Zou dat zelf ook niet kunnen, met een camera op m'n neus diepere gesprekken hebben. Zou me er veel te bewust van zijn dat heel nederland meekijkt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ook dat het haar heel erg tegenvalt met de camera's erbij. Al zijn die er natuurlijk niet 24 uur. Dus dan kan je best wel wat onderzoek doen.
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
Mylene moet wat met dat haar doen, ze ziet er uit als mijn oma
Daarom zijn er ook wel strenge selecties of je dat wel aankan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat zelf ook niet kunnen, met een camera op m'n neus diepere gesprekken hebben. Zou me er veel te bewust van zijn dat heel nederland meekijkt.
Ze is tamelijk plat, simpel en grof. Verandert een outfit niks aan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.
Volgens mij kan zij er echt veel leuker uitzien.
Volgens mij ook ja. Hoeft niet in de stijgers maar een beetje vrouwelijker.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.
Volgens mij kan zij er echt veel leuker uitzien.
De vriendelijke versie van “ik voel geen klik met je”.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Lekker thuis onderzoeken wat je voelt, wat een muts
Ja, maar dit vind ik ook wel weer iets doms hè. Je vraagt een schilder om een muur/kamer te schilderen. Laat hem dan in ieder geval de spullen kopen die hij zegt nodig te hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Ben wordt gebruikt![]()
Net zo goed thuis kennen blaaiven inderdaad
Inderdaad, Claudia is niet maar een béétje eigenwijs hahaquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dit vind ik ook wel weer iets doms hè. Je vraagt een schilder om een muur/kamer te schilderen. Laat hem dan in ieder geval de spullen kopen die hij zegt nodig te hebben
En toch zou ik liever met haar een avondje de kroeg in gaan dan met Thesere.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:20 schreef casita het volgende:
Het is gewoon een manwijf die Mylène.
De eerste mini fittie is begonnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:51 schreef kibo het volgende:
En weer eentje begrijpend dan wel opgelucht huiswaarts.
Wanneer krijgen we nu eens vloeken, tieren en pure razernij te zien?
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste mini fittie is begonnen.![]()
Drama om rollers.
Ja die gozer weet precies welk materiaal je moet gebruiken, en het éne afplakband is niet hetzelfde als ander afplakband. Gips is geen beton...quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:
"Er is iets gebeurd in Ben". Ja hallo Claudia.. je vraagt een beroepsschilder om je huis te schilderen, en weet vervolgens alles beter in de verfwinkel
En als die muts dan kritiek krijgt gaat ze vervolgens de Jungianse Therapeut uithangen "probeert hij me nu uit te pellen"quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is die man in het dagelijks leven schilder? Geen wonder dat hij wil dat alles klopt.Claudia is ook wel een suffe dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |