abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219887360
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Edwin net de deur uit en die Sinterklaasrijmer denkt z'n kans te grijpen.
_O- _O- _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 januari 2026 @ 21:59:55 #92
22592 crew  Ole
pi_219887363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Hij was 20 jaar getrouwd, en nog maar 2 jaar single dacht ik
Hij is gewoon een groot kind, wel een lieverd
Ja dat!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219887366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 21:57 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat Ben ook niet veel ervaring heeft in de liefde. Wel een goedzak
Ben is een lieverd en goed dat hij zich uitspreekt. Rennen Ben je verdient beter.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219887382
Klaas zag die volgepakte auto en dacht die mot weg voordat ik al die troep weer moet helpen inladen.. _O-
pi_219887388
Nou ja Ben, je hebt nergens recht op.
pi_219887391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Ben is een lieverd en goed dat hij zich uitspreekt. Rennen Ben je verdient beter.
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219887394
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)
:Y
pi_219887399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
Klaas zag die volgepakte auto en dacht die mot weg voordat ik al die troep weer moet helpen inladen.. _O-
Hij had het uit voorzorg nog niet gegeven.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:06:04 #99
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219887401
Heb weer lekker onder het genot van een kop thee zitten kijken :9

Blijf Monique een erg onsympathieke vrouw vinden. Maar Willem komt onverwachts leuker uit de hoek dan verwacht :D

Hans met z'n banden schoonmaken en slippen met de auto :') Vorige keer ook al in dat mouwloze hemdje op de bank om z'n grote tattoo te laten zien. Lijkt iemand die zich 25 voelt, maar in het lichaam van een 70+'er zit. De twee vrouwen vind ik best leuke dames, die verdienen een leukere man dan Hans. Volgens mij zit hij gewoon op die veel jongere vrouw te wachten.

Hanneke en Erik.. Alleen maar awkward. De god. ganse. tijd. Hoe had ze gedacht dat dat rodelen en wederom een ongemakkelijk drankje ging helpen? :') Bij wie past zo'n jongen wel, vraag ik me af.

Claudia gaat er gelijk even vol voor met de vragen _O- Maar arme Ben.. Denk dat hij het allemaal wel heel negatief opvatte en zij dat niet zo bedoelde. Maar goed ze passen helemaal niet bij elkaar, dus laat de volgende man maar komen.

Karina, holy shit.. doe even rustig, met je tegels van 80x80, overal aan willen zitten en zijn geurtje opspuiten _O-

Goed van Klaas wel, dat ie gewoon direct eerlijk is. Maar is dit een record, je jas nauwelijks uit kunnen trekken? _O-

Elsje en Glibbert niet gemist vandaag. Krijg al de rillingen als ik aan 'm denk :')

Dinges en Pearl ook niet trouwens. Nou ja vooral Dinges niet, Pearl vind ik wel leuk.
pi_219887422
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Grappig vind dat wel meevallen. En ook omdat juist (voor de camera) aangeeft dat zijn hele leven niet heeft gedaan.
pi_219887423
Volgens mij was dit echt wel een recordtijd om iemand weg te sturen in dit programma.
pi_219887437
Dat valt dan positief uit voor 'stille wateren' Natasja
pi_219887469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij was dit echt wel een recordtijd om iemand weg te sturen in dit programma.
Er was geen vezel in zijn lijf die dacht "Ik wil die vrouw beter leren kennen" _O-
Nou dan maar met "Leuk jullie te ontmoeten" dame die alles leuk vind. Leuk is ook zo'n niks zeggend woord.
pi_219887493
Oergezellig bij die Monique, lekker op de tegelvloer zitten in die toch al warm ingerichte kamer.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 22:24:22 #105
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219887507
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:20 schreef NoCigar het volgende:
Oergezellig bij die Monique, lekker op de tegelvloer zitten in die toch al warm ingerichte kamer.
Ik vind het eigenlijk wel een prestatie, een huis van hout er zó ongezellig uit laten zien :') Misschien kan Karina even omrijden via Zwitserland en dat huis leuker inrichten. Kan ze toch nog haar verjaardag in de bergen vieren :! Win-win.
pi_219887509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Er was geen vezel in zijn lijf die dacht "Ik wil die vrouw beter leren kennen" _O-
Nou dan maar met "Leuk jullie te ontmoeten" dame die alles leuk vind. Leuk is ook zo'n niks zeggend woord.
Haha, ja, als enig verweer was dan ook dat zij hem geen echte vent vond, want een echte vent kon haar sprankelijke persoonlijkheid wel aan.. _O-
pi_219887510
Klaas wilde toch iemand met wat meer energie? Die vrouw bedoelde het alleen maar goed en hij maakt haar meteen aan het huilen.
pi_219887523
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Klaas wilde toch iemand met wat meer energie? Die vrouw bedoelde het alleen maar goed en hij maakt haar meteen aan het huilen.
Hij hield het nog best netjes en bij zichzelf.
pi_219887528
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het ergens een beetje absurd. En ergens snap ik het wel. Maar mag toch hopen dat je op kosten van RTL elders kosteloos mag logeren om even bij te komen. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219887534
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind het ergens een beetje absurd. En ergens snap ik het wel. Maar mag toch hopen dat je op kosten van RTL elders kosteloos mag logeren om even bij te komen. :D
Natuurlijk, ze zitten ook vaak al van tevoren dicht in de buurt in een hotel ofso, denk je werkelijk dat zij rechtstreeks uit Nederland kwam aangereden?
pi_219887549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Natuurlijk, ze zitten ook vaak al van tevoren dicht in de buurt in een hotel ofso, denk je werkelijk dat zij rechtstreeks uit Nederland kwam aangereden?
Dat weet ik, maar dit is ook wel extreem snel.
Geef die vrouw 2 weken extra. :+
pi_219887555
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat weet ik, maar dit is ook wel extreem snel.
Geef die vrouw 2 weken extra. :+
Dat was wel leuke ergernisteevee geweest, ja.. :D
pi_219887558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja de bedoeling is 3 nachten minimaal.
Gelukkig zat haar auto bomvol met koffers en administratie zodat ze op de terugweg niet naar dat hartje op de achterruit hoeft te kijken.
pi_219887798
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja de bedoeling is 3 nachten minimaal.
Gelukkig zat haar auto bomvol met koffers en administratie zodat ze op de terugweg niet naar dat hartje op de achterruit hoeft te kijken.
Hahaha, dat hartje...

Wel zielig dat ze in die duisternis werd weggestuurd.
pi_219887831
quote:
‘Er is geen één vezel in mijn lijf die dacht: ik wil deze vrouw leren kennen.’ Aldus Klaas. En dat is hartstikke sneu voor Karine, want die zag het al helemaal voor zich. Lekker haar verjaardag vieren in de bergen en dan ’s avonds met haar neus door Klaas zijn armhaar. Want daar houdt Karine van hè, borsthaar en armhaar.

Ik vind dat je sommige dingen beter voor jezelf kunt houden. Zelf heb ik dat bijvoorbeeld met wattenstaafjes. Ik vind weinig dingen lekkerder dan na het douchen met een wattenstaafje rondjes draaien in mijn natte oor. Heerlijk is dat. Maar om zoiets nou openlijk aan een groot publiek te verkondigen gaat mij te ver. Straks word ik op straat nog nageroepen: ‘He Evers, ouwe gek, ga je weer wattenstaafjes kopen?’

Het ging daar in Oostenrijk natuurlijk al mis bij de hartjes op de autoruit. K hartje K, had ze geschreven. Klaas zei dat ‘ie het vooruitstrevend vond, maar het was natuurlijk waarschuwingssignaal nummer 2. Nummer 1 was toen ze de hond begroette met een heel gek stemmetje (waarom doen mensen dat?). Daarna praatte ze vijf kwartier in het uur, maar de emmer liep pas echt over toen ze op de wc zijn parfum had gebruikt.

Klaas was in shock en Karine gaat haar administratie toch thuis doen. Net als haar verjaardag vieren. En kletsen. En stucwerk aanraken. Het schijnt dat ze op haar autoruit het hartje heeft veranderd in de letter ‘A’. KAK!

Verder wil ik het even hebben over lasagne-gate. Omdat Claudia binnen de planten water ging geven, had Ben minstens drie uur voor zichzelf. Hij besloot Clau te verrassen met een vegetarische lasagne op een picknickbankje. De setting was gezellig en Claudia stookte het vuurtje nog wat op met vragen als ‘Ben je een billen- of borstenman?’ en ‘Waar word jij warm van?’.

Dit is het. Dacht Ben toen. Alles klopt. Dit is hét moment om een arm om haar heen te slaan.

De rest is geschiedenis. Over een jaar of twintig zeggen we: ‘Weet jij nog toen Ben ineens die arm om Claudia heen sloeg.’ En ook in cursusboeken over ongewenst gedrag gaat dit zeker nog jaren terugkomen. Nooit zomaar een arm om een vrouw heen doen als je vegetarische lasagne hebt gemaakt. Helemaal niet als je weet dat de vrouw in kwestie liever een sjaal heeft.

Arme Ben. Hij blijft wel, maar dit gaat natuurlijk nooit wat worden. Dat wist ik al toen Claudia hem ‘een lieve man’, ‘een droppie’ en ‘echt een schatje’ noemde. Op zo’n moment kun je eigenlijk beter je koffers pakken.

Net als die zelden tot nooit zingende vrachtwagenchauffeur bij Hanneke. Echt een schatje, maar hij praat nog minder dan dat hij zingt. Of die meneer met die hysterische overhemden bij Monique. Ook zo’n ontzettend lieve man. Ja, dan weet je het wel.

Bij Hans neemt niemand nog de benen. Beide dames staan op goede voet met de gastheer, maar vinden het ook lastig om bij de wat afstandelijke Hans voet aan de grond te krijgen. Gelukkig houden ze voet bij stuk en besluiten ze vandaag op dezelfde voet verder te gaan als gisteren. Maar eerst te voet naar buiten om wat scheetjes vrij te laten.

Ondertussen heeft Hans het zichtbaar lastig. Hij moet een beslissing nemen, maar wil het slechte nieuws ook niet ineens voor iemands voeten werpen. Dat verdienen de dames niet. Bovendien wil hij met allebei op goede voet blijven staan. Waarschijnlijk laat hij morgen zijn voeten spreken en gaat hij met handen en voeten uitleggen dat Yvonne zich uit de voeten mag maken.

Tot morgen. Oh ja, het wordt koud vannacht dus vergeet geen white spiritus op je banden te gieten.
Rick Evers op fb
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:05:49 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_219888666
Wat een mafklapper met zijn white spirit, om olie te verwijderen,
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 21 januari 2026 @ 09:44:33 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_219888906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 22:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij hield het nog best netjes en bij zichzelf.
Vind je? Ik vind van niet, je mag sommige dingen denken, maar die hoef je niet uit te spreken. Hij had kunnen stoppen met: ik voel geen match'. Het is toch niet nodig om hardop te zeggen dat je weerstand voelt? Dat is onnodig kwetsend. Het zal je maat gezegd worden. Ik vind Karina ook irritant overkomen, maar ik heb wel met haar te doen.
pi_219889002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 09:44 schreef Aventura het volgende:

[..]
Vind je? Ik vind van niet, je mag sommige dingen denken, maar die hoef je niet uit te spreken. Hij had kunnen stoppen met: ik voel geen match'. Het is toch niet nodig om hardop te zeggen dat je weerstand voelt? Dat is onnodig kwetsend. Het zal je maat gezegd worden. Ik vind Karina ook irritant overkomen, maar ik heb wel met haar te doen.
Dit.

Zo’n vrouw reist helemaal naar je toe.
Ze mag na binnenkomst ook nog eens meteen vertrekken (nooit eerder gezien).
  woensdag 21 januari 2026 @ 10:05:01 #119
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219889066
quote:

[..]
Volgens mij was die man zo overdonderd, en wellicht ook gepikeerd omdat ze direct in zijn spullen zat te rommelen, dat ie enorm in de stress schoot en dat er allemaal maar gewoon uitgooide. Je zag en hoorde het ook toen hij dat vertelde, een totaal andere man dan de rustige persoon die we anders zien. Zelfs toen hij het aan die vriend stond te vertellen op de piste zag je de stress weer.

Hij had bepaalde dingen misschien niet hoeven zeggen, maar achteraf is makkelijk praten natuurlijk. En na een half uur alleen maar zeggen "ik voel geen match", zonder te zeggen waarom, was ook wat apart geweest denk ik.
pi_219889173
quote:

[..]
Geen match was gewoon niet voldoende om haar na één uur het huis uit te bonjouren. Dan zat hij een paar dagen met haar opgescheept. Als iemand echt zodanig in je irritatie zone zit dan snap ik wel dat hij haar niet over de vloer wil hebben anders was het denk ik snel ontploft, dus wel jammer :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')