Ja waarom praat die vrouw niet.quote:
Vandaar ook dat er wel het een en ander aan kandidaten gescreend werden, of gevraagd werden om mee toe doen. Het blijft uiteindelijk allemaal televisie en er moet wel wat gebeuren anders haken mensen af. Erik, Natasja daar gebeurd gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:52 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja waarom praat die vrouw niet.
Ik denk dat ze een verkeerde inschatting heeft gemaakt wat betreft dit televisie programma. Het leek van ter voren zo leuk en enig maar niet iedereen gaat zijn of haar hele levensverhaal delen als er constant 2 camera ploegen om je heen aan het dartelen zijn en je constant filmen.
Told you so.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze voelt dat er geen klik is…
Ja duhh...Raoul is geen dierenvriend. Opzouten met hem, zelfs de kat voelt het aan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Ben begint wel triest te worden nu, dat jaloerse gedrag is vervelend.
Ohh en die Raoul lekker in het Duits kletsen met de vader van ClaudiaSta je dan met je DuoLingo level 1
Mensen die niet van dieren houden. Gewoon wegsturen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhh...Raoul is geen dierenvriend. Opzouten met hem, zelfs de kat voelt het aan.
Denk ook dat het haar heel erg tegenvalt met de camera's erbij. Al zijn die er natuurlijk niet 24 uur. Dus dan kan je best wel wat onderzoek doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Lekker thuis onderzoeken wat je voelt, wat een muts
Zou dat zelf ook niet kunnen, met een camera op m'n neus diepere gesprekken hebben. Zou me er veel te bewust van zijn dat heel nederland meekijkt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ook dat het haar heel erg tegenvalt met de camera's erbij. Al zijn die er natuurlijk niet 24 uur. Dus dan kan je best wel wat onderzoek doen.
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:56 schreef Soury het volgende:
Mylene moet wat met dat haar doen, ze ziet er uit als mijn oma
Daarom zijn er ook wel strenge selecties of je dat wel aankan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou dat zelf ook niet kunnen, met een camera op m'n neus diepere gesprekken hebben. Zou me er veel te bewust van zijn dat heel nederland meekijkt.
Ze is tamelijk plat, simpel en grof. Verandert een outfit niks aan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.
Volgens mij kan zij er echt veel leuker uitzien.
Volgens mij ook ja. Hoeft niet in de stijgers maar een beetje vrouwelijker.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met die bril. En met haar kleding. En met haar taalgebruik.
Volgens mij kan zij er echt veel leuker uitzien.
De vriendelijke versie van “ik voel geen klik met je”.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Lekker thuis onderzoeken wat je voelt, wat een muts
Ja, maar dit vind ik ook wel weer iets doms hè. Je vraagt een schilder om een muur/kamer te schilderen. Laat hem dan in ieder geval de spullen kopen die hij zegt nodig te hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Ben wordt gebruikt![]()
Net zo goed thuis kennen blaaiven inderdaad
Inderdaad, Claudia is niet maar een béétje eigenwijs hahaquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dit vind ik ook wel weer iets doms hè. Je vraagt een schilder om een muur/kamer te schilderen. Laat hem dan in ieder geval de spullen kopen die hij zegt nodig te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |