abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219836033

Vanaf 5 januari bij RTL 4

Deze winter komt RTL 4 terug met ‘Winter Vol Liefde’! Acht singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen in Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Andorra en Zwitserland. Als chef-kok of lodge-eigenaar leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die ene speciale persoon die hun hart verwarmt. De eerste beelden beloven romantiek in de koude wintermaanden, waar mogelijk liefde opbloeit te midden van besneeuwde bergtoppen en warme haardvuren. 'Winter Vol Liefde' is vanaf maandag 5 januari te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Maak hieronder kennis met de acht hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde' seizoen 3.

Andre, 28 jaar, Andorra
Andre woont al bijna zijn hele leven in het prachtige Andorra. Op jonge leeftijd vertrok hij samen met zijn ouders naar één van de kleinste staten van Europa. Daar schittert hij tegenwoordig als chef-kok in de keuken van het familiehotel en maakt hij, soms samen met zijn vader, de meest verrukkelijke maaltijden. Hij is op zoek naar een leuke, spontane Nederlandse jonge vrouw die net als hij familie hoog in het vaandel heeft staan en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken in het hotel.

Robin, 60 jaar, Zweden
Maak kennis met de vrolijke Robin die zijn droom heeft nagejaagd door in 2024 te emigreren naar de Zweedse plaats Unnaryd. Hier heeft hij een typisch Zweeds houten huisje waar hij regelmatig aan klust. Robin is op zoek naar een dame met een hoog knuffelgehalte, die samen met hem het Zweedse leven wil omarmen.

Claudia, 53 jaar, Oostenrijk
Claudia woont sinds enkele jaren weer in haar Oostenrijkse geboorteplaats Wendling bei Haag. Ze ging terug naar haar roots om hier haar ouderlijk huis en guesthouse te verbouwen tot een kleurrijke Bed & Breakfast.

Inmiddels is de B&B bijna af en is Claudia druk met het creëren van een interieur met een huiselijke sfeer. Ze zoekt een levenslustige, slimme en zelfstandige Nederlandse man met een open mindset.

Monique, 61 jaar, Zwitserland
Monique woont in het prachtige Zwitserland waar ze uitkijkt op de Mont Blanc. In de plaats Arzier is zij bezig met het opstarten van haar Bed & Breakfast. Daarnaast werkt Monique als projectmanager bij een medisch bedrijf. Hiervoor reist zij vaak op en neer naar zowel Azië als Afrika, maar gelukkig is haar werk flexibel en is zij ook regelmatig in Zwitserland te vinden. Ze is op zoek naar een leuke, loyale Nederlandse man die sportief is en houdt van reizen.

Klaas, 53 jaar, Oostenrijk
Maak kennis met Klaas, een zorgzame vader van drie kinderen. Klaas verhuurt in het schilderachtige Weissenbach am Lech in

Oostenrijk twee vakantiewoningen in een grote oude boerenwoning. Daarnaast werkt hij drie dagen per week als timmerman en soms ook als berggids. Klaas staat open voor een nieuwe relatie en hoopt een warme, sportieve, empathische vrouw te ontmoeten die net als hij van de bergen en de natuur houdt.

Elsje, 49 jaar, Zweden
Elsje is geen onbekende in het winterse liefdesavontuur. In het eerste seizoen van 'Winter Vol Liefde' bezocht zij Guido in Zweden - om de liefde te ontdekken. Helaas sloeg de vonk toen niet over. Nu gaat ze zelf het avontuur aan en heet ze single mannen welkom in haar lodge in de prachtige Zweedse plaats Hammarstrand. Elsje is op zoek naar een fitte, avontuurlijke Nederlandse man met een goede dosis humor. Iemand waarmee ze samen op pad kan gaan en die haar levensstijl begrijpt.

Hans, 73 jaar, Noorwegen
Hans is een passievolle, daadkrachtige en actieve man. Hij woont al ruim vijftig jaar in de prachtige uitgestrekte vlaktes van Noorwegen, in Ås. Hier heeft hij een grote woning waar hij maar al te graag aan klust. Hoewel hij al ruim vijftig jaar in Noorwegen woont, geniet hij nog steeds van de Hollandse nuchterheid. Dit is dan ook wat hij zoekt in een dame, naast dat zij hem kan bijhouden in zijn actieve bestaan.

Hanneke, 34 jaar, Oostenrijk
De ondernemende Hanneke verruilde onze lage landen voor het prachtige Oostenrijk. Ze woont in het gezellige Saalbach, een geliefd wintersportparadijs onder Nederlanders. Hanneke werkt als marketeer én organiseert onvergetelijke wintersportvakanties. Ze geniet van de rust die de Oostenrijkse bergen haar bieden, maar skiet het liefst dagelijks en houdt daarnaast van gezelligheid met vrienden. Wat Hanneke nog mist? Die ene charismatische, leuke, stoere man aan haar zijde, om samen nieuwe avonturen mee te beleven!
'Winter Vol Liefde' wordt geproduceerd door Blue Circle, a Fremantle Company, en is vanaf maandag 5 januari om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bron RTL
Foto's ©Thiza Wijnje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219836113
Oef Me want Chardonnay tja :Y) :W
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Miss 200.000.000! woensdag 14 januari 2026 @ 22:00:14 #3
367000 roos94
pi_219836154
Hanneke is ook echt een vervelende doos gewoon.
pi_219836369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:00 schreef roos94 het volgende:
Hanneke is ook echt een vervelende doos gewoon.
Vind er niet veel aantrekkelijks aan eerlijk gezegd. Wel grappig dat ze gingen proosten en ik was even bang dat die glazen kapot gingen. Ze keek ook wat bezorgd. Maar dat is niks toch zo'n gast die niet eens iets heel simpels in het Duits kan bestellen, en dan wel denken in Oostenrijk een relatie op te bouwen. Droevig.
pi_219836695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Vind er niet veel aantrekkelijks aan eerlijk gezegd. Wel grappig dat ze gingen proosten en ik was even bang dat die glazen kapot gingen. Ze keek ook wat bezorgd. Maar dat is niks toch zo'n gast die niet eens iets heel simpels in het Duits kan bestellen, en dan wel denken in Oostenrijk een relatie op te bouwen. Droevig.
Hij heeft wel iets vriendelijks tot nu toe , geen stereotype vrachtwagenchauffeur, wat verlegen.
anonieme razernist
pi_219836721
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2026 23:08 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Hij heeft wel iets vriendelijks tot nu toe , geen stereotype vrachtwagenchauffeur, wat verlegen.
Zal best maar dan kan hij beter een dame zoeken in een schuurfeest ergens. Kan hij een ook nog een moppie zingen.
pi_219836745
Ik vind het allemaal nogal saai tot nu toe en wat voorspelbaar.
anonieme razernist
pi_219836746
Rick Evers op fb

quote:
De eerste pannenkoek mislukt altijd. Daar moet ik aan denken als ik overal die eerste kandidaten zie aanmodderen.

Neem nou die vrouw bij Klaas. Ik weet haar naam niet eens meer, dat zegt genoeg. Wat denkt die vrouw nou? Ik reis naar Oostenrijk en dan ga ik met Klaas aan een tafeltje zitten en dan lekker de andere kant op kijken? Handjes om de thee en zwijgen. Waar slaat dat op?

Bij Hanneke zit ook zo’n figuur. Een zingende vrachtwagenchauffeur, maar lullen? Ho maar. Hij heeft karaoke als hobby, maar kan van het zingen niet zijn werk maken. Ik kan dat denk ik wel, maar ik heb al werk. En een hobby: stukjes voor jullie typen.

Ook bij André is de eerste kandidaat geen schot in het rood. Ik zeg het bewust verkeerd, want dat doet Eva ook steeds. Ze hoopt als goede vrienden de deur uit te gaan, maar gelukkig was de kogel uit de kerk. Ze gooit de theedoek wel wat vroeg in de ring, maar ergens is het ook wel stoer dat ze de koe zo snel bij de ballen pakt. Soms moet je gewoon de knoop doorsnijden.

Tijdens het skiën bleef nieuweling Mylene trouwens thuis. Ze zat met een verkoudheid. Bovendien zijn die lange latten niets voor haar. Mylene doet aan schieten. Op een goede dag schiet ze 85. Of dat punten, kleiduiven of wolven zijn, vertelt het verhaal niet. Wel dat ze darten heel erg stom vindt.

Als ik André was, had ik gezegd: ‘Nee, dat schieten van jou, dat trekt volle zalen. Zullen we de kijkcijfers van darten en schieten eens met elkaar vergelijken? Oh nee, dat kan niet. Schieten is nooit op tv. En weet je waarom niet? OMDAT NIEMAND DAT ENE MOER INTERESSEERT.’ En dan zou ik heel stoïcijns de keuken inlopen en champignons gaan snijden.

Robin heeft meer geluk, want die heeft kandidaat 2 al op bezoek. Pearl is een kunstenaar en omdat ze lekker veel knuffelvlees heeft, doet Robin alles voor haar. Een schildersezel in elkaar knutselen bijvoorbeeld. Kleine moeite voor een handige meubelspuiter. Het schilderij dat Pearl uiteindelijk maakte vond ik persoonlijk geen pareltje, maar misschien ligt dat aan mij.

Volgens Pearl schuilt er ook in Robin een kunstenaar. Die moet zich alleen nog ontluiken. Als ik Pearl was, zou ik oppassen met zulke uitspraken. Voor je het weet gaat Robin er zelf ook in geloven, wil hij het knuffelvlees naschilderen en lig je drie uur lang nakend op een Zweedse tweezits.

Wie hebben we dan nog meer? Oh ja, Elsje. Die is na een paar lange dagen wel klaar met Jeroen en zijn cowboyverhalen dus die mag zeventien duizend kilometer naar huis rijden met het dak open. Sigaar in de mond en karren maar.

En toen was alleen Gilbert nog over. Gilbert en Elsje. Als het ooit wat wordt, kunnen ze een naambordje nemen met ‘Gilbelsje’ erop. Maar zover komt het nooit. Elsje ziet vast snel in dat Glijbert iets te graag wil. Als ik haar was, deed ik ’s nachts de slaapkamer op slot, want voor je het weet zit ‘ie huilend bij je op bed.

Tot morgen!
pi_219836906
Zou Hans met zijn gangreen-enkel al overleden zijn?
Die heb ik al een paar uitzendingen niet gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 15-01-2026 00:06:01 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219839404
Die 2 vrouwen bij Andre vind ik echt verschrikkelijke types wat ik er zo van heb gezien. Heel lomp en echt uiterst onaantrekkelijk(en dan heb ik het nog vooral over het karakter).
Klaas heeft echt een ontzettend mooie vrouw over de vloer. Maar die lijkt net als die man bij Hanneke compleet overrompeld door de setting van het programma. Vind altijd wel grappig dat je daar nooit wat over hoort in die dagboek stukjes, zal vast door de productie ingefluisterd zijn dat je niet moet gaan zeggen dat je de camera's nogal lastig vind of daar aan moet wennen.
pi_219839659
Doet Gilbert jullie ook zo aan een Dalton denken?
pi_219839801
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
hmmm met die lange, dikke, vierkante, bestoppelde kinnebak? nu je het zegt
pi_219840067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef Remco het volgende:
Vind altijd wel grappig dat je daar nooit wat over hoort in die dagboek stukjes, zal vast door de productie ingefluisterd zijn dat je niet moet gaan zeggen dat je de camera's nogal lastig vind of daar aan moet wennen.
Ja, dat moet haast wel: het blijft een onnatuurlijke situatie.
anonieme razernist
pi_219840090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Dát is het!
Ik noem hem voortaan Averell :D
pi_219840139

[ Bericht 30% gewijzigd door Blues op 15-01-2026 22:05:25 ]
pi_219844490
Goedenavond altesaam!

Mannen op een quad in een bos; dat is toch verschrikkelijk
Ga gewoon wandelen lul
pi_219844577
Ik vind die meid bij André nu al grappig. "Wat is de lol van een pijltje in een bord gooien, maar ja aan de andere kant schiet ik een kogel naar de andere kant" op een lekkere droge manier _O-
pi_219844592
Tis wel een botte knoest ja, die schietmeid :D
pi_219844646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:01 schreef Kanaroe het volgende:
Botte knoest :D Ja dat dus, lekker nuchter
pi_219844703
Hé een doktersassistente bij Hans, da's handig. Die blijft nog wel even.
pi_219844742
'Ruige' Robin moet aan de douchegel van haar
pi_219844863
Ik mag toch hopen dat er buiten de camera's om wat meer belangstelling voor elkaar is
Persoonlijke gesprekken heb ik nog niet gehoord

Poe! Mooi uitzicht bij André in Andorra
  donderdag 15 januari 2026 @ 21:33:34 #23
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219844922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 20:52 schreef Kanaroe het volgende:
Goedenavond altesaam!

Mannen op een quad in een bos; dat is toch verschrikkelijk
Ga gewoon wandelen lul
En ook nog met een slakkegangetje, en dan die dikke pad als een zoutzak achterop :')
pi_219844942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:33 schreef kibo het volgende:

[..]
En ook nog met een slakkegangetje, en dan die dikke pad als een zoutzak achterop :')
Hij scheurde ook nog wel een eindje behoorlijk hard dacht ik zo
pi_219844989
Hmmzzz, Hans wist echt wel dat de dokterassistente zou komen
Toen ze de rugtas inpakten pakte hij 3 bekers, en 3 mokken, ik vond het al vreemd
pi_219845021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hmmzzz, Hans wist echt wel dat de dokterassistente zou komen
Toen ze de rugtas inpakten pakte hij 3 bekers, en 3 mokken, ik vond het al vreemd
Opmerkzaam!
pi_219845039
Wat een rare die Willem? bij Monique, eerst al "nou het valt mee" als hij haar ziet dan een dochter van zijn vriendin die zei dat hij mee moest doen. En toen dacht hij ja dat ga ik een keer doen en toen kwam jij voorbij :? Zou het niet andersom beter zijn als hij Monique zag en dacht ja daar doen ik aan mee.
pi_219845095
Whaa, die Hans in zn halve nakie met dikke tatoeage 8)7
pi_219845267
Robin doet me denken aan vieze Patje uit Utopia 1, wie kent em nog?
Zowel in uiterlijk als in gedrag
pi_219845533
Het wordt wel heel opvallend dat telekns als de gastheer/dame met een kandidaat een uitje wil doen, er meteen een nieuwe op de stoep staat. Die zitten meestal al in een hotel op een steenworp (als je ver kan gooien) afstand. Als de regieassistente hoort van het aanstaande uitje, gaat er meteen een belletje naar die nieuwe kandidaat: “ en nu snel komen”,
Op die manier wordt het daten heel moeizaam en dat is precies de bedoeling, want het is geen boer zoekt vrouw! Daar moet er gekoppeld worden, hier moet er gekonkeld worden!
pi_219845599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Die heeft even een spannend setje aangetrokken voor de assistente, is ook wel een mooie dame.
pi_219845669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:01 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind haar een beetje simpel overkomen.
anonieme razernist
pi_219845683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft even een spannend setje aangetrokken voor de assistente, is ook wel een mooie dame.
En showen met zijn rollende, getatoeerde spierballen
Als ik erbij zat zou ik hard zijn gaan lachen en had mijn mededinger mee de kroeg ingetrokken, mein gott
Ijdelheid kent geen tijd
Knappe dame inderdaad, en een stuk toegankelijker dan die andere vrouw
pi_219845695
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:54 schreef NoCigar het volgende:

[..]
'Zwakbegaafd', maar dat mag je geloof ik niet meer zeggen
Vind ik van hem trouwens ook, ze zijn 27 en zooooo degelijk, braaf en suf
Vind ik dan hè
pi_219845748
quote:

[..]
Simpel tja als ze iemand wil gaan slaan omdat ze honger heeft. Wel verfrissend voor dit programma, gaat nog wel wat vuurwerk uit komen (hopelijk niet uit haar geweer)
pi_219845763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:56 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
En showen met zijn rollende, getatoeerde spierballen
Als ik erbij zat zou ik hard zijn gaan lachen en had mijn mededinger mee de kroeg ingetrokken, mein gott
Ijdelheid kent geen tijd
Knappe dame inderdaad, en een stuk toegankelijker dan die andere vrouw
Ja vreselijk toch, en dan zijn arm zo tegen zijn lijf drukken dat het meer lijkt. Hou op zeg _O- Doe normaal gast, en op zijn knieën een ladder op naar dat kruiphok met een gipspoot. Hopelijk heeft hij een pispot naast dat bed.
pi_219845780
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vind ik dan hè
Ja zoiets, ik wilde het voorzichtig zeggen en ken haar nog niet natuurlijk.
anonieme razernist
pi_219845787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja vreselijk toch, en dan zijn arm zo tegen zijn lijf drukken dat het meer lijkt. Hou op zeg _O- Doe normaal gast, en op zijn knieën een ladder op naar dat kruiphok met een gipspoot. Hopelijk heeft hij een pispot naast dat bed.
Ja en toen de dames vonden dat de tattoes wat bibberden vanwege zijn oud los vel, was ie gelijk beledigd en begon over hun kipfiletjes.. :D
pi_219845800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
Robin doet me denken aan vieze Patje uit Utopia 1, wie kent em nog?
Zowel in uiterlijk als in gedrag
Ik zou na dat dineetje met zijn geleuter over eten naar huis gaan.
anonieme razernist
pi_219845808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en toen de dames vonden dat de tattoes wat bibberden vanwege zijn oud los vel, was ie gelijk beledigd en begon over hun kipfiletjes.. :D
Ja idd :') Ik denk dat je niet met die waanzin bij die dames moet aankomen. Het zag er gewoon wat sneu uit in dat hempie
pi_219845837
Had ik nou hier gelezen dat die moeder van André aan het Songfestival schijnt deelgenomen te hebben voor Andorra?
(Anders bij deze: Marian van de Wal - La Mirada Interior).

Edit: oh ja. Nou ja.
anonieme razernist
  vrijdag 16 januari 2026 @ 00:50:23 #43
501914 Flory-
met streepje!
pi_219846157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Die voelt zich echt een jonge God en wil dat bewijzen, hij baalt zo gigantisch dat hij met die gipspoot zit :D
It's weird being the same age as old people
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:38:35 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219848371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vind ik dan hè
Ja, een soort autist-achtige maar dan niet van het soort dat alle treinroutes uit haar hoofd kent. Ze is vooral heel lomp, echt bijna een prestatie hoe oncharmant en niet vrouwelijk je erbij kan lopen.

Hij is natuurlijk ook heel suf maar heeft denk ik gewoon geen enkele ervaring met vrouwen, hij lijkt de emotionele ontwikkeling van een 11-jarige te hebben want zo reageert ie ook op elk zinnetje van Belinda Beulstronk met haar pilotenbril. En zijn ouders behandelen hem ook zo, althans z'n moeder neemt de Yvon Jaspers-rol wat teveel aan. Zijn vader heeft denk ik in zijn leven nog nooit een zin met meer dan 4 woorden uitgesproken.

Wel landskampioen darts van Andorra dus ergens is het natuurlijk wel gewoon een hele succesvolle gozer. Ik gun hem wel echt een lief meisje die net stoer genoeg is om hem bij zn ouders weg te trekken. Anders gaat ie Mike Hansler achterna, die is op zn 35e nu de nationale loser en hij heeft nog 8 jaar om dit te voorkomen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:56:35 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219848520
Heeft die Hanneke nou eigenlijk een B&B? Je ziet alleen maar dat ze 'Marketeer' is, en ze heeft een appartement gehuurd voor haar gasten. Of heeft Winter Vol Liefde niks meer met B&B's te maken?
  vrijdag 16 januari 2026 @ 13:00:36 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219848550
quote:

[..]
Simpel is een understatement :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ze is vooral heel lomp, echt bijna een prestatie hoe oncharmant en niet vrouwelijk je erbij kan lopen.

Ja dit. Mijn hemel zeg. Nu is die André ook geen catch, maar iets beters dan dit moet hij toch wel kunnen krijgen.
pi_219848723
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:56 schreef kwiwi het volgende:
Heeft die Hanneke nou eigenlijk een B&B? Je ziet alleen maar dat ze 'Marketeer' is, en ze heeft een appartement gehuurd voor haar gasten. Of heeft Winter Vol Liefde niks meer met B&B's te maken?
Winter vol liefde is begonnen als een wintervariant maar in het tweede seizoen was zeker de helft geen B&B-eigenaar.
pi_219850017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ja, een soort autist-achtige maar dan niet van het soort dat alle treinroutes uit haar hoofd kent. Ze is vooral heel lomp, echt bijna een prestatie hoe oncharmant en niet vrouwelijk je erbij kan lopen.

Hij is natuurlijk ook heel suf maar heeft denk ik gewoon geen enkele ervaring met vrouwen, hij lijkt de emotionele ontwikkeling van een 11-jarige te hebben want zo reageert ie ook op elk zinnetje van Belinda Beulstronk met haar pilotenbril. En zijn ouders behandelen hem ook zo, althans z'n moeder neemt de Yvon Jaspers-rol wat teveel aan. Zijn vader heeft denk ik in zijn leven nog nooit een zin met meer dan 4 woorden uitgesproken.

Wel landskampioen darts van Andorra dus ergens is het natuurlijk wel gewoon een hele succesvolle gozer. Ik gun hem wel echt een lief meisje die net stoer genoeg is om hem bij zn ouders weg te trekken. Anders gaat ie Mike Hansler achterna, die is op zn 35e nu de nationale loser en hij heeft nog 8 jaar om dit te voorkomen.
Mooie verhandeling, maarreh....wie is Belinda Beulstronk?
Roald Dahl's Bulstronk? :)
pi_219853824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Grappig, Klaas benoemt dat hij haar de kans wil geven om te praten en te vragen. Vervolgens een stil ontbijt en dan vermeld zij dat ze fijn met elkaar kunnen praten :D Er zit ook geen enkele pit in haar. Mooi omhulsel
Ja het is wel opmerkelijk dat dit zo gebeurt, normaal klagen vrouwen altijd dat er geen diepgang zit in de gesprekken dat de mannen zo weinig vragen stellen en zijn de mannen altijd wel zo ongeveer tevreden. Nu is het duidelijk andersom. Ergens wel verfrissend.
  Miss 200.000.000! zaterdag 17 januari 2026 @ 04:08:52 #50
367000 roos94
pi_219854804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:27 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
_O- _O-
pi_219855247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 04:08 schreef roos94 het volgende:

[..]
_O- _O-
Waarom heb jij zo'n pret om mijn vraag?
pi_219855977
Op fb gezien :D

© Meijvogel Eveline

zaterdag 17 januari 2026 @ 12:30:08 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219856345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:27 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ja die bedoelde ik. :') Ik kom er nu achter dat ze Bulstronk heette en dat ik waarschijnlijk Belinda er ooit zelf bij heb verzonnen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_219857132
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:30 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ja die bedoelde ik. :') Ik kom er nu achter dat ze Bulstronk heette en dat ik waarschijnlijk Belinda er ooit zelf bij heb verzonnen.
Ik had de naam hier al in de groep gegooid en er volgde een lang gesprek over Harry Potter-personages en genderidentiteiten :D
En ja, die meid heeft wel iets Bulstronkeques. Met of zonder bril
pi_219861526
Ik ben nog aan het inhalen, loop 3 afleveringen achter.

In de ochtend in de woonkamer elkaar begroeten met een knuffel. Ik vraag me af of dat gewoon een typisch (tv)date dingetje is? :D
Zit even te denken of ik dat ook zou doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 21:58:23 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219861787
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog aan het inhalen, loop 3 afleveringen achter.

In de ochtend in de woonkamer elkaar begroeten met een knuffel. Ik vraag me af of dat gewoon een typisch (tv)date dingetje is? :D
Zit even te denken of ik dat ook zou doen.
Ja zit het me nu ook even af te vragen. Denk dat het is omdat het een (awkward) dating show is? Een kus is wat raar, maar helemaal niks is ook raar misschien. Dus dan maar een middenweg met een knuffel ofzo.
pi_219861978
quote:
Klaas heeft echt een ontzettend mooie vrouw over de vloer. Maar die lijkt net als die man bij Hanneke compleet overrompeld door de setting van het programma. Vind altijd wel grappig dat je daar nooit wat over hoort in die dagboek stukjes, zal vast door de productie ingefluisterd zijn dat je niet moet gaan zeggen dat je de camera's nogal lastig vind of daar aan moet wennen.
Ik heb het idee dat ze heel misschien meedoet puur om op tv te komen.
Ze is te gewoon en spontaan om zo stil te zijn.

Of ze klapt dicht door de camera en dat het dan maar ‘moet’ gebeuren, waardoor ze helemaal niet weet wat ze moet zeggen

Of ze voelt dat er geen klik is…
  zondag 18 januari 2026 @ 11:40:07 #58
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219865163
quote:
Die 2 vrouwen bij Andre vind ik echt verschrikkelijke types wat ik er zo van heb gezien. Heel lomp en echt uiterst onaantrekkelijk(en dan heb ik het nog vooral over het karakter).
Eens!! :D en die tweede die er nu nog zit komt nogal vreemd uit de hoek vaak in wat ze zegt. Aparte vrouw laat ik het zo maar noemen :+
De vrouw die bij Klaas is komt op mij 'wat' oppervlakkig over, en ik snap wel dat Klaas weinig klik voelt (zoals ik het iig zie) en ja wat is dan mooi als er verder weinig uitkomt.
:P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 18 januari 2026 @ 12:13:56 #59
441440 aquawoman
Bitch please
pi_219865426
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Eens!! :D en die tweede die er nu nog zit komt nogal vreemd uit de hoek vaak in wat ze zegt. Aparte vrouw laat ik het zo maar noemen :+
De vrouw die bij Klaas is komt op mij 'wat' oppervlakkig over, en ik snap wel dat Klaas weinig klik voelt (zoals ik het iig zie) en ja wat is dan mooi als er verder weinig uitkomt.
:P
Andre is zelf ook vrij lomp en onaantrekkelijk dus prima match lijkt me. Al lijkt het me wel een lieve jongen (maar die meisen lijken ook vriendelijk).

Natasja bij Klaas is mooi, maar heeft weinig uitstraling en pit. Ik heb er nog nul interessants uit horen komen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zondag 18 januari 2026 @ 12:16:04 #60
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219865440
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:13 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Andre is zelf ook vrij lomp en onaantrekkelijk dus prima match lijkt me. Al lijkt het me wel een lieve jongen (maar die meisen lijken ook vriendelijk).

Natasja bij Klaas is mooi, maar heeft weinig uitstraling en pit. Ik heb er nog nul interessants uit horen komen.
Volgens mij ging het over het karakter en hoewel hij idd weinig uitstraling en pit heeft lijkt het mij op zich ook een lieve jongen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 18 januari 2026 @ 12:16:42 #61
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219865445
Hij zou iig niet mijn 'type' zijn :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219886784
Het begint :)
pi_219886994
Dat lijkt me leuk! Dat rodelen *O*

Die Erik (?) maakt echt nul contact tot nu toe, verlegen denk ik
pi_219887026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
Dat lijkt me leuk! Dat rodelen *O*

Die Erik (?) maakt echt nul contact tot nu toe, verlegen denk ik
Alsof een rodelbaan die stroefheid eruit haalt. Ach geef hem nog een kans :')
pi_219887063
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Alsof een rodelbaan die stroefheid eruit haalt. Ach geef hem nog een kans :')
Ook zo raar dat zij steeds naar zijn huisje gaat i.p.v. dat hij bij haar gaat ontbijten
Haar huis zien we niet
pi_219887084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:11 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ook zo raar dat zij steeds naar zijn huisje gaat i.p.v. dat hij bij haar gaat ontbijten
Haar hujs zien we niet
Als er 2 of 3 mannen zitten snap ik het wel. Plus heeft ze wel de teugels zelf in handen en kan weg gaan wanneer ze wil.
pi_219887099
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Als er 2 of 3 mannen zitten snap ik het wel. Plus heeft ze wel de teugels zelf in handen en kan weg gaan wanneer ze wil.
Oh ja met meer mannen is het wel hendig idd
Maar goed, zij is op zoek naar een vent in naar leven en deze gaat het niet worden
pi_219887109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:15 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Oh ja met meer mannen is het wel hendig idd
Maar goed, zij is op zoek naar een vent in naar leven en deze gaat het niet worden
Nee dat is duidelijk, is ook niet veel aan.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:21:41 #69
22592 crew  Ole
pi_219887143
De hond vindt het ook maar niks :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219887154
Hans is geen warme man mevrouw
pi_219887174
Even tussendoor, wat zien die pistes zonder sneeuw er toch treurig uit.
pi_219887195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:21 schreef Ole het volgende:
De hond vindt het ook maar niks :D
Dat was wel een een leuke montage. Phoeh twee tegenpolen in huis.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 21:32:35 #73
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219887200
Zit ze m eerst op te hitsen om vervolgens op tilt te gaan door een arm .... :')
pi_219887217
Goooowitdeflooooo
Toch vond ik hen wel een goeie match, die Edwin en Monique
pi_219887220
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:32 schreef kibo het volgende:
Zit ze m eerst op te hitsen om vervolgens op tilt te gaan door een arm .... :')
Wilde ik net zeggen, ja, valt mij nu (kijk herhaling) extra op, begint ze te vragen of ie een borsten- of billenman is, even later mekkert ze dat ze het koud heeft, slaat ie een arm heel voorzichtig om haarheen, begint ze over grenzen.. :?
pi_219887221
Claudia geeft wel vreemde signalen af met haar waar word je heet van? Borsten/billen man? vragen. Pakt hij door is het ineens niet goed :?
pi_219887267
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Claudia geeft wel vreemde signalen af met haar waar word je heet van? Borsten/billen man? vragen. Pakt hij door is het ineens niet goed :?
Zoiets moet je echt niet doen met zo'n simpele man, hele dubbele signalen afgeven.
pi_219887313
"Een man die zeker van zichzelf is kan mij hendelen." _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:54:02 #79
22592 crew  Ole
pi_219887324
Ben is gefriendzoned
pi_219887325
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Pakt hij door? Een arm, meer was het niet.
Ik zou ook wel een beetje deksel op de neus voelen op zo'n moment.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_219887327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:54 schreef Ole het volgende:
Ben is gefriendzoned
Dat was ie al op het eerste gezicht.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:55:51 #82
22592 crew  Ole
pi_219887336
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat was ie al op het eerste gezicht.
Ja. Maar hij ziet het niet.
pi_219887337
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
"Een man die zeker van zichzelf is kan mij hendelen." _O-
Hoe lul je je uit een situatie waar je nogal voor paal staat. Je bent ook wel een koekwaus als je zijn parfum gaat gebruiken. Waarom?????
pi_219887343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoe lul je je uit een situatie waar je nogal voor paal staat. Je bent ook wel een koekwaus als je zijn parfum gaat gebruiken. Waarom?????
Echt he? Die had een betonplaat voor haar kop.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:57:27 #85
22592 crew  Ole
pi_219887344
Ik denk dat Ben ook niet veel ervaring heeft in de liefde. Wel een goedzak
pi_219887345
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Pakt hij door? Een arm, meer was het niet.
Ik zou ook wel een beetje deksel op de neus voelen op zo'n moment.
Nou ja dat bedoel ik juist, hij vond het een goed moment om een arm om haar heen te slaan. Het was geen koetjes en kalfjes gesprek imo.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:58:06 #87
22592 crew  Ole
pi_219887348
Willem grijpt zijn kans!
pi_219887355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:57 schreef Ole het volgende:
Hij was 20 jaar getrouwd, en nog maar 2 jaar single dacht ik
Hij is gewoon een groot kind, wel een lieverd
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:59:07 #89
22592 crew  Ole
pi_219887356
Candlelightmuziekje erbij :D
  dinsdag 20 januari 2026 @ 21:59:12 #90
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219887357
Edwin net de deur uit en die Sinterklaasrijmer denkt z'n kans te grijpen.
pi_219887360
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Edwin net de deur uit en die Sinterklaasrijmer denkt z'n kans te grijpen.
_O- _O- _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:59:55 #92
22592 crew  Ole
pi_219887363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Hij was 20 jaar getrouwd, en nog maar 2 jaar single dacht ik
Hij is gewoon een groot kind, wel een lieverd
Ja dat!
pi_219887366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:57 schreef Ole het volgende:
Ben is een lieverd en goed dat hij zich uitspreekt. Rennen Ben je verdient beter.
pi_219887382
Klaas zag die volgepakte auto en dacht die mot weg voordat ik al die troep weer moet helpen inladen.. _O-
pi_219887388
Nou ja Ben, je hebt nergens recht op.
anonieme razernist
pi_219887391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ben is een lieverd en goed dat hij zich uitspreekt. Rennen Ben je verdient beter.
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)
pi_219887394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)
:Y
pi_219887399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
Klaas zag die volgepakte auto en dacht die mot weg voordat ik al die troep weer moet helpen inladen.. _O-
Hij had het uit voorzorg nog niet gegeven.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:06:04 #99
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219887401
Heb weer lekker onder het genot van een kop thee zitten kijken :9

Blijf Monique een erg onsympathieke vrouw vinden. Maar Willem komt onverwachts leuker uit de hoek dan verwacht :D

Hans met z'n banden schoonmaken en slippen met de auto :') Vorige keer ook al in dat mouwloze hemdje op de bank om z'n grote tattoo te laten zien. Lijkt iemand die zich 25 voelt, maar in het lichaam van een 70+'er zit. De twee vrouwen vind ik best leuke dames, die verdienen een leukere man dan Hans. Volgens mij zit hij gewoon op die veel jongere vrouw te wachten.

Hanneke en Erik.. Alleen maar awkward. De god. ganse. tijd. Hoe had ze gedacht dat dat rodelen en wederom een ongemakkelijk drankje ging helpen? :') Bij wie past zo'n jongen wel, vraag ik me af.

Claudia gaat er gelijk even vol voor met de vragen _O- Maar arme Ben.. Denk dat hij het allemaal wel heel negatief opvatte en zij dat niet zo bedoelde. Maar goed ze passen helemaal niet bij elkaar, dus laat de volgende man maar komen.

Karina, holy shit.. doe even rustig, met je tegels van 80x80, overal aan willen zitten en zijn geurtje opspuiten _O-

Goed van Klaas wel, dat ie gewoon direct eerlijk is. Maar is dit een record, je jas nauwelijks uit kunnen trekken? _O-

Elsje en Glibbert niet gemist vandaag. Krijg al de rillingen als ik aan 'm denk :')

Dinges en Pearl ook niet trouwens. Nou ja vooral Dinges niet, Pearl vind ik wel leuk.
pi_219887422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Grappig vind dat wel meevallen. En ook omdat juist (voor de camera) aangeeft dat zijn hele leven niet heeft gedaan.
pi_219887423
Volgens mij was dit echt wel een recordtijd om iemand weg te sturen in dit programma.
pi_219887437
Dat valt dan positief uit voor 'stille wateren' Natasja
pi_219887469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij was dit echt wel een recordtijd om iemand weg te sturen in dit programma.
Er was geen vezel in zijn lijf die dacht "Ik wil die vrouw beter leren kennen" _O-
Nou dan maar met "Leuk jullie te ontmoeten" dame die alles leuk vind. Leuk is ook zo'n niks zeggend woord.
pi_219887493
Oergezellig bij die Monique, lekker op de tegelvloer zitten in die toch al warm ingerichte kamer.
anonieme razernist
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:24:22 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219887507
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:20 schreef NoCigar het volgende:
Oergezellig bij die Monique, lekker op de tegelvloer zitten in die toch al warm ingerichte kamer.
Ik vind het eigenlijk wel een prestatie, een huis van hout er zó ongezellig uit laten zien :') Misschien kan Karina even omrijden via Zwitserland en dat huis leuker inrichten. Kan ze toch nog haar verjaardag in de bergen vieren :! Win-win.
pi_219887509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Er was geen vezel in zijn lijf die dacht "Ik wil die vrouw beter leren kennen" _O-
Nou dan maar met "Leuk jullie te ontmoeten" dame die alles leuk vind. Leuk is ook zo'n niks zeggend woord.
Haha, ja, als enig verweer was dan ook dat zij hem geen echte vent vond, want een echte vent kon haar sprankelijke persoonlijkheid wel aan.. _O-
pi_219887510
Klaas wilde toch iemand met wat meer energie? Die vrouw bedoelde het alleen maar goed en hij maakt haar meteen aan het huilen.
anonieme razernist
pi_219887523
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Klaas wilde toch iemand met wat meer energie? Die vrouw bedoelde het alleen maar goed en hij maakt haar meteen aan het huilen.
Hij hield het nog best netjes en bij zichzelf.
pi_219887528
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het ergens een beetje absurd. En ergens snap ik het wel. Maar mag toch hopen dat je op kosten van RTL elders kosteloos mag logeren om even bij te komen. :D
pi_219887534
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het ergens een beetje absurd. En ergens snap ik het wel. Maar mag toch hopen dat je op kosten van RTL elders kosteloos mag logeren om even bij te komen. :D
Natuurlijk, ze zitten ook vaak al van tevoren dicht in de buurt in een hotel ofso, denk je werkelijk dat zij rechtstreeks uit Nederland kwam aangereden?
pi_219887549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Natuurlijk, ze zitten ook vaak al van tevoren dicht in de buurt in een hotel ofso, denk je werkelijk dat zij rechtstreeks uit Nederland kwam aangereden?
Dat weet ik, maar dit is ook wel extreem snel.
Geef die vrouw 2 weken extra. :+
pi_219887555
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar dit is ook wel extreem snel.
Geef die vrouw 2 weken extra. :+
Dat was wel leuke ergernisteevee geweest, ja.. :D
pi_219887558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja de bedoeling is 3 nachten minimaal.
Gelukkig zat haar auto bomvol met koffers en administratie zodat ze op de terugweg niet naar dat hartje op de achterruit hoeft te kijken.
pi_219887798
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja de bedoeling is 3 nachten minimaal.
Gelukkig zat haar auto bomvol met koffers en administratie zodat ze op de terugweg niet naar dat hartje op de achterruit hoeft te kijken.
Hahaha, dat hartje...

Wel zielig dat ze in die duisternis werd weggestuurd.
pi_219887831
quote:
‘Er is geen één vezel in mijn lijf die dacht: ik wil deze vrouw leren kennen.’ Aldus Klaas. En dat is hartstikke sneu voor Karine, want die zag het al helemaal voor zich. Lekker haar verjaardag vieren in de bergen en dan ’s avonds met haar neus door Klaas zijn armhaar. Want daar houdt Karine van hè, borsthaar en armhaar.

Ik vind dat je sommige dingen beter voor jezelf kunt houden. Zelf heb ik dat bijvoorbeeld met wattenstaafjes. Ik vind weinig dingen lekkerder dan na het douchen met een wattenstaafje rondjes draaien in mijn natte oor. Heerlijk is dat. Maar om zoiets nou openlijk aan een groot publiek te verkondigen gaat mij te ver. Straks word ik op straat nog nageroepen: ‘He Evers, ouwe gek, ga je weer wattenstaafjes kopen?’

Het ging daar in Oostenrijk natuurlijk al mis bij de hartjes op de autoruit. K hartje K, had ze geschreven. Klaas zei dat ‘ie het vooruitstrevend vond, maar het was natuurlijk waarschuwingssignaal nummer 2. Nummer 1 was toen ze de hond begroette met een heel gek stemmetje (waarom doen mensen dat?). Daarna praatte ze vijf kwartier in het uur, maar de emmer liep pas echt over toen ze op de wc zijn parfum had gebruikt.

Klaas was in shock en Karine gaat haar administratie toch thuis doen. Net als haar verjaardag vieren. En kletsen. En stucwerk aanraken. Het schijnt dat ze op haar autoruit het hartje heeft veranderd in de letter ‘A’. KAK!

Verder wil ik het even hebben over lasagne-gate. Omdat Claudia binnen de planten water ging geven, had Ben minstens drie uur voor zichzelf. Hij besloot Clau te verrassen met een vegetarische lasagne op een picknickbankje. De setting was gezellig en Claudia stookte het vuurtje nog wat op met vragen als ‘Ben je een billen- of borstenman?’ en ‘Waar word jij warm van?’.

Dit is het. Dacht Ben toen. Alles klopt. Dit is hét moment om een arm om haar heen te slaan.

De rest is geschiedenis. Over een jaar of twintig zeggen we: ‘Weet jij nog toen Ben ineens die arm om Claudia heen sloeg.’ En ook in cursusboeken over ongewenst gedrag gaat dit zeker nog jaren terugkomen. Nooit zomaar een arm om een vrouw heen doen als je vegetarische lasagne hebt gemaakt. Helemaal niet als je weet dat de vrouw in kwestie liever een sjaal heeft.

Arme Ben. Hij blijft wel, maar dit gaat natuurlijk nooit wat worden. Dat wist ik al toen Claudia hem ‘een lieve man’, ‘een droppie’ en ‘echt een schatje’ noemde. Op zo’n moment kun je eigenlijk beter je koffers pakken.

Net als die zelden tot nooit zingende vrachtwagenchauffeur bij Hanneke. Echt een schatje, maar hij praat nog minder dan dat hij zingt. Of die meneer met die hysterische overhemden bij Monique. Ook zo’n ontzettend lieve man. Ja, dan weet je het wel.

Bij Hans neemt niemand nog de benen. Beide dames staan op goede voet met de gastheer, maar vinden het ook lastig om bij de wat afstandelijke Hans voet aan de grond te krijgen. Gelukkig houden ze voet bij stuk en besluiten ze vandaag op dezelfde voet verder te gaan als gisteren. Maar eerst te voet naar buiten om wat scheetjes vrij te laten.

Ondertussen heeft Hans het zichtbaar lastig. Hij moet een beslissing nemen, maar wil het slechte nieuws ook niet ineens voor iemands voeten werpen. Dat verdienen de dames niet. Bovendien wil hij met allebei op goede voet blijven staan. Waarschijnlijk laat hij morgen zijn voeten spreken en gaat hij met handen en voeten uitleggen dat Yvonne zich uit de voeten mag maken.

Tot morgen. Oh ja, het wordt koud vannacht dus vergeet geen white spiritus op je banden te gieten.
Rick Evers op fb
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:05:49 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219888666
Wat een mafklapper met zijn white spirit, om olie te verwijderen,
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:44:33 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_219888906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij hield het nog best netjes en bij zichzelf.
Vind je? Ik vind van niet, je mag sommige dingen denken, maar die hoef je niet uit te spreken. Hij had kunnen stoppen met: ik voel geen match'. Het is toch niet nodig om hardop te zeggen dat je weerstand voelt? Dat is onnodig kwetsend. Het zal je maat gezegd worden. Ik vind Karina ook irritant overkomen, maar ik heb wel met haar te doen.
pi_219889002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:44 schreef Aventura het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind van niet, je mag sommige dingen denken, maar die hoef je niet uit te spreken. Hij had kunnen stoppen met: ik voel geen match'. Het is toch niet nodig om hardop te zeggen dat je weerstand voelt? Dat is onnodig kwetsend. Het zal je maat gezegd worden. Ik vind Karina ook irritant overkomen, maar ik heb wel met haar te doen.
Dit.

Zo’n vrouw reist helemaal naar je toe.
Ze mag na binnenkomst ook nog eens meteen vertrekken (nooit eerder gezien).
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:05:01 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219889066
quote:

[..]
Volgens mij was die man zo overdonderd, en wellicht ook gepikeerd omdat ze direct in zijn spullen zat te rommelen, dat ie enorm in de stress schoot en dat er allemaal maar gewoon uitgooide. Je zag en hoorde het ook toen hij dat vertelde, een totaal andere man dan de rustige persoon die we anders zien. Zelfs toen hij het aan die vriend stond te vertellen op de piste zag je de stress weer.

Hij had bepaalde dingen misschien niet hoeven zeggen, maar achteraf is makkelijk praten natuurlijk. En na een half uur alleen maar zeggen "ik voel geen match", zonder te zeggen waarom, was ook wat apart geweest denk ik.
pi_219889173
quote:

[..]
Geen match was gewoon niet voldoende om haar na één uur het huis uit te bonjouren. Dan zat hij een paar dagen met haar opgescheept. Als iemand echt zodanig in je irritatie zone zit dan snap ik wel dat hij haar niet over de vloer wil hebben anders was het denk ik snel ontploft, dus wel jammer :P
pi_219889948
Hij heeft groot gelijk. Wat een figuur zeg, die Karina. Ken ook wel een paar van die vrouwen rond de 50 zoals zij. Altijd aan het praten zonder te luisteren, vooral over zichzelf. Vreselijk. Je ziet ze ook op festivals met zo'n blousejurk aan en sneakers er onder.
pi_219889964
Crosspost :P

https://www.telegraaf.nl/(...)op-tv/124950680.html

Meteen een gesprek aanknopen over de overleden vrouw/moeder en Klaas zijn luchtje opspuiten zijn inderdaad hele normale binnenkomers :')

Zoals ik haar zag op tv geloof ik nooit dat die dochter uit zichzelf over haar moeder is begonnen, en dan alsnog zie ik Karine er wel voor aan dat ze heel dat gesprek op een bepaalde manier heeft overgenomen met haar "energie"

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 21-01-2026 15:13:07 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:31:28 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219889972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Crosspost :P

https://www.telegraaf.nl/(...)op-tv/124950680.html

Meteen een gesprek aanknopen over de overleden vrouw/moeder en Klaas zijn luchtje opspuiten zijn inderdaad hele normale binnenkomers :')

Zoals ik haar zag op tv geloof ik nooit dat die dochter uit zichzelf over haar moeder is begonnen, en dan alsnog zie ik Karine er wel voor aan dat ze heel dat gesprek op een bepaalde manier heeft overgenomen met haar "energie"
Betaalmuur, kan ik niet lezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 21-01-2026 15:13:45 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219889999
quote:
13s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:31 schreef golfer het volgende:

[..]
Betaalmuur, kan ik niet lezen.
Komt er op neer dat Klaas boos zou zijn geworden omdat ze met zijn dochter over zijn overleden vrouw heeft gesproken. Volgens Karine kwam dat gesprek uit de dochter zelf... daar heb ik zo mijn twijfels bij eigenlijk :P
  woensdag 21 januari 2026 @ 11:39:14 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219890024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Komt er op neer dat Klaas boos zou zijn geworden omdat ze met zijn dochter over zijn overleden vrouw heeft gesproken. Volgens Karine kwam dat gesprek uit de dochter zelf... daar heb ik zo mijn twijfels bij eigenlijk :P
Aha. Maar sowieso zat ze met haar voor 3 weken volgepakte auto met al op de achterruit een hartje en pijltjes tekenen en daarna haar orkaankracht-achtige binnenkomst ook bij mij meteen al hoog in mijn irritatiezone.
En dan ook nog in zijn spullen snuffelen en zijn parfum (zal wel eau de toilette zijn geweest, want ik ken weinig mannen die parfum op zichzelf spuiten) op zichzelf te spuiten is echt een no go.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219890029
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 11:39 schreef golfer het volgende:

[..]
Aha. Maar sowieso zat ze met haar voor 3 weken volgepakte auto met al op de achterruit een hartje en pijltjes tekenen en daarna haar orkaankracht-achtige binnenkomst ook bij mij meteen al hoog in mijn irritatiezone.
En dan ook nog in zijn spullen snuffelen en zijn parfum (zal wel eau de toilette zijn geweest, want ik ken weinig mannen die parfum op zichzelf spuiten) op zichzelf te spuiten is echt een no go.
Ja deze vrouw was wel een wandelende en autorijdende rode vlag ja _O-
  Miss 200.000.000! woensdag 21 januari 2026 @ 12:26:55 #127
367000 roos94
pi_219890348
Mylene is gewoon gay toch
  woensdag 21 januari 2026 @ 12:38:32 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219890467
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:26 schreef roos94 het volgende:
Jij ook toch? :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_219890514
Ik vond het wel sneu voor Karine. Ja, ze was veel en druk, maar komt ook net aan na een lange reis en is waarschijnlijk nerveus. En ze was echt emotioneel nadat ze weggestuurd werd.

Ik was geen fan van Rob vorig jaar, maar ik kan me herinneren dat daar ook een drukke vrouw aankwam en dat hij dat gewoon even liet uitrazen en de humor er van inzag.
  Miss 200.000.000! woensdag 21 januari 2026 @ 13:04:06 #130
367000 roos94
pi_219890680
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Jij ook toch? :{w
Half :)
pi_219891496
Ik kan Klaas voor 100 % begrijpen, en ook zijn eventuele gebrek aan tact, maar dat neemt niet weg dat ik het ook wel verdrietig vond voor Karine. Ze zal het allemaal heus wel goed bedoeld hebben, maar ja, om haar nou in huis te hebben?
Vraag me wel af wat voor een type haar wel zou kunnen handelen: een Paul de Leeuw-achtige persoon? Een GerardJolingige?
anonieme razernist
pi_219891562
Ik lees nu dit in de Story :P :

Karine heeft het niet bepaald gemakkelijk. Dit snelle afscheid is de zoveelste teleurstelling in haar leven. “Sinds 2022 ben ik fulltime mantelzorger van mijn 92-jarige moeder”, vertelt ze aan Story. In deze periode belandde Karine zelf in een burn-out door alles wat ze op haar bordje kreeg. Na veel verhuizingen en tijdelijke verblijven slaapt ze nu op zolder in haar moeders 55+ woning.

Wat een monster, die Klaas!
anonieme razernist
  woensdag 21 januari 2026 @ 15:55:47 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219892345
quote:
11s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:53 schreef NoCigar het volgende:

Karine heeft het niet bepaald gemakkelijk. Dit snelle afscheid is de zoveelste teleurstelling in haar leven. “Sinds 2022 ben ik fulltime mantelzorger van mijn 92-jarige moeder”, vertelt ze aan Story. In deze periode belandde Karine zelf in een burn-out door alles wat ze op haar bordje kreeg. Na veel verhuizingen en tijdelijke verblijven slaapt ze nu op zolder in haar moeders 55+ woning.

Vrijwel iedereen heeft kutperiodes gehad in zijn/haar leven. Als je geen teleurstelling meer kan hebben, moet je zéker niet aan zo'n programma meedoen lijkt me :{ De kans dat je er een fatsoenlijke relatie aan overhoudt is vrij klein.

Zat me nog af te vragen of ze niet gewoon vooral reclame voor haar interieurbedrijf wilde maken met deze deelname. Ze legde vanaf de eerste seconde zó de nadruk op haar kennis over / interesse in interieur. Misschien in die zin maar goed dat ze in recordtijd naar huis gestuurd is, nu krijgt ze even veel aandacht daardoor. En wellicht is er een man die haar nu op tv ziet en denkt: leuke dame! :D
pi_219892518
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zat me nog af te vragen of ze niet gewoon vooral reclame voor haar interieurbedrijf wilde maken met deze deelname. Ze legde vanaf de eerste seconde zó de nadruk op haar kennis over / interesse in interieur. Misschien in die zin maar goed dat ze in recordtijd naar huis gestuurd is, nu krijgt ze even veel aandacht daardoor.
Dat bedrijf bestaat dus eigenlijk al drie jaar niet meer, dus dat lijkt me niet -ik dacht overigens hetzelfde. Maar misschien dat dit haar een duwtje in de rug kan geven.
anonieme razernist
pi_219892527
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:26 schreef roos94 het volgende:
Meer een boerin zonder make-up.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 21 januari 2026 @ 16:19:47 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_219892540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Meer een boerin zonder make-up.
Sowieso ergens in het spectrum
pi_219892751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 12:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vond het wel sneu voor Karine. Ja, ze was veel en druk, maar komt ook net aan na een lange reis en is waarschijnlijk nerveus. En ze was echt emotioneel nadat ze weggestuurd werd.

Ik was geen fan van Rob vorig jaar, maar ik kan me herinneren dat daar ook een drukke vrouw aankwam en dat hij dat gewoon even liet uitrazen en de humor er van inzag.
Maar dit was wel heel erg. En vooral dat ze het alleen maar over zichzelf had zonder ook maar enige interesse te tonen in de man waar ze voor kwam.
pi_219892757
quote:
11s.gif Op woensdag 21 januari 2026 14:53 schreef NoCigar het volgende:

En die dikke BMW, was die ook van haar moeder?
pi_219892764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar dit was wel heel erg. En vooral dat ze het alleen maar over zichzelf had zonder ook maar enige interesse te tonen in de man waar ze voor kwam.
Laat je dat arme mens toch op zijn minst één nachtje slapen voor je haar naar de exit stuurt. :P

Ik vond hem net een autist. Zo Enorm Over De Zeik.
Kan hij nu met het andere uiterste zitten: een doodstille die niks zegt. _O-
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:05:40 #140
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219892873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Laat je dat arme mens toch op zijn minst één nachtje slapen voor je haar naar de exit stuurt. :P

Ik vond hem net een autist. Zo Enorm Over De Zeik.
Kan hij nu met het andere uiterste zitten: een doodstille die niks zegt. _O-
Ja maar heb wel het idee dat hij haar 'rust' nu iets meer waardeert. Ineens ging ie ook anders met haar om 's avonds, even aanraken / arm om haar heen. Alsof deze ervaring samen hun een beetje heeft laten bonden :D Ben benieuwd hoe het verder gaat nu.
pi_219892888
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja maar heb wel het idee dat hij haar 'rust' nu iets meer waardeert. Ineens ging ie ook anders met haar om 's avonds, even aanraken / arm om haar heen. Alsof deze ervaring samen hun een beetje heeft laten bonden :D Ben benieuwd hoe het verder gaat nu.
Ja zag ik ook. Hij ging ook ineens heel dicht bij haar staan bij die skishow.

En wat het korte verblijf van Karina betreft. Vlak ook de rol van de redactie niet in het snelle vertrek. Of denken jullie nog steeds dat alles spontaan gaat?
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:10:29 #142
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219892911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En wat het korte verblijf van Karina betreft. Vlak ook de rol van de redactie niet in het snelle vertrek. Of denken jullie nog steeds dat alles spontaan gaat?
Nee denk sowieso wel dat zij er even ingegooid is omdat het te saai was bij Klaas.
pi_219894571
Wat neemt die Hans belachelijk lief en leuk afscheid van Yvonne. _O_ O+
pi_219894590
quote:

[..]

Wordt idd, denk ik, veel opdrachten en hintjes gegeven of ze x en y “even kunnen doen”.
pi_219894595
Zelfs het muziekje bij klaas is saai. En Nastas vind de wandeling leuk, goh !!! Ze past wel in de kou daar.
pi_219894647
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat neemt die Hans belachelijk lief en leuk afscheid van Yvonne. _O_ O+
Haha gossie, nu heeft ze eindelijk dat lichamelijke contact, kan ze gaan
Ik vind trouwens de dokterassistente wel een leuker type dan Yvonne
pi_219894673
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Eens. Ik voel Yvonne ook niet zo.
pi_219894703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik denk alleen dat zij hem niet leuk genoeg vind met dat mannetjes gedrag van hem
pi_219894715
Jeetje jaloerse Monique. Niet normaal. _O-
pi_219894721
Leuk om te zien dat die vrouwen bij Hans het zo goed met elkaar konden vinden.
pi_219894732
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het ook wel een wat vaag verhaal, snap haar ergens wel.
pi_219894768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Nou jaloers zou ik het niet noemen, best wel apart. Jaar geleden is kort en haar toch zijn vriendin noemen. Ik zou er ook wat raar van opkijken.
pi_219894810
Pfoe, wat is zij vlak van smaak, die Natasja
pi_219894823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:05 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik vond het ook wel een wat vaag verhaal, snap haar ergens wel.
Dat ze er vragen over heeft, oké. Maar zo afkeurend, ik moet er echt om lachen.

Wat als hij getrouwd was geweest en er waren kinderen? Dit ging om het kind van die ex-vriendin. Wanneer mag hij er dan weer contact mee hebben, als de relatie 3 jaar geleden is?
pi_219894846
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou jaloers zou ik het niet noemen, best wel apart. Jaar geleden is kort en haar toch zijn vriendin noemen. Ik zou er ook wat raar van opkijken.
Ja die “mijn vriendin” klonk vreemd. Maar hoe zij er zo op reageert, “ik heb er eeeeeecht geen behoefte aan”. :')
pi_219894850
Hans heeft toch gevoelens, jeeeuuujj

Die vrouwen hebben mekaar gevonden, hoe noem je een bromance tussen vrouwen, womance? *;
pi_219894852
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat ze er vragen over heeft, oké. Maar zo afkeurend, ik moet er echt om lachen.

Wat als hij getrouwd was geweest en er waren kinderen? Dit ging om het kind van die ex-vriendin. Wanneer mag hij er dan weer contact mee hebben, als de relatie 3 jaar geleden is?
Hij noemt haar "zijn vriendin" hij brengt het allemaal niet zo lekker imo. Het klinkt alsof die vriendin het zat was en hij snel iets anders zoekt.
pi_219894857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij noemt haar "zijn vriendin" hij brengt het allemaal niet zo lekker imo. Het klinkt alsof die vriendin het zat was en hij snel iets anders zoekt.
Ja hij moet het wel beter verwoorden.
pi_219894866
Raoel is wel een leukerd
pi_219894873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja die “mijn vriendin” klonk vreemd. Maar hoe zij er zo op reageert, “ik heb er eeeeeecht geen behoefte aan”. :')
Ik vond Monique ook weinig empathisch reageren, meteen zich het 3de wiel aan de wagen voelen
Ze kennen elkaar net, even een beetje aftasten kan geen kwaad
Die nicht van haar krijgt Willem er ook gratis en voor niks bij :D
pi_219894879
Jezus wat een sufkut die Natasja. En Thérèse wat een lieverd, of zie ik iets niet wat jullie wel zien?
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_219894889
Natas vind het leuk om te weten dat oude pad. Ik ga "leuk" tellen }:|
pi_219894919
Elsje ziet er de ene keer uit als die Judith van B&B 2 seizoenen geleden en de andere keer als Erica Meiland.
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 januari 2026 @ 21:37:01 #164
22592 crew  Ole
pi_219895110
Natasja is zo saai :O
pi_219895193
Als ze iemand nou echt, echt leuk vinden blijft diegene dan zo lang als het program duurt?
En ziet de anderen komen en gaan?
  woensdag 21 januari 2026 @ 21:50:23 #166
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219895241
Ben had de eer aan zichzelf moeten houden en gaan (na het arm omsla moment)
  Moderator / Miss SHO woensdag 21 januari 2026 @ 21:58:45 #167
22592 crew  Ole
pi_219895306
Die Monique is echt vervelend. Ze denkt echt dat ze heel wat is.
pi_219895320
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Als ze iemand nou echt, echt leuk vinden blijft diegene dan zo lang als het program duurt?
Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit latere kandidaten heeft geweigerd, gok ook dat het niet mag, maar misschien dat iemand anders alle seizoenen goed in het geheugen heeft. :)
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:02:46 #169
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219895332
Claudia komt klaar bij een fröbelwerkje
pi_219895352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit latere kandidaten heeft geweigerd, gok ook dat het niet mag, maar misschien dat iemand anders alle seizoenen goed in het geheugen heeft. :)
Dus dat wij het hele seizoen tegen een Gilbert, Natasja of Pearl aankijken kan gewoon
Ben benieuwd!
pi_219895353
Jesus heb ik zo'n hekel aan mensen die "ik ben zo lekker gezond" een salade bestellen en dan de patat van jou bord vreten. Donder op bestel zelf patat.
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:06:20 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219895367
Kijken het nu terug.
Ik snap de reaktie van Monique op de 'vriendin' wel.

Ben snsp ik niks van. Hij is in de friendzone geplaatst door Claudia, maar wil toch blijven en als er dan een concurrent komt, Raoul, dan gaat hij daar enthoudiast over zijn en hem bij die camper papegaaien?
Is hij nou echt zo dom?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:08:30 #173
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219895378
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:06 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.

Ben snsp ik niks van. Hij is in de friendzone geplaatst door Claudia, maar wil toch blijven en als er dan een concurrent komt, Raoul, dan gaat hij daar enthoudiast over zijn en hem bij die camper papegaaien?
Is hij nou echt zo dom?
Onzekerheid en hoop tegen beter weten in, elke vorm van zelf respect verdwijnt dan als sneeuw voor de zon
pi_219895414
Dat hoofd van Ben als ze dat gordijntje krijgt _O- Eerlijk is eerlijk het is ook een schot in de roos ipv een mandje met drop en stroopwafels. Past precies bij haar, wat voor boek het was kon ik niet zien.
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:14:07 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219895416
Therese die huilen moet omdat Hans Yvonne wegstuurt.
Hallo muts, je komt voor een man en niet voor het maken van een vriendin.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219895422
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:14 schreef golfer het volgende:
Therese die huilen moet omdat Hans Yvonne wegstuurt.
Hallo muts, je komt voor een man en niet voor het maken van een vriendin.
Ze hadden het gezelliger met elkaar dan met Hans.
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:24:38 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219895485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:14 schreef Soury het volgende:

Ze hadden het gezelliger met elkaar dan met Hans.
Ja, dat zag ik ook wel, maar daarvoor kom je niet naar Noorwegen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219895505
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja, dat zag ik ook wel, maar daarvoor kom je niet naar Noorwegen.
Nee snap ik, blijkbaar heeft Therese het toch wel gezellig met hans.
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:29:07 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219895519
Natasja is een introverte gesloten vrouw die nooit uit zichzelf een gesprek begint.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219895653
quote:
Volgens mij wel: dat Spaanse koppel van een paar jaar terug: daar was de overblijver er uiteindelijk heel erg lang, in mijn herinnering althans.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 21-01-2026 23:20:05 ]
anonieme razernist
pi_219895684
quote:
Ben heeft goed geslapen. Waarom horen we eigenlijk altijd hoe iedereen geslapen heeft? Ze zenden maar zo weinig uit van wat er allemaal daadwerkelijk gebeurt in al die weken. Maar wel altijd hoe iedereen geslapen heeft. Ik hoef dat niet te weten.

Goed. Ben dus. Die had goed geslapen. Er is zelfs een nieuwe Ben opgestaan. Maar dat is allemaal wel voordat Raoul kwam. Een nieuwe man. Inclusief camper. Raoul wil iedere dag iemand aan het lachen maken. Op zich een mooi streven natuurlijk, maar als je zo iemand thuis hebt zitten, word je er al snel doodmoe van. Ben heeft er op dag 1 al last van en vindt dat Raoul te veel praat. Een beetje zoals Natasja bij Klaas, maar dan precies het tegenovergestelde.

Wat is dat met die vrouw? Waarom praat die vrouw niet? Ze stelt zo weinig vragen, het lijkt wel een man. En waarom al die korte antwoorden? Het is net een kind dat antwoord geeft als je vraagt hoe het op school was: ‘goed’. En tuurlijk, je kunt er leuk mee naar de bieb, naar de bioscoop of in een stiltecoupé plaatsnemen. Maar ja, hoe lang blijft zoiets leuk?

Je ziet het, ik ga er snel doorheen vandaag en ook bij Hans ben ik snel klaar aangezien ik gisteren alle voetgrapjes al gemaakt heb. Het was in Noorwegen tijd om één fuchsia-roze trui weg te sturen en het werd de linker. Hans wil straks namelijk weer duizend kilometer per dag over de bergen sjouwen en Yvonne kan dat niet. Maar ze mag te allen tijde terugkomen, want hij heeft altijd een slaapplaats. Op de vliering.

Bij Gilbelsje kabbelt het allemaal gewoon voort. Daar verder geen nieuws onder de sneeuw, dus we gaan snel door naar Zwitserland. Want hoe zat het nou eigenlijk met die vriendin van Willem? ‘Ehh, ehhh, ja eehh, nou ehhh’, begon Willem. ‘Het zit als volgt. Ik ging samenwonen met een partner die ik nu dus mijn vriendin noem, maar destijds mijn partner was. Ik noem haar mijn vriendin vanwege het feit dat ik sinds ik daar weg ben een veel beter band met haar heb.’

Rode vlag, rode vlag! Beste Monique, stop de auto. Geef die man een tientje voor de bus en dan met gierende bandjes wegwezen. Deze man heeft een ex die hij nog geen ex wil noemen. Als je niet uitkijkt ben je straks het derde, vierde of zelfs vijfde wiel aan de wagen. En harder gaan rijden helpt niet, want hij blijft ernaast zitten als jij hem er niet uitgooit. Bovendien golft ‘ie en heeft ‘ie saaie kleren. Dus waar wacht je nog op?

Tot morgen. Dan knijpt Mylene de handen van opa fijn. Aandoenelijk.
*Rick Evers
pi_219895690
Haha die Ben zegt A maar denkt B :D
pi_219895716
Ja Klaas Vaak, die levendige en geïnteresseerde vrouw met veel vragen heb jij, en niemand anders, wreed de koude nacht ingestuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 21-01-2026 23:19:39 ]
anonieme razernist
pi_219895817
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Ja Klaas Vaak, die levendige en geïnteresseerde vrouw met veel vragen heb jij, en niemand, anders wreed de koude nacht ingestuurd.
Ja maar Klaas is het gewend rust aan zijn kop zijn vrouw is al een paar jaar rustig (dood), vandaar dat Natasja mag blijven.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_219895871
:D
pi_219895919
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 23:21 schreef Blues het volgende:
:D
Ja Klaas heeft voor mij afgedaan.
pi_219895924
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 23:07 schreef casita het volgende:

[..]
Ja maar Klaas is het gewend rust aan zijn kop zijn vrouw is al een paar jaar rustig (dood), vandaar dat Natasja mag blijven.
Whehehehehe :P
pi_219895932
Dat is wel heel streng voor Klaas. Zelf denk ik dat hij vooral werd overvallen door de 'heat of the moment'. Zo'n TV programma vraagt toch veel van de B&B eigenaren. Hopelijk leert hij er wel van en laat minder snel zijn oordeel vellen.
pi_219896939
quote:
17s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
Raoel is wel een leukerd
Wie is dat, die kabouter met die camper?
pi_219896946
quote:
Ja dat was eigenlijk wel zo met Judith en Bart in de Pyreneeën. Hij was er als eerste en is er nu nog steeds.
pi_219896953
quote:
Kijken het nu terug.

Is hij nou echt zo dom?
Ja.
pi_219896958
quote:

[..]

Als je denk dat de redactie dit wilde, snap je niets van redactiewerk. Karine had een aantal dagen leuke televisie opgeleverd en Klaas wordt er stuk minder sympathiek van, terwijl die juist op een sympathieke manier geportretteerd werd.
pi_219896974
Inderdaad de hele tijd dat "heb je lekker geslapen?" "Ik heb heerlijk geslapen" en dat x 100. Zo irritant. Ik ben ook oude B&B's aan het terugkijken, bij dat programma is dat nog erger.
  donderdag 22 januari 2026 @ 09:39:00 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219897040
Arme Ben :') Hij ziet zelf niet dat hij niet bij Claudia past, en in Claudia komt volgens mij vooral de therapeut naar boven en daarom heeft ze hem nog niet weggestuurd. Nu kan ze 'm zeggen dat de andere man beter bij haar past en krijgt hij de deksel niet zó hard op z'n neus.
pi_219897346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad de hele tijd dat "heb je lekker geslapen?" "Ik heb heerlijk geslapen" en dat x 100. Zo irritant. Ik ben ook oude B&B's aan het terugkijken, bij dat programma is dat nog erger.
Dat is al irritant en er moet ook nog een knuffel bij. :{w
  donderdag 22 januari 2026 @ 12:20:22 #196
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219898270
quote:
Kijken het nu terug.

Is hij nou echt zo dom?
Ik ook :D Raar verhaal om daar iedere keer over te beginnen van die vent :?
Ben is niet echt heel erg boeiend , net als die vrouw bij Klaas , daar zit helemaal niets in. Geen initiatief of wat dan ook , alleen maar leegte.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219899013
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja dat was eigenlijk wel zo met Judith en Bart in de Pyreneeën. Hij was er als eerste en is er nu nog steeds.
Paul van Debby zomereditie was ook eerste en is er ook nog.
pi_219899227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 10:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is al irritant en er moet ook nog een knuffel bij. :{w
Doen ze bij Lang Leve de Liefde en Boer zoekt Vrouw volgens mij ook.

Op zich niet heel gek, bedenk ik me nu. Als ik een logee heb, al dan niet uit het buitenland, vraag ik ook of iemand lekker heeft geslapen (want mijn huis, hoe bevalt het eigenlijk).

Die knuffel echter. _O-
pi_219899758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Doen ze bij Lang Leve de Liefde en Boer zoekt Vrouw volgens mij ook.

Op zich niet heel gek, bedenk ik me nu. Als ik een logee heb, al dan niet uit het buitenland, vraag ik ook of iemand lekker heeft geslapen (want mijn huis, hoe bevalt het eigenlijk).

Die knuffel echter. _O-
Hahaha, dat klopt. Ik doe dat zelf ook als er logées zijn. Maar als je zo'n programma kijkt en dan ook nog Bed & Breakfasts tussendoor dan word je simpel van dat "lekker geslapen?" de hele tijd.
pi_219899842
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hahaha, dat klopt. Ik doe dat zelf ook als er logées zijn. Maar als je zo'n programma kijkt en dan ook nog Bed & Breakfasts tussendoor dan word je simpel van dat "lekker geslapen?" de hele tijd.
Het is verder ook gewoon een gortdroog seizoen. (Altijd eigenlijk met die wintereditie.) Met die troosteloze pistes. Doodse plekken waar niks is. Geen spannende gesprekken, geen prachtige zonnige zomerse oorden.
En dan ook nog die goeiemorgen. _O-
pi_219900920
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:48 schreef Blues het volgende:

[..]
*Rick Evers
Ja waarom praat die vrouw niet.

Ik denk dat ze een verkeerde inschatting heeft gemaakt wat betreft dit televisie programma. Het leek van ter voren zo leuk en enig maar niet iedereen gaat zijn of haar hele levensverhaal delen als er constant 2 camera ploegen om je heen aan het dartelen zijn en je constant filmen.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_219900955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 18:52 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Ja waarom praat die vrouw niet.

Ik denk dat ze een verkeerde inschatting heeft gemaakt wat betreft dit televisie programma. Het leek van ter voren zo leuk en enig maar niet iedereen gaat zijn of haar hele levensverhaal delen als er constant 2 camera ploegen om je heen aan het dartelen zijn en je constant filmen.
Vandaar ook dat er wel het een en ander aan kandidaten gescreend werden, of gevraagd werden om mee toe doen. Het blijft uiteindelijk allemaal televisie en er moet wel wat gebeuren anders haken mensen af. Erik, Natasja daar gebeurd gewoon helemaal niks.
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:39:26 #203
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902059
Ben begint wel triest te worden nu, dat jaloerse gedrag is vervelend.

Ohh en die Raoul lekker in het Duits kletsen met de vader van Claudia _O- Sta je dan met je DuoLingo level 1 ;(
pi_219902072
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 22:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of ze voelt dat er geen klik is…
Told you so. :P
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:43:52 #205
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219902100
Lekker thuis onderzoeken wat je voelt, wat een muts :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219902142
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:39 schreef kwiwi het volgende:

Ohh en die Raoul lekker in het Duits kletsen met de vader van Claudia _O- Sta je dan met je DuoLingo level 1 ;(
Ja duhh...Raoul is geen dierenvriend. Opzouten met hem, zelfs de kat voelt het aan. }:|
pi_219902187
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja duhh...Raoul is geen dierenvriend. Opzouten met hem, zelfs de kat voelt het aan. }:|
Mensen die niet van dieren houden. Gewoon wegsturen. :Y
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:51:46 #208
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219902194
En weer eentje begrijpend dan wel opgelucht huiswaarts.
Wanneer krijgen we nu eens vloeken, tieren en pure razernij te zien?
pi_219902205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Denk ook dat het haar heel erg tegenvalt met de camera's erbij. Al zijn die er natuurlijk niet 24 uur. Dus dan kan je best wel wat onderzoek doen.
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:55:49 #210
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902247
André, was al helemaal vergeten dat ie meedoet :@ De naam Mylene doet me altijd denken aan een mooie welbespraakte vrouw. Vervolgens spat het totaal tegenovergestelde van je scherm. Gerda was een betere naam geweest. Maar dat terzijde :')
pi_219902253
Mylene moet wat met dat haar doen, ze ziet er uit als mijn oma
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:57:23 #212
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902268
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Denk ook dat het haar heel erg tegenvalt met de camera's erbij. Al zijn die er natuurlijk niet 24 uur. Dus dan kan je best wel wat onderzoek doen.
Zou dat zelf ook niet kunnen, met een camera op m'n neus diepere gesprekken hebben. Zou me er veel te bewust van zijn dat heel nederland meekijkt.
  donderdag 22 januari 2026 @ 20:58:04 #213
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
Mylene moet wat met dat haar doen, ze ziet er uit als mijn oma
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.

Volgens mij kan zij er echt veel leuker uitzien.
pi_219902287
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zou dat zelf ook niet kunnen, met een camera op m'n neus diepere gesprekken hebben. Zou me er veel te bewust van zijn dat heel nederland meekijkt.
Daarom zijn er ook wel strenge selecties of je dat wel aankan.
pi_219902295
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ze is tamelijk plat, simpel en grof. Verandert een outfit niks aan. :D
pi_219902303
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja. Hoeft niet in de stijgers maar een beetje vrouwelijker.
pi_219902315
Ik weet niet helemaal waarom Claudia Ben zo lang (vanaf dag 1) aan het lijntje houdt.

Hebben ze te weinig materiaal om de afleveringen te vullen en dat RTL hem er dan maar in wil houden? :?
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:01:51 #218
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902319
Gaat Claudia Ben nou nog eerst even de muren laten schilderen? _O-
pi_219902336
Ben wordt gebruikt :D
Net zo goed thuis kennen blaaiven inderdaad
pi_219902365
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef Puzzie het volgende:
De vriendelijke versie van “ik voel geen klik met je”.
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:07:17 #221
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Ben wordt gebruikt :D
Net zo goed thuis kennen blaaiven inderdaad
Ja, maar dit vind ik ook wel weer iets doms hè. Je vraagt een schilder om een muur/kamer te schilderen. Laat hem dan in ieder geval de spullen kopen die hij zegt nodig te hebben :')
pi_219902387
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja, maar dit vind ik ook wel weer iets doms hè. Je vraagt een schilder om een muur/kamer te schilderen. Laat hem dan in ieder geval de spullen kopen die hij zegt nodig te hebben :')
Inderdaad, Claudia is niet maar een béétje eigenwijs haha
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 januari 2026 @ 21:08:55 #223
22592 crew  Ole
pi_219902389
Candlelight muziekje niet?
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 januari 2026 @ 21:09:24 #224
22592 crew  Ole
pi_219902398
Nou doei denkt ze..
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:10:08 #225
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219902401
Willem met zijn sinterklaas gedichtjes |:( _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:11:06 #226
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902408
Ohh deze man zou wel eens wat voor Monique kunnen zijn.

"Maar 3u reizen bij haar vandaan". Dat is de hele andere kant van zwitserland :D
pi_219902491
Het is gewoon een manwijf die Mylène.
pi_219902549
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:20 schreef casita het volgende:
Het is gewoon een manwijf die Mylène.
En toch zou ik liever met haar een avondje de kroeg in gaan dan met Thesere.
pi_219902556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:51 schreef kibo het volgende:
En weer eentje begrijpend dan wel opgelucht huiswaarts.
Wanneer krijgen we nu eens vloeken, tieren en pure razernij te zien?
De eerste mini fittie is begonnen. *O*

Drama om rollers.
pi_219902566
Het prijskaartje zit nog op Elsje haar muts.
pi_219902574
Klaas heeft kennelijk een voorliefde voor geblondeerde vrouwen
Deze dame lijkt sprekend op Karina
pi_219902579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De eerste mini fittie is begonnen. *O*

Drama om rollers.
*O* :D
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:34:31 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902618
Monique vindt een vastgoedmakelaar ook vast goed bij haarzelf passen. Is meer haar 'niveau' natuurlijk.
pi_219902634
Ik vind die meid ook niks voor Andre.
pi_219902643
Andre kan toch ook een leuke Andorraanse aan de haak slaan zou je denken
Wat een moeilijk gedoe voor zulke jonge mensen
pi_219902653
Is die man in het dagelijks leven schilder? Geen wonder dat hij wil dat alles klopt. :D Claudia is ook wel een suffe dan.
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:39:45 #237
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902673
"Er is iets gebeurd in Ben". Ja hallo Claudia.. je vraagt een beroepsschilder om je huis te schilderen, en weet vervolgens alles beter in de verfwinkel :')
pi_219902714
Ben heeft zijn schildersoutfit gewoon standaard in zijn ootootje liggen, ook al gaat ie op zoek naar de liefde in het buitenland!
Welk een toewijding aan het ambacht
Je ken nooit weten of er ergens een plafonnetje gewit ken worden natuurlijk
_O_ :P
pi_219902732
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:
"Er is iets gebeurd in Ben". Ja hallo Claudia.. je vraagt een beroepsschilder om je huis te schilderen, en weet vervolgens alles beter in de verfwinkel :')
Ja die gozer weet precies welk materiaal je moet gebruiken, en het éne afplakband is niet hetzelfde als ander afplakband. Gips is geen beton...
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:46:57 #240
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219902750
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is die man in het dagelijks leven schilder? Geen wonder dat hij wil dat alles klopt. :D Claudia is ook wel een suffe dan.
En als die muts dan kritiek krijgt gaat ze vervolgens de Jungianse Therapeut uithangen "probeert hij me nu uit te pellen" :')
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:47:12 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902753
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die gozer weet precies welk materiaal je moet gebruiken, en het éne afplakband is niet hetzelfde als ander afplakband. Gips is geen beton...
Ja ik begrijp de frustratie echt helemaal in dit geval. Hoop dat ie halverwege het schilderen zegt: zoek het lekker uit jongens, ik vertrek.
pi_219902784
Zeg regie we zijn niet achterlijk he? Dat die kerel aankomt bij Monique en dan zegt "Goh lijkt wel of ze op me stond te wachten" Ja met een camera ploeg :W
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:51:23 #243
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902794
Elsje heeft Glibbert in ieder geval door nu _O_ Dat ie tegen haar aan stond te schuren in de supermarkt ook :')
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:52:10 #244
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219902801
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Elsje heeft Glibbert in ieder geval door nu _O_ Dat ie tegen haar aan stond te schuren in de supermarkt ook :')
Stond gewoon tegen haar aan te rijden bij die vrieskast
pi_219902847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:52 schreef kibo het volgende:

[..]
Ik vind hem zo'n opdringerige griezel..
pi_219902870
Mein gott, volgens mij zag ik Glibbert staan grienen in het voorstukje
Grienende Glibbert, dat wil ik morgen wel zien
pi_219902895

[ Bericht 100% gewijzigd door casita op 22-01-2026 22:06:35 ]
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:05:02 #248
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219902906
Meneer "Ik ga de competitie niet aan"

Je ziet hem steeds zichzelf er tussen wurmen en ongemakkelijk dichtbij komen, wat een clown.
Ik snap best dat het moeilijk is dat er ineens een andere man voor jou vrouw komt, dat hoef je ook zeker niet leuk te vinden, maar om je nu zo te gaan gedragen, ik weet niet of dat werkt.
pi_219902907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:03 schreef casita het volgende:

[..]
Ff geduld kanaroe dinsdag pas :@
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:05:31 #250
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219902914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:03 schreef casita het volgende:

[..]
Ff geduld kanarie dinsdag pas :@
aarggg echt wat waardeloos, ik begin er net lekker in te komen
pi_219902951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef kibo het volgende:

[..]
En als die muts dan kritiek krijgt gaat ze vervolgens de Jungianse Therapeut uithangen "probeert hij me nu uit te pellen" :')
_O-
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:11:05 #252
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219902953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef pmponer het volgende:

[..]
aarggg echt wat waardeloos, ik begin er net lekker in te komen
Ja dit :D Nou, tot volgende week mensen :P
pi_219902993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:52 schreef kibo het volgende:

[..]
Hoe die gast ook loopt in die jas en die laarzen. Wim de Bie _O_
pi_219903010
Marja is leuk, wat een verschil O+
pi_219903082
Wat en hoe leidt Claudia op, overigens?
anonieme razernist
pi_219903112
Volgens Gilbert staat de nieuwkomer al 3-0 achter. Wat is dat toch met die mannen.
pi_219903117
quote:
5s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:28 schreef NoCigar het volgende:
Wat en hoe leidt Claudia op, overigens?
Vaag ik weet niet echt wat ze nou precies is/doet.
pi_219903156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]
En toch zou ik liever met haar een avondje de kroeg in gaan dan met Thesere.
Ik begin wel,aan haar te wennen. Ze is ook wel vriendelijk. Waar kwam zij ookweer vandaan? Ze woonde in Spanje geloof ik, althans ze spreekt Spaans (dacht ik toch gezien te hebben).
.
anonieme razernist
pi_219903217
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:44 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik begin wel,aan haar te wennen. Ze is ook wel vriendelijk. Waar kwam zij ookweer vandaan? Ze woonde in Spanje geloof ik, althans ze spreekt Spaans (dacht ik toch gezien te hebben).
.
Ja weet ik niet precies meer, ze woonde in een Spaanstalig land dacht ik.
pi_219903265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Vaag ik weet niet echt wat ze nou precies is/doet.
Ze had het over de Haagse Hogeschool, dat kan van alles zijn.
anonieme razernist
pi_219903363
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:08 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja ik heb er iig geen hoge pet van op. :')
pi_219903443
quote:
En de prijs voor ‘beste cadeau in het programma Winter Vol Liefde ooit’ gaat naar … Wim! Een tekening van de B&B in een lijstje en een gastenboek met diezelfde tekening voorop. Kijk, dan snap je het. Lezen jullie allemaal even mee, stelletje suffige drop- en stroopwafelkopers. Iedere gast neemt dat al mee. Dus wake up! Doe eens moeite. Doe als Wim.

Zo. Dat is eruit. 1-0 voor Wim dus. En hij heeft nog meer voordelen, want Wim is al 13 jaar alleen. Wim heeft dus geen ex die hij nu zijn vriendin noemt en destijds zijn partner was maar nu zijn vriendin vanwege het feit dat hij sinds hij daar weg is een veel betere band met haar heeft. Nee. Wim heeft alleen maar voordelen. Lijkt me een echte Wim-Wim-situatie voor Monique.

Snel door naar mijn favoriete kandidaat en dat is Ben. De huisschilder. Ik weet niet goed waarom, maar ik heb een zwak voor die man. Gewoon doodleuk beweren dat Raoul geen concurrentie is. En met een stalen gezicht zeggen dat de sfeer helemaal niet veranderd is. ‘Is er iets, Ben?’ ‘Nee hoor, niets aan de hand.’

Grappig was ook de reactie van Ben toen de dikke poes van Claudia in het bed van Raoul had geplast. ‘Ik denk dat die katten weten dat Raoul geen dierenvriend is. Die beestjes voelen dat echt wel aan.’ Raoul heeft de matras inmiddels omgedraaid. Ben vertelde maar niet dat hij dat bij diezelfde matras ook al een keer gedaan had. En zo ligt Raoul vanavond alsnog in de kattenzeik.

Ook het uitje naar de schilderswinkel was natuurlijk hilarisch. Claudia ging eigenlijk voor een pot witte latex, maar kwam terug met drie blikken afwasbare magenta hoogglanslak met glitters die geurt naar kruidig zoethout. ‘Zo zijn vrouwen’, aldus de huisschilder die in de auto nog wel even uitsprak dat hij voor Jan Lul meeging. Heel goed Ben. Spreek je uit tegen de waanzin van die vrouw.

Claudia vond het allemaal heel normaal. Als ze thuis toch niet de goede rollers blijkt te hebben, gaan ze gewoon weer terug. Zo doet Claudia ook altijd boodschappen. Eerst naar de supermarkt, daarna thuis kijken wat er nog in huis is en daarna gewoon nog een keer terug naar de supermarkt. Zo kom je lekker de dag door. Heerlijk.

Bij Klaas vertrekt Natasja. Eindelijk wordt het stil in huis. Oh nee, dat was het al. Ik vraag me trouwens ook af wanneer Klaas druk wordt. Dat zegt hij namelijk zelf altijd. ‘Ik ben helemaal niet rustig, ik ben eigenlijk heel druk.’ Weet dat we erop wachten, Klaas. The floor is yours.

Voorlopig lijkt Klaas laag in zijn energie te zitten en dat is niet alleen slecht nieuws voor ons, ook voor nieuweling Marja. Qua babbeldichtheid lijkt ze een beetje tussen de eerste twee dames in te zitten. Maar ja, wat heb je eraan als Klaas er geen zin meer in heeft? Misschien dat de lasagne nog wat vuurwerk brengt. Gewoon een arm om die vrouw heen slaan, Klaas. En dan kijken wat er gebeurt.

In hotel Andréorra bivakkeert nog altijd de bijzonder stoere Mylene. Andrés grootvader schijnt sinds hun handdruk rond te lopen met drie gebroken middenhandsbeentjes. Logisch. Mylerminator ontbijt niet met muesli, maar met boutjes en moertjes door de melk. André vroeg zich af of het gat in haar hart met beton is gevuld. Ze ontkende, maar ik zag haar kijken: ‘hoe weet die jongen dat?’

Zo. Nu hebben we alleen nog de grootste lul van het programma. Ja, ik weet het. Het is niet zo netjes van me. Maar ik trek die Gilbert heel slecht hoor. Dat geschuur tegen Elsje aan in de supermarkt. Het per se willen betalen. Hou op, schei uit zeg. Terwijl Elsje nieuwe man Ronald echt een kans wil geven. Hij mag zich niet het vijfde wiel aan de wagen voelen. Ze zei het echt: het vijfde wiel. Geef die vrouw een medaille.

Ik vond trouwens de boodschappenlijst voor een winterbarbecue wel wat vreemd. Omdat er iemand extra kwam, moesten ze nog even naar de supermarkt voor sla, rauwkost, komkommer en ijsbergsla. Wie komt er in hemelsnaam mee-eten? Bugs Bunny?

Volgende week wordt het spannend. Dan gaan Elsje en Ronald een stukje wandelen. Zonder Gilbert. Wedden voor een tientje dat ie gaat huilen?

Fijn weekend.
Rick Evers
pi_219903456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:46 schreef kibo het volgende:

[..]
Het is wel heel illustratief in hoe totaal verschillende mensen het zijn. Ergens denk ik het een match kán zijn, maar dan moeten Claudia en Ben wel realiseren dat het zo is en elkaar in hun waarde (of in hun kracht) laten. Als ze zo doorgaan wordt het met gierende banden vertrekken. En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het een goede relatie kan worden.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 00:06:09 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219903467
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 23 januari 2026 @ 00:19:19 #265
501914 Flory-
met streepje!
pi_219903494
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:39 schreef kwiwi het volgende:

Zo zielug, arme Ben _O-
Ach hij mag zijn verfkunsten nog laten zien en dan naar huis gok ik :{
  vrijdag 23 januari 2026 @ 00:23:45 #266
501914 Flory-
met streepje!
pi_219903504
quote:
2s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:08 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Rotterdam dacht ik, maar inderdaad was verder niet duidelijk.
pi_219904349
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef casita het volgende:

[..]

Oh ja, ik hoop dat ik de dagen door kan komen :P
pi_219904417
Persoonlijk zou ik niet goed worden van Ben.
pi_219906410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 00:19 schreef Flory- het volgende:

Zo zielug, arme Ben _O-
Dus hij heeft zijn schilderkleren al bij zich, de serre is al afgeplakt.
Nee hoor, niet voorbereid door de productie met dit toneelstukje.
:s)
  vrijdag 23 januari 2026 @ 13:18:09 #270
501914 Flory-
met streepje!
pi_219906768
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 12:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Dus hij heeft zijn schilderkleren al bij zich, de serre is al afgeplakt.
Nee hoor, niet voorbereid door de productie met dit toneelstukje.
:s)
Precies, dat zeiden we hier ook al :Y
pi_219907309
Je hebt een professionele schilder in huis, dan luister je of naar zn advies of je neemt hem niet eens mee naar een verfwinkel. Maar hij had ook can te voren meer kunnen doorvragen over wat ze in huis had en het dan had hij het ook kunnen bekijken.
pi_219907365
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 00:19 schreef Flory- het volgende:

[..]
Zo zielug, arme Ben _O-
Snapte sowieso al niet wat ze in hem zag. Het is een nogal saaie burgerlijke man, zonder algemene ontwikkeling. Je wist al dat het niks ging worden toen hij Freud niet kende.
pi_219907800
quote:
11s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:34 schreef Soury het volgende:
Volgens Gilbert staat de nieuwkomer al 3-0 achter. Wat is dat toch met die mannen.
Overdosis onterecht zelfvertrouwen, omgekeerd zelfbeeld.
pi_219907809
Saaie Natasja is kwaliteitsmedewerker. Geen idee wat dat is, maar klinkt ook megasaai.
  vrijdag 23 januari 2026 @ 16:32:30 #275
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219908267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Saaie Natasja is kwaliteitsmedewerker. Geen idee wat dat is, maar klinkt ook megasaai.
lol echt wel :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 januari 2026 @ 19:42:33 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_219909754
Zal wel genoemd zijn, maar ik vind het echt kneiter irritant dat Pearl na elke zin lacht. Ik zou na een half uur een moord plegen denk ik.
pi_219910955
Die Willem maakt het nu nog erger dan het al is in met deze uitleg: https://lovereality.nl/wi(...)riendin-verspreking/
Gelukkig heeft Monique hem weggejorist want 'meerdere vriendinnen' is natuurlijk niet bepaald woke tegenwoordig. Wat daar immers allemaal mee kan gebeuren, nee, niets voor Monique op de Zwitserse berg...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219938488
Hahaha Willem met zijn "vriendinnen"... zeg gewoon dat meerdere keren gefriendzoned bent.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 20:41:13 #279
22592 crew  Ole
pi_219943253
We zijn er weer! Begint weer lekker met Monique. " ze heeft overal een antwoord op "
pi_219943298
Andorra André werkt continue, wanneer kan zijn meisje hem leren kennen dan?
Heb zelfs een beetje meelij met Morsige Mylène en nu komt er nog dame bij
pi_219943309
Elsje heeft met die engerd gekust. :o Brrrrr.....
  dinsdag 27 januari 2026 @ 20:55:05 #282
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219943337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
Elsje heeft met die engerd gekust. :o Brrrrr.....
Met Glibbert of met de nieuwe? Ik dacht dat ze het over die nieuwe had, maar zat niet helemaal goed op te letten.
pi_219943339
Teddy Bear muziek voor Tim :')
  dinsdag 27 januari 2026 @ 20:55:37 #284
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219943342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:41 schreef Ole het volgende:
We zijn er weer! Begint weer lekker met Monique. " ze heeft overal een antwoord op "
Vind haar zo bitchy overkomen altijd :{
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 20:56:52 #285
22592 crew  Ole
pi_219943347
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Vreselijk mens!
pi_219943354
quote:

[..]
Je respecteert me maar, poe poe....
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 20:59:04 #287
22592 crew  Ole
pi_219943363
Ik wil haar slaan! o|O ~O>
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 21:02:46 #288
22592 crew  Ole
pi_219943383
Niet zo moeilijk om meer aan je uiterlijk te doen dan Mylene
  dinsdag 27 januari 2026 @ 21:02:54 #289
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219943385
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Je respecteert me maar, poe poe....
Het was gelijk zo'n overtrokken reactie, op gewoon een normale opmerking van hem :')
  dinsdag 27 januari 2026 @ 21:04:08 #290
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219943391
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:02 schreef Ole het volgende:
Niet zo moeilijk om meer aan je uiterlijk te doen dan Mylene
"Ik blijf liever bij mezelf". Kun je je nog steeds wel wat leuker/vrouwelijker presenteren. Ook zonder makeup :{
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 21:09:51 #291
22592 crew  Ole
pi_219943412
Gevoel voor humor is ver te zoeken bij Monique
pi_219943420
Toepasselijk muziekje op de achtergrond bij Monique, 'Put a little love in your heart'
  Moderator / Miss SHO dinsdag 27 januari 2026 @ 21:12:14 #293
22592 crew  Ole
pi_219943428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:11 schreef Kanaroe het volgende:
Toepasselijk muziekje op de achtergrond bij Monique, 'Put a little love in your heart'
Muziek is wel vaker goed gekozen
  dinsdag 27 januari 2026 @ 21:13:34 #294
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219943431
Tim lijkt echt het tegenovergestelde van Erik (was dat z'n naam?). Beetje leven in de brouwerij daar.
pi_219943433
Niemand laat z'n eigen kind alleen :z
Dat zou nu wel toepasselijk zijn
pi_219943457
quote:

[..]
En toch vind ik haar op de een of andere manier wel grappig :@
  dinsdag 27 januari 2026 @ 21:21:42 #297
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219943464
Nou kom op ik zit hier op drama te wachten he niet op dit zoetsappige gebeuren.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 21:22:24 #298
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219943469
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:
Nou kom op ik zit hier op drama te wachten he niet op dit zoetsappige gebeuren.
Elsje die Ronald kust en Glibbert die het ziet terwijl hij vanuit de bosjes naar ze zat te gluren _O_
pi_219943475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:13 schreef Kanaroe het volgende:
Niemand laat z'n eigen kind alleen :z
Dat zou nu wel toepasselijk zijn
Is dat niet iets wat je gelijk in je filmpje zou moeten zeggen, het zou voor mij al een no go zijn.
pi_219943479
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Is dat niet iets wat je gelijk in je filmpje zou moeten zeggen, het zou voor mij al een no go zijn.
Inderdaad ja!
pi_219943481
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 21:22 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Elsje die Ronald kust en Glibbert die het ziet terwijl hij vanuit de bosjes naar ze zat te gluren _O_
Met wie had ze dan bij die BBQ lopen zoenen? Heb ik dat verkeerd begrepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')