Ja die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:27 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooie verhandeling, maarreh....wie is Belinda Beulstronk?
Roald Dahl's Bulstronk?
Ik had de naam hier al in de groep gegooid en er volgde een lang gesprek over Harry Potter-personages en genderidentiteitenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik.Ik kom er nu achter dat ze Bulstronk heette en dat ik waarschijnlijk Belinda er ooit zelf bij heb verzonnen.
Ja zit het me nu ook even af te vragen. Denk dat het is omdat het een (awkward) dating show is? Een kus is wat raar, maar helemaal niks is ook raar misschien. Dus dan maar een middenweg met een knuffel ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben nog aan het inhalen, loop 3 afleveringen achter.
In de ochtend in de woonkamer elkaar begroeten met een knuffel. Ik vraag me af of dat gewoon een typisch (tv)date dingetje is?![]()
Zit even te denken of ik dat ook zou doen.
Ik heb het idee dat ze heel misschien meedoet puur om op tv te komen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef Remco het volgende:
Klaas heeft echt een ontzettend mooie vrouw over de vloer. Maar die lijkt net als die man bij Hanneke compleet overrompeld door de setting van het programma. Vind altijd wel grappig dat je daar nooit wat over hoort in die dagboek stukjes, zal vast door de productie ingefluisterd zijn dat je niet moet gaan zeggen dat je de camera's nogal lastig vind of daar aan moet wennen.
Eens!!quote:Op donderdag 15 januari 2026 11:52 schreef Remco het volgende:
Die 2 vrouwen bij Andre vind ik echt verschrikkelijke types wat ik er zo van heb gezien. Heel lomp en echt uiterst onaantrekkelijk(en dan heb ik het nog vooral over het karakter).
Klaas heeft echt een ontzettend mooie vrouw over de vloer. Maar die lijkt net als die man bij Hanneke compleet overrompeld door de setting van het programma. Vind altijd wel grappig dat je daar nooit wat over hoort in die dagboek stukjes, zal vast door de productie ingefluisterd zijn dat je niet moet gaan zeggen dat je de camera's nogal lastig vind of daar aan moet wennen.
Andre is zelf ook vrij lomp en onaantrekkelijk dus prima match lijkt me. Al lijkt het me wel een lieve jongen (maar die meisen lijken ook vriendelijk).quote:Op zondag 18 januari 2026 11:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!!en die tweede die er nu nog zit komt nogal vreemd uit de hoek vaak in wat ze zegt. Aparte vrouw laat ik het zo maar noemen
![]()
De vrouw die bij Klaas is komt op mij 'wat' oppervlakkig over, en ik snap wel dat Klaas weinig klik voelt (zoals ik het iig zie) en ja wat is dan mooi als er verder weinig uitkomt.
Volgens mij ging het over het karakter en hoewel hij idd weinig uitstraling en pit heeft lijkt het mij op zich ook een lieve jongen.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:13 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Andre is zelf ook vrij lomp en onaantrekkelijk dus prima match lijkt me. Al lijkt het me wel een lieve jongen (maar die meisen lijken ook vriendelijk).
Natasja bij Klaas is mooi, maar heeft weinig uitstraling en pit. Ik heb er nog nul interessants uit horen komen.
Alsof een rodelbaan die stroefheid eruit haalt. Ach geef hem nog een kansquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:02 schreef Kanaroe het volgende:
Dat lijkt me leuk! Dat rodelen![]()
Die Erik (?) maakt echt nul contact tot nu toe, verlegen denk ik
Ook zo raar dat zij steeds naar zijn huisje gaat i.p.v. dat hij bij haar gaat ontbijtenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof een rodelbaan die stroefheid eruit haalt. Ach geef hem nog een kans
Als er 2 of 3 mannen zitten snap ik het wel. Plus heeft ze wel de teugels zelf in handen en kan weg gaan wanneer ze wil.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook zo raar dat zij steeds naar zijn huisje gaat i.p.v. dat hij bij haar gaat ontbijten
Haar hujs zien we niet
Oh ja met meer mannen is het wel hendig iddquote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er 2 of 3 mannen zitten snap ik het wel. Plus heeft ze wel de teugels zelf in handen en kan weg gaan wanneer ze wil.
Nee dat is duidelijk, is ook niet veel aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:15 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja met meer mannen is het wel hendig idd
Maar goed, zij is op zoek naar een vent in naar leven en deze gaat het niet worden
Dat was wel een een leuke montage. Phoeh twee tegenpolen in huis.quote:
Wilde ik net zeggen, ja, valt mij nu (kijk herhaling) extra op, begint ze te vragen of ie een borsten- of billenman is, even later mekkert ze dat ze het koud heeft, slaat ie een arm heel voorzichtig om haarheen, begint ze over grenzen..quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:32 schreef kibo het volgende:
Zit ze m eerst op te hitsen om vervolgens op tilt te gaan door een arm ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |