Wat er mis is? De eindeloze framing en het weglaten van cruciale informatie, wat voortdurend wordt aangekaart op dergelijke platforms. En dan krijg je natuurlijk geen discussies, want veel journalisten blokkeren iedereen met kritiek op hun werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS
Ze zijn niet met de grond gelijk gemaakt. Een wappie leger heeft met trollen op een walgelijke manier twitter ingenomen en daar tegen alles wat ze niet zint aan lopen trappen.
Te zielig voor woorden.
quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
Dit dus, gewoon een teringlijertje.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
Hij had in 2018 ook al een hartinfarct gehad, als je dan je leefstijl niet verbetert kan het je later alsnog fataal worden. En in zijn laatste video zag hij er niet goed uit. Lijkt me dan toch een tikkende tijdbom.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
Gezien de geelzucht die overduidelijk was in de laatste aflevering lijkt het me geen hartproblemenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:24 schreef n__n het volgende:
[..]
Hij had in 2018 ook al een hartinfarct gehad, als je dan je leefstijl niet verbetert kan het je later alsnog fataal worden. En in zijn laatste video zag hij er niet goed uit. Lijkt me dan toch een tikkende tijdbom.
Onderliggend lijden kan uiteindelijk de doorslag geven. Ik denk ook niet dat zo'n 'hartaanval' op zichzelf staat.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gezien de geelzucht die overduidelijk was lijkt het me geen hartproblemen
Nou dat denk ik niet. Ik ben zelf ook leverpatient, maar uiteindelijk sterf je toch aan complicaties van leverfalen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:28 schreef n__n het volgende:
[..]
Onderliggend lijden kan uiteindelijk de doorslag geven. Ik denk ook niet dat zo'n 'hartaanval' op zichzelf staat.
Als hij tijdens de lockdowns overleden was, dan hadden ze hem na aan positieve test (die niets zegt over ziek worden/geweest zijn) waarschijnlijk onder 'COVID-19 dode' gecategoriseerd.
Covid blijft wel een deel van het leven he?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:28 schreef n__n het volgende:
[..]
Onderliggend lijden kan uiteindelijk de doorslag geven. Ik denk ook niet dat zo'n 'hartaanval' op zichzelf staat.
Als hij tijdens de lockdowns overleden was, dan hadden ze hem na aan positieve test (die niets zegt over ziek worden/geweest zijn) waarschijnlijk onder 'COVID-19 dode' gecategoriseerd.
Het heeft mijn perspectief op veel zaken voor altijd verandert, ja. Daarvoor had ik van veel zaken eigenlijk geen benul, of slechts vage ideeën. Als je er niet 'kritisch' in stond, heb je vermoedelijk ook niet ervaren hoe het is om door het merendeel van je omgeving buitengesloten te worden. Je zult nooit begrijpen hoe radicaliserend dat is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Covid blijft wel een deel van het leven he?
Je hebt nog steeds geen benul, hooguit denk je nu van wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:43 schreef n__n het volgende:
[..]
Het heeft mijn perspectief op veel zaken voor altijd verandert, ja. Daarvoor had ik van veel zaken eigenlijk geen benul, of slechts vage ideeën. Als je er niet 'kritisch' in stond, heb je vermoedelijk ook niet ervaren hoe het is om door het merendeel van je omgeving buitengesloten te worden. Je zult nooit begrijpen hoe radicaliserend dat is.
Deze projectie raakt kant noch wal. Wat zeg je nou allemaal?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:49 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen benul, hooguit denk je nu van wel.
Tenzij je nu ineens een hoge functie binnen de overheid hebt ofzo en je het “bedrog” ziet en je het accepteert. Maar waarschijnlijk heb je gewoon een keuze gemaakt om bron A, B en C wel te gaan geloven omdat die net wat spannender zijn te geloven en bronnen D, E en F niet meer.
Het weglaten van complottheorieën bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:17 schreef n__n het volgende:
[..]
Wat er mis is? De eindeloze framing en het weglaten van cruciale informatie, wat voortdurend wordt aangekaart op dergelijke platforms. En dan krijg je natuurlijk geen discussies, want veel journalisten blokkeren iedereen met kritiek op hun werk.
Nee, het weglaten van nuance. En de framing was hoe dan ook zeer sterk, omdat ik tegen maatregelen was werden mij allerlei andere zaken toegeschreven door de mensen met wie ik destijds samenwoonde. De media had als het ware voor ze ingevuld hoe iemand met kritiek op het beleid over het algemeen dacht, en daar kwamen dus allerlei ideeën bij kijken die mijn ideeën helemaal niet waren. Het was een interessante les hoe dan ook, want ik besef me dat dit vanuit allerlei perspectieven gebeurt. Als iemand het ene vindt, dan vindt 'ie waarschijnlijk ook het andere, ongeacht of dat nou klopt. Zo werkt framing. En dat is precies wat jij wederom bevestigt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:13 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het weglaten van complottheorieën bedoel je?
Juist ja. Nu ga je vast zeggen dat ik niet wakker ben
Jahquote:
Nee dat kan een mod niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen mods een user niet tijdelijk blocken? Totdat het account in de kliko wordt gegooid?
Helaas!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen mods een user niet tijdelijk blocken? Totdat het account in de kliko wordt gegooid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |