Betaalmuur, kan ik niet lezen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Crosspost![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)op-tv/124950680.html
Meteen een gesprek aanknopen over de overleden vrouw/moeder en Klaas zijn luchtje opspuiten zijn inderdaad hele normale binnenkomers
Zoals ik haar zag op tv geloof ik nooit dat die dochter uit zichzelf over haar moeder is begonnen, en dan alsnog zie ik Karine er wel voor aan dat ze heel dat gesprek op een bepaalde manier heeft overgenomen met haar "energie"
Komt er op neer dat Klaas boos zou zijn geworden omdat ze met zijn dochter over zijn overleden vrouw heeft gesproken. Volgens Karine kwam dat gesprek uit de dochter zelf... daar heb ik zo mijn twijfels bij eigenlijkquote:
Aha. Maar sowieso zat ze met haar voor 3 weken volgepakte auto met al op de achterruit een hartje en pijltjes tekenen en daarna haar orkaankracht-achtige binnenkomst ook bij mij meteen al hoog in mijn irritatiezone.quote:Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Komt er op neer dat Klaas boos zou zijn geworden omdat ze met zijn dochter over zijn overleden vrouw heeft gesproken. Volgens Karine kwam dat gesprek uit de dochter zelf... daar heb ik zo mijn twijfels bij eigenlijk
Ja deze vrouw was wel een wandelende en autorijdende rode vlag jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha. Maar sowieso zat ze met haar voor 3 weken volgepakte auto met al op de achterruit een hartje en pijltjes tekenen en daarna haar orkaankracht-achtige binnenkomst ook bij mij meteen al hoog in mijn irritatiezone.
En dan ook nog in zijn spullen snuffelen en zijn parfum (zal wel eau de toilette zijn geweest, want ik ken weinig mannen die parfum op zichzelf spuiten) op zichzelf te spuiten is echt een no go.
Jij ook toch?quote:
Vrijwel iedereen heeft kutperiodes gehad in zijn/haar leven. Als je geen teleurstelling meer kan hebben, moet je zéker niet aan zo'n programma meedoen lijkt mequote:Op woensdag 21 januari 2026 14:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik lees nu dit in de Story:
Karine heeft het niet bepaald gemakkelijk. Dit snelle afscheid is de zoveelste teleurstelling in haar leven. “Sinds 2022 ben ik fulltime mantelzorger van mijn 92-jarige moeder”, vertelt ze aan Story. In deze periode belandde Karine zelf in een burn-out door alles wat ze op haar bordje kreeg. Na veel verhuizingen en tijdelijke verblijven slaapt ze nu op zolder in haar moeders 55+ woning.
Wat een monster, die Klaas!
Dat bedrijf bestaat dus eigenlijk al drie jaar niet meer, dus dat lijkt me niet -ik dacht overigens hetzelfde. Maar misschien dat dit haar een duwtje in de rug kan geven.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat me nog af te vragen of ze niet gewoon vooral reclame voor haar interieurbedrijf wilde maken met deze deelname. Ze legde vanaf de eerste seconde zó de nadruk op haar kennis over / interesse in interieur. Misschien in die zin maar goed dat ze in recordtijd naar huis gestuurd is, nu krijgt ze even veel aandacht daardoor.
Sowieso ergens in het spectrumquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Meer een boerin zonder make-up.
Maar dit was wel heel erg. En vooral dat ze het alleen maar over zichzelf had zonder ook maar enige interesse te tonen in de man waar ze voor kwam.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vond het wel sneu voor Karine. Ja, ze was veel en druk, maar komt ook net aan na een lange reis en is waarschijnlijk nerveus. En ze was echt emotioneel nadat ze weggestuurd werd.
Ik was geen fan van Rob vorig jaar, maar ik kan me herinneren dat daar ook een drukke vrouw aankwam en dat hij dat gewoon even liet uitrazen en de humor er van inzag.
En die dikke BMW, was die ook van haar moeder?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik lees nu dit in de Story:
Karine heeft het niet bepaald gemakkelijk. Dit snelle afscheid is de zoveelste teleurstelling in haar leven. “Sinds 2022 ben ik fulltime mantelzorger van mijn 92-jarige moeder”, vertelt ze aan Story. In deze periode belandde Karine zelf in een burn-out door alles wat ze op haar bordje kreeg. Na veel verhuizingen en tijdelijke verblijven slaapt ze nu op zolder in haar moeders 55+ woning.
Wat een monster, die Klaas!
Laat je dat arme mens toch op zijn minst één nachtje slapen voor je haar naar de exit stuurt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dit was wel heel erg. En vooral dat ze het alleen maar over zichzelf had zonder ook maar enige interesse te tonen in de man waar ze voor kwam.
Ja maar heb wel het idee dat hij haar 'rust' nu iets meer waardeert. Ineens ging ie ook anders met haar om 's avonds, even aanraken / arm om haar heen. Alsof deze ervaring samen hun een beetje heeft laten bondenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat je dat arme mens toch op zijn minst één nachtje slapen voor je haar naar de exit stuurt.
Ik vond hem net een autist. Zo Enorm Over De Zeik.
Kan hij nu met het andere uiterste zitten: een doodstille die niks zegt.
Ja zag ik ook. Hij ging ook ineens heel dicht bij haar staan bij die skishow.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar heb wel het idee dat hij haar 'rust' nu iets meer waardeert. Ineens ging ie ook anders met haar om 's avonds, even aanraken / arm om haar heen. Alsof deze ervaring samen hun een beetje heeft laten bondenBen benieuwd hoe het verder gaat nu.
Nee denk sowieso wel dat zij er even ingegooid is omdat het te saai was bij Klaas.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zag ik ook. Hij ging ook ineens heel dicht bij haar staan bij die skishow.
En wat het korte verblijf van Karina betreft. Vlak ook de rol van de redactie niet in het snelle vertrek. Of denken jullie nog steeds dat alles spontaan gaat?
Wordt idd, denk ik, veel opdrachten en hintjes gegeven of ze x en y “even kunnen doen”.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja zag ik ook. Hij ging ook ineens heel dicht bij haar staan bij die skishow.
En wat het korte verblijf van Karina betreft. Vlak ook de rol van de redactie niet in het snelle vertrek. Of denken jullie nog steeds dat alles spontaan gaat?
Haha gossie, nu heeft ze eindelijk dat lichamelijke contact, kan ze gaanquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat neemt die Hans belachelijk lief en leuk afscheid van Yvonne.![]()
Eens. Ik voel Yvonne ook niet zo.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha gossie, nu heeft ze eindelijk dat lichamelijke contact, kan ze gaan
Ik vind trouwens de dokterassistente wel een leuker type dan Yvonne
Ik denk alleen dat zij hem niet leuk genoeg vind met dat mannetjes gedrag van hemquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha gossie, nu heeft ze eindelijk dat lichamelijke contact, kan ze gaan
Ik vind trouwens de dokterassistente wel een leuker type dan Yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |