Snapte sowieso al niet wat ze in hem zag. Het is een nogal saaie burgerlijke man, zonder algemene ontwikkeling. Je wist al dat het niks ging worden toen hij Freud niet kende.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo zielug, arme Ben![]()
Ach hij mag zijn verfkunsten nog laten zien en dan naar huis gok ik
Overdosis onterecht zelfvertrouwen, omgekeerd zelfbeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:34 schreef Soury het volgende:
Volgens Gilbert staat de nieuwkomer al 3-0 achter. Wat is dat toch met die mannen.
lol echt welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Saaie Natasja is kwaliteitsmedewerker. Geen idee wat dat is, maar klinkt ook megasaai.
Met Glibbert of met de nieuwe? Ik dacht dat ze het over die nieuwe had, maar zat niet helemaal goed op te letten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
Elsje heeft met die engerd gekust.Brrrrr.....
Vind haar zo bitchy overkomen altijdquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:41 schreef Ole het volgende:
We zijn er weer! Begint weer lekker met Monique. " ze heeft overal een antwoord op "
Vreselijk mens!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind haar zo bitchy overkomen altijd
Je respecteert me maar, poe poe....quote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was gelijk zo'n overtrokken reactie, op gewoon een normale opmerking van hemquote:
"Ik blijf liever bij mezelf". Kun je je nog steeds wel wat leuker/vrouwelijker presenteren. Ook zonder makeupquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:02 schreef Ole het volgende:
Niet zo moeilijk om meer aan je uiterlijk te doen dan Mylene
Muziek is wel vaker goed gekozenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:11 schreef Kanaroe het volgende:
Toepasselijk muziekje op de achtergrond bij Monique, 'Put a little love in your heart'
En toch vind ik haar op de een of andere manier wel grappigquote:Op dinsdag 27 januari 2026 20:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elsje die Ronald kust en Glibbert die het ziet terwijl hij vanuit de bosjes naar ze zat te glurenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:21 schreef pmponer het volgende:
Nou kom op ik zit hier op drama te wachten he niet op dit zoetsappige gebeuren.
Is dat niet iets wat je gelijk in je filmpje zou moeten zeggen, het zou voor mij al een no go zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:13 schreef Kanaroe het volgende:
Niemand laat z'n eigen kind alleen![]()
Dat zou nu wel toepasselijk zijn
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je gelijk in je filmpje zou moeten zeggen, het zou voor mij al een no go zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |