Als ik de opkomsten op hun koffiedrink demonstraties zag zou ik toch vermoeden dat er redelijk wat mensen waren die zulke types heel serieus namen..quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen enkel mens heeft Willem Engel of Robert Jensen ooit serieus genomen.
Er zijn mensen die hun hele hebben en houden hebben verkocht en in Paraguay zijn gaan wonen met Willen en Jan Engel, dan neem je hem toch wel serieusquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik de opkomsten op hun koffiedrink demonstraties zag zou ik toch vermoeden dat er redelijk wat mensen waren die zulke types heel serieus namen..
Ik zou willen dat ik de mindset van Willem Engel had. Dan kun je oa:quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun hele hebben en houden hebben verkocht en in Paraguay zijn gaan wonen met Willen en Jan Engel, dan neem je hem toch wel serieus
Wakker in Paraguay,leuke serie was dat waarbij we de Engels als vastgoed ontwikkelaars zagen. Alleen de goed geindoctrineerden kritische denkers hebben dat niet door..quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun hele hebben en houden hebben verkocht en in Paraguay zijn gaan wonen met Willen en Jan Engel, dan neem je hem toch wel serieus
mensen die zichzelf strijder noemenquote:Op donderdag 7 mei 2026 14:31 schreef Viesdik het volgende:
Vandaag mijn eerste en enige Jensen shirt ontvangen. Besteld net ná zijn overlijden, maar onlangs pas ontvangen.
Met de tekst: "Strijder voor altijd".
Dat ben ik ook. Geliefd of ongeliefd, strijder tot het laatste uur!
RIP Jensen, denk nog vaak aan je
Datquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:24 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
mensen die zichzelf strijder noemen![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Nederland zo'n 2-5 miljoen ongevaccineerde mensen telt. Denk minimaal 3 miljoen mensen totaal niks zagen in het overheids-narratief waarvan minimaal 1 miljoen is gaan geloven in een kwaadaardig complot, waaronder ik.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ik de opkomsten op hun koffiedrink demonstraties zag zou ik toch vermoeden dat er redelijk wat mensen waren die zulke types heel serieus namen..
Een mening vormen door eenzijdige propaganda op de mainstreamquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik de mindset van Willem Engel had. Dan kun je oa:
- Zonder schaamte zeggen dat mensen geld naar je moeten overmaken zodat je land in Portugal(of was het Spanje?) kan kopen;
- Mensen opjutten bij demonstraties en als de vlam in de pan slaat er stilletjes tussenuit knijpen.
wat lul je domquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat
Beetje regen en er kwamen amper wappies opdraven als ze weer iets kansloos georganiseerd hadden, wat een strijders
Al die Iraniërs daarentegen, die diverse malen tegen het regime in opstand kwamen, ondanks zwaar en dodelijk geweld, dát kun je strijders noemen.
Die paar honderd halve tammen, die wegblijven als het regent niet.
Neuh, gewoon door te kijken wat dat figuur op twitter postte.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een mening vormen door eenzijdige propaganda op de mainstream
Ik volgde WIllem niet echt.. dus weet niet wat hij postte..quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Neuh, gewoon door te kijken wat dat figuur op twitter postte.
Die lui die bij de dump wat legerkleding hadden gekocht, echt geweldig was dat.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:24 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
mensen die zichzelf strijder noemen![]()
![]()
![]()
Nou dat. Geen vaccinatie halen en een keer boos schreeuwen op het Malieveld maakt je geen strijder.quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die lui die bij de dump wat legerkleding hadden gekocht, echt geweldig was dat.
Welk doel zal de overheid precies hebben om ‘de burgers kapot te krijgen’?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zitten we nu weer met een nep-virus opgescheept en straks allemaal 'maatregelen' van de overheid om burgers kapot te krijgen en geen Robert Jensen.![]()
Ik ga deze keer zeker wel mee demonstreren. Tegen overheidsmaatregelen.
Met cojona niet meegedaan, omdat ik nog in dat links-rechts-denken zat. Waarvoor Jensen juist waarschuwde. De communistische partij gaf toen in het geheel niet thuis en ging grotendeels mee in de retoriek dat c-vid wel bestaat.
Veel later communisten ontmoet die me vertelde dat je verschil hebt tussen 'hobby-communisten en echte communisten. De laatste groep had het lulverhaal van de overheid wel door en snapte dat dit virus nooit bestaan heeft.
Online ga je die informatie nooit vinden.
Het maakt mij niet uit wie er komen demonstreren tegen de overheid. Iedereen is welkom. Met een prinsenvlag, met een Oekraiense vlag, met een Russische vlag.
We moeten bang zijn voor ratten volgens de overheid, maar de overheid is de rat.
Misschien een idee om een gewoon een keer een baan te zoeken ipv je energie in onzin te steken?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zitten we nu weer met een nep-virus opgescheept en straks allemaal 'maatregelen' van de overheid om burgers kapot te krijgen en geen Robert Jensen.![]()
Met cojona niet meegedaan, omdat ik nog in dat links-rechts-denken zat. Waarvoor Jensen juist waarschuwde. De communistische partij gaf toen in het geheel niet thuis en ging grotendeels mee in de retoriek dat c-vid wel bestaat.
Veel later communisten ontmoet die me vertelde dat je verschil hebt tussen 'hobby-communisten en echte communisten. De laatste groep had het lulverhaal van de overheid wel door en snapte dat dit virus nooit bestaan heeft.
Het maakt mij niet uit wie er komen demonstreren tegen de overheid. Iedereen is welkom. Met een prinsenvlag, met een Oekraiense vlag, met een Russische vlag.
We moeten bang zijn voor ratten volgens de overheid, maar de overheid is de rat.
Maar wie neemt die gek aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:29 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien een idee om een gewoon een keer een baan te zoeken ipv je energie in onzin te steken?
Waarom begin je geen YouTube kanaal? Er is een Robert Jensen shape gat om te vervullen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zullen die mensen op de Hondius leuk vinden om te horen. Of hun nabestaanden. Dat die mensen dood gegaan zijn aan een 'nep-virus'.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Je vergeet de <s> </s> tags.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Hoe overleven we een eventuele hantavirus lockdown zonder Jensen? HIj was de enige die nog een tegengeluid bood..
Klopt ja, behalve Jensen heb ik niemand tegen lockdowns gehoord.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Hoe overleven we een eventuele hantavirus lockdown zonder Jensen? HIj was de enige die nog een tegengeluid bood..
Hee, niet zo over de Messias, he? De enige persoon met gezond verstand. </s>quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Klopt ja, behalve Jensen heb ik niemand tegen lockdowns gehoord.
Dus nu overleef je het niet.
Kap eens met je zo ongelofelijk aanstellen joh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |