abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219851444
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:16 schreef n__n het volgende:

[..]
Nee, het weglaten van nuance. En de framing was hoe dan ook zeer sterk, omdat ik tegen maatregelen was werden mij allerlei andere zaken toegeschreven door de mensen met wie ik destijds samenwoonde. De media had als het ware voor ze ingevuld hoe iemand met kritiek op het beleid over het algemeen dacht, en daar kwamen dus allerlei ideeën bij kijken die mijn ideeën helemaal niet waren. Het was een interessante les hoe dan ook, want ik besef me dat dit vanuit allerlei perspectieven gebeurt. Als iemand het ene vindt, dan vindt 'ie waarschijnlijk ook het andere, ongeacht of dat nou klopt. Zo werkt framing. En dat is precies wat jij wederom bevestigt.
Framing hier, framing daar.
Maak er een liedje over ofzo. Val mij niet lastig met dat wakkere gedoe :O Ik wordt ernstig moe van mensen zoals jij die doen alsof alles wat er bij de NOS wordt verteld of in kranten geschreven allemaal 'valse media' is.

Nog zo één die door alle onzin op het internet gebrainwashed is.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_219851460
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:20 schreef summer2bird het volgende:
De fuck
Edit: zeg me dat ik dat niet als enige zag :')
Edit 2: nee dus lol
Poe hee, ik wist niet wat ik zag
Ik keek en het was weg 8)7
  vrijdag 16 januari 2026 @ 19:25:35 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219851464
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:20 schreef summer2bird het volgende:
De fuck
Edit: zeg me dat ik dat niet als enige zag :')
Edit 2: nee dus lol
Gisteren ook hoor. Met 3 accounts ofzo :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219851472
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:24 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Poe hee, ik wist niet wat ik zag
Ik keek en het was weg 8)7
Het was wel snel reageren, das wel knap van onze mods
Twiddel
pi_219851479
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gisteren ook hoor. Met 3 accounts ofzo :')
De tering zeg.
Je zal maar zon hekel hebben aan een gast die 15 jaar geleden ff op tv was.
Twiddel
pi_219851487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Zeker! Goed gedaan moddies ^O^
pi_219851494
quote:

[..]
Absoluut :)
pi_219851516
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:22 schreef Canopus het volgende:

[..]
Framing hier, framing daar.
Maak er een liedje over ofzo. Val mij niet lastig met dat wakkere gedoe :O Ik wordt ernstig moe van mensen zoals jij die doen alsof alles wat er bij de NOS wordt verteld of in kranten geschreven allemaal 'valse media' is.

Nog zo één die door alle onzin op het internet gebrainwashed is.
Het komt niet door alle 'onzin op het internet' die mij zo 'gebrainwashed' heeft.

Het is juist het gedrag van alle mensen om mij heen dat mij juist zo 'geradicaliseerd' heeft. Ik heb hier geen internet voor nodig gehad, ik bezoek geen complotwebsites en ik heb geprobeerd alles zoveel mogelijk via 'erkende' bronnen te verifiëren. Erkende bronnen (NOS, 'de krant' etc.), die in het begin toch best nog wel een boekje open hebben gedaan over hoe het e.e.a eraan toe ging. Dat mensen experimenteel behandeld werden, dat protocollen juist de zorg lam legde (denk aan eindeloze quarantaines etc.). Dat werd natuurlijk nogal overschreeuwd door alle angstpropaganda, maar ik ben daar dus niet zo gevoelig voor.
  Forum Admin vrijdag 16 januari 2026 @ 19:30:55 #109
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219851519
quote:

[..]
We hebben dan ook een selectie uitstekende mods op dit forum.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219851872
quote:

[..]
De tering zeg.
Je zal maar zon hekel hebben aan een gast die 15 jaar geleden ff op tv was.
Tien tegen één dat het juist een fan is die op een wat primitieve manier zijn verdriet aan het verwerken is.
  vrijdag 16 januari 2026 @ 19:58:01 #111
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_219851982
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.

De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :

Bekijk deze YouTube-video

Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
Reneetje Froger was briljant! Zo gewoon gebleven. En Reinoud ook om slap gelegen maar weinig op YT te vinden helaas.

Bellen met Bolle Jan en die gast van Unicef, Paul van Vliet _O-

Jensen was echt fantastisch als radiomaker! Helaas compleet wappie geworden -O-
  Moderator vrijdag 16 januari 2026 @ 20:00:52 #112
184769 crew  Deisyy
pi_219852039
De telefoonterreur met Jan Paparazzi was geweldig.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 16 januari 2026 @ 20:03:32 #113
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219852074
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:11 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ik vond de radioshows ook leuker dan de televisie. Te overdreven om kijkers te scoren.

De imitaties waren geweldig niet alleen Bassie maar ook Frogertje :

Hier belt ¨Rene" met een grote fan die niks in de gaten had .
Ik weet gewoon nog dat ik dit toen op de radio gehoord heb, die arme vrouw :') _O- Zou ze er ooit achter gekomen zijn? :D
pi_219852170

Zou dit nu nog kunnen? _O- Heerlijk zo'n terugluisteravondje.
pi_219853031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:42 schreef n__n het volgende:

[..]
Bewust dat niet alles is wat het lijkt. Dat er grootschalige corruptie is die verder gaat dan menig mens durft te denken, dat grote bedrijven veel macht hebben en dat je al snel verkeerd geïnformeerd wordt, ook via bronnen waarvan je geleerd hebt dat je die 'gewoon' zou moeten kunnen vertrouwen. Zoals bijvoorbeeld de NOS, die tegenwoordig gelukkig via het X-account @:BlikOpDeNOS met de grond gelijk gemaakt wordt. Vermoedelijk een van de redenen dat ze daar nu weg zijn.
Wat vind je van Wierd Duk?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_219853047
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:00 schreef Canopus het volgende:

[..]
Wat is er mis met de NOS :?
Ze zijn niet met de grond gelijk gemaakt. Een wappie leger heeft met trollen op een walgelijke manier twitter ingenomen en daar tegen alles wat ze niet zint aan lopen trappen.

Te zielig voor woorden.
Wat is er mis met de NOS? :')

Mensen die naar de NOS kijken kan ik niet meer serieus nemen.

Moet toegeven, ik heb de teletekst app geïnstalleerd.. zodat ik aan headlines genoeg heb. Want misinformatie vind ik dan toch minder erg dan niet geïnformeerd zijn.
pi_219853129
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
Alles kwam uit zijn tenen. Eerlijk en oprecht. Niet iemand die met alle winden meewaait. Leert van zijn fouten.
Zo was hij eerst enorm pro-Trump.. daar is hij ook van genezen en -so do I-.

Ik ben ook heel blij dat hij last-minute heeft verkondigd dat Wilders niet meer is dan een "flim flam man". A con, een leugenaar, een valse hoop, een tokkiemagneet, controlled oposition. Dat heeft ervoor gezorgd dat Wilders hem recent op twitter geblokt heeft (in December).

Hij maakt zich impopulair door impopulaire meningen. Daar moet je tegen kunnen, maar juist daardoor vond ik hem puur en eerlijk en authentiek. Met de sloopkogel door onbetrouwbare mensen. Hypocriete deugprofeten. Leugenachtige belangenprofiteurs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 16-01-2026 22:01:12 ]
pi_219853492
pi_219853539
Eigenlijk heb ik nooit meer wat van hem gehoord na zijn tv programma's. Jammer. Vroeger vaak gelachen om zijn gekkigheid op tv.
Ik heb ook weinig meegekregen van zijn latere manier van denken. Hoe dan ook, belachelijk jong overleden.
pi_219853612
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:25 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Wat is er mis met de NOS? :')

Mensen die naar de NOS kijken kan ik niet meer serieus nemen.

Moet toegeven, ik heb de teletekst app geïnstalleerd.. zodat ik aan headlines genoeg heb. Want misinformatie vind ik dan toch minder erg dan niet geïnformeerd zijn.
Jij spreekt jezelf wel heel erg tegen _O-
pi_219853659
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:11 schreef Canopus het volgende:

[..]
Jij spreekt jezelf wel heel erg tegen _O-
Beetje.. maar ik hoef bij teletekst niet die stomme hoofden te zien :)
pi_219853668
quote:
Iedereen weet dat hij ooit dood zal gaan. Een zekerheidje waar je niet onderuit gaat komen ;)
  vrijdag 16 januari 2026 @ 23:09:01 #123
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219854218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:23 schreef Newone82 het volgende:
Voor de liefhebbers zendt iemand nu 24/7 de ochtendshow uit van Radio Veronica / Veronica FM Jensen in de Ochtend met het dreamteam Jensen, Paparazi en Jeroen Kijk in de Vegte.

Kon er uren naar luisteren.

https://www.azuracast.eu/public/jensen

Genieten!
Lollig dat die twee ruim 20 jaar later om precies dezelfde wappiereden vriend / (ere)lid werden van het FvD.
Blaf me vol
pi_219854316
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:32 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Alles kwam uit zijn tenen. Eerlijk en oprecht. Niet iemand die met alle winden meewaait. Leert van zijn fouten.
Zo was hij eerst enorm pro-Trump.. daar is hij ook van genezen en -so do I-.

