Behalve dat de oudste broer zegt, dat Robert al was overleden, voordat Frank bij hem was. Maar in de post van Viv (#169) vlak daarboven staat dat Frank zei, dat hij erbij was, toen zijn broer overleed.quote:
Ja, met zijn publiek ook niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Er gaan wel veel complottheorien rond op internet over zijn dood, oa dat hij het niet zelf zou zijn in zijn laatste video.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Er gaan wel veel complottheorien rond op internet over zijn dood, oa dat hij het niet zelf zou zijn in zijn laatste video.
In een heelal met vele parallele universums, zal dit ongetwijfeld ergens het geval zijn. Helaas is dat niet dit universum anders was dit topic al lang en breed naar BNW of ONZ verplaatst, waar users kunnen ijlen over ‘the powers that be’ met ‘wapens om hartaanvallen op te wekken’ en ‘Rnma genocide’quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We hebben dan ook een selectie uitstekende mods op dit forum.
We hebben ook ontzettend verzuurde dwingelandjes als users, dat klopt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In een heelal met vele parallele universums, zal dit ongetwijfeld ergens het geval zijn. Helaas is dat niet dit universum anders was dit topic al lang en breed naar BNW of ONZ verplaatst, waar users kunnen ijlen over ‘the powers that be’ met ‘wapens om hartaanvallen op te wekken’ en ‘Rnma genocide’
Opvallend inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2026 15:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Behalve dat de oudste broer zegt, dat Robert al was overleden, voordat Frank bij hem was. Maar in de post van Viv (#169) vlak daarboven staat dat Frank zei, dat hij erbij was, toen zijn broer overleed.
Dat is de normale stuiptrekking van wappies he: als het niet te bevatten is, verzinnen we er een waanzinnig verhaal over waardoor we niet geconfronteerd hoeven te worden met de waarheid.quote:Op woensdag 28 januari 2026 15:41 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is de normale stuiptrekking van wappies he
En Kurt Cobain en Michael Jackson en John F. Kennedy juniorquote:Op donderdag 29 januari 2026 10:54 schreef OmniRocket het volgende:
Hij zit nu vast op een eiland met Elvis
Ik vind het vooral raar dat het topic al uit bijna 3 delen bestaat terwijl mensen die meer betekend hebben, of grotere gebeurtenissen soms amper 3 pagina’s hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:22 schreef capricia het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer zie, denk ik 'Toch raar dat ie er niet meer is'.
we wachten op zijn verrijzenisquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat het topic al uit bijna 3 delen bestaat terwijl mensen die meer betekend hebben, of grotere gebeurtenissen soms amper 3 pagina’s hebben.
Voor de 30ers en 40ers van nu heeft hij veel betekendquote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat het topic al uit bijna 3 delen bestaat terwijl mensen die meer betekend hebben, of grotere gebeurtenissen soms amper 3 pagina’s hebben.
Dat heb ik ook met onlangs overleden vrienden en kenissen van mij. Dan denk ik "ik moet die nog even bellen, o nee die is dood".quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:22 schreef capricia het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer zie, denk ik 'Toch raar dat ie er niet meer is'.
Drie hele delen??????????quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nu een 24 uurs stream van maken? Die man heeft misschien in totaal1 uur leuke dingen gedaan. De rest is slecht en tenenkrommend.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
https://x.com/KICKEN/status/2018373731840614730
GENOT
@:de_kraam
Adriaantjeeeeeee!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
https://x.com/KICKEN/status/2018373731840614730
GENOT
@:de_kraam
Ik ben 39. Heb eerder best wel lol om hem gehad.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Voor de 30ers en 40ers van nu heeft hij veel betekend
zo de fuck dat beeld rond 23:30 die man was echt doodziek!quote:
Ik denk dat hij ook wist dat hij ziek was.. Dat hij zegt "er is iets mooiers en dat is een reden om te blijven leven" en dan bijna tranen in zijn ogen..quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zo de fuck dat beeld rond 23:30 die man was echt doodziek!![]()
Vanmorgen toevallig wat oude Jensen telefoonterreur en Bassie geluisterd, blijft toch geniale radio!
Al heb ik met Wappie Jensen niet zoveel/niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |