abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 11:16:49 #51
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219847815
Robert was echt een lieverd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 11:17:40 #52
80791 crew  Paul
pi_219847823
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef Viesdik het volgende:
Ik mis hem echt. Nooit meer een Jensen show.
Die wappieshow ga ik niet missen. Zijn shows van 20 jaar terug waren wel leuk
pi_219848170
quote:
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.

De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :

Bekijk deze YouTube-video

Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
pi_219849550
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 11:17 schreef Paul het volgende:

[..]
Die wappieshow ga ik niet missen. Zijn shows van 20 jaar terug waren wel leuk
Oppervlakkige humor is altijd grappig, hoef je niet zelf na te denken
Gewoon lekker deugen in de maalstroom der meeloperij. Zijn de zwakkeren uitstekend in.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 januari 2026 @ 15:44:52 #55
80791 crew  Paul
pi_219849810
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:14 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Oppervlakkige humor is altijd grappig, hoef je niet zelf na te denken
Gewoon lekker deugen in de maalstroom der meeloperij. Zijn de zwakkeren uitstekend in.
Sorry maar ik geloof niet in een platte aarde
pi_219849854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Ik ken dat radioprogramma niet, maar van gelul over staatsschulden, aandelenbeurzen, en zulks zou ik zelf ook slaperig worden.
pi_219849856
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:44 schreef Paul het volgende:

[..]
Sorry maar ik geloof niet in een platte aarde
ik ook niet :)
pi_219849889
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
Ik vind 'wakker' zo'n stomme term, ik noem het liever bewust. En dat heb je ook in verschillende gradaties. Jensen durfde heel veel zaken ook níet te benoemen en voor mijn gevoel hield hij voor de 'complotdenkers' bewust informatie achter.

En ja ik was er ook zo één, nooit meegedaan aan al die onzin en direct al met een gestrekt been erin gegaan. Maar Jensen was ik al snel gepasseerd, want die bleef 'te veel hangen'.
pi_219849992
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:02 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik vind 'wakker' zo'n stomme term, ik noem het liever bewust. En dat heb je ook in verschillende gradaties. Jensen durfde heel veel zaken ook níet te benoemen en voor mijn gevoel hield hij voor de 'complotdenkers' bewust informatie achter.

En ja ik was er ook zo één, nooit meegedaan aan al die onzin en direct al met een gestrekt been erin gegaan. Maar Jensen was ik al snel gepasseerd, want die bleef 'te veel hangen'.
waar ben jij van bewust dan?
pi_219850000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
In wat voor parallel universum ben ik nu weer beland...
  vrijdag 16 januari 2026 @ 16:29:11 #61
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219850027
Is dit een verzamelplek voor de "club der wakkere mensen"?

Jensen was niet meer dan een dommige complotdenker. En ook die sterven helaas aan een hartstilstand.
Hij had het beter bij radio kunnen houden, toen was ie nog leuk.

Desalniettemin rip.
pi_219850043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:22 schreef VanKuikeren het volgende:

[..]
In wat voor parallel universum ben ik nu weer beland...
Aan het begin dacht ik dit ligt er zo dik bovenop dit moet wel satire zijn. Maar, dat is dus niet zo
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219850126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:19 schreef Viesdik het volgende:

[..]
waar ben jij van bewust dan?
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
pi_219850225
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:

[..]
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @:BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
Wat is er mis met de NOS :?
Ze zijn niet met de grond gelijk gemaakt. Een wappie leger heeft met trollen op een walgelijke manier twitter ingenomen en daar tegen alles wat ze niet zint aan lopen trappen.

Te zielig voor woorden.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_219850228
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:29 schreef Mubassie het volgende:
Is dit een verzamelplek voor de "club der wakkere mensen"?

Jensen was niet meer dan een dommige complotdenker. En ook die sterven helaas aan een hartstilstand.
Hij had het beter bij radio kunnen houden, toen was ie nog leuk.

Desalniettemin rip.
Dommig vond ik hem niet, hij was in zijn 20er jaren al een media icoon, de meeste mensen van die leeftijd zitten alleen te zeuren over hun studieschulden en de woningmarkt.
pi_219850229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:

[..]
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @:BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
De mogelijkheid dat jouw interpretatie onjuist is en zo’n halfie als @blikopdenos net zo bevoordeeld is is een station wat al lang geleden gepasseerd is denk ik
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219850232
Jammer dat hij premier Jetten net niet heeft mee mogen maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Noorse_Kabeltrui op 16-01-2026 18:01:05 ]
pi_219850284
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
pi_219850315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
Hoezo zou er geen toekomst in radio zitten? Het kan aan mij liggen, maar de top dj's in Nederland verdienen gewoon tonnen tot 1 miljoen, schat ik zo in.
pi_219850336
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Hoezo zou er geen toekomst in radio zitten? Het kan aan mij liggen, maar de top dj's in Nederland verdienen gewoon tonnen tot 1 miljoen, schat ik zo in.
maar er was geen station meer wat hem zou aannemen na zijn wappie-afslag, zeker niet de stations die de bedragen eventueel betalen die jij noemt.
pi_219850338
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
maar er was geen station meer wat hem zou aannemen na zijn wappie-afslag.
dat is natuurlijk wel waar. Maar waarom nam hij die afslag als hij het zelf niet geloofde?
Ik denk dat hij het (grotendeels) wel zelf allemaal geloofd.
Voor de poen had ie beter een radio show kunnen maken.
pi_219850354
Voor de liefhebbers zendt iemand nu 24/7 de ochtendshow uit van Radio Veronica / Veronica FM Jensen in de Ochtend met het dreamteam Jensen, Paparazi en Jeroen Kijk in de Vegte.

Kon er uren naar luisteren.

https://www.azuracast.eu/public/jensen

Genieten!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:25:41 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219850370
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Zolang de groep mensen die op dit moment minimaal 40 is groot genoeg is, kan dat nog.

[ Bericht 27% gewijzigd door Eightyone op 16-01-2026 18:20:30 ]
  vrijdag 16 januari 2026 @ 17:26:50 #74
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219850375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dommig vond ik hem niet, hij was in zijn 20er jaren al een media icoon, de meeste mensen van die leeftijd zitten alleen te zeuren over hun studieschulden en de woningmarkt.
Hij was zeker niet dom, op zijn complotdenken na :P
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 18:08:50 #75
184769 crew  Deisyy
pi_219850649
Even dicht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')