Ik ben ook heel blij dat hij last-minute heeft verkondigd dat Wilders niet meer is dan een "flim flam man". A con, een leugenaar, een valse hoop, een tokkiemagneet, controlled oposition. Dat heeft ervoor gezorgd dat Wilders hem recent op twitter geblokt heeft (in December).

Hij maakt zich impopulair door impopulaire meningen. Daar moet je tegen kunnen, maar juist daardoor vond ik hem puur en eerlijk en authentiek. Met de sloopkogel door onbetrouwbare mensen. Hypocriete deugprofeten. Leugenachtige belangenprofiteurs.
Je kan toch enorm veel vinden van Wilders maar “leugenaar “ juist weer niet, de man heeft nooit gelogen.

En hier zie je weer de wappiecirkel bijeenkomen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_219854334
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 17:11 schreef Michie_ het volgende:
Ik geloof nooit dat Jensen al die onzin zelf geloofde. Het was een verdien model. Hij zei precies wat een klein gedeelte van de bevolking wil horen. Hij wist ook wel dat in radio geen toekomst zit en die snafu site was geen groot succes
Hij had er ook voor kunnen kiezen om nog jaren op safe te spelen en nog BN'ers te interviewen in zijn show maar hij koos bewust voor een alternatief pad
pi_219854349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:09 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
Lollig dat die twee ruim 20 jaar later om precies dezelfde wappiereden vriend / (ere)lid werden van het FvD.
Welke twee? Jensen en...?
  vrijdag 16 januari 2026 @ 23:38:31 #127
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_219854358
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:35 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Welke twee? Jensen en...?
Viola Holt

Edit: ik zie dat ik een verkeerde post quotte. Moest een quote zijn van een post zijn met een fragment waarin Jensen compleet losgaat op Viola Holt.
Blaf me vol
  vrijdag 16 januari 2026 @ 23:57:28 #128
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_219854415
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 15:44 schreef Paul het volgende:

[..]
Sorry maar ik geloof niet in een platte aarde
maar geloof je wel in platte planeten?
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zaterdag 17 januari 2026 @ 00:02:00 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219854426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:57 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
maar geloof je wel in platte planeten?
:Y

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219854568
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 21:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Wat vind je van Wierd Duk?
Moet ik niet; vertrouw ik niet.
pi_219856573
Bij de wapperij gaat het er niet in, het nieuws over het overlijden van hun held.
Ik heb gereageerd dat ik het ook raar vind dat er geen video te vinden is waarin Robert Jensen zelf zegt dat hij overleden is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219856691
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Reneetje Froger was briljant! Zo gewoon gebleven. En Reinoud ook om slap gelegen maar weinig op YT te vinden helaas.

Bellen met Bolle Jan en die gast van Unicef, Paul van Vliet _O-

Jensen was echt fantastisch als radiomaker! Helaas compleet wappie geworden -O-
Ik kan me niet herinneren dathij Reinout nadeed, maar wel grappig detail dat de show gemaakt werd door het bedrijf van Reinout :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219857061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 23:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om nog jaren op safe te spelen en nog BN'ers te interviewen in zijn show maar hij koos bewust voor een alternatief pad
Dat deed hij op rtl. Hij was bezig met een grote comeback. Had weer een talkshow. Verscheen zelfs op 3FM om promotie te maken. Ook probeerde Jensen rond die tijd zijn Snafu site. Een site die opmerkelijke nieuws artikelen had en van die komische filmpjes die ook in zijn talkshow zaten.

Was allemaal geen groot succes. Kijkcijfers vielen tegen. Jensen bleef gasten herhalen. Met of dankzij de dalende kijkcijfers verdwenen grote namen uit zijn talkshow en bleven alleen Idols afvallers over.

Jensen was geen domme man. Hij keek naar wat in Amerika scoorde. Zijn talkshow was erg Amerikaans. Die snafu site ook. Jensen had een aantal programmas rond de eerste verkiezingen van Trump. Hij was daarin erg genuanceerd. Verschilde weinig qua invalshoek met bijvoorbeeld Maarten van Rossem in Amerika.

Alleen scoorde dit nooit genoeg om goed van te kunnen leven. Wat wel scoorde en geld opbracht zonder afhankelijk te zijn van reclames en een grote redactie? Complottheorieën over covid (later andere zaken). Dit was allemaal rechtstreeks vanuit Amerika overgenomen.

Het was een erg commercieel mannetje die precies wist waar geld te verdienen viel. Wie de echte Jensen was weet waarschijnlijk alleen zijn broer en ouders
pi_219857353
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef Michie_ het volgende:

[..]
Dat deed hij op rtl. Hij was bezig met een grote comeback. Had weer een talkshow. Verscheen zelfs op 3FM om promotie te maken. Ook probeerde Jensen rond die tijd zijn Snafu site. Een site die opmerkelijke nieuws artikelen had en van die komische filmpjes die ook in zijn talkshow zaten.

Was allemaal geen groot succes. Kijkcijfers vielen tegen. Jensen bleef gasten herhalen. Met of dankzij de dalende kijkcijfers verdwenen grote namen uit zijn talkshow en bleven alleen Idols afvallers over.

Jensen was geen domme man. Hij keek naar wat in Amerika scoorde. Zijn talkshow was erg Amerikaans. Die snafu site ook. Jensen had een aantal programmas rond de eerste verkiezingen van Trump. Hij was daarin erg genuanceerd. Verschilde weinig qua invalshoek met bijvoorbeeld Maarten van Rossem in Amerika.

Alleen scoorde dit nooit genoeg om goed van te kunnen leven. Wat wel scoorde en geld opbracht zonder afhankelijk te zijn van reclames en een grote redactie? Complottheorieën over covid (later andere zaken). Dit was allemaal rechtstreeks vanuit Amerika overgenomen.

Het was een erg commercieel mannetje die precies wist waar geld te verdienen viel. Wie de echte Jensen was weet waarschijnlijk alleen zijn broer en ouders
Zou die online Jensen show dan echt dikke winsten hebben opgeleverd? Ik betwijfel dat.
pi_219857393
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef Michie_ het volgende:
Jensen verloor in de loop der jaren juist betalende leden omdat hij standpunten innam waar veel leden zich niet in konden vinden. Dat leek hem weinig te deren, hij gaf herhaaldelijk aan dat hij zijn mening zou blijven uitdragen, zelfs als hij uiteindelijk maar één lid overhield.

quote:
En jij blijkbaar.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 15:48:01 #136
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_219857891
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 13:03 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren dathij Reinout nadeed, maar wel grappig detail dat de show gemaakt werd door het bedrijf van Reinout :)
Alle imitaties werden gedaan door Frank Evenblij. Jensen zelf deed geen imitaties ;)
pi_219858744
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 15:48 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Alle imitaties werden gedaan door Frank Evenblij. Jensen zelf deed geen imitaties ;)
Evenblij deed ook Clown Bassie na. Dat vond Bassie zelf niet zo prettig, aangezien hij aangesproken werd op de extreme imitaties van Evenblij.
pi_219859099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Evenblij deed ook Clown Bassie na. Dat vond Bassie zelf niet zo prettig, aangezien hij aangesproken werd op de extreme imitaties van Evenblij.
Bassie vond niets prettig.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 januari 2026 @ 18:54:40 #139
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219859386
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:55:43 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219859404
Neee Niet alweer :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 17 januari 2026 @ 18:56:20 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219859417
Klaargetrekt ook echt :') leer nederlands
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 januari 2026 @ 18:58:44 #142
80791 crew  Paul
pi_219859459
Hou op
pi_219859469
Vanavond een speciale uitzending met de hoogtepunten van Jensen! op RTL5 22:00
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 januari 2026 @ 19:26:53 #144
80791 crew  Paul
pi_219859824
  zaterdag 17 januari 2026 @ 19:38:43 #145
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219860014
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:55 schreef Starhopper het volgende:
Neee Niet alweer :')
Het is triest dat hij zo vroeg is overleden maar een docu gaat me ook weer te ver :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219860019
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 18:32 schreef nostra het volgende:

[..]
Bassie vond niets prettig.
Mwa, de Bassie imitatie ging best ver, en werd tot in den treure herhaald.
Bassie kreeg er gewoon last mee en vroeg Evenblij om ermee te stoppen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 januari 2026 @ 19:39:49 #147
80791 crew  Paul
pi_219860027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Mwa, de Bassie imitatie ging best ver, en werd tot in den treure herhaald.
Bassie kreeg er gewoon last mee en vroeg Evenblij om ermee te stoppen.
Bassie teringlijer _O_
  zaterdag 17 januari 2026 @ 19:58:18 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219860395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:38 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het is triest dat hij zo vroeg is overleden maar een docu gaat me ook weer te ver :D
Ik vind het prima. Als ze maar ook uitgebreid aandacht besteden aan zijn laatste wappiejaren vol achterlijke complotten.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 20:00:22 #149
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219860426
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik vind het prima. Als ze maar ook uitgebreid aandacht besteden aan zijn laatste wappiejaren vol achterlijke complotten.
Die Wappie tijd was wel triest ja.
Ik ga iig niet kijken maar veel plezier :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219860450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 19:39 schreef Paul het volgende:

[..]
Bassie teringlijer _O_
Lekker optreden in bejaardentehuis "Grafzicht" of optreden in zijn blote reet omdat die Belgische kindjes toch wel wat gewend zijn.
Humor om te lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')