Zijn shows brachten wel luchtigheid en humor in de lockdown. Oh Hans, cojonaa!!quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Klopt ja, behalve Jensen heb ik niemand tegen lockdowns gehoord.
Dus nu overleef je het niet.
Kap eens met je zo ongelofelijk aanstellen joh!
Ik proefde de taart niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:03 schreef DrDentz het volgende:
Hoe overleven we een eventuele hantavirus lockdown zonder Jensen? HIj was de enige die nog een tegengeluid bood..
dat is heel wat anders dan.quote:Op woensdag 13 mei 2026 10:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn shows brachten wel luchtigheid en humor in de lockdown. Oh Hans, cojonaa!!
Haha en als je dan 'stolen valor' tegen ze riep was het: "HELEMAAL NIET WANT BLABLABLA!!!"quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die lui die bij de dump wat legerkleding hadden gekocht, echt geweldig was dat.
Je moet toch wat als je van jezelf geen persoonlijkheid hebtquote:Op woensdag 13 mei 2026 12:20 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Haha en als je dan 'stolen valor' tegen ze riep was het: "HELEMAAL NIET WANT BLABLABLA!!!"
Zo heerlijk makkelijk om die lui op de kast te krijgen.
Die is behoorlijk aan het aftakelen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Jensen?
Elke keer dat ik hem bel, krijg ik de voicemail. Hij zal het wel druk hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig met Jensen?
Zeker ingesproken door Jan Paparazziquote:Op woensdag 13 mei 2026 14:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Elke keer dat ik hem bel, krijg ik de voicemail. Hij zal het wel druk hebben.
Ook jij vergeet de <s> </s> tags.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:18 schreef nostra het volgende:
Jensen was voor iedereen een vaderfiguur, een vast baken in een turbulente wereld die door kalmte wijsheid bracht en andersom.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:40 schreef Ludachrist het volgende:
Jensen is na Elon Musk de belangrijkste visionair van deze tijd. Een absolute schande dat de deep state hem van ons heeft afgepakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |