abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219845021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:38 schreef Kanaroe het volgende:
Hmmzzz, Hans wist echt wel dat de dokterassistente zou komen
Toen ze de rugtas inpakten pakte hij 3 bekers, en 3 mokken, ik vond het al vreemd
Opmerkzaam!
pi_219845039
Wat een rare die Willem? bij Monique, eerst al "nou het valt mee" als hij haar ziet dan een dochter van zijn vriendin die zei dat hij mee moest doen. En toen dacht hij ja dat ga ik een keer doen en toen kwam jij voorbij :? Zou het niet andersom beter zijn als hij Monique zag en dacht ja daar doen ik aan mee.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219845095
Whaa, die Hans in zn halve nakie met dikke tatoeage 8)7
pi_219845267
Robin doet me denken aan vieze Patje uit Utopia 1, wie kent em nog?
Zowel in uiterlijk als in gedrag
pi_219845533
Het wordt wel heel opvallend dat telekns als de gastheer/dame met een kandidaat een uitje wil doen, er meteen een nieuwe op de stoep staat. Die zitten meestal al in een hotel op een steenworp (als je ver kan gooien) afstand. Als de regieassistente hoort van het aanstaande uitje, gaat er meteen een belletje naar die nieuwe kandidaat: “ en nu snel komen”,
Op die manier wordt het daten heel moeizaam en dat is precies de bedoeling, want het is geen boer zoekt vrouw! Daar moet er gekoppeld worden, hier moet er gekonkeld worden!
pi_219845599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Die heeft even een spannend setje aangetrokken voor de assistente, is ook wel een mooie dame.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219845669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:01 schreef Kanaroe het volgende:
Tis wel een botte knoest ja, die schietmeid :D
Ik vind haar een beetje simpel overkomen.
anonieme razernist
pi_219845683
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft even een spannend setje aangetrokken voor de assistente, is ook wel een mooie dame.
En showen met zijn rollende, getatoeerde spierballen
Als ik erbij zat zou ik hard zijn gaan lachen en had mijn mededinger mee de kroeg ingetrokken, mein gott
Ijdelheid kent geen tijd
Knappe dame inderdaad, en een stuk toegankelijker dan die andere vrouw
pi_219845695
quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:54 schreef NoCigar het volgende:

[..]
'Zwakbegaafd', maar dat mag je geloof ik niet meer zeggen
Vind ik van hem trouwens ook, ze zijn 27 en zooooo degelijk, braaf en suf
Vind ik dan hè
pi_219845748
quote:

[..]
Simpel tja als ze iemand wil gaan slaan omdat ze honger heeft. Wel verfrissend voor dit programma, gaat nog wel wat vuurwerk uit komen (hopelijk niet uit haar geweer)
pi_219845763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:56 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
En showen met zijn rollende, getatoeerde spierballen
Als ik erbij zat zou ik hard zijn gaan lachen en had mijn mededinger mee de kroeg ingetrokken, mein gott
Ijdelheid kent geen tijd
Knappe dame inderdaad, en een stuk toegankelijker dan die andere vrouw
Ja vreselijk toch, en dan zijn arm zo tegen zijn lijf drukken dat het meer lijkt. Hou op zeg _O- Doe normaal gast, en op zijn knieën een ladder op naar dat kruiphok met een gipspoot. Hopelijk heeft hij een pispot naast dat bed.
pi_219845780
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vind ik dan hè
Ja zoiets, ik wilde het voorzichtig zeggen en ken haar nog niet natuurlijk.
anonieme razernist
pi_219845787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja vreselijk toch, en dan zijn arm zo tegen zijn lijf drukken dat het meer lijkt. Hou op zeg _O- Doe normaal gast, en op zijn knieën een ladder op naar dat kruiphok met een gipspoot. Hopelijk heeft hij een pispot naast dat bed.
Ja en toen de dames vonden dat de tattoes wat bibberden vanwege zijn oud los vel, was ie gelijk beledigd en begon over hun kipfiletjes.. :D
pi_219845800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:04 schreef Kanaroe het volgende:
Robin doet me denken aan vieze Patje uit Utopia 1, wie kent em nog?
Zowel in uiterlijk als in gedrag
Ik zou na dat dineetje met zijn geleuter over eten naar huis gaan.
anonieme razernist
pi_219845808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en toen de dames vonden dat de tattoes wat bibberden vanwege zijn oud los vel, was ie gelijk beledigd en begon over hun kipfiletjes.. :D
Ja idd :') Ik denk dat je niet met die waanzin bij die dames moet aankomen. Het zag er gewoon wat sneu uit in dat hempie
pi_219845837
Had ik nou hier gelezen dat die moeder van André aan het Songfestival schijnt deelgenomen te hebben voor Andorra?
(Anders bij deze: Marian van de Wal - La Mirada Interior).

Edit: oh ja. Nou ja.
anonieme razernist
  vrijdag 16 januari 2026 @ 00:50:23 #43
501914 Flory-
met streepje!
pi_219846157
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Die voelt zich echt een jonge God en wil dat bewijzen, hij baalt zo gigantisch dat hij met die gipspoot zit :D
It's weird being the same age as old people
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:38:35 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219848371
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2026 22:58 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vind ik dan hè
Ja, een soort autist-achtige maar dan niet van het soort dat alle treinroutes uit haar hoofd kent. Ze is vooral heel lomp, echt bijna een prestatie hoe oncharmant en niet vrouwelijk je erbij kan lopen.

Hij is natuurlijk ook heel suf maar heeft denk ik gewoon geen enkele ervaring met vrouwen, hij lijkt de emotionele ontwikkeling van een 11-jarige te hebben want zo reageert ie ook op elk zinnetje van Belinda Beulstronk met haar pilotenbril. En zijn ouders behandelen hem ook zo, althans z'n moeder neemt de Yvon Jaspers-rol wat teveel aan. Zijn vader heeft denk ik in zijn leven nog nooit een zin met meer dan 4 woorden uitgesproken.

Wel landskampioen darts van Andorra dus ergens is het natuurlijk wel gewoon een hele succesvolle gozer. Ik gun hem wel echt een lief meisje die net stoer genoeg is om hem bij zn ouders weg te trekken. Anders gaat ie Mike Hansler achterna, die is op zn 35e nu de nationale loser en hij heeft nog 8 jaar om dit te voorkomen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 16 januari 2026 @ 12:56:35 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219848520
Heeft die Hanneke nou eigenlijk een B&B? Je ziet alleen maar dat ze 'Marketeer' is, en ze heeft een appartement gehuurd voor haar gasten. Of heeft Winter Vol Liefde niks meer met B&B's te maken?
  vrijdag 16 januari 2026 @ 13:00:36 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219848550
quote:

[..]
Simpel is een understatement :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ze is vooral heel lomp, echt bijna een prestatie hoe oncharmant en niet vrouwelijk je erbij kan lopen.

Ja dit. Mijn hemel zeg. Nu is die André ook geen catch, maar iets beters dan dit moet hij toch wel kunnen krijgen.
pi_219848723
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:56 schreef kwiwi het volgende:
Heeft die Hanneke nou eigenlijk een B&B? Je ziet alleen maar dat ze 'Marketeer' is, en ze heeft een appartement gehuurd voor haar gasten. Of heeft Winter Vol Liefde niks meer met B&B's te maken?
Winter vol liefde is begonnen als een wintervariant maar in het tweede seizoen was zeker de helft geen B&B-eigenaar.
pi_219850017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ja, een soort autist-achtige maar dan niet van het soort dat alle treinroutes uit haar hoofd kent. Ze is vooral heel lomp, echt bijna een prestatie hoe oncharmant en niet vrouwelijk je erbij kan lopen.

Hij is natuurlijk ook heel suf maar heeft denk ik gewoon geen enkele ervaring met vrouwen, hij lijkt de emotionele ontwikkeling van een 11-jarige te hebben want zo reageert ie ook op elk zinnetje van Belinda Beulstronk met haar pilotenbril. En zijn ouders behandelen hem ook zo, althans z'n moeder neemt de Yvon Jaspers-rol wat teveel aan. Zijn vader heeft denk ik in zijn leven nog nooit een zin met meer dan 4 woorden uitgesproken.

Wel landskampioen darts van Andorra dus ergens is het natuurlijk wel gewoon een hele succesvolle gozer. Ik gun hem wel echt een lief meisje die net stoer genoeg is om hem bij zn ouders weg te trekken. Anders gaat ie Mike Hansler achterna, die is op zn 35e nu de nationale loser en hij heeft nog 8 jaar om dit te voorkomen.
Mooie verhandeling, maarreh....wie is Belinda Beulstronk?
Roald Dahl's Bulstronk? :)
pi_219853824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Grappig, Klaas benoemt dat hij haar de kans wil geven om te praten en te vragen. Vervolgens een stil ontbijt en dan vermeld zij dat ze fijn met elkaar kunnen praten :D Er zit ook geen enkele pit in haar. Mooi omhulsel
Ja het is wel opmerkelijk dat dit zo gebeurt, normaal klagen vrouwen altijd dat er geen diepgang zit in de gesprekken dat de mannen zo weinig vragen stellen en zijn de mannen altijd wel zo ongeveer tevreden. Nu is het duidelijk andersom. Ergens wel verfrissend.
  Miss 200.000.000! zaterdag 17 januari 2026 @ 04:08:52 #50
367000 roos94
pi_219854804
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 16:27 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Mooie verhandeling, maarreh....wie is Belinda Beulstronk?
Roald Dahl's Bulstronk? :)
_O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')