Ja dat wist hij inderdaad maar al te goed, dat merk je aan alles inderdaad. Toch triest om hem zo te zienquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wist dat hij ziek was.. Dat hij zegt "er is iets mooiers en dat is een reden om te blijven leven" en dan bijna tranen in zijn ogen..
En je kan zien aan zijn gezicht dat hij niet de normale Jensen was die hij normaal was.
Normaal zeiden mensen "eet nog een hamburger bij de mcDonalds!". Omdat de man redelijk dik was.
Vorige week nog telefoonterreur gehoord. En hij lift mee met het talent van die Jan Paparazzi en de jonge Frank Evenvrolijk.
Mensen leven ongezonder als ze de last van de wereld op hun schouders dragen. Waarom denk je anders dat ik viesdik ben. Wij strijders zijn gewoon uitverkorenen. Het is onze levensmissie om het onrecht en de waanzin aan het licht te brengen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wist dat hij ziek was.. Dat hij zegt "er is iets mooiers en dat is een reden om te blijven leven" en dan bijna tranen in zijn ogen..
En je kan zien aan zijn gezicht dat hij niet de normale Jensen was die hij normaal was.
Normaal zeiden mensen "eet nog een hamburger bij de mcDonalds!". Omdat de man redelijk dik was.
Vorige week nog telefoonterreur gehoord. En hij lift mee met het talent van die Jan Paparazzi en de jonge Frank Evenvrolijk.
Nee hoor, mensen zoals Jensen deden alsof het nieuwe normaal altijd zou zijn. Ook als het virus minder was.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef Tovia het volgende:
Ik ben Jensen enorm dankbaar. Mede dankzij hem heb ik ervoor gekozen me niet te laten vaccineren, en achteraf gezien was dat voor mij de juiste beslissing. Ik heb het virus drie keer gehad: de eerste keer een week lang, een half jaar later opnieuw maar korter, zo’n drie dagen, en een jaar later nog eens, slechts één dag. Blijkbaar heeft mijn immuunsysteem in die periode een natuurlijke afweer opgebouwd. Later werd het coronavirus steeds vaker vergeleken met een stevige griep. Veel van wat hij zei bleek achteraf te kloppen, vooral na de "pandemie".
Ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef Tovia het volgende:
Ik ben Jensen enorm dankbaar. Mede dankzij hem heb ik ervoor gekozen me niet te laten vaccineren, en achteraf gezien was dat voor mij de juiste beslissing. Ik heb het virus drie keer gehad: de eerste keer een week lang, een half jaar later opnieuw maar korter, zo’n drie dagen, en een jaar later nog eens, slechts één dag. Blijkbaar heeft mijn immuunsysteem in die periode een natuurlijke afweer opgebouwd. Later werd het coronavirus steeds vaker vergeleken met een stevige griep. Veel van wat hij zei bleek achteraf te kloppen, vooral na de "pandemie".
Prima, maar ben zielsgulkkig dat ik die gifspuit niet heb genomen. Jensen gaf mij daarin de steun die ik heel erg nodig had en velen met mij.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen zoals Jensen deden alsof het nieuwe normaal altijd zou zijn. Ook als het virus minder was.
En hij deed alsof het door Bill Gates en consorten kwam. Ook dikke onzin.
Het was bijna het nieuwe normaal geworden als het volk onder leiding van Willem Engel en Robert Jensen zich niet had verzetquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen zoals Jensen deden alsof het nieuwe normaal altijd zou zijn. Ook als het virus minder was.
En hij deed alsof het door Bill Gates en consorten kwam. Ook dikke onzin.
Lol. Ja na elke besmetting bouw je weerstand op. Maar na elke vaccinatie ook, alleen word je van die vaccinatie zelf ook niet ziek.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:23 schreef Tovia het volgende:
Hehehe, ben je idi oot?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het was bijna het nieuwe normaal geworden als het volk onder leiding van Willem Engel en Robert Jensen zich niet had verzet
Zie je niet hoe hypcriet je bent? Je bent zelf ana het kwaadspreken "er kan alleen maar een demonisch brein achter zitten", en dan anderen verwijten het nooit te snappen en dat zij overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerijquote:Op woensdag 4 februari 2026 16:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Prima, maar ben zielsgulkkig dat ik die gifspuit niet heb genomen. Jensen gaf mij daarin de steun die ik heel erg nodig had en velen met mij.
Ik heb de potentiële coronadood als een "be my guest" ervaren. Het idee om schade door het vaccin te krijgen of er zelfs aan dood te gaan was.en is voor mij de overtuiging dat hier alleen maar een demonisch brein achter kan zitten. Mensen die dat niet begrijpen zullen het ook nooit snappen en zullen overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerij.
Welk foutje is er gemaakt dan?quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Zie je niet hoe hypcriet je bent? Je bent zelf ana het kwaadspreken "er kan alleen maar een demonisch brein achter zitten", en dan anderen verwijten het nooit te snappen en dat zij overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerij![]()
Mensne kunnen ook fouten maken zonder een demonisch brein te hebben. Leven is niet altijd (of bijna nooit) maakbaar. Dit virus was relatief nieuw, dus men wist ook niet alles ervanaf.
En je kan net zo goed of zelfs sneller schade krijgen van een nieuw virus dan van de vaccinatie.
Je hebt een veel te onschuldig beeld van de wereld.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:21 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Zie je niet hoe hypcriet je bent? Je bent zelf ana het kwaadspreken "er kan alleen maar een demonisch brein achter zitten", en dan anderen verwijten het nooit te snappen en dat zij overgaan op stigmatisering en kwaadsprekerij![]()
Mensne kunnen ook fouten maken zonder een demonisch brein te hebben. Leven is niet altijd (of bijna nooit) maakbaar. Dit virus was relatief nieuw, dus men wist ook niet alles ervanaf.
En je kan net zo goed of zelfs sneller schade krijgen van een nieuw virus dan van de vaccinatie.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hebt een veel te onschuldig beeld van de wereld.
Zolang je in die onschuldigheid blijft leven en geloven, zal je uiteindelijk tot alles in staat zijn zolang de juiste overtuiging er maar is.
Je bent er mentaal helaas nog niet klaar voor en misschien wel nooit.. Want mensen willen niet leven in de overtuiging dat de mens daadwerkelijk extreem kwaadaardig kan zijn of tot kwaadaardige daden in staat is.
Als je denkt dat de gruwelen uit nazi Duitsland nooit meer zullen en kunnen voorkomen, wake the f* up.
Ik overdrijf nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |