En niet alleen z'n ogen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Gele ogen en een ingevallen koppie. Dat was zijn laatste video. Zag er gewoon ziek uit.
En ook snel gegaan, vergeleken met eerdere videos.
Ja zijn gezicht ook viel mij op maar ik dacht misschien komt het ook door slechte bewerking. Maar ik kijk zijn filmpjes normaal niet.quote:
quote:De belangrijkste oorzaken van plots optredende (acute) geelzucht:
stenen in de galwegen,
virale leverinfectie,
ontsteking van de pancreas,
geneesmiddelen of kruiden,
hartfalen van de rechter hartkamer,
gevolgen van een operatie,
veralgemeende infectie,
voeding via een katheter in een ader (parenterale voeding),
pancreaskanker.
De meest frequente oorzaken van chronische geelzucht:
overmatig alcoholgebruik,
zeer uitgebreide leverbeschadiging,
auto-immune aandoeningen,
chronische leverinfecties,
uitzaaiingen (van kanker) in de lever.
Dat klinkt een beetje vergelijkbaar met Michelle Trachtenberg, die had ook gele ogen en een totaal ander, ingevallen gezicht en zieke uitstraling.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:29 schreef capricia het volgende:
Gele ogen en een ingevallen koppie. Dat was zijn laatste video. Zag er gewoon ziek uit.
En ook snel gegaan, vergeleken met eerdere videos.
Nou, Wie weet was Jensen ook wel diabetisch.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:56 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje vergelijkbaar met Michelle Trachtenberg, die had ook gele ogen en een totaal ander, ingevallen gezicht en zieke uitstraling.
Daar krijg je, zolang de lever niet al te erg aangetast wordt, iig niet zo'n kleur van.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, Wie weet was Jensen ook wel diabetisch.
Blijft gokken.
Lijkt toch wel echt op het eindstadium van een leverziekte, wat uiteraard ook door diabetes veroorzaakt kan zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Blijft gokken.
Bij Jensen doet het me denken aan situaties zoals bij Mama Cass Elliot, beiden hadden hun hele leven een zwaarder postuur en op een gegeven momentt kan dat het hart extra belasten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Blijft gokken.
Natuurlijk. Anders was hij niet uit het niets doodgevallen. Dat was immers voorspeld door de wappies: Als je je laat vaccineren val je dood neer.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:10 schreef Starhopper het volgende:
Deel 2?! Maar was hij nou stiekem gevaccineerd of niet?! Ik stel alleen maar vragen.
Ik las in deze topicreeks dat ie zich op het einde toch had laten vaccineren.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Natuurlijk. Anders was hij niet uit het niets doodgevallen. Dat was immers voorspeld door de wappies: Als je je laat vaccineren val je dood neer.
Bij deze zit je ook onder de knop bij de aivdquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een harde klap in het gezicht, word er wel emotioneel van. Een van de meest wakkere mensen van Nederland. Zelfs in maart 2020, toen vrijwel iedereen (waaronder ik en Baudet, helaas) nog overtuigd waren van een crisis, was Jensen al wakker en doorzag de coronaleugens en mRNA-genocide. Niet alleen op het gebied van corona, maar ook met betrekking tot klimaat en andere maatschappelijke onderwerpen was hij wakker. Veel mensen zijn door hem wakker geworden, Robert Jensen is een held. Als er iemand is die in de hemel komt, dan is het Jensen wel, deze man was een voorbeeld voor kritische mensen. Hij streed voor onze vrijheid en tegen discriminatie.
Wakker??! Was Jensen woke? Serieus?quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij was met alle respect nou niet bepaald het scherpste mes in de lade. Voornamelijk dommigheid m.i. Dat zeer luie "denken".quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Een van de meest wakkere mensen van Nederland.
Dan zijn ze daar vrij laat mee aangezien hij al 5 jaar dagelijks (?) uitzond.quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
Gast, heb je gezien hoe hij er uit zag, dat was niet bestquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
13 in een dozijn? Is dat een sarcastische verwijzing naar de ‘hoeveel eieren gaan er in een dozijn ‘ sketch 😂quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:26 schreef kalinhos het volgende:
52 is wel wat jong ja. Ik moet zeggen dat ik zijn radioshows best tof vond destijds, het was anders dan bijna alle andere 13in1-dozijn dj’s. Zijn tv programma vond ik eigenlijk maar mwah. Vaak bleef je kijken vanwege de gasten, maar zijn voorbedachte grapjes, ezels in het publiek en verschrikkelijk slechte photoshops waren niveau schoolkrant, heb daar nooit echt om kunnen lachen eigenlijk.
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gast, heb je gezien hoe hij er uit zag, dat was niet best
Ik begreep dat ie bezig was met gewichtsverlies.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.
Compleet ingevallen gezicht, bleek en uit porties.
Frank van de Goot zegt altijd dat een hartaanval geen doodsoorzaak is maar een gevolg van iets.
Hij is overleden aan een hartaanval dat klopt niet, de hartaanval is ontstaan door iets anders. En dat is de doodsoorzaak.
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanvalquote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.
Compleet ingevallen gezicht, bleek en uit porties.
Frank van de Goot zegt altijd dat een hartaanval geen doodsoorzaak is maar een gevolg van iets.
Hij is overleden aan een hartaanval dat klopt niet, de hartaanval is ontstaan door iets anders. En dat is de doodsoorzaak.
Aanval toch? In Spanje?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanval
Ja, hartstilstand. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanval
Roadshows waren ook altijd interessant om naar te kijken. Ik hoop dat ze zijn site laten staan, of alles op YouTube/Rumble zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef Viesdik het volgende:
Ik mis hem echt. Nooit meer een Jensen show.
Zoiets doen ook veel mensen bij de podcasts van Maarten van Rossem.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Tip!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Geilquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een keer bij zijn show geweest. In de aflevering waarin Kim Holland haar 'grotje' liet zien.
Jij kan slapen met AirPods in? Wow!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |