartinfarct gehad, als je dan je leefstijl niet verbetert kan het je later alsnog fataal worden. En in zijn laatste video zag hij er niet goed uit. Lijkt me dan toch een tikkende tijdbom.
Onderliggend lijden kan uiteindelijk de doorslag geven. Ik denk ook niet dat zo'n 'hartaanval' op zichzelf staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gezien de geelzucht die overduidelijk was lijkt het me geen hartproblemen
Nou dat denk ik niet. Ik ben zelf ook leverpatient, maar uiteindelijk sterf je toch aan complicaties van leverfalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:28 schreef n__n het volgende:
[..]
Onderliggend lijden kan uiteindelijk de doorslag geven. Ik denk ook niet dat zo'n 'hartaanval' op zichzelf staat.
Als hij tijdens de lockdowns overleden was, dan hadden ze hem na aan positieve test (die niets zegt over ziek worden/geweest zijn) waarschijnlijk onder 'COVID-19 dode' gecategoriseerd.
Covid blijft wel een deel van het leven he?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:28 schreef n__n het volgende:
[..]
Onderliggend lijden kan uiteindelijk de doorslag geven. Ik denk ook niet dat zo'n 'hartaanval' op zichzelf staat.
Als hij tijdens de lockdowns overleden was, dan hadden ze hem na aan positieve test (die niets zegt over ziek worden/geweest zijn) waarschijnlijk onder 'COVID-19 dode' gecategoriseerd.
Het heeft mijn perspectief op veel zaken voor altijd verandert, ja. Daarvoor had ik van veel zaken eigenlijk geen benul, of slechts vage ideeën. Als je er niet 'kritisch' in stond, heb je vermoedelijk ook niet ervaren hoe het is om door het merendeel van je omgeving buitengesloten te worden. Je zult nooit begrijpen hoe radicaliserend dat is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Covid blijft wel een deel van het leven he?
Je hebt nog steeds geen benul, hooguit denk je nu van wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:43 schreef n__n het volgende:
[..]
Het heeft mijn perspectief op veel zaken voor altijd verandert, ja. Daarvoor had ik van veel zaken eigenlijk geen benul, of slechts vage ideeën. Als je er niet 'kritisch' in stond, heb je vermoedelijk ook niet ervaren hoe het is om door het merendeel van je omgeving buitengesloten te worden. Je zult nooit begrijpen hoe radicaliserend dat is.
Deze projectie raakt kant noch wal. Wat zeg je nou allemaal?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen benul, hooguit denk je nu van wel.
Tenzij je nu ineens een hoge functie binnen de overheid hebt ofzo en je het “bedrog” ziet en je het accepteert. Maar waarschijnlijk heb je gewoon een keuze gemaakt om bron A, B en C wel te gaan geloven omdat die net wat spannender zijn te geloven en bronnen D, E en F niet meer.
Het weglaten van complottheorieën bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:17 schreef n__n het volgende:
[..]
Wat er mis is? De eindeloze framing en het weglaten van cruciale informatie, wat voortdurend wordt aangekaart op dergelijke platforms. En dan krijg je natuurlijk geen discussies, want veel journalisten blokkeren iedereen met kritiek op hun werk.
Nee, het weglaten van nuance. En de framing was hoe dan ook zeer sterk, omdat ik tegen maatregelen was werden mij allerlei andere zaken toegeschreven door de mensen met wie ik destijds samenwoonde. De media had als het ware voor ze ingevuld hoe iemand met kritiek op het beleid over het algemeen dacht, en daar kwamen dus allerlei ideeën bij kijken die mijn ideeën helemaal niet waren. Het was een interessante les hoe dan ook, want ik besef me dat dit vanuit allerlei perspectieven gebeurt. Als iemand het ene vindt, dan vindt 'ie waarschijnlijk ook het andere, ongeacht of dat nou klopt. Zo werkt framing. En dat is precies wat jij wederom bevestigt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:13 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het weglaten van complottheorieën bedoel je?
Juist ja. Nu ga je vast zeggen dat ik niet wakker ben
Jahquote:
Nee dat kan een mod niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen mods een user niet tijdelijk blocken? Totdat het account in de kliko wordt gegooid?
Helaas!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen mods een user niet tijdelijk blocken? Totdat het account in de kliko wordt gegooid?
Framing hier, framing daar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:16 schreef n__n het volgende:
[..]
Nee, het weglaten van nuance. En de framing was hoe dan ook zeer sterk, omdat ik tegen maatregelen was werden mij allerlei andere zaken toegeschreven door de mensen met wie ik destijds samenwoonde. De media had als het ware voor ze ingevuld hoe iemand met kritiek op het beleid over het algemeen dacht, en daar kwamen dus allerlei ideeën bij kijken die mijn ideeën helemaal niet waren. Het was een interessante les hoe dan ook, want ik besef me dat dit vanuit allerlei perspectieven gebeurt. Als iemand het ene vindt, dan vindt 'ie waarschijnlijk ook het andere, ongeacht of dat nou klopt. Zo werkt framing. En dat is precies wat jij wederom bevestigt.
Poe hee, ik wist niet wat ik zagquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:20 schreef summer2bird het volgende:
De fuck
Edit: zeg me dat ik dat niet als enige zag
Edit 2: nee dus lol
Gisteren ook hoor. Met 3 accounts ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:20 schreef summer2bird het volgende:
De fuck
Edit: zeg me dat ik dat niet als enige zag
Edit 2: nee dus lol
Het was wel snel reageren, das wel knap van onze modsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Poe hee, ik wist niet wat ik zag
Ik keek en het was weg
De tering zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren ook hoor. Met 3 accounts ofzo
Zeker! Goed gedaan moddiesquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het was wel snel reageren, das wel knap van onze mods
Absoluutquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het komt niet door alle 'onzin op het internet' die mij zo 'gebrainwashed' heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Canopus het volgende:
[..]
Framing hier, framing daar.
Maak er een liedje over ofzo. Val mij niet lastig met dat wakkere gedoeIk wordt ernstig moe van mensen zoals jij die doen alsof alles wat er bij de NOS wordt verteld of in kranten geschreven allemaal 'valse media' is.
Nog zo één die door alle onzin op het internet gebrainwashed is.
We hebben dan ook een selectie uitstekende mods op dit forum.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tien tegen één dat het juist een fan is die op een wat primitieve manier zijn verdriet aan het verwerken is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De tering zeg.
Je zal maar zon hekel hebben aan een gast die 15 jaar geleden ff op tv was.
Reneetje Froger was briljant! Zo gewoon gebleven. En Reinoud ook om slap gelegen maar weinig op YT te vinden helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.
De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :
Bekijk deze YouTube-video
Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
Ik weet gewoon nog dat ik dit toen op de radio gehoord heb, die arme vrouwquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.
De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :
Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
Wat vind je van Wierd Duk?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS
Ze zijn niet met de grond gelijk gemaakt. Een wappie leger heeft met trollen op een walgelijke manier twitter ingenomen en daar tegen alles wat ze niet zint aan lopen trappen.
Te zielig voor woorden.
Alles kwam uit zijn tenen. Eerlijk en oprecht. Niet iemand die met alle winden meewaait. Leert van zijn fouten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Jij spreekt jezelf wel heel erg tegenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS?
Mensen die naar de NOS kijken kan ik niet meer serieus nemen.
Moet toegeven, ik heb de teletekst app geïnstalleerd.. zodat ik aan headlines genoeg heb. Want misinformatie vind ik dan toch minder erg dan niet geïnformeerd zijn.
Beetje.. maar ik hoef bij teletekst niet die stomme hoofden te zienquote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:11 schreef Canopus het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf wel heel erg tegen
Iedereen weet dat hij ooit dood zal gaan. Een zekerheidje waar je niet onderuit gaat komenquote:
Lollig dat die twee ruim 20 jaar later om precies dezelfde wappiereden vriend / (ere)lid werden van het FvD.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:23 schreef Newone82 het volgende:
Voor de liefhebbers zendt iemand nu 24/7 de ochtendshow uit van Radio Veronica / Veronica FM Jensen in de Ochtend met het dreamteam Jensen, Paparazi en Jeroen Kijk in de Vegte.
Kon er uren naar luisteren.
https://www.azuracast.eu/public/jensen
Genieten!
Je kan toch enorm veel vinden van Wilders maar “leugenaar “ juist weer niet, de man heeft nooit gelogen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Alles kwam uit zijn tenen. Eerlijk en oprecht. Niet iemand die met alle winden meewaait. Leert van zijn fouten.
Zo was hij eerst enorm pro-Trump.. daar is hij ook van genezen en -so do I-.
Ik ben ook heel blij dat hij last-minute heeft verkondigd dat Wilders niet meer is dan een "flim flam man". A con, een leugenaar, een valse hoop, een tokkiemagneet, controlled oposition. Dat heeft ervoor gezorgd dat Wilders hem recent op twitter geblokt heeft (in December).
Hij maakt zich impopulair door impopulaire meningen. Daar moet je tegen kunnen, maar juist daardoor vond ik hem puur en eerlijk en authentiek. Met de sloopkogel door onbetrouwbare mensen. Hypocriete deugprofeten. Leugenachtige belangenprofiteurs.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om nog jaren op safe te spelen en nog BN'ers te interviewen in zijn show maar hij koos bewust voor een alternatief padquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Welke twee? Jensen en...?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:09 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Lollig dat die twee ruim 20 jaar later om precies dezelfde wappiereden vriend / (ere)lid werden van het FvD.
Viola Holtquote:
maar geloof je wel in platte planeten?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet in een platte aarde
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
maar geloof je wel in platte planeten?
Ik kan me niet herinneren dathij Reinout nadeed, maar wel grappig detail dat de show gemaakt werd door het bedrijf van Reinoutquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Reneetje Froger was briljant! Zo gewoon gebleven. En Reinoud ook om slap gelegen maar weinig op YT te vinden helaas.
Bellen met Bolle Jan en die gast van Unicef, Paul van Vliet![]()
Jensen was echt fantastisch als radiomaker! Helaas compleet wappie geworden
Dat deed hij op rtl. Hij was bezig met een grote comeback. Had weer een talkshow. Verscheen zelfs op 3FM om promotie te maken. Ook probeerde Jensen rond die tijd zijn Snafu site. Een site die opmerkelijke nieuws artikelen had en van die komische filmpjes die ook in zijn talkshow zaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om nog jaren op safe te spelen en nog BN'ers te interviewen in zijn show maar hij koos bewust voor een alternatief pad
Zou die online Jensen show dan echt dikke winsten hebben opgeleverd? Ik betwijfel dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dat deed hij op rtl. Hij was bezig met een grote comeback. Had weer een talkshow. Verscheen zelfs op 3FM om promotie te maken. Ook probeerde Jensen rond die tijd zijn Snafu site. Een site die opmerkelijke nieuws artikelen had en van die komische filmpjes die ook in zijn talkshow zaten.
Was allemaal geen groot succes. Kijkcijfers vielen tegen. Jensen bleef gasten herhalen. Met of dankzij de dalende kijkcijfers verdwenen grote namen uit zijn talkshow en bleven alleen Idols afvallers over.
Jensen was geen domme man. Hij keek naar wat in Amerika scoorde. Zijn talkshow was erg Amerikaans. Die snafu site ook. Jensen had een aantal programmas rond de eerste verkiezingen van Trump. Hij was daarin erg genuanceerd. Verschilde weinig qua invalshoek met bijvoorbeeld Maarten van Rossem in Amerika.
Alleen scoorde dit nooit genoeg om goed van te kunnen leven. Wat wel scoorde en geld opbracht zonder afhankelijk te zijn van reclames en een grote redactie? Complottheorieën over covid (later andere zaken). Dit was allemaal rechtstreeks vanuit Amerika overgenomen.
Het was een erg commercieel mannetje die precies wist waar geld te verdienen viel. Wie de echte Jensen was weet waarschijnlijk alleen zijn broer en ouders
Jensen verloor in de loop der jaren juist betalende leden omdat hij standpunten innam waar veel leden zich niet in konden vinden. Dat leek hem weinig te deren, hij gaf herhaaldelijk aan dat hij zijn mening zou blijven uitdragen, zelfs als hij uiteindelijk maar één lid overhield.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef Michie_ het volgende:
Alleen scoorde dit nooit genoeg om goed van te kunnen leven. Wat wel scoorde en geld opbracht zonder afhankelijk te zijn van reclames en een grote redactie? Complottheorieën over covid (later andere zaken). Dit was allemaal rechtstreeks vanuit Amerika overgenomen.
En jij blijkbaar.quote:Het was een erg commercieel mannetje die precies wist waar geld te verdienen viel. Wie de echte Jensen was weet waarschijnlijk alleen zijn broer en ouders
Alle imitaties werden gedaan door Frank Evenblij. Jensen zelf deed geen imitatiesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dathij Reinout nadeed, maar wel grappig detail dat de show gemaakt werd door het bedrijf van Reinout
Evenblij deed ook Clown Bassie na. Dat vond Bassie zelf niet zo prettig, aangezien hij aangesproken werd op de extreme imitaties van Evenblij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alle imitaties werden gedaan door Frank Evenblij. Jensen zelf deed geen imitaties
Bassie vond niets prettig.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Evenblij deed ook Clown Bassie na. Dat vond Bassie zelf niet zo prettig, aangezien hij aangesproken werd op de extreme imitaties van Evenblij.
Het is triest dat hij zo vroeg is overleden maar een docu gaat me ook weer te verquote:
Mwa, de Bassie imitatie ging best ver, en werd tot in den treure herhaald.quote:
Bassie teringlijerquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mwa, de Bassie imitatie ging best ver, en werd tot in den treure herhaald.
Bassie kreeg er gewoon last mee en vroeg Evenblij om ermee te stoppen.
Ik vind het prima. Als ze maar ook uitgebreid aandacht besteden aan zijn laatste wappiejaren vol achterlijke complotten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is triest dat hij zo vroeg is overleden maar een docu gaat me ook weer te ver
Die Wappie tijd was wel triest ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Als ze maar ook uitgebreid aandacht besteden aan zijn laatste wappiejaren vol achterlijke complotten.
Lekker optreden in bejaardentehuis "Grafzicht" of optreden in zijn blote reet omdat die Belgische kindjes toch wel wat gewend zijn.quote:
Misschien is het bassie!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Best grappig eigenlijk. Jensen zou erom lachen.
Ik ga ook niet kijken hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Wappie tijd was wel triest ja.
Ik ga iig niet kijken maar veel plezier
Willibrord was ook een held in de jaren 90. Ik keek altijd graag naar zijn programma en hoe hij Jack Spijkerman hier fileert is heel mooi om te zien.quote:Op donderdag 15 januari 2026 18:00 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit.
Alle helden gaan vroeg dood.. alle slechte mensen blijven leven.
Denk aan:
*Jezus
* Kennedy
* Charlie Kirk
* Pim Fortuyn
* Robert Jensen
* George Orwell
* Theo van Gogh
* Adolf Hitler
Dat laatste is een grap
Grote onzin. Jensen had een peper duur pand in Amsterdam en woonde in Spanje. Er zijn genoeg wappies die zich niet gehoord voelen en die zijn bereid flink veel geld te dokken. Als Jensen geen winst gemaakt had op zijn website dan was ie weer iets nieuws begonnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:47 schreef Kwntm het volgende:
[..]
Jensen verloor in de loop der jaren juist betalende leden omdat hij standpunten innam waar veel leden zich niet in konden vinden. Dat leek hem weinig te deren, hij gaf herhaaldelijk aan dat hij zijn mening zou blijven uitdragen, zelfs als hij uiteindelijk maar één lid overhield.
[..]
En jij blijkbaar.
Waar hij 3 hypotheken op had en met flink verlies had verkocht jaquote:Op zondag 18 januari 2026 12:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Grote onzin. Jensen had een peper duur pand in Amsterdam en woonde in Spanje.
Jammer dat zulke tv er niet meer is. Ik had toen net een eigen tv op mn kamer en begon zelf programmas te kijken: Jensen, Week van Willibrord, BNN, mooie tijdquote:Op zaterdag 17 januari 2026 20:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Willibrord was ook een held in de jaren 90. Ik keek altijd graag naar zijn programma en hoe hij Jack Spijkerman hier fileert is heel mooi om te zien.
quote:Niet alleen maar medeleven na overlijden Robert Jensen: ‘Pijnlijk’
Robert Jensen (52) is na zijn overlijden bejubeld door bekend Nederland, maar critici op NU.nl wijzen erop dat hij de afgelopen jaren niet bepaald lekker bezig was. “Het is voor mij geen groot gemis.”
Merkwaardig is het wel: BN’ers die Robert Jensen bij leven haatten, zoals Albert Verlinde, laten zich na diens overlijden opeens jubelend over hem uit. Robert had bijvoorbeeld ook altijd een hekel aan Bridget Maasland, maar die had van de week ook niets meer dan lovende woorden voor hem over. Een beetje hypocriet is het natuurlijk allemaal wel.
Aan de bak
Robert had in zijn tv-jaren al veel vijanden, maar de afgelopen jaren keerde hij zich al helemaal af van de showbizz en de rest van de ‘mainstream media’, waar hij continu op afgaf. De broer van Frank Dane maakte op zijn site polariserende uitzendingen waarin hij complotten verspreidde en de politieke opvattingen van Forum voor Democratie omarmde.
Volgens PowNed-ster Rutger Castricum had Robert nog wel een poging gedaan om terug te keren op tv. “Ik heb toen een keer met hem geluncht, omdat hij weer aan de bak wilde. Toen kwam hij ook bij ons vragen of dat een mogelijkheid was. Op zich vonden wij dat interessant, het is alleen nooit zo ver gekomen”, vertelde hij van de week in De Oranjewinter.
Kwijtgeraakt
Tafelgast Frank van Leeuwen volgde de complotshows van Robert ook niet. “Ja, ik heb ook gezien dat hij de afgelopen jaren natuurlijk… Hij is mij ook kwijtgeraakt, om het zo maar te zeggen.”
Rutger: “Ik kon hem natuurlijk de laatste jaren ook niet meer zo goed volgen, maar dat het een grootheid is en veel talent had, dat is wel duidelijk.”
De laatste jaren zat Jensen heel erg in de alternatieve hoek. “Jensen ontkende het bestaan van klimaatverandering, maakte vele uitzendingen over zijn onvrede over de coronamaatregelen en betwijfelde zelfs de vorm van de aarde”, schrijft het AD.
Kritische reacties
Waar de BN’ers jubelen over Robert, zijn reageerders op NU.nl kritisch. Zo zegt Roel: “Over de doden niets dan goeds hoor en ook vreselijk voor Robert Jensen zijn familie en vrienden. Maar… ik kende Robert vroeger al bij het vroegste begin van zijn mediacarrière (ik laat achterwege hoe en waar). Hij had toen heldere en volstrekte normale denkwijzen.”
“Robert is de loop van de jaren enorm gaan afgeven op de ‘mainstream media’ die hem juist het platform hebben gegeven om succesvol te worden. Dat hij zijn leven eindigde vol achterdocht en doorspekt met de ergste complottheorieën vind ik jammer voor Robert, maar tegelijk is hij voor mij op basis daarvan geen groot gemis.”
Slachtoffer
Een docent scheikunde denkt dat Robert is doorgeslagen. “Geheel in zijn geest denk ik dat er meer aan de hand is dan enkel een hartstilstand. Het zou zomaar kunnen dat hij slachtoffer is geworden van zijn eigen ideeën: deskundig advies in de wind slaan en in plaats daarvan een of andere schadelijke behandeling van een internetdokter ondergaan.”
Een andere NU.nl-lezer is ook kritisch. “Persoonlijk vond ik hem te provocerend en zal hem niet missen. Uiteraard een pijnlijke kwestie voor zijn familie en vrienden.”
Gewaagde uitspraken
Een ander herinnert vooral Roberts tv-verleden: “Het is verdrietig nieuws, ongeacht of je het eens was met zijn complottheorieën of gewaagde uitspraken die hij de laatste jaren deed. Ik vond hem in zijn eerdere jaren op tv altijd erg leuk om naar te kijken.”
En Robin vindt de vele negatieve reacties schandalig. “Dat er mensen zijn die hem niet mochten kan natuurlijk en moeten we zeker respecteren, maar dat die mensen dit nu even en plein public aan ons laten weten getuigt niet bepaald van fatsoen. Het zou die mensen meer sieren dit voor hun te houden en ook geen reactie te plaatsen.”
https://www.mediacourant.(...)ert-jensen-pijnlijk/
Mainstream kernloze kutsamenvattingquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 18 januari 2026 15:36 schreef Viesdik het volgende:
Leuke cojona compilatie van HANNNSSS DE BESMETTINGEN STIJGENNNN
[ x ]
Blijft wel leuk, wat een belachelijke tijd was datquote:Op zondag 18 januari 2026 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vond het tot het eerste jaar corona best een vermakelijk iets om naar te kijken, en met die onzin over lockdowns ed. had hij natuurlijk best een punt.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijft wel leuk, wat een belachelijke tijd was dat
Ik heb corona gehad.. Ik ontken het ook niet. Zowel het virus als het vaccin zijn met kwade bedoelingen gekomen.quote:Op zondag 18 januari 2026 15:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vond het tot het eerste jaar corona best een vermakelijk iets om naar te kijken, en met die onzin over lockdowns ed. had hij natuurlijk best een punt.
Maar ontkennen dat corona bestond, en daarna steeds meer afdwalen en in andere complotten geloven ging wel echt ver. Ik heb het vanaf 2021 eigenlijk ook nooit meer willen kijken.
En dan tegen half 1 lekker aan die piemel trekken hè, bij tietenkijkreclames.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jammer dat zulke tv er niet meer is. Ik had toen net een eigen tv op mn kamer en begon zelf programmas te kijken: Jensen, Week van Willibrord, BNN, mooie tijd
Zo'n licht erotisch nachtprogramma met Christine van der Horst, oeffquote:Op zondag 18 januari 2026 16:26 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
En dan tegen half 1 lekker aan die piemel trekken hè, bij tietenkijkreclames.
quote:Frank Dane terug bij 538 Middagshow na overlijden broer Robert Jensen: ‘Had een slecht gevoel’
Frank Dane (44) is maandag teruggekeerd bij de 538 Middagshow na het plotselinge overlijden van zijn broer Robert Jensen. In de uitzending staat hij kort stil bij het verlies en de steun die hij afgelopen week ontving. „Het was geweldig om te lezen wat Robert voor mensen heeft betekend.”
quote:De radio-dj vertrok vorige week richting Spanje nadat hij te horen kreeg dat het niet goed ging met zijn broer. „Ik had een slecht gevoel en wilde al eerder naar hem toe, en nu dacht ik: ik moet nu gaan.”
Hij is blij met die keuze en kon er bij zijn toen Jensen overleed. „Dat was heel fijn. Dat ik daar was, en op de juiste plek.” Veel wil Dane niet kwijt over het verlies, omdat hij er geëmotioneerd door raakt. „Ik ga ook geen liedje draaien, want dat was niets voor Robert en ook niets voor mij.”
Hier meer:quote:Dat Dane zo snel is teruggekeerd bij de 538 Middagshow heeft te maken met zijn collega’s en de luisteraars, die hem veel hebben gesteund. „Ik heb geen honderd, geen duizend, maar meer dan tienduizend berichten ontvangen.” Daar wil hij iedereen ‘ontzettend’ voor bedanken. „Het was geweldig om te lezen wat Robert voor mensen heeft betekend”, laat Dane nog weten.
quote:Op zondag 18 januari 2026 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.story.nl/show(...)obert-jensen~50906a8quote:Oudste broer Daan vertelt over
Het even plotse als vroege overlijden van radiolegende Robert Jensen is als een mokerslag aangekomen binnen zijn familie.
Zijn oudste broer Daan (55) wil met de lezers van Story graag delen hoe trots de Jensens waren op Robert, van wie de uitvaart in Spanje inmiddels heeft plaatsgevonden.
Verslechterde gezondheid
De laatste jaren baarde Robert, zoon van een Deense vader en een Nederlandse moeder, opzien door zich flink af te zetten tegen de maatschappij. Dat nam tijdens het coronavirus steeds extremere vormen aan. In zijn videopodcast De Jensen Show liet Robert naar eigen zeggen ‘een vrij geluid’ horen. In zijn laatste uitzending op 31 december liet Robert al doorschemeren dat het niet goed ging met zijn gezondheid en viel op dat hij flink vermagerd was. ‘Ik kan met recht zeggen dat dit een klotejaar voor mij was,’ vertelde Robert. ‘52 jaar. Nog nooit iets meegemaakt en nu kom je opeens een aantal obstakels tegen. Dat is heftig en brengt veel met zich mee,’ niet wetende dat hij bijna twee weken later zou overlijden.
Bijna inspirerend
‘Het is voor een buitenstaander misschien vreemd, maar ik heb rustig gereageerd op het overlijden van Robert,’ vertelt zijn oudste broer Daan Jensen aan Story. ‘Dat had Robert ook graag zo gewild. Als je kijkt hoe hij in het leven stond, haal je daar als broer veel kracht uit. Dat betekent niet dat het niet verdrietig is. Maar het is bijna inspirerend, hoe verdrietig het ook is. Robert heeft een mooi leven gehad en is altijd zijn passie achternagegaan. Hij heeft voluit geleefd.’
In Spanje overleden
Omdat Robert de laatste tijd in Spanje verbleef, kwam hij daar te overlijden. ‘De laatste keer dat ik Robert heb gesproken was een dag voor zijn overlijden, zondag 12 januari,’ zegt Daan tegen Story. ‘Ik belde hem op om te informeren naar zijn gezondheid. Robert was toen nog goed aanspreekbaar. We hebben het over van alles en nog wat gehad, maar zeker ook over hoe hij zich voelde. Hij voelde zich slecht, slap en zwak. Dat kon ik ook aan zijn stem horen. Om die reden is hij in Spanje naar een dokter gegaan. Hij werd doorverwezen naar het ziekenhuis, waar hij aan een hartstilstand is bezweken.’
Uitvaart in besloten kring
De zorgen om hem van zijn familie groeiden, waarop Frank besloot om maandag naar Spanje te vliegen. ‘Maar toen Frank landde, was Robert nét overleden,’ vervolgt Daan. ‘Hij was te laat... Ik ben afgelopen donderdag met onze 85-jarige vader naar Spanje gevlogen, om Roberts uitvaart mee te maken. Die vond in besloten kring plaats. Veel meer wil ik daarover niet vertellen, vanwege Roberts privacy. Dat had hij niet prettig gevonden.’
Niet echt iets nieuws toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:55 schreef potjecreme het volgende:
Interview met zijn oudste broer.
[..]
https://www.story.nl/show(...)obert-jensen~50906a8
Behalve dat de oudste broer zegt, dat Robert al was overleden, voordat Frank bij hem was. Maar in de post van Viv (#169) vlak daarboven staat dat Frank zei, dat hij erbij was, toen zijn broer overleed.quote:
Ja, met zijn publiek ook niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Er gaan wel veel complottheorien rond op internet over zijn dood, oa dat hij het niet zelf zou zijn in zijn laatste video.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Er gaan wel veel complottheorien rond op internet over zijn dood, oa dat hij het niet zelf zou zijn in zijn laatste video.
In een heelal met vele parallele universums, zal dit ongetwijfeld ergens het geval zijn. Helaas is dat niet dit universum anders was dit topic al lang en breed naar BNW of ONZ verplaatst, waar users kunnen ijlen over ‘the powers that be’ met ‘wapens om hartaanvallen op te wekken’ en ‘Rnma genocide’quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We hebben dan ook een selectie uitstekende mods op dit forum.
We hebben ook ontzettend verzuurde dwingelandjes als users, dat klopt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In een heelal met vele parallele universums, zal dit ongetwijfeld ergens het geval zijn. Helaas is dat niet dit universum anders was dit topic al lang en breed naar BNW of ONZ verplaatst, waar users kunnen ijlen over ‘the powers that be’ met ‘wapens om hartaanvallen op te wekken’ en ‘Rnma genocide’
Opvallend inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Behalve dat de oudste broer zegt, dat Robert al was overleden, voordat Frank bij hem was. Maar in de post van Viv (#169) vlak daarboven staat dat Frank zei, dat hij erbij was, toen zijn broer overleed.
Dat is de normale stuiptrekking van wappies he: als het niet te bevatten is, verzinnen we er een waanzinnig verhaal over waardoor we niet geconfronteerd hoeven te worden met de waarheid.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is de normale stuiptrekking van wappies he
En Kurt Cobain en Michael Jackson en John F. Kennedy juniorquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:54 schreef OmniRocket het volgende:
Hij zit nu vast op een eiland met Elvis
Ik vind het vooral raar dat het topic al uit bijna 3 delen bestaat terwijl mensen die meer betekend hebben, of grotere gebeurtenissen soms amper 3 pagina’s hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:22 schreef capricia het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer zie, denk ik 'Toch raar dat ie er niet meer is'.
we wachten op zijn verrijzenisquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat het topic al uit bijna 3 delen bestaat terwijl mensen die meer betekend hebben, of grotere gebeurtenissen soms amper 3 pagina’s hebben.
Voor de 30ers en 40ers van nu heeft hij veel betekendquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat het topic al uit bijna 3 delen bestaat terwijl mensen die meer betekend hebben, of grotere gebeurtenissen soms amper 3 pagina’s hebben.
Dat heb ik ook met onlangs overleden vrienden en kenissen van mij. Dan denk ik "ik moet die nog even bellen, o nee die is dood".quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:22 schreef capricia het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer zie, denk ik 'Toch raar dat ie er niet meer is'.
Drie hele delen??????????quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nu een 24 uurs stream van maken? Die man heeft misschien in totaal1 uur leuke dingen gedaan. De rest is slecht en tenenkrommend.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
https://x.com/KICKEN/status/2018373731840614730
GENOT
@:de_kraam
Adriaantjeeeeeee!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
https://x.com/KICKEN/status/2018373731840614730
GENOT
@:de_kraam
Ik ben 39. Heb eerder best wel lol om hem gehad.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Voor de 30ers en 40ers van nu heeft hij veel betekend
zo de fuck dat beeld rond 23:30 die man was echt doodziek!quote:
Ik denk dat hij ook wist dat hij ziek was.. Dat hij zegt "er is iets mooiers en dat is een reden om te blijven leven" en dan bijna tranen in zijn ogen..quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zo de fuck dat beeld rond 23:30 die man was echt doodziek!![]()
Vanmorgen toevallig wat oude Jensen telefoonterreur en Bassie geluisterd, blijft toch geniale radio!
Al heb ik met Wappie Jensen niet zoveel/niets.
Ja dat wist hij inderdaad maar al te goed, dat merk je aan alles inderdaad. Toch triest om hem zo te zienquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wist dat hij ziek was.. Dat hij zegt "er is iets mooiers en dat is een reden om te blijven leven" en dan bijna tranen in zijn ogen..
En je kan zien aan zijn gezicht dat hij niet de normale Jensen was die hij normaal was.
Normaal zeiden mensen "eet nog een hamburger bij de mcDonalds!". Omdat de man redelijk dik was.
Vorige week nog telefoonterreur gehoord. En hij lift mee met het talent van die Jan Paparazzi en de jonge Frank Evenvrolijk.
Mensen leven ongezonder als ze de last van de wereld op hun schouders dragen. Waarom denk je anders dat ik viesdik ben. Wij strijders zijn gewoon uitverkorenen. Het is onze levensmissie om het onrecht en de waanzin aan het licht te brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wist dat hij ziek was.. Dat hij zegt "er is iets mooiers en dat is een reden om te blijven leven" en dan bijna tranen in zijn ogen..
En je kan zien aan zijn gezicht dat hij niet de normale Jensen was die hij normaal was.
Normaal zeiden mensen "eet nog een hamburger bij de mcDonalds!". Omdat de man redelijk dik was.
Vorige week nog telefoonterreur gehoord. En hij lift mee met het talent van die Jan Paparazzi en de jonge Frank Evenvrolijk.
Nee hoor, mensen zoals Jensen deden alsof het nieuwe normaal altijd zou zijn. Ook als het virus minder was.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef Tovia het volgende:
Ik ben Jensen enorm dankbaar. Mede dankzij hem heb ik ervoor gekozen me niet te laten vaccineren, en achteraf gezien was dat voor mij de juiste beslissing. Ik heb het virus drie keer gehad: de eerste keer een week lang, een half jaar later opnieuw maar korter, zo’n drie dagen, en een jaar later nog eens, slechts één dag. Blijkbaar heeft mijn immuunsysteem in die periode een natuurlijke afweer opgebouwd. Later werd het coronavirus steeds vaker vergeleken met een stevige griep. Veel van wat hij zei bleek achteraf te kloppen, vooral na de "pandemie".
Ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef Tovia het volgende:
Ik ben Jensen enorm dankbaar. Mede dankzij hem heb ik ervoor gekozen me niet te laten vaccineren, en achteraf gezien was dat voor mij de juiste beslissing. Ik heb het virus drie keer gehad: de eerste keer een week lang, een half jaar later opnieuw maar korter, zo’n drie dagen, en een jaar later nog eens, slechts één dag. Blijkbaar heeft mijn immuunsysteem in die periode een natuurlijke afweer opgebouwd. Later werd het coronavirus steeds vaker vergeleken met een stevige griep. Veel van wat hij zei bleek achteraf te kloppen, vooral na de "pandemie".
Prima, maar ben zielsgulkkig dat ik die gifspuit niet heb genomen. Jensen gaf mij daarin de steun die ik heel erg nodig had en velen met mij.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen zoals Jensen deden alsof het nieuwe normaal altijd zou zijn. Ook als het virus minder was.
En hij deed alsof het door Bill Gates en consorten kwam. Ook dikke onzin.
Het was bijna het nieuwe normaal geworden als het volk onder leiding van Willem Engel en Robert Jensen zich niet had verzetquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen zoals Jensen deden alsof het nieuwe normaal altijd zou zijn. Ook als het virus minder was.
En hij deed alsof het door Bill Gates en consorten kwam. Ook dikke onzin.
Lol. Ja na elke besmetting bouw je weerstand op. Maar na elke vaccinatie ook, alleen word je van die vaccinatie zelf ook niet ziek.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef Tovia het volgende:
Hehehe, ben je idi oot?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was bijna het nieuwe normaal geworden als het volk onder leiding van Willem Engel en Robert Jensen zich niet had verzet
Zie je niet hoe hypcriet je bent? Je bent zelf ana het kwaadspreken "er kan alleen maar een demonisch brein achter zitten", en dan anderen verwijten het nooit te snappen en dat zij overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerijquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Prima, maar ben zielsgulkkig dat ik die gifspuit niet heb genomen. Jensen gaf mij daarin de steun die ik heel erg nodig had en velen met mij.
Ik heb de potentiële coronadood als een "be my guest" ervaren. Het idee om schade door het vaccin te krijgen of er zelfs aan dood te gaan was.en is voor mij de overtuiging dat hier alleen maar een demonisch brein achter kan zitten. Mensen die dat niet begrijpen zullen het ook nooit snappen en zullen overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerij.
Welk foutje is er gemaakt dan?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Zie je niet hoe hypcriet je bent? Je bent zelf ana het kwaadspreken "er kan alleen maar een demonisch brein achter zitten", en dan anderen verwijten het nooit te snappen en dat zij overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerij![]()
Mensne kunnen ook fouten maken zonder een demonisch brein te hebben. Leven is niet altijd (of bijna nooit) maakbaar. Dit virus was relatief nieuw, dus men wist ook niet alles ervanaf.
En je kan net zo goed of zelfs sneller schade krijgen van een nieuw virus dan van de vaccinatie.
Je hebt een veel te onschuldig beeld van de wereld.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Zie je niet hoe hypcriet je bent? Je bent zelf ana het kwaadspreken "er kan alleen maar een demonisch brein achter zitten", en dan anderen verwijten het nooit te snappen en dat zij overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerij![]()
Mensne kunnen ook fouten maken zonder een demonisch brein te hebben. Leven is niet altijd (of bijna nooit) maakbaar. Dit virus was relatief nieuw, dus men wist ook niet alles ervanaf.
En je kan net zo goed of zelfs sneller schade krijgen van een nieuw virus dan van de vaccinatie.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hebt een veel te onschuldig beeld van de wereld.
Zolang je in die onschuldigheid blijft leven en geloven, zal je uiteindelijk tot alles in staat zijn zolang de juiste overtuiging er maar is.
Je bent er mentaal helaas nog niet klaar voor en misschien wel nooit.. Want mensen willen niet leven in de overtuiging dat de mens daadwerkelijk extreem kwaadaardig kan zijn of tot kwaadaardige daden in staat is.
Als je denkt dat de gruwelen uit nazi Duitsland nooit meer zullen en kunnen voorkomen, wake the f* up.
Ik overdrijf nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |