Zoiets moet je echt niet doen met zo'n simpele man, hele dubbele signalen afgeven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Claudia geeft wel vreemde signalen af met haar waar word je heet van? Borsten/billen man? vragen. Pakt hij door is het ineens niet goed
Pakt hij door? Een arm, meer was het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Claudia geeft wel vreemde signalen af met haar waar word je heet van? Borsten/billen man? vragen. Pakt hij door is het ineens niet goed
Ja. Maar hij ziet het niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was ie al op het eerste gezicht.
Hoe lul je je uit een situatie waar je nogal voor paal staat. Je bent ook wel een koekwaus als je zijn parfum gaat gebruiken. Waarom?????quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
"Een man die zeker van zichzelf is kan mij hendelen."
Echt he? Die had een betonplaat voor haar kop.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe lul je je uit een situatie waar je nogal voor paal staat. Je bent ook wel een koekwaus als je zijn parfum gaat gebruiken. Waarom?????
Nou ja dat bedoel ik juist, hij vond het een goed moment om een arm om haar heen te slaan. Het was geen koetjes en kalfjes gesprek imo.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Pakt hij door? Een arm, meer was het niet.
Ik zou ook wel een beetje deksel op de neus voelen op zo'n moment.
Hij was 20 jaar getrouwd, en nog maar 2 jaar single dacht ikquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:57 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat Ben ook niet veel ervaring heeft in de liefde. Wel een goedzak
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Edwin net de deur uit en die Sinterklaasrijmer denkt z'n kans te grijpen.
Ja dat!quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:58 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hij was 20 jaar getrouwd, en nog maar 2 jaar single dacht ik
Hij is gewoon een groot kind, wel een lieverd
Ben is een lieverd en goed dat hij zich uitspreekt. Rennen Ben je verdient beter.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:57 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat Ben ook niet veel ervaring heeft in de liefde. Wel een goedzak
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben is een lieverd en goed dat hij zich uitspreekt. Rennen Ben je verdient beter.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)
Hij had het uit voorzorg nog niet gegeven.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:02 schreef Firuze60 het volgende:
Klaas zag die volgepakte auto en dacht die mot weg voordat ik al die troep weer moet helpen inladen..
Grappig vind dat wel meevallen. En ook omdat juist (voor de camera) aangeeft dat zijn hele leven niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 22:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind ben een beetje creepy en passive agressie. Maar goed, daarom past er op elk potje een dekseltje.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |