Welke twee? Jensen en...?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:09 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Lollig dat die twee ruim 20 jaar later om precies dezelfde wappiereden vriend / (ere)lid werden van het FvD.
Viola Holtquote:
maar geloof je wel in platte planeten?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 15:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof niet in een platte aarde
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
maar geloof je wel in platte planeten?
Ik kan me niet herinneren dathij Reinout nadeed, maar wel grappig detail dat de show gemaakt werd door het bedrijf van Reinoutquote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Reneetje Froger was briljant! Zo gewoon gebleven. En Reinoud ook om slap gelegen maar weinig op YT te vinden helaas.
Bellen met Bolle Jan en die gast van Unicef, Paul van Vliet![]()
Jensen was echt fantastisch als radiomaker! Helaas compleet wappie geworden
Dat deed hij op rtl. Hij was bezig met een grote comeback. Had weer een talkshow. Verscheen zelfs op 3FM om promotie te maken. Ook probeerde Jensen rond die tijd zijn Snafu site. Een site die opmerkelijke nieuws artikelen had en van die komische filmpjes die ook in zijn talkshow zaten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om nog jaren op safe te spelen en nog BN'ers te interviewen in zijn show maar hij koos bewust voor een alternatief pad
Zou die online Jensen show dan echt dikke winsten hebben opgeleverd? Ik betwijfel dat.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dat deed hij op rtl. Hij was bezig met een grote comeback. Had weer een talkshow. Verscheen zelfs op 3FM om promotie te maken. Ook probeerde Jensen rond die tijd zijn Snafu site. Een site die opmerkelijke nieuws artikelen had en van die komische filmpjes die ook in zijn talkshow zaten.
Was allemaal geen groot succes. Kijkcijfers vielen tegen. Jensen bleef gasten herhalen. Met of dankzij de dalende kijkcijfers verdwenen grote namen uit zijn talkshow en bleven alleen Idols afvallers over.
Jensen was geen domme man. Hij keek naar wat in Amerika scoorde. Zijn talkshow was erg Amerikaans. Die snafu site ook. Jensen had een aantal programmas rond de eerste verkiezingen van Trump. Hij was daarin erg genuanceerd. Verschilde weinig qua invalshoek met bijvoorbeeld Maarten van Rossem in Amerika.
Alleen scoorde dit nooit genoeg om goed van te kunnen leven. Wat wel scoorde en geld opbracht zonder afhankelijk te zijn van reclames en een grote redactie? Complottheorieën over covid (later andere zaken). Dit was allemaal rechtstreeks vanuit Amerika overgenomen.
Het was een erg commercieel mannetje die precies wist waar geld te verdienen viel. Wie de echte Jensen was weet waarschijnlijk alleen zijn broer en ouders
Jensen verloor in de loop der jaren juist betalende leden omdat hij standpunten innam waar veel leden zich niet in konden vinden. Dat leek hem weinig te deren, hij gaf herhaaldelijk aan dat hij zijn mening zou blijven uitdragen, zelfs als hij uiteindelijk maar één lid overhield.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 14:01 schreef Michie_ het volgende:
Alleen scoorde dit nooit genoeg om goed van te kunnen leven. Wat wel scoorde en geld opbracht zonder afhankelijk te zijn van reclames en een grote redactie? Complottheorieën over covid (later andere zaken). Dit was allemaal rechtstreeks vanuit Amerika overgenomen.
En jij blijkbaar.quote:Het was een erg commercieel mannetje die precies wist waar geld te verdienen viel. Wie de echte Jensen was weet waarschijnlijk alleen zijn broer en ouders
Alle imitaties werden gedaan door Frank Evenblij. Jensen zelf deed geen imitatiesquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:03 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dathij Reinout nadeed, maar wel grappig detail dat de show gemaakt werd door het bedrijf van Reinout
Evenblij deed ook Clown Bassie na. Dat vond Bassie zelf niet zo prettig, aangezien hij aangesproken werd op de extreme imitaties van Evenblij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:48 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alle imitaties werden gedaan door Frank Evenblij. Jensen zelf deed geen imitaties
Bassie vond niets prettig.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 18:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Evenblij deed ook Clown Bassie na. Dat vond Bassie zelf niet zo prettig, aangezien hij aangesproken werd op de extreme imitaties van Evenblij.
Het is triest dat hij zo vroeg is overleden maar een docu gaat me ook weer te verquote:
Mwa, de Bassie imitatie ging best ver, en werd tot in den treure herhaald.quote:
Bassie teringlijerquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Mwa, de Bassie imitatie ging best ver, en werd tot in den treure herhaald.
Bassie kreeg er gewoon last mee en vroeg Evenblij om ermee te stoppen.
Ik vind het prima. Als ze maar ook uitgebreid aandacht besteden aan zijn laatste wappiejaren vol achterlijke complotten.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is triest dat hij zo vroeg is overleden maar een docu gaat me ook weer te ver
Die Wappie tijd was wel triest ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Als ze maar ook uitgebreid aandacht besteden aan zijn laatste wappiejaren vol achterlijke complotten.
Lekker optreden in bejaardentehuis "Grafzicht" of optreden in zijn blote reet omdat die Belgische kindjes toch wel wat gewend zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |