Ik vond het ook wel een wat vaag verhaal, snap haar ergens wel.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje jaloerse Monique. Niet normaal.
Nou jaloers zou ik het niet noemen, best wel apart. Jaar geleden is kort en haar toch zijn vriendin noemen. Ik zou er ook wat raar van opkijken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje jaloerse Monique. Niet normaal.
Dat ze er vragen over heeft, oké. Maar zo afkeurend, ik moet er echt om lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een wat vaag verhaal, snap haar ergens wel.
Ja die “mijn vriendin” klonk vreemd. Maar hoe zij er zo op reageert, “ik heb er eeeeeecht geen behoefte aan”.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou jaloers zou ik het niet noemen, best wel apart. Jaar geleden is kort en haar toch zijn vriendin noemen. Ik zou er ook wat raar van opkijken.
Hij noemt haar "zijn vriendin" hij brengt het allemaal niet zo lekker imo. Het klinkt alsof die vriendin het zat was en hij snel iets anders zoekt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze er vragen over heeft, oké. Maar zo afkeurend, ik moet er echt om lachen.
Wat als hij getrouwd was geweest en er waren kinderen? Dit ging om het kind van die ex-vriendin. Wanneer mag hij er dan weer contact mee hebben, als de relatie 3 jaar geleden is?
Ja hij moet het wel beter verwoorden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij noemt haar "zijn vriendin" hij brengt het allemaal niet zo lekker imo. Het klinkt alsof die vriendin het zat was en hij snel iets anders zoekt.
Ik vond Monique ook weinig empathisch reageren, meteen zich het 3de wiel aan de wagen voelenquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die “mijn vriendin” klonk vreemd. Maar hoe zij er zo op reageert, “ik heb er eeeeeecht geen behoefte aan”.
Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit latere kandidaten heeft geweigerd, gok ook dat het niet mag, maar misschien dat iemand anders alle seizoenen goed in het geheugen heeft.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Als ze iemand nou echt, echt leuk vinden blijft diegene dan zo lang als het program duurt?
En ziet de anderen komen en gaan?
Dus dat wij het hele seizoen tegen een Gilbert, Natasja of Pearl aankijken kan gewoonquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit latere kandidaten heeft geweigerd, gok ook dat het niet mag, maar misschien dat iemand anders alle seizoenen goed in het geheugen heeft.
Onzekerheid en hoop tegen beter weten in, elke vorm van zelf respect verdwijnt dan als sneeuw voor de zonquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:06 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Ik snap de reaktie van Monique op de 'vriendin' wel.
Ben snsp ik niks van. Hij is in de friendzone geplaatst door Claudia, maar wil toch blijven en als er dan een concurrent komt, Raoul, dan gaat hij daar enthoudiast over zijn en hem bij die camper papegaaien?
Is hij nou echt zo dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |