Gast, heb je gezien hoe hij er uit zag, dat was niet bestquote:Op donderdag 15 januari 2026 22:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik geloof er dus helemaal niets van dat dit toeval is. het is bekend dat "the powers that be" over wapens beschikken die het makkelijk kunnen doen voorkomen alsof het een hartaanval is, maar dan is iemand dus gewoon opgeruimd.
en ik kan me zo voorstellen dat ze robert jensen met zijn wakkere geluid en grote bereik als een bedreiging voor ze gezien werd. eerst viola holt, en nu jensen. pff..
diep triest, dit. rust zacht, dappere robert
13 in een dozijn? Is dat een sarcastische verwijzing naar de ‘hoeveel eieren gaan er in een dozijn ‘ sketch 😂quote:Op donderdag 15 januari 2026 22:26 schreef kalinhos het volgende:
52 is wel wat jong ja. Ik moet zeggen dat ik zijn radioshows best tof vond destijds, het was anders dan bijna alle andere 13in1-dozijn dj’s. Zijn tv programma vond ik eigenlijk maar mwah. Vaak bleef je kijken vanwege de gasten, maar zijn voorbedachte grapjes, ezels in het publiek en verschrikkelijk slechte photoshops waren niveau schoolkrant, heb daar nooit echt om kunnen lachen eigenlijk.
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Gast, heb je gezien hoe hij er uit zag, dat was niet best
Ik begreep dat ie bezig was met gewichtsverlies.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.
Compleet ingevallen gezicht, bleek en uit porties.
Frank van de Goot zegt altijd dat een hartaanval geen doodsoorzaak is maar een gevolg van iets.
Hij is overleden aan een hartaanval dat klopt niet, de hartaanval is ontstaan door iets anders. En dat is de doodsoorzaak.
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanvalquote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, altijd dik en gezellig. Maar zijn laatste foto’s zagen er niet uit.
Compleet ingevallen gezicht, bleek en uit porties.
Frank van de Goot zegt altijd dat een hartaanval geen doodsoorzaak is maar een gevolg van iets.
Hij is overleden aan een hartaanval dat klopt niet, de hartaanval is ontstaan door iets anders. En dat is de doodsoorzaak.
Aanval toch? In Spanje?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanval
Ja, hartstilstand. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je bedoelt hartstilstand, das wat anders dan een hartaanval
Roadshows waren ook altijd interessant om naar te kijken. Ik hoop dat ze zijn site laten staan, of alles op YouTube/Rumble zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2026 23:54 schreef Viesdik het volgende:
Ik mis hem echt. Nooit meer een Jensen show.
Zoiets doen ook veel mensen bij de podcasts van Maarten van Rossem.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Tip!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij had vooral een fijne stem. Als ik niet kon slapen, AirPod in en dan naar het gelul luisteren.
Niet naar wat die zei, maar luisteren naar dat monetaire gebrom. Sliep er goed op.
Geilquote:Op vrijdag 16 januari 2026 09:08 schreef -Spring het volgende:
Ik ben een keer bij zijn show geweest. In de aflevering waarin Kim Holland haar 'grotje' liet zien.
Jij kan slapen met AirPods in? Wow!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |