*Rick Eversquote:Ben heeft goed geslapen. Waarom horen we eigenlijk altijd hoe iedereen geslapen heeft? Ze zenden maar zo weinig uit van wat er allemaal daadwerkelijk gebeurt in al die weken. Maar wel altijd hoe iedereen geslapen heeft. Ik hoef dat niet te weten.
Goed. Ben dus. Die had goed geslapen. Er is zelfs een nieuwe Ben opgestaan. Maar dat is allemaal wel voordat Raoul kwam. Een nieuwe man. Inclusief camper. Raoul wil iedere dag iemand aan het lachen maken. Op zich een mooi streven natuurlijk, maar als je zo iemand thuis hebt zitten, word je er al snel doodmoe van. Ben heeft er op dag 1 al last van en vindt dat Raoul te veel praat. Een beetje zoals Natasja bij Klaas, maar dan precies het tegenovergestelde.
Wat is dat met die vrouw? Waarom praat die vrouw niet? Ze stelt zo weinig vragen, het lijkt wel een man. En waarom al die korte antwoorden? Het is net een kind dat antwoord geeft als je vraagt hoe het op school was: ‘goed’. En tuurlijk, je kunt er leuk mee naar de bieb, naar de bioscoop of in een stiltecoupé plaatsnemen. Maar ja, hoe lang blijft zoiets leuk?
Je ziet het, ik ga er snel doorheen vandaag en ook bij Hans ben ik snel klaar aangezien ik gisteren alle voetgrapjes al gemaakt heb. Het was in Noorwegen tijd om één fuchsia-roze trui weg te sturen en het werd de linker. Hans wil straks namelijk weer duizend kilometer per dag over de bergen sjouwen en Yvonne kan dat niet. Maar ze mag te allen tijde terugkomen, want hij heeft altijd een slaapplaats. Op de vliering.
Bij Gilbelsje kabbelt het allemaal gewoon voort. Daar verder geen nieuws onder de sneeuw, dus we gaan snel door naar Zwitserland. Want hoe zat het nou eigenlijk met die vriendin van Willem? ‘Ehh, ehhh, ja eehh, nou ehhh’, begon Willem. ‘Het zit als volgt. Ik ging samenwonen met een partner die ik nu dus mijn vriendin noem, maar destijds mijn partner was. Ik noem haar mijn vriendin vanwege het feit dat ik sinds ik daar weg ben een veel beter band met haar heb.’
Rode vlag, rode vlag! Beste Monique, stop de auto. Geef die man een tientje voor de bus en dan met gierende bandjes wegwezen. Deze man heeft een ex die hij nog geen ex wil noemen. Als je niet uitkijkt ben je straks het derde, vierde of zelfs vijfde wiel aan de wagen. En harder gaan rijden helpt niet, want hij blijft ernaast zitten als jij hem er niet uitgooit. Bovendien golft ‘ie en heeft ‘ie saaie kleren. Dus waar wacht je nog op?
Tot morgen. Dan knijpt Mylene de handen van opa fijn. Aandoenelijk.
Ja maar Klaas is het gewend rust aan zijn kop zijn vrouw is al een paar jaar rustig (dood), vandaar dat Natasja mag blijven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Ja Klaas Vaak, die levendige en geïnteresseerde vrouw met veel vragen heb jij, en niemand, anders wreed de koude nacht ingestuurd.
Ja Klaas heeft voor mij afgedaan.quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 21 januari 2026 23:07 schreef casita het volgende:
[..]
Ja maar Klaas is het gewend rust aan zijn kop zijn vrouw is al een paar jaar rustig (dood), vandaar dat Natasja mag blijven.
Ja dat was eigenlijk wel zo met Judith en Bart in de Pyreneeën. Hij was er als eerste en is er nu nog steeds.quote:Op woensdag 21 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Als ze iemand nou echt, echt leuk vinden blijft diegene dan zo lang als het program duurt?
En ziet de anderen komen en gaan?
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:06 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Ik snap de reaktie van Monique op de 'vriendin' wel.
Ben snsp ik niks van. Hij is in de friendzone geplaatst door Claudia, maar wil toch blijven en als er dan een concurrent komt, Raoul, dan gaat hij daar enthoudiast over zijn en hem bij die camper papegaaien?
Is hij nou echt zo dom?
Als je denk dat de redactie dit wilde, snap je niets van redactiewerk. Karine had een aantal dagen leuke televisie opgeleverd en Klaas wordt er stuk minder sympathiek van, terwijl die juist op een sympathieke manier geportretteerd werd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zag ik ook. Hij ging ook ineens heel dicht bij haar staan bij die skishow.
En wat het korte verblijf van Karina betreft. Vlak ook de rol van de redactie niet in het snelle vertrek. Of denken jullie nog steeds dat alles spontaan gaat?
Dat is al irritant en er moet ook nog een knuffel bij.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad de hele tijd dat "heb je lekker geslapen?" "Ik heb heerlijk geslapen" en dat x 100. Zo irritant. Ik ben ook oude B&B's aan het terugkijken, bij dat programma is dat nog erger.
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:06 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
Ik snap de reaktie van Monique op de 'vriendin' wel.
Ben snsp ik niks van. Hij is in de friendzone geplaatst door Claudia, maar wil toch blijven en als er dan een concurrent komt, Raoul, dan gaat hij daar enthoudiast over zijn en hem bij die camper papegaaien?
Is hij nou echt zo dom?
Paul van Debby zomereditie was ook eerste en is er ook nog.quote:Op donderdag 22 januari 2026 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat was eigenlijk wel zo met Judith en Bart in de Pyreneeën. Hij was er als eerste en is er nu nog steeds.
Doen ze bij Lang Leve de Liefde en Boer zoekt Vrouw volgens mij ook.quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al irritant en er moet ook nog een knuffel bij.
Hahaha, dat klopt. Ik doe dat zelf ook als er logées zijn. Maar als je zo'n programma kijkt en dan ook nog Bed & Breakfasts tussendoor dan word je simpel van dat "lekker geslapen?" de hele tijd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen ze bij Lang Leve de Liefde en Boer zoekt Vrouw volgens mij ook.
Op zich niet heel gek, bedenk ik me nu. Als ik een logee heb, al dan niet uit het buitenland, vraag ik ook of iemand lekker heeft geslapen (want mijn huis, hoe bevalt het eigenlijk).
Die knuffel echter.
Het is verder ook gewoon een gortdroog seizoen. (Altijd eigenlijk met die wintereditie.) Met die troosteloze pistes. Doodse plekken waar niks is. Geen spannende gesprekken, geen prachtige zonnige zomerse oorden.quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, dat klopt. Ik doe dat zelf ook als er logées zijn. Maar als je zo'n programma kijkt en dan ook nog Bed & Breakfasts tussendoor dan word je simpel van dat "lekker geslapen?" de hele tijd.
Ja waarom praat die vrouw niet.quote:
Vandaar ook dat er wel het een en ander aan kandidaten gescreend werden, of gevraagd werden om mee toe doen. Het blijft uiteindelijk allemaal televisie en er moet wel wat gebeuren anders haken mensen af. Erik, Natasja daar gebeurd gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:52 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ja waarom praat die vrouw niet.
Ik denk dat ze een verkeerde inschatting heeft gemaakt wat betreft dit televisie programma. Het leek van ter voren zo leuk en enig maar niet iedereen gaat zijn of haar hele levensverhaal delen als er constant 2 camera ploegen om je heen aan het dartelen zijn en je constant filmen.
Told you so.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of ze voelt dat er geen klik is…
Ja duhh...Raoul is geen dierenvriend. Opzouten met hem, zelfs de kat voelt het aan.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Ben begint wel triest te worden nu, dat jaloerse gedrag is vervelend.
Ohh en die Raoul lekker in het Duits kletsen met de vader van ClaudiaSta je dan met je DuoLingo level 1
Mensen die niet van dieren houden. Gewoon wegsturen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhh...Raoul is geen dierenvriend. Opzouten met hem, zelfs de kat voelt het aan.
Denk ook dat het haar heel erg tegenvalt met de camera's erbij. Al zijn die er natuurlijk niet 24 uur. Dus dan kan je best wel wat onderzoek doen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Lekker thuis onderzoeken wat je voelt, wat een muts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |