En toch zou ik liever met haar een avondje de kroeg in gaan dan met Thesere.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:20 schreef casita het volgende:
Het is gewoon een manwijf die Mylène.
De eerste mini fittie is begonnen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:51 schreef kibo het volgende:
En weer eentje begrijpend dan wel opgelucht huiswaarts.
Wanneer krijgen we nu eens vloeken, tieren en pure razernij te zien?
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De eerste mini fittie is begonnen.![]()
Drama om rollers.
Ja die gozer weet precies welk materiaal je moet gebruiken, en het éne afplakband is niet hetzelfde als ander afplakband. Gips is geen beton...quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:
"Er is iets gebeurd in Ben". Ja hallo Claudia.. je vraagt een beroepsschilder om je huis te schilderen, en weet vervolgens alles beter in de verfwinkel
En als die muts dan kritiek krijgt gaat ze vervolgens de Jungianse Therapeut uithangen "probeert hij me nu uit te pellen"quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Is die man in het dagelijks leven schilder? Geen wonder dat hij wil dat alles klopt.Claudia is ook wel een suffe dan.
Ja ik begrijp de frustratie echt helemaal in dit geval. Hoop dat ie halverwege het schilderen zegt: zoek het lekker uit jongens, ik vertrek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die gozer weet precies welk materiaal je moet gebruiken, en het éne afplakband is niet hetzelfde als ander afplakband. Gips is geen beton...
Stond gewoon tegen haar aan te rijden bij die vrieskastquote:Op donderdag 22 januari 2026 21:51 schreef kwiwi het volgende:
Elsje heeft Glibbert in ieder geval door nuDat ie tegen haar aan stond te schuren in de supermarkt ook
Ik vind hem zo'n opdringerige griezel..quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:52 schreef kibo het volgende:
[..]
Stond gewoon tegen haar aan te rijden bij die vrieskast
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |