Het weglaten van complottheorieën bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:17 schreef n__n het volgende:
[..]
Wat er mis is? De eindeloze framing en het weglaten van cruciale informatie, wat voortdurend wordt aangekaart op dergelijke platforms. En dan krijg je natuurlijk geen discussies, want veel journalisten blokkeren iedereen met kritiek op hun werk.
Nee, het weglaten van nuance. En de framing was hoe dan ook zeer sterk, omdat ik tegen maatregelen was werden mij allerlei andere zaken toegeschreven door de mensen met wie ik destijds samenwoonde. De media had als het ware voor ze ingevuld hoe iemand met kritiek op het beleid over het algemeen dacht, en daar kwamen dus allerlei ideeën bij kijken die mijn ideeën helemaal niet waren. Het was een interessante les hoe dan ook, want ik besef me dat dit vanuit allerlei perspectieven gebeurt. Als iemand het ene vindt, dan vindt 'ie waarschijnlijk ook het andere, ongeacht of dat nou klopt. Zo werkt framing. En dat is precies wat jij wederom bevestigt.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:13 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het weglaten van complottheorieën bedoel je?
Juist ja. Nu ga je vast zeggen dat ik niet wakker ben
Jahquote:
Nee dat kan een mod niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen mods een user niet tijdelijk blocken? Totdat het account in de kliko wordt gegooid?
Helaas!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Kunnen mods een user niet tijdelijk blocken? Totdat het account in de kliko wordt gegooid?
Framing hier, framing daar.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:16 schreef n__n het volgende:
[..]
Nee, het weglaten van nuance. En de framing was hoe dan ook zeer sterk, omdat ik tegen maatregelen was werden mij allerlei andere zaken toegeschreven door de mensen met wie ik destijds samenwoonde. De media had als het ware voor ze ingevuld hoe iemand met kritiek op het beleid over het algemeen dacht, en daar kwamen dus allerlei ideeën bij kijken die mijn ideeën helemaal niet waren. Het was een interessante les hoe dan ook, want ik besef me dat dit vanuit allerlei perspectieven gebeurt. Als iemand het ene vindt, dan vindt 'ie waarschijnlijk ook het andere, ongeacht of dat nou klopt. Zo werkt framing. En dat is precies wat jij wederom bevestigt.
Poe hee, ik wist niet wat ik zagquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:20 schreef summer2bird het volgende:
De fuck
Edit: zeg me dat ik dat niet als enige zag
Edit 2: nee dus lol
Gisteren ook hoor. Met 3 accounts ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:20 schreef summer2bird het volgende:
De fuck
Edit: zeg me dat ik dat niet als enige zag
Edit 2: nee dus lol
Het was wel snel reageren, das wel knap van onze modsquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Poe hee, ik wist niet wat ik zag
Ik keek en het was weg
De tering zeg.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gisteren ook hoor. Met 3 accounts ofzo
Zeker! Goed gedaan moddiesquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het was wel snel reageren, das wel knap van onze mods
Absoluutquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het komt niet door alle 'onzin op het internet' die mij zo 'gebrainwashed' heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Canopus het volgende:
[..]
Framing hier, framing daar.
Maak er een liedje over ofzo. Val mij niet lastig met dat wakkere gedoeIk wordt ernstig moe van mensen zoals jij die doen alsof alles wat er bij de NOS wordt verteld of in kranten geschreven allemaal 'valse media' is.
Nog zo één die door alle onzin op het internet gebrainwashed is.
We hebben dan ook een selectie uitstekende mods op dit forum.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Tien tegen één dat het juist een fan is die op een wat primitieve manier zijn verdriet aan het verwerken is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De tering zeg.
Je zal maar zon hekel hebben aan een gast die 15 jaar geleden ff op tv was.
Reneetje Froger was briljant! Zo gewoon gebleven. En Reinoud ook om slap gelegen maar weinig op YT te vinden helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.
De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :
Bekijk deze YouTube-video
Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
Ik weet gewoon nog dat ik dit toen op de radio gehoord heb, die arme vrouwquote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.
De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :
Bekijk deze YouTube-video
Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
Wat vind je van Wierd Duk?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:
[..]
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @:BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
Wat is er mis met de NOS?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS
Ze zijn niet met de grond gelijk gemaakt. Een wappie leger heeft met trollen op een walgelijke manier twitter ingenomen en daar tegen alles wat ze niet zint aan lopen trappen.
Te zielig voor woorden.
Alles kwam uit zijn tenen. Eerlijk en oprecht. Niet iemand die met alle winden meewaait. Leert van zijn fouten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
Jij spreekt jezelf wel heel erg tegenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat is er mis met de NOS?
Mensen die naar de NOS kijken kan ik niet meer serieus nemen.
Moet toegeven, ik heb de teletekst app geïnstalleerd.. zodat ik aan headlines genoeg heb. Want misinformatie vind ik dan toch minder erg dan niet geïnformeerd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |