abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219786198
quote:
ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest

Een agent van de Amerikaanse immigratiedienst ICE heeft een vrouw gedood in Minneapolis in de noordelijke staat Minnesota. Het ministerie van Binnenlandse Veiligheid meldt dat de agent handelde uit zelfverdediging, maar die lezing wordt door de lokale autoriteiten in twijfel getrokken.

De burgemeester van de stad, Jacob Frey, beschuldigt de agent van "roekeloos" schieten op een 37-jarige vrouw. Ook gouverneur Tim Walz, een prominente Democraat, bestrijdt de lezing van het ministerie.

Op beelden is te zien dat de vrouw met haar auto dwars op de weg staat. Ze wordt benaderd door agenten, waarna ze een paar meter achteruit rijdt en daarna vooruit. Op dat moment wordt er geschoten, ogenschijnlijk door een agent die voor haar auto staat.

Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".

"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."

Burgemeester: 'onzinverhaal'

Burgemeester Frey zegt dat de aanwezigheid van de immigratiedienst zorgt voor chaos in zijn stad. "We eisen dat ICE de stad onmiddellijk verlaat", schrijft hij op X. "Wij staan pal achter onze immigranten- en vluchtelingengemeenschappen."

In een persconferentie bestempelde de burgemeester het verhaal van de immigratiedienst als een "onzinverhaal". Hij baseert zich op een video die hij te zien gekregen heeft, zei hij. Gevraagd of het erop leek dat de vrouw wilde inrijden op de agenten antwoordde hij: "Dat lijkt helemaal niet het geval te zijn."

Ook gouverneur Walz van Minnesota, waarvan Minneapolis de grootste stad is, zegt het verhaal van ICE niet te geloven. "Geloof niet in deze propagandamachine", schrijft de voormalige running mate van presidentskandidaat Kamala Harris op X. Hij belooft dat de staat zal zorgen voor een eerlijk en rechtvaardig onderzoek.

Het ministerie zegt dat de immigratiedienst bezig was met "doelgerichte operaties" toen "relschoppers" begonnen met het tegenhouden van de ICE-agenten. Het ministerie spreekt van "binnenlands terrorisme".

"Een ICE-agent, die vreesde voor zijn leven, dat van zijn collega's bij de politie en de veiligheid van het publiek, vuurde verdedigingsschoten af", schrijft het ministerie. "Hij zette zijn training in en redde zijn eigen leven en dat van zijn mede-agenten."
NOS

twitter

Niet mijn OP.
pi_219786199
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef Montagui het volgende: [..] Dat is al enkele jaren het grote probleem. De algoritme bubbel. Past 'een feit' niet in het narratief dan negeert de bubbel het of verdraaid dat feit. Reden ook waarom ik op SM alle kanten volg om maar niet in een bubbel terecht te komen. De Libtards zijn compleet gehersenspoeld met anti-trump, anti-gezag algoritmes. Daarbij is sinds een aantal jaren bij deze groep ook 'het gevoel' leidend tov feiten. Geen idee hoe dat die groep kan terugkeren naar het geloof in waarheidsvinding. Dit geldt overigens voor beide extreme zijden van het hoefijzer. Ik mag hopen dat de extremen kleine minderheidsgroepen zijn tov van de 'gewone mens'.
Hear, hear.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 09:40:32 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219786204
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:39 schreef incel het volgende:
Als iemand een aanslag met dodelijk wapen op je pleegt mag je jezelf met dodelijk geweld verdedigen.

Het is niet simpeler dan dit. Als je het nog steeds niet snapt, dan zal je het ook nooit snappen.
Correct en daar zit dan dus ook de vraag, was dit wel een aanslag met een dodelijk wapen. Daar zou eigenlijk onafhankelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:40:40 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219786206
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef incel het volgende: [..] Omdat jullie er over vallen blijf ik het nu herhalen. Wel mooi dat je de rest negeert. Denk dat je nu vandaag ergens wel een beetje meer inziet dat die vrouw zichzelf ook wel even achter de oren had kunnen krabben en al een paar uur de tijd had om even te reflecteren waar ze nou eigenlijk mee bezig was. Dan was haar, haar familie en die agenten en de reputatie van ICE een hoop ellende bespaart gebleven.
De rest is al helemaal flauwekul, dus daar ga ik inderdaad niet op in. Maar je hebt helemaal gelijk man, ik ben overtuigd.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219786207
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze had niet moeten doen wat ze heeft gedaan. Maar deze uitkomst is bizar. Niet geheel onverwacht in de VS. Maar bij mij overheerst heel erg de droevenis over deze uitkomst.

Waar ik wel een probleem mee heb is dat deze agent nu als een moordenaar wordt weggezet. Die doet zijn werk. Conform de normen die daar gelden.

De leugens die vervolgens allemaal verzonnen zijn om die man zwart te maken, daar kan ik net zo goed pissig over zijn, zeker ook omdat het door velen gebruikt wordt door politiek gewin. En dan ben je pas echt een minderwaardig mens. Als haar dood een tool voor je is.
Echt letterlijk niemand die een beetje intelligent is zet die agent weg als moordenaar.

Iedereen kan het filmpje zien. Iedereen kan de geweldsinstructie in Amerika begrijpen.

Alleen anti-Trump en anti-ICE mensen roepen dat soort dingen dat het moord zou zijn.

Die gaan over de rug van deze dode vrouw om hun politieke standpunten kracht bij te zetten.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:40:59 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219786208
Hoeveel mensen zijn er in heel Amerika al doodgeschoten (al dan niet door een agent) sinds deze vrouw vraag ik me af.
Graag op anoniem
pi_219786210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:39 schreef Homey het volgende:

[..]
In Amerika geldt de rule of law en treedt de politie hard op.

Hoe anders is dat in Nederland, waar je gewoon met zwaar vuurwerk op de politie kan knallen, zonder arrestatie. Je kan hele universiteitsgebouwen slopen, niemand wordt vervolgd. Je kan een jodenjacht instellen en er mee wegkomen. Sterker nog, de media draait de boel voor jou handig om. Etcetera.

Vanuit die anarchistische nepnieuws bubbel wordt het nieuws geduid van een land, waar het gewoon anders aan toe gaat. Tegelijkertijd wordt een bijzondere revolutie in Iran onder de pet gehouden.

Nepnieuws, lying by omission, opruiing.....als er 1 beroepsgroep is die de afgelopen 10 jaar door het putje is gegaan qua respect en integriteit is het wel de journalistiek.
100%

Misschien reageert links daarom wel zo boos en verontwaardigd. Dat ze er langzaam achterkomen dat we in een democratie en een rechtsstaat leven waar gewoon wetten en regels gelden en waar we met onze handen afblijven van hulpverleners en handhavers.
pi_219786218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef Perox het volgende:
Je kan het blijven herhalen maar ze reed niet op de agent in, ze wilde ontkomen. Dat heeft ze met de dood moeten bekopen. En dat was totaal onnodig. Buitensporig geweld.
Anders: de Hoge Raad der Nederlanden.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:42:18 #9
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786219
We zien in het filmpje iemand die probeert weg te rijden en bij het wegrijden wordt doodgeschoten.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 09:42:51 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219786226
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef Perox het volgende:
We zien in het filmpje iemand die probeert weg te rijden en bij het wegrijden wordt doodgeschoten.
Dat is het risico bij die yanks hé. Moeten we daar nou 8 topics over vol lullen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219786228
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef Perox het volgende:
Ja met een auto van 2000kg op gewapende agenten inrijden nadat je ze al uren aan het lastigvallen en intimideren en bedreigen bent is geen slim idee in zo'n land.
pi_219786231
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het was "LEAVE" en "GET OUT OF THE CAR"
Dat zijn idd conflicterende opdrachten.
Niet gelijktijdig. Het was eerst leave en daarna (vanwege het niet opvolgen) get out of the car.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:43:20 #13
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat is het risico bij die yanks hé. Moeten we daar nou 8 topics over vol lullen?
Wie zegt dat het hier stopt? :P
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:43:49 #14
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786236
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef incel het volgende:

[..]
Ja met een auto van 2000kg op gewapende agenten inrijden nadat je ze al uren aan het lastigvallen en intimideren en bedreigen bent is geen slim idee in zo'n land.
Ze rijdt weg, ze rijdt niet in op een agent.
pi_219786237
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:33 schreef incel het volgende:

[..]
Precies ja. Mensen doen echt alsof die ICE gewoon willekeurig mensen afschieten of zo. Het is ronduit belachelijk.
Dit incident toont heel duidelijk dat ze dat dus wel doen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump heeft morgen weer iets anders om zich druk over te maken.

Hier zijn procedures voor en die worden normaal doorlopen. Het is geen bananenrepubliek, ook al lijken sommigen dat inmiddels te denken door de verstoorde berichtgeving.
Uhm, nee.
Zie Trump die de ene na de andere crimineel gratie geeft. Die elke rechter onder druk zet om zijn wil uit te voeren.
En zichzelf ook lekker wist vrij te krijgen van alles.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 09:44:14 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219786239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:43 schreef Perox het volgende:

[..]
Wie zegt dat het hier stopt? :P
Niemand.
4045
onlogisch
pi_219786240
quote:

[..]
Ben je nou echt zo blind?
pi_219786242
meer chaos = meer nieuws = meer inkomsten
pi_219786245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]

:')_!

Ja man ICE is aan het marcheren door de straten en ze schieten willekeurig mensen dood!!! Zo eng!!! Help!!! Stop Trump!!!
pi_219786247
Duidelijker wordt het niet, voeg maar toe aan OP:

https://www.nytimes.com/v(...)-shooting-video.html
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 09:45:10 #21
pi_219786248
quote:

[..]
Lijkt me niet heel wenselijk dat de autoriteiten je zomaar dood kunnen schieten als je rijdt in je SUV, maar ieder zijn ding. Gelukkig kan dat alleen in Amerika.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:45:12 #22
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786250
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef incel het volgende:

[..]
Ben je nou echt zo blind?
Zoals je zelf zegt het is te zien in het filmpje we zien haar toch duidelijk weg proberen te komen. We zien ook dat de agent meeloopt en haar beschiet terwijl ze langsrijdt.
pi_219786252
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is leuk om hier over een tijdje nog eens op terug te komen.
Denk namelijk dat er geen gevolgen gaan zijn verder voor die ICE agent of wie dan ook. Die dame van de FBI zit ook in Trump z’n zak.
Ik denk vooral dat het binnen de geweldsinstructie past. De agent kon redelijkerwijs vermoeden dat zij hem probeerde aan te rijden en dan mogen ze daar iemand uitschakelen.

Niet waar ik voor sta, maar dat is wel zoals men daar redeneert.
pi_219786256
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:41 schreef incel het volgende:

[..]
100%

Misschien reageert links daarom wel zo boos en verontwaardigd. Dat ze er langzaam achterkomen dat we in een democratie en een rechtsstaat leven waar gewoon wetten en regels gelden en waar we met onze handen afblijven van hulpverleners en handhavers.
Wat jij zegt botst met elkaar....

Want ja NL is een democratie met wetten en regels. Nou die worden dus niet tot amper gehandhaafd.
En afblijven van hulpverleners is nou ook niet iets wat gedaan wordt.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 09:46:10 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219786258
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Lijkt me niet heel wenselijk dat de autoriteiten je zomaar dood kunnen schieten als je rijdt in je SUV, maar ieder zijn ding. Gelukkig kan dat alleen in Amerika.
Mij ook niet. Maar een minieme meerderheid in de USA vindt het klaarblijkelijk niet zo'n probleem.
4045
onlogisch
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:46:53 #26
503714 SebbeSwensje
pi_219786261
quote:

[..]
De VS doet het hier nu eenmaal beter dan de EU of zelfs NL, dus ja dat moeten we.
Appears.
pi_219786262
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat jij zegt botst met elkaar....

Want ja NL is een democratie met wetten en regels. Nou die worden dus niet tot amper gehandhaafd.
En afblijven van hulpverleners is nou ook niet iets wat gedaan wordt.
Ja in Amerika heb je dat ook en daar heb je hardere regels. Waaronder stand your ground. Daar hoef je niet weg te springen als iemand op je in rijdt daar mag je jezelf gewoon verdedigen.

Moet je daar eens proberen cobras of bakstenen naar de politie gooien.
pi_219786265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef incel het volgende:

[..]

Ja man ICE is aan het marcheren door de straten en ze schieten willekeurig mensen dood!!! Zo eng!!! Help!!! Stop Trump!!!
Ze schieten random iemand in een auto dood. Zonder reden.
pi_219786268
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Correct en daar zit dan dus ook de vraag, was dit wel een aanslag met een dodelijk wapen. Daar zou eigenlijk onafhankelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.
Als de Hoge Raad bij een vergelijkbaar geval in Nederland (achteraf in alle rust) oordeelt dat het poging tot doodslag is, dan zie ik werkelijk geen enkele ruimte om te denken dat hier geoordeeld gaat worden dat deze agent niet redelijkerwijs kon vermoeden dat dit een aanslag was op zijn lijf en leden.
pi_219786269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ja random iemand die hun al uren aan het lastigvallen was en van hun taken aan het afhouden was en toen ze opeens doordraaide en met een auto op een agent inreed schoten ze. Compleet niet haar schuld ja.....
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 09:48:08 #31
pi_219786272
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:46 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De VS doet het hier nu eenmaal beter dan de EU of zelfs NL, dus ja dat moeten we.
Er zijn wel wat users die hier ook graag dezelfde law and order zien. Geestig genoeg hadden die wel een andere opinie toen die politieagent schoot naar een trekker hiero.
pi_219786273
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef incel het volgende:

[..]
Ja in Amerika heb je dat ook en daar heb je hardere regels. Waaronder stand your ground. Daar hoef je niet weg te springen als iemand op je in rijdt daar mag je jezelf gewoon verdedigen.

Knettergek land....
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:48:53 #33
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786277
quote:

[..]
Ja random iemand die hun al uren aan het lastigvallen was en van hun taken aan het afhouden was en toen ze opeens doordraaide en met een auto op een agent inreed schoten ze. Compleet niet haar schuld ja.....
Daar heb je een bron van? Een betrouwbare dan?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:49:02 #34
503714 SebbeSwensje
pi_219786279
quote:

[..]

Het mag, maar de gevolgen zijn dan voor jou. Zou jij ermee kunnen leven als je iemand hebt uitschakeld die probeerde weg te komen terwijl ze 3 (kleine) kinderen thuis heeft zitten die hun moeder nu nooit meer gaan zien?
Appears.
pi_219786282
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:40 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveel mensen zijn er in heel Amerika al doodgeschoten (al dan niet door een agent) sinds deze vrouw vraag ik me af.
3 gemiddeld per dag. Wat dacht jij?
pi_219786286
pi_219786288
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:48 schreef Perox het volgende:

[..]
Moet je ff de vorige topics doorlezen geen zin om dat zelf nu te doen voor jou. Ze was iemand die beroepsmatig die mensen aan het volgen en stalken en lastigvallen en blokkeren was.
pi_219786290
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:40 schreef Twiitch het volgende:
Of in geheel Latijns-Amerika om maar wat te noemen. Het verbaast mij echt dat mensen zich hier 8 topics lang druk kunnen maken over de zoveelste trigger happy agent in een shithole country.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219786292
quote:

[..]
Jawel, dat blijkt duidelijk uit de filmpjes. Ze wil die agent omver rijden, dat is een moordpoging. En dat mag niet in Amerika, dan kan er geschoten worden. Tragisch, maar wel hoe het is.

En als het toch een grijs gebied is: dan wordt het een rechtszaak.

Het is puur een interne Amerikaanse zaak, waarom moeten wij in Nederland daar zo bizar veel aandacht aan besteden? In Nederland werd laatst een 60-jarige man doodgeslagen op straat, heb jij daar verder wat over gehoord?

Bedenk ook dat er veen historische revolutie nu plaatsvindt in Iran waar je veel minder over hoort. Dat zou echt voorpagina nieuws moeten zijn!
pi_219786293
quote:

[..]
Anders: de Hoge Raad der Nederlanden.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:50:04 #41
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef incel het volgende:

[..]
Moet je ff de vorige topics doorlezen geen zin om dat zelf nu te doen voor jou. Ze was iemand die beroepsmatig die mensen aan het volgen en stalken en lastigvallen en blokkeren was.
Antwoord is nee dus niet mee terugkomen dan.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:50:05 #42
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219786298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:48 schreef Perox het volgende:

[..]
Fox news!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219786300
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het mag, maar de gevolgen zijn dan voor jou. Zou jij ermee kunnen leven als je iemand hebt uitschakeld die probeerde weg te komen terwijl ze 3 (kleine) kinderen thuis heeft zitten die hun moeder nu nooit meer gaan zien?
Als iemand een poging doet op mijn leven heb ik het recht om mijn leven te verdedigen zolang mijn leven in gevaar is.

Of het nou een ongeluk is of niet.
pi_219786306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Of in geheel Latijns-Amerika om maar wat te noemen. Het verbaast mij echt dat mensen zich hier 8 topics lang druk kunnen maken over de zoveelste trigger happy agent in een shithole country.
En zwijgen over de 60 jarige man die in ons land doodleuk werd doodgemept. Dat interesseert die mensen blijkbaar helemaal niks.

Heel wonderlijk, je helemaal opnaaien over een 1 dode duizenden kilometers verderop, maar een moord in je eigen land negeren. Wat speelt er dan in je hoofd?
pi_219786307
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef Perox het volgende:

[..]
Antwoord is nee dus niet mee terugkomen dan.
Ik heb geen zin om een halfuur lang op knoppies te drukken omdat jij net pas in de discussie komt. Ze was niet zomaar een voorbijganger.

Zoek het zelf lekker uit luie donder.
pi_219786308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Uhm, nee.
Zie Trump die de ene na de andere crimineel gratie geeft. Die elke rechter onder druk zet om zijn wil uit te voeren.
En zichzelf ook lekker wist vrij te krijgen van alles.
Ze schoten willekeurig op haar? Kom op!

O, gratie kan. Maar dat is iets anders dan dat er geen zorgvuldig onderzoek gedaan gaat worden.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:51:33 #47
503714 SebbeSwensje
pi_219786309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Er zijn wel wat users die hier ook graag dezelfde law and order zien. Geestig genoeg hadden die wel een andere opinie toen die politieagent schoot naar een trekker hiero.
Oh ik denk dat diezelfde users het prima vonden dat er op die trekker werd geschoten. Ik denk dat diezelfde users het zelfs prima vonden dat de politie er aanvankelijk over loog, want ja het is wel Nederland hè....die agent die tenminste wel optrad is dan immers ineens de dader ipv het slachtoffer!!!1!11

Ik was daar overigens ook enorm verbolgen over.
Appears.
pi_219786312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef incel het volgende:

[..]
Het is altijd treurig dat er iemand dood is. Maar mijn punt is dus dat het volledig haar eigen schuld is. Ze was uren bezig al. Liep niet perongeluk even 5 seconde langs of zo. En ze dat in een auto (van wel 2000kg) en reed in op een agent. Play stupid game win stupid prices. Iemand die dood is is tragisch, maar het is 100% compleet en volstrekt begrijpelijk dat die agenten in zo'n situatie zo'n gevaarlijk en knettergek persoon uitschakelde met dodelijk geweld. Conform de wet en het handboek.
4497lbs = 2039,8kg om precies te zijn. (uitgaande van een Honda Pilot LX 4WD 2014)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:52:19 #49
503714 SebbeSwensje
pi_219786313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef incel het volgende:

[..]
Als iemand een poging doet op mijn leven heb ik het recht om mijn leven te verdedigen zolang mijn leven in gevaar is.

Of het nou een ongeluk is of niet.
Geen antwoord op mijn vraag.
Appears.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:52:28 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219786314
quote:
[ afbeelding ]
Ja joh, ga lekker AI afbeeldingen posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219786317
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Niet zonder reden. Kom op!
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 09:53:01 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219786318
Dit topic escaleert volledig uit de pan.
4045
onlogisch
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:53:23 #54
438527 MissButterflyy
pi_219786322
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef Homey het volgende:

[..]
En zwijgen over de 60 jarige man die in ons land doodleuk werd doodgemept. Dat interesseert die mensen blijkbaar helemaal niks.

Heel wonderlijk, je helemaal opnaaien over een 1 dode duizenden kilometers verderop, maar een moord in je eigen land negeren. Wat speelt er dan in je hoofd?
Het houdt je wel bezig he, in diverse verschillende topics.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 09:53:23 #55
pi_219786323
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Oh ik denk dat diezelfde users het prima vonden dat er op die trekker werd geschoten. Ik denk dat diezelfde users het zelfs prima vonden dat de politie er aanvankelijk over loog, want ja het is wel Nederland hè....die agent die tenminste wel optrad is dan immers ineens de dader ipv het slachtoffer!!!1!11

Ja daar zag je ook een 180. Ik was toen ook van het kamp 'laat ze maar uitzoeken of het gerechtvaardigd was, het lijkt erop van niet, maar ik kan het niet perfect inschatten'.

Hier ben ik dezelfde mening toegedaan.
pi_219786324
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja joh, ga lekker AI afbeeldingen posten.
Joh, maar het laat alsnog de positie zien van de agent ten opzichte van de auto.

Wel merkwaardig dat vooral vrouwelijke users moeite hebben met ruimtelijk inzicht.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:53:29 #57
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb geen zin om een halfuur lang op knoppies te drukken omdat jij net pas in de discussie komt. Ze was niet zomaar een voorbijganger.

Zoek het zelf lekker uit luie donder.
Nee hoor ik volg het topic al de hele tijd. Er is ook beweerd dat ze haar kind net had afgezet. Ik heb zelf geen beweringen gedaan want wie stelt bewijst. Jij kunt niets bewijzen dus moet je ophouden met stellen.
pi_219786328
quote:
Ja die heb ik al 100x gezien, er is duidelijk contact tussen die agent en de auto en de kogel gaat door de voorruit.

En alsnog denken mensen dat het geen aanrijding was of zo 8)7
pi_219786331
quote:
[ afbeelding ]
lijkt me duidelijk dat ze de agenten totaal minacht, dit zijn geen mensen voor haar maar monsters die geëlimineerd moeten worden
pi_219786332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef Perox het volgende:

[..]
Nee hoor ik volg het topic al de hele tijd. Er is ook beweerd dat ze haar kind net had afgezet. Ik heb zelf geen beweringen gedaan want wie stelt bewijst. Jij kunt niets bewijzen dus moet je ophouden met stellen.
Komt jullie wel mooi uit zeker mij even een halfuurtje bezig houden. Doe het lekker zelf.
pi_219786335
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het houdt je wel bezig he, in diverse verschillende topics.
ah de inhoudsloze jij-bak. Nooit sterk.
pi_219786336
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dingen die de agenten had kunnen doen om een moeder van 3 kinderen die geen direct gevaar vormde te kunnen sparen:

- de dienstwagen gebruiken om haar auto klem te zetten ipv er als een stel hyena's omheen te gaan staan
- niet voor de auto auto gaan staan zodat ze überhaupt kan wegrijden
- wegspringen als ze toch gaat rijden, kenteken noteren en naderhand oppakken en strafrechtelijk vervolgen ipv als een cowboy lukraak te gaan schieten met als risico ricochet of dat je überhaupt mist en een vrouw met kinderwagen raakt
Wat hebben ze eraan als ze haar klemzetten? Ze willen haar daar weg hebben.

Verder eens en dat heb ik ook gezegd. Het is een clusterfuck. Punt is alleen dat jij als burger het altijd zal afleggen tegen gewapende officials. Het is allemaal begonnen met het deels blokkeren van de weg.

Moet je dan dood, nee, maar haar eigen handelingen hebben ertoe geleid dat ze niet meer leeft.
...hier om je mars te breken.
pi_219786342
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:54 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
lijkt me duidelijk dat ze de agenten totaal minacht, dit zijn geen mensen voor haar maar monsters die geëlimineerd moeten worden
Precies dit is de gedachtengoed anders ga je niet uren lang hulpverleners/handhavers fysiek belagen en blokkeren in je auto

Play stupid games, win stupid prices.

Misschien niet inrijden op agenten met vuurwapens die hun werk en taken aan het uitvoeren zijn.
pi_219786351
quote:

[..]

Er hangen hier nou eenmaal erg veel mensen in de tribalistische cultuuroorlog die vanuit de VS geëxporteerd wordt. Kijk waar het op internationale, geopolitieke onderwerpen aankomt snap ik de belangstelling voor wat de VS uitspookt, maar dit soort interne aangelegenheden zullen mij echt aan m'n reet roesten. Ik maak me ook niet druk om agenten die al dan niet gerechtvaardigd dodelijk geweld gebruiken in Mexico of Brazilië.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:56:14 #65
503714 SebbeSwensje
pi_219786352
quote:

[..]

Het faillissement van de EU in een notendop inderdaad.
Appears.
pi_219786355
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Iemand trouwens die weet of dat wel of niet geoorloofd werd geacht na onderzoek?

Die trekken reed overigens gewoon weg, op meters afstand van de agenten (meter of 5 toch wel).

En zelfs de NL politie besloot toen te schieten.
pi_219786356
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:57:05 #68
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786358
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:54 schreef incel het volgende:

[..]
Komt jullie wel mooi uit zeker mij even een halfuurtje bezig houden. Doe het lekker zelf.
Dus je lult uit je nek en je hebt geen zin om te onderbouwen. Duidelijk.
pi_219786361
quote:

[..]

Viel mij gisteren ook al op idd
pi_219786368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef Perox het volgende:

[..]
Dus je lult uit je nek en je hebt geen zin om te onderbouwen. Duidelijk.
Als jij dat wil geloven natuurlijk man. Die vrouw die kwam daar net nadat ze 3 uur lang vrijwilligerswerk deed voor het leger des heils, haar kind woonde in die straat en ze was doof dus ze kon die agenten niet eens horen!
pi_219786369
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit filmpje is versneld :D :')
pi_219786371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja daar zag je ook een 180. Ik was toen ook van het kamp 'laat ze maar uitzoeken of het gerechtvaardigd was, het lijkt erop van niet, maar ik kan het niet perfect inschatten'.

Hier ben ik dezelfde mening toegedaan.
Het is zo heerlijk om centralist te zijn. Hoef je niet keer op keer te draaien in je mening.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:58:25 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219786375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef incel het volgende:

[..]
Joh, maar het laat alsnog de positie zien van de agent ten opzichte van de auto.

Wel merkwaardig dat vooral vrouwelijke users moeite hebben met ruimtelijk inzicht.
BS, als je AI nodig hebt die niet klopt: haar passagiersdeur was niet open, de bestuurdersdeur van de zilveren Tahoe rechts van haar wel, en de "agent" rechts van de auto deugt ook niet.

Je hebt geen AI nodig om "de positie van de auto ten opzichte van de agent" te laten zien als het plaatje niet klopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:58:33 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219786376
quote:

[..]
Volgens haar ex-man niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219786377
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dit filmpje is versneld :D :')
Laat wel zien dat die agent gewoon aangereden werd en zich dus mocht verdedigen conform de wet.
pi_219786379
quote:

[..]

Zeg, rot op met dit soort misogyne opmerkingen.
pi_219786383
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Volgens haar ex-man niet.
Volgens haar zwager of zo weer wel.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:59:42 #78
438527 MissButterflyy
pi_219786385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
BS, als je AI nodig hebt die niet klopt: haar passagiersdeur was niet open, de bestuurdersdeur van de zilveren Tahoe rechts van haar wel, en de "agent" rechts van de auto deugt ook niet.

Je hebt geen AI nodig om "de positie van de auto ten opzichte van de agent" te laten zien als het plaatje niet klopt.
En versnelde filmpjes. :')
pi_219786389
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zeg, rot op met dit soort misogyne opmerkingen.
Oke excuus, misschien beetje niet netjes. Maar het viel me op dat het vooral vrouwelijke users zijn die stellen dat die auto niet op die agent inreed en dat viel zo op dat ik het moest benoemen. Maar natuurlijk zou ik nooit stellen dat alle vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben dat zou fout zijn.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:00:45 #80
503714 SebbeSwensje
pi_219786391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iemand trouwens die weet of dat wel of niet geoorloofd werd geacht na onderzoek?

Die trekken reed overigens gewoon weg, op meters afstand van de agenten (meter of 5 toch wel).

En zelfs de NL politie besloot toen te schieten.
Aanvankelijk zat dat jochie vast op verdenking van poging tot zware mishandeling tot doodslag volgens mij, pas toen de beelden uitlekte draaide de officiële verklaring van de politie ineens met 180⁰ en kwam hij vrij. Geen idee wat er verder met die agent is gebeurd.
Appears.
pi_219786394
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En versnelde filmpjes. :')
Volgens mij is het filmpje niet of nauwelijks versneld maar ik snap niet wat het uitmaakt. Ze rijdt toch gewoon die agent aan?
pi_219786396
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef incel het volgende:

[..]
Viel mij gisteren ook al op idd
Hoe kun je daar een discussie over voeren dan? Of zijn er echt mensen die het toejuichen?
pi_219786397
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Er hangen hier nou eenmaal erg veel mensen in de tribalistische cultuuroorlog die vanuit de VS geëxporteerd wordt. Kijk waar het op internationale, geopolitieke onderwerpen aankomt snap ik de belangstelling voor wat de VS uitspookt, maar dit soort interne aangelegenheden zullen mij echt aan m'n reet roesten. Ik maak me ook niet druk om agenten die al dan niet gerechtvaardigd dodelijk geweld gebruiken in Mexico of Brazilië.
Uiterst tribaal idd. Ook oppassen dat je zelf niet in de pro-maga kamp gaat zitten, om maar tegen de systeempers te zijn. Ik blijf liever onafhankelijk denken en wil niet in een of ander kamp zitten en alles maar goedpraten wat voor vuiligheid uit dat kamp komt.

Mij valt op hoe weinig mensen bestand zijn tegen die tribaliteit. Op X zie ik mensen die wel wakker zijn hoe beroerd onze journalistiek is, maar vervolgens zelf helemaal in de pro-maga fuik belanden.
pi_219786402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kun je daar een discussie over voeren dan? Of zijn er echt mensen die het toejuichen?
Als je het mij vraagt kunnen we iedere dag discussieren over het geweld op straat met name uit bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar daar heerst nogal een taboe onder of valt niet onder het linkse narratief.

Net als de moord op Lisa waar je ook niks meer over hoort.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:02:04 #85
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219786406
quote:
[ afbeelding ]
Fake. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219786408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Fake. :W

Word ik nou getrolled of zijn mensen hier gewoon dom?
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:03:29 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:02 schreef incel het volgende:

[..]

Jij plaatst versnelde filmpjes enz. Wij niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_219786418
Achja, uiteindelijk draait het gewoon om de feiten.

Vrouw reed agent aan, vrouw mocht daarvoor doodgeschoten worden.

Dat is wat er te zien is op de beelden.

Dat is het oordeel van de Amerikaanse overheid vooralsnog.

Mocht dit uiteindelijk anders zijn, dan zal ik me melden in dit topic.

Tot die tijd is het gewoon precies zo gegaan zoals de meesten al dachten 2 dagen geleden.
pi_219786424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:58 schreef incel het volgende:

[..]
Laat wel zien dat die agent gewoon aangereden werd en zich dus mocht verdedigen conform de wet.
Nee, dit laat zien dat jij bewerkte beelden nodig hebt om je punt kracht bij te zetten. Jij bent af
pi_219786426
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Uiterst tribaal idd. Ook oppassen dat je zelf niet in de pro-maga kamp gaat zitten, om maar tegen de systeempers te zijn. Ik blijf liever onafhankelijk denken en wil niet in een of ander kamp zitten en alles maar goedpraten wat voor vuiligheid uit dat kamp komt.

Mij valt op hoe weinig mensen bestand zijn tegen die tribaliteit. Op X zie ik mensen die wel wakker zijn hoe beroerd onze journalistiek is, maar vervolgens zelf helemaal in de pro-maga fuik belanden.
Mensen gaat ook uit van tribalisme tegenwoordig. Als ik schrijf dat XR hard aangepakt moet worden als ze op de snelweg zitten dan krijg ik steevast naar mijn hoofd ‘maar de boeren dan?’. Terwijl ik in die tijd pleitte voor verbeurdverklaring van al die trekkers. Lekker de pers in.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:04:44 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786427
quote:

[..]

Wel merkwaardig dat vooral incel users moeite hebben met het herkennen van overduidelijk foutieve informatie.
Huilen dan.
pi_219786428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:00 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij is het filmpje niet of nauwelijks versneld maar ik snap niet wat het uitmaakt. Ze rijdt toch gewoon die agent aan?
:') fake shit
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:05:06 #93
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:02 schreef incel het volgende:

[..]

Alsof je niet weet wie hier de trol is zeg! :+
pi_219786432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ze vinden trump geen legitiem president en denken dat ze boven de wet staan
Nee, Trump en zijn travanten vinden wel dat Trump legitiem president is.
Ze vinden van Biden dat die geen legitiem president was.

Het tweede is inderdaad correct: Trumpt en zijn travanten denken dat ze boven de wet staan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219786434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef incel het volgende:

[..]
Als je het mij vraagt kunnen we iedere dag discussieren over het geweld op straat met name uit bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar daar heerst nogal een taboe onder of valt niet onder het linkse narratief.

Net als de moord op Lisa waar je ook niks meer over hoort.
Ja, zullen we het gewoon bij deze zaak hier houden en het tribalisme niet verder aanwakkeren?
pi_219786435
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wel merkwaardig dat vooral incel users moeite hebben met het herkennen van overduidelijk foutieve informatie.
Ik heb het al gecorrigeerd:

quote:

[..]
Oke excuus, misschien beetje niet netjes. Maar het viel me op dat het vooral vrouwelijke users zijn die stellen dat die auto niet op die agent inreed en dat viel zo op dat ik het moest benoemen. Maar natuurlijk zou ik nooit stellen dat alle vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben dat zou fout zijn.
pi_219786440
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef Perox het volgende:

[..]
Alsof je niet weet wie hier de trol is zeg! :+
Omdat iedere mongool snapt dat er geen drone beelden zijn en dat die foto gewoon de positie van de agent ten opzichte van de auto vanuit een andere hoek laat zien.

Dus om dan te roepen "Fake!" alsof je iets ontdekt hebt wat niemand wist is nogal dom
pi_219786441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mensen gaat ook uit van tribalisme tegenwoordig. Als ik schrijf dat XR hard aangepakt moet worden als ze op de snelweg zitten dan krijg ik steevast naar mijn hoofd ‘maar de boeren dan?’. Terwijl ik in die tijd pleitte voor verbeurdverklaring van al die trekkers. Lekker de pers in.
De whataboutisms en jij-bakken vliegen je om de oren.

Toch blijft een punt: het is juist de taak van media om goede journalistiek te bedrijven. Dat is letterlijk hun werk. Een instituut als onze publieke omroep krijg miljarden budget, daar mag je toch iets van verwachten? Dat ze die revolutie in Iran negeren is dan toch niet goed te praten?

Het is triest dat burgerjournalisten op X en zo het werk oppakken, wat zogenaamde professionele journalisten laten liggen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:07:13 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb het al gecorrigeerd:
[..]

Nee hoor.
Huilen dan.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:07:45 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219786448
quote:

[..]
Zegt degene die een AI plaatje post waarvan de deuren van de verkeerde auto's open zijn, en dan mankeert er wat aan mijn (in)zicht?
Hou toch op, door dat als "bewijs" te posten is wel duidelijk dat jouw (in)zicht zeker niet deugt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219786450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze schoten willekeurig op haar? Kom op!

O, gratie kan. Maar dat is iets anders dan dat er geen zorgvuldig onderzoek gedaan gaat worden.
Nou er wordt dus geen grondig onderzoek gedaan. Als ze republikein zijn dan zijn ze al vrij.

En ja zonder reden en willekeurig.
Die vrouw was geen gevaar. Laat staan vuurwapen gevaarlijk ofzo.
pi_219786453
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, de anderen zijn toetsenbordenhelden.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:08:52 #103
483584 incel
they/them
pi_219786457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Zegt degene die een AI plaatje post waarvan de deuren van de verkeerde auto's open zijn, en dan mankeert er wat aan mijn (in)zicht?
Hou toch op, door dat als "bewijs" te posten is wel duidelijk dat jouw (in)zicht zeker niet deugt.
Je snapt dus serieus niet dat dat plaatje de positie van de agent ten opzichte van de auto laat zien _O-

Ja natuurlijk zijn het geen drone beelden

Dus om dan "Fake!" te noemen alsof je iets ontdekt hebt is nogal tenenkrommend _O-

Ik ging er vanuit dat de mensen hier dat wel zouden snappen, maar de mensen hier doen dus alsof ik dat plaatje postte omdat ik dacht dat dit echte drone beelden waren of zo? Is dat het niveau hier ja?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:09:31 #104
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786463
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:06 schreef incel het volgende:

[..]
Omdat iedere mongool snapt dat er geen drone beelden zijn en dat die foto gewoon de positie van de agent ten opzichte van de auto vanuit een andere hoek laat zien.

Dus om dan te roepen "Fake!" alsof je iets ontdekt hebt wat niemand wist is nogal dom
Ik riep Fake over jouw verhaal dat die vrouw ICE al uren zou lastigvallen. Daarna kom je gewoon met nieuwe FAKE shit, en daarna vraag je je af of je wordt getrold!

Deze shit verzin je niet man! _O- _O- _O-
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:09:55 #105
483584 incel
they/them
pi_219786467
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik riep Fake over jouw verhaal dat die vrouw ICE al uren zou lastigvallen. Daarna kom je gewoon met nieuwe FAKE shit, en daarna vraag je je af of je wordt getrold!

Deze shit verzin je niet man! _O- _O- _O-
En ik ga niet jouw huiswerk doen, ik besteed al veel te veel tijd hieraan.

"She was reportedly acting as an observer "watching out for our immigrant neighbors" at the time of the incident."

1sec google
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:10:49 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219786472
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dit is toch wel een bijzondere post.

Je bent zelf regelmatig actief in AMV en ook mbt andere onderwerpen over de VS. Vanuit dat perspectief doe je dus zelf ook mee aan het importeren van de vermeende 'tribalistische cultuuroorlog', terwijl je dit verwijt nu enkel richting anderen maakt.
quote:

[..]

Dat ligt aan het waarschijnlijke daderprofiel. Die hebben als de geruchten kloppen een migratieachtergrond en dat wil zeggen dat een deel van het electoraat zal zwijgen om 'stigmatisering' te voorkomen. Hier kan men echter ten volle hun gram halen op een enorm gehate regering, dus trekt komt men hier hun gal spuwen en negeren de andere situatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219786473
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nou er wordt dus geen grondig onderzoek gedaan. Als ze republikein zijn dan zijn ze al vrij.

En ja zonder reden en willekeurig.
Die vrouw was geen gevaar. Laat staan vuurwapen gevaarlijk ofzo.
Willekeurig is dat ze voor hetzelfde geld ook een ander hadden kunnen neerschieten. Hier is het overduidelijk een reactie op haar vluchtpoging, waarbij ze de kans voor lief nam de agent te raken (die opzij moest springen: ergo, ze was dus weldegelijk een potentieel gevaar).

Edit: en dat de gebruikelijke procedure niet doorlopen gaat worden verzin je ter plekke.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:11:05 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219786479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:08 schreef incel het volgende:

[..]
Je snapt dus serieus niet dat dat plaatje de positie van de agent ten opzichte van de auto laat zien _O-

Ja natuurlijk zijn het geen drone beelden

Dus om dan "Fake!" te noemen alsof je iets ontdekt hebt is nogal tenenkrommend _O-

Ik ging er vanuit dat de mensen hier dat wel zouden snappen, maar de mensen hier doen dus alsof ik dat plaatje postte omdat ik dacht dat dit echte drone beelden waren of zo? Is dat het niveau hier ja?
Het plaatje is fake, dus het last helemaal niets zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:11:26 #109
483584 incel
they/them
pi_219786483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het plaatje is fake, dus het last helemaal niets zien.
Ruimtelijk inzicht en perspectief is niet voor iedereen weggelegd.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:11:27 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786484
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef incel het volgende:

[..]
Nee het is JOUW huiswerk. Als je iets wilt stellen dan moet je ook bereid zijn om het te onderbouwen. Zo werkt dat hier bij NIEUWS op Fok!. Anders lekker naar BNW om daar te speculazen.
pi_219786492
quote:

[..]
Van mij mag je stoppen hoor :)
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:12:23 #112
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786497
quote:

[..]

"She was reportedly acting as an observer "watching out for our immigrant neighbors" at the time of the incident."

1sec google
Ja en dat was ze al UREN aan het doen? Waar is je link?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:12:30 #113
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_219786498
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef incel het volgende:

[..]
Maar jij ziet dat voor NL ook wel zitten? Dat 'shoot first, ask later' beleid?
pi_219786499
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ernstig misdrijf, te weten poging tot doodslag.
Nee, want nu ga je er van uit dat ze de man opzettelijk zou hebben aangereden.
Terwijl op beeld is te zien dat ze probeerde weg te komen.
En een agent hoort niet voor een auto te gaan staan die weg probeert te komen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:12:50 #115
483584 incel
they/them
pi_219786500
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Perox het volgende:

[..]
Nee het is JOUW huiswerk. Als je iets wilt stellen dan moet je ook bereid zijn om het te onderbouwen. Zo werkt dat hier bij NIEUWS op Fok!. Anders lekker naar BNW om daar te speculazen.
Hierzo

Ofwel: een beroepsetterbak
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:13:02 #116
pi_219786504
Dat trollen en bewust nepnieuws plaatsen mag wel stoppen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:13:29 #117
483584 incel
they/them
pi_219786509
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Adames het volgende:

[..]
Van mij mag je stoppen hoor :)
Nope, ik strijd graag tegen misinformatie en linkse terroristen die anti-democratisch handelen en het oke vinden om met auto's op agenten in rijden die de wet aan het handhaven zijn.
pi_219786523
twitter

Opmerkelijk hoeveel witte liberale vrouwen er daar geradicaliseerd zijn.
pi_219786524
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is toch wel een bijzondere post.

Je bent zelf regelmatig actief in AMV en ook mbt andere onderwerpen over de VS. Vanuit dat perspectief doe je dus zelf ook mee aan het importeren van de vermeende 'tribalistische cultuuroorlog', terwijl je dit verwijt nu enkel richting anderen maakt.

Ik post nog heel sporadisch in AMV. Ik vond Amerikaanse verkiezingen altijd wel aardig vanwege het feit dat data journalisme daar een veel grotere rol speelde dan hier. Daarnaast is de VS in internationaal, geopolitiek opzicht uiterst relevant voor ons. Zo'n actie in Venezuela, dreigen naar Groenland en ga zo maar door zijn zaken die ons ook aangaan. Maar dat is heel wat anders dan een of andere lokale aangelegenheid zoals politiegeweld.
Maar goed, ik snap dat dat moeilijk voor je is, want als er iemand totaal in de tribalistische cultuuroorlog is gezogen hier dan ben jij het wel.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:15:04 #120
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:13 schreef incel het volgende:

[..]
Nope, ik strijd graag tegen misinformatie en linkse terroristen die anti-democratisch handelen en het oke vinden om met auto's op agenten in rijden die de wet aan het handhaven zijn.
Dan moet je niet hier zijn want hier was er een moeder van 3 kinderen die weg probeerde te rijden en door een malafide agent door haar hoofd is geschoten.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:15:22 #121
pi_219786530
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Heel dat land is geradicaliseerd. Gek zeg.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:15:28 #122
483584 incel
they/them
pi_219786532
quote:
[ x ]

Linkse mensen die korstluiting krijgen van dit soort 'paradoxen' :') Echt je verzint het niet.
pi_219786533
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Exact hetzelfde speelde in het inrijden op agent arrest. Het gaat niet op wat je beoogt, het gaat erom dat je de kans voor lief neemt bij jouw vluchtpoging dat je de agent raakt. In beide gevallen sprongen de agenten opzij en zijn ze niet geraakt.

Kortom: dit is een poging tot doodslag.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:15:35 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219786536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef incel het volgende:

[..]
Het is fake!
Als het gros van het plaatje verzonnen is, dan is het geen "bewijs" voor de positie van de wielen.
Er klopt namelijk heel veel niet aan het plaatje, de positie van deuren van 2 auto's kloppen niet, de positie van een man met getrokken geweer (tussen rode en zilveren auto) klopt niet, maar datzelfde plaatje is "bewijs" van de positie van de wielen?

Serieus? :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219786537
quote:

[..]
Oh, dat is heel fijn voor ons. Ik zou het dan wel fijn vinden als je misinformatie bestrijdt dan en zelf met bronnen komt.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:15:42 #126
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786538
quote:
[ x ]

Wat voeg je hiermee toe? Hou de X drab lekker op X man.
pi_219786539
deze vrouw had duidelijk geen achting voor een menselijk leven, ondanks haar gedachtegoed
jammerlijke zaak
pi_219786541
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat trollen en bewust nepnieuws plaatsen mag wel stoppen.
Graag!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:16:09 #129
483584 incel
they/them
pi_219786543
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:15 schreef Perox het volgende:

[..]
Dan moet je niet hier zijn want hier was er een moeder van 3 kinderen die weg probeerde te rijden en door een malafide agent door haar hoofd is geschoten.
Dat is niet wat te zien is in het filmpje. En met de achtergrond informatie die we hebben was ze daar dus zelf heen gegaan en zat ze zelf met de auto die mensen te intimideren en blokkeren.

En toen ze vervolgens op een agent in reed was dat waarschijnlijk de druppel en had ze prijs.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:16:26 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219786546
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef incel het volgende:

[..]
Hierzo
[ afbeelding ]

Ofwel: een beroepsetterbak
Alle bronnen die dat tegenspreken negeer je.

Nog afgezien van dat het geen drol uitmaakt of ze wel of geen 'beroepsdemonstrant' ( :') ) was en of dat ze wel of niet lesbisch was en tig van andere irrelevante zaken die jij probeert aan te voeren als 'bewijs' dat het allemaal haar eigen schuld was..
pi_219786561
quote:
[ x ]

Die is gek.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:17:15 #132
483584 incel
they/them
pi_219786564
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Alle bronnen die dat tegenspreken negeer je.

Nog afgezien van dat het geen drol uitmaakt of ze wel of geen 'beroepsdemonstrant' ( :') ) en of dat ze wel of niet lesbisch was en tog van ander irrelevante zaken die jij probeert aan te voeten als 'bewijs' dat het allemaal haar eigen schuld was..
Het maakt wel zeker uit of ze daar toevallig net langs reed of dat ze zelf de confrontatie opzocht.

Jij denkt dat een agent ook zomaar iemand die net door die straat rijdt had doodgeschoten?

Natuurlijk niet. Die agenten voelde zich waarschijnlijk al heel lang bedreigd door haar.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:17:46 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219786569
quote:

[..]
Nee, je verspreidt misinformatie.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:18:03 #134
483584 incel
they/them
pi_219786572
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dus BBC is misinformatie?
pi_219786574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:15 schreef Perox het volgende:

[..]
Ook dit is verspreiden van nepnieuws. Net zo idioot als AI plaatjes plaatsen.
pi_219786576
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Opzettelijk of niet is niet relevant. Als ze het opzettelijk zou doen dan is het een poging tot moord. Als ze het niet opzettelijk zou doen dan is het op zijn minst een actie met mogelijke ernstig letsel tot gevolg.

De intentie weten we niet.

Wat wel een feit is is dat ze wegreed terwijl er een ICE-agent (die een wettelijke taak uitvoerde en daardoor wel actie mag ondernemen naar iemand die dat werk belemmert, en dat deed ze) voor de auto stond en ze deze ook raakte.

Volgens de Amerikaanse wet kan dat gezien worden als een poging tot overrijden met een auto waarbij dezelfde wet dan aangeeft dat je ter zelfbescherming mag schieten (mits je niet de gelegenheid hebt om tijdig weg te kunnen springen). Het schieten en het al dan niet weg kunnen springen zal onderzocht worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:19:15 #137
483584 incel
they/them
pi_219786582
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:18 schreef Montagui het volgende:

[..]
Opzettelijk of niet is niet relevant. Als ze het opzettelijk zou doen dan is het een poging tot moord. Als ze het niet opzettelijk zou doen dan is het op zijn minst een actie met mogelijke ernstig letsel tot gevolg.

Wat wel een feit is is dat ze wegreed terwijl er een ICE-agent (die een wettelijke taak uitvoerde en daardoor wel actie mag ondernemen naar iemand die dat werk belemmert, en dat deed ze) voor de auto stond en ze deze ook raakte.

Volgens de Amerikaanse wet kan dat gezien worden als een poging tot overrijden met een auto waarbij dezelfde wet dan aangeeft dat je ter zelfbescherming mag schieten (mits je niet de gelegenheid hebt om tijdig weg te kunnen springen). Het schieten en het al dan niet weg kunnen springen zal onderzocht worden.
Bingo

Case closed
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:19:54 #138
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:16 schreef incel het volgende:

[..]
Dat is niet wat te zien is in het filmpje. En met de achtergrond informatie die we hebben was ze daar dus zelf heen gegaan en zat ze zelf met de auto die mensen te intimideren en blokkeren.

En toen ze vervolgens op een agent in reed was dat waarschijnlijk de druppel en had ze prijs.
Nogmaals kom eens met bewijs dat ze daar mensen zat te intimideren. Dat bewijs heb je niet.

Ze zal hebben gehinderd. Weet je waarom? Omdat ze daar een buurtgroep hebben die ICE hindert als ze raids houden. ICE was daar (no pun) gestrand met een auto, en daardoor ontstond het idee dat er misschien een ICE raid gaande was. De activisten (waaronder zij die daar op dat moment was) hebben toen ICE gehinderd.

Dat is geen reden om iemand een kogel door de kop te schieten die wil wegrijden van de situatie. Dus hou je FAFO
gelul maar meteen voor je.

En ik STEL dit bovenstaande gewoon want je hoeft toch niet meer te onderbouwen in NIEUWS.
pi_219786592
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat heb jij in deze reeks ook meer dan eens gedaan… Ketel, jij bent zwart!!!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:20:26 #140
483584 incel
they/them
pi_219786596
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Perox het volgende:

[..]
Nogmaals kom eens met bewijs dat ze daar mensen zat te intimideren. Dat bewijs heb je niet.

Ze zal hebben gehinderd. Weet je waarom? Omdat ze daar een buurtgroep hebben die ICE hindert als ze raids houden. ICE was daar (no pun) gestrand met een auto, en daardoor ontstond het idee dat er misschien een ICE raid gaande was. De activisten (waaronder zij die daar op dat moment was) hebben toen ICE gehinderd.

Dat is geen reden om iemand een kogel door de kop te schieten die wil wegrijden van de situatie. Dus hou je FAFO

En ik STEL dit bovenstaande gewoon want je hoeft toch niet meer te onderbouwen in NIEUWS.
Haar auto staat daar letterlijk dwars op straat tussen die ICE agenten.

Ze was zeker toevallig net bezig met een keeropdracht of zo?

En ze werd doodgeschoten omdat ze op een agent inrijdt.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:21:40 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_219786605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Homey het volgende:
Uit verschillende video's blijkt duidelijk dat de bestuurder wel degelijk probeerde die agent omver te rijden. En die agent begint met schieten. Tragisch, maar primair wel de eigen schuld van die mevrouw. En die vrouw was duidelijk niet koekoek. Ook behoorlijk onverantwoord als je drie kinderen hebt, waar ben je mee bezig? Kan ook enorm opgehitst zijn in haar fake nieuws algoritme bubbel, je ziet mensen helemaal doordraaien door nepnieuws en opruiing. Mensen vergeten ook dat die agent ook een leven heeft, moet die dan maar dood?

Maar dit komt Tim Waltz, de super corrupte governor van die staat, wel handig uit. Wordt die kerel nog een keer gearresteerd voor mega fraude? Hoe heeft hij eigenlijk zowaar uit het niets een vice presidents kandidaatschap gekocht? De rot gaat diep.

Hoor je niks over in onze pers.
Ik las vanochtend op social media dat Waltz afgetreden is (onbevestigd) en dat er momenteel een commissie bezig is die hele fraude en zijn eventuele betrokkenheid te onderzoeken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219786607
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Exact hetzelfde speelde in het inrijden op agent arrest. Het gaat niet op wat je beoogt, het gaat erom dat je de kans voor lief neemt bij jouw vluchtpoging dat je de agent raakt. In beide gevallen sprongen de agenten opzij en zijn ze niet geraakt.

Kortom: dit is een poging tot doodslag.
Poging tot doodslag in de VS (Verenigde Staten): iemand probeert een ander opzettelijk te doden, maar faalt

Dat is niet aangetoond.
Zoals ik het zie in de beelden was haar bedoeling weg te komen.
Ze rijdt eerst achteruit om haar auto beter te positioneren, en daarna vooruit naar rechts.

De agent had kunnen inschatten dat ze weg probeerde te komen.
Dat zal ook de reden zijn geweest waarom hij voor de auto ging staan ipv, afstand te houden.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:21:57 #143
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:20 schreef incel het volgende:

[..]
Haar auto staat daar letterlijk dwars op straat tussen die ICE agenten.

Ze was zeker toevallig net bezig met een keeropdracht of zo?

En ze werd doodgeschoten omdat ze op een agent inrijdt.
Ze werd doodgeschoten omdat de meneer met het korte lontje het niet kon hebben als ze zou zijn ontkomen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:22:27 #144
483584 incel
they/them
pi_219786613
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:21 schreef Perox het volgende:

[..]
Ze werd doodgeschoten omdat de meneer met het korte lontje het niet kon hebben als ze zou zijn ontkomen.
:')
pi_219786615
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:19 schreef Perox het volgende:

[..]

Alleen is er iets meer aan de hand dan onschuldig wegrijden. Dat weet je best. Maar toch maar even desinformatie toevoegen.

Hou er gewoon aan beide kanten mee op zeg!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:22:52 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef incel het volgende:

[..]
:')
Argumenten zijn op? Wow!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:23:14 #147
483584 incel
they/them
pi_219786622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:22 schreef Perox het volgende:

[..]
Argumenten zijn op? Wow!
Volgens mij schoot hij omdat hij jaloers was dat zij een veel grotere auto had dan hij.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:23:39 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219786628
quote:
[ x ]

Dit is helaas gedachtegoed dat breed wordt gedeeld. En dit vindt je in Nederland ook terug bij progressieve en linkse partijen.

Moet je ook oprecht nagaan, dat je denkt dat je een soort van aangeboren privilege hebt omdat je toevallig geboren bent met een laag gehalte melanine in je huid :')_! _O-

Het benadrukt wederom hoe raciaal essentialistisch het wereldbeeld in die contreien is. Men ziet huidskleur en denkt meteen te weten hoe de verhoudingen liggen. Huidskleur is min of meer alles bepalend.

En door die lens wordt ook de rest van de wereld bekeken en daarom durft men vooral niet hard te oordelen over bijvoorbeeld moslims of migranten of de Palestijnen of het Iraanse regime. Allemaal mensen van kleur, dus voorzichtig voorzichtig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219786629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:21 schreef Perox het volgende:

[..]
Bijzonder dat je het motief van een afstandje kunt bepalen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:23:56 #150
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786632
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:23 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij schoot hij omdat hij jaloers was dat zij een veel grotere auto had dan hij van wel 2000kg!.
FTFY :+
pi_219786633
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik las vanochtend op social media dat Waltz afgetreden is (onbevestigd) en dat er momenteel een commissie bezig is die hele fraude en zijn eventuele betrokkenheid te onderzoeken.
Is het niet gewoon dat hij niet meer verkiesbaar is?

Maar goed, kan. Ik vermoed dat hij grote problemen heeft en er vuistdiep in zit.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:24:34 #152
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786637
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:23 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Bijzonder dat je het motief van een afstandje kunt bepalen.
Ja goed he? Feitenvrij lullen kan gewoon hoor.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:24:41 #153
483584 incel
they/them
pi_219786638
Toch blij om te zien dat ik niet de enige nog normale persoon ben hier. Schrikbarend hoeveel mensen toch de kant van die vrouw kiezen.

De halve wereld is compleet gek geworden.
pi_219786639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:21 schreef Hathor het volgende:

[..]
Voor zover ik weer heeft hij zich (ivm dat fraude schandaal) teruggetrokken uit de gouverneurs race voor de staat Minnesota. Zijn carrière staat op het spel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:25:05 #155
503714 SebbeSwensje
pi_219786642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:23 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij schoot hij omdat hij jaloers was dat zij een veel grotere auto had dan hij.
Volgens mij schoot hij, omdat hij altijd al eens iemand van het leven heeft willen beroven. Het liefst zo'n illegale immigrant, want dat zijn toch mensen zonder ziel. Maar iemand die het niet eens is met die aanpak is bijna net zo goed, die zal ook vast geen ziel hebben.
Appears.
pi_219786643
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:18 schreef Montagui het volgende:

[..]
Opzettelijk of niet is niet relevant. Als ze het opzettelijk zou doen dan is het een poging tot moord.
Nee, moord is met voorbedachte rade.

quote:
Als ze het niet opzettelijk zou doen dan is het op zijn minst een actie met mogelijke ernstig letsel tot gevolg.
Klopt.

quote:

Waarom gaat een agent voor een wegrijdende auto staan.
Dan kun je verwachten dat daar ongelukken van komen.
De auto gaat eerst naar achteren, dus d agent had dit kunnen zien aankomen.
Toch gaat hij voor de auto staan.

quote:
Nee, je mag dan niet schieten, omdat de auto daardoor niet stopt.
Dat zien we hier ook gebeuren.
De agent heeft zijn leven gered door aan de kant te gaan. De auto reed door terwijl de vrouw dodelijk verwond was.
pi_219786648
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Volgens mij schoot hij, omdat hij altijd al eens iemand van het leven heeft willen beroven. Het liefst zo'n illegale immigrant, want dat zijn toch mensen zonder ziel. Maar iemand die het niet eens is met die aanpak is bijna net zo goed, die zal ook vast geen ziel hebben.
Wat dacht je, laat ik wat olie op het vuur gooien?
pi_219786649
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Poging tot doodslag in de VS (Verenigde Staten): iemand probeert een ander opzettelijk te doden, maar faalt

Dat is niet aangetoond.
Zoals ik het zie in de beelden was haar bedoeling weg te komen.
Ze rijdt eerst achteruit om haar auto beter te positioneren, en daarna vooruit naar rechts.

De agent had kunnen inschatten dat ze weg probeerde te komen.
Dat zal ook de reden zijn geweest waarom hij voor de auto ging staan ipv, afstand te houden.
Probeer nou niet zomaar wat te roepen. In de VS is dit ook poging tot doodslag.

Op het moment dat hij zijn wapen trekt staat hij in de baan van de auto.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:26:45 #159
117098 Hathor
Effe niet
pi_219786655
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Is het niet gewoon dat hij niet meer verkiesbaar is?

Maar goed, kan. Ik vermoed dat hij grote problemen heeft en er vuistdiep in zit.
Is ook onbegrijpelijk dat het zo lang door kon gaan op die schaal, er waren geloof ik enkele honderden gesubsidieerde kinderdagverblijven en allemaal in handen van Somali's. Dat het kwartje niet eerder gevallen is ruikt naar corruptie in alle lagen van het plaatselijke gezag.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:26:47 #160
503714 SebbeSwensje
pi_219786656
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat dacht je, laat ik wat olie op het vuur gooien?
Het liefst gooi ik jou op het vuur.
Appears.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:27:00 #161
483584 incel
they/them
pi_219786657
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Precies ja, of misschien waren Trump en zo dit soort dingen wel aan het influisteren als een soort van satanistisch ritueel.
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:27:09 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dom om überhaupt voor een auto te gaan staan.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:27:24 #163
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786662
quote:

[..]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:28:14 #164
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_219786668
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ligt aan het waarschijnlijke daderprofiel. Die hebben als de geruchten kloppen een migratieachtergrond en dat wil zeggen dat een deel van het electoraat zal zwijgen om 'stigmatisering' te voorkomen. Hier kan men echter ten volle hun gram halen op een enorm gehate regering, dus trekt komt men hier hun gal spuwen en negeren de andere situatie.
Dat lijkt me hier op FOK! niet de reden. De discussie gaat in deze topicreeks over wiens schuld het nou is. Dat is in tegenstelling tot de dood van die 60-jarige man geen uitgemaakte zaak, dus voer voor tig topics. Dat dit interessanter is dan wanneer het in Brazilië was gebeurd, is denk ik omdat men toch de VS ziet als (voormalig) een van ons en de leiders van het westen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:28:32 #165
483584 incel
they/them
pi_219786669
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee niet meer, ze zat twee dagen geleden nog wel in een auto
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:29:10 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786676
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:24 schreef incel het volgende:
Schrikbarend hoeveel mensen toch de kant van die vrouw kiezen.

Mensen kiezen vooral de kant van geen mensen kapot schieten als dat niet nodig is.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:29:16 #167
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef incel het volgende:

[..]
En jij streed tegen haar?
pi_219786682
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, moord is met voorbedachte rade.
[..]
Klopt.
[..]
Waarom gaat een agent voor een wegrijdende auto staan.
Dan kun je verwachten dat daar ongelukken van komen.
De auto gaat eerst naar achteren, dus d agent had dit kunnen zien aankomen.
Toch gaat hij voor de auto staan.
[..]
Nee, je mag dan niet schieten, omdat de auto daardoor niet stopt.
Dat zien we hier ook gebeuren.
De agent heeft zijn leven gered door aan de kant te gaan. De auto reed door terwijl de vrouw dodelijk verwond was.
Zodra je als agent vermoed dat iemand jouw lijf en leden bedreigd mag je die persoon uitschakelen. Zo is de geweldsinstructie aldaar.

Je bent niet goed geïnformeerd. Dat is op zich tot daar aan toe. Maar doe dan niet alsof je het wel weet.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:29:51 #169
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786684
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mensen kiezen vooral de kant van geen mensen kapot schieten als dat niet nodig is.
Da's te moeilijk. Het MOET ingedeeld worden in links en rechts.
pi_219786686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is ook onbegrijpelijk dat het zo lang door kon gaan op die schaal, er waren geloof ik enkele honderden gesubsidieerde kinderdagverblijven en allemaal in handen van Somali's. Dat het kwartje niet eerder gevallen is ruikt naar corruptie in alle lagen van het plaatselijke gezag.
Yep.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:30:14 #171
438527 MissButterflyy
pi_219786688
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:24 schreef incel het volgende:
Toch blij om te zien dat ik niet de enige nog normale persoon ben hier. Schrikbarend hoeveel mensen toch de kant van die vrouw kiezen.

Als jij denkt aan de hand van deze situatie, dat je kan zien wie gek is en wie niet, ben je zelf mijn inziens toch echt niet goed snik.

Kijk eens naar je eigen manische aanwezigheid in dit topic. Gaat het wel goed met jou eigenlijk?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:30:41 #172
483584 incel
they/them
pi_219786694
quote:

[..]
Mee eens, maar als je denkt boven de wet te staan en met je auto op agenten die de wet aan het handhaven zijn inrijdt en hun daarvoor hindert in hun taken en werk en dit vaker doet, dan wordt dit gezien als een stom spel waar je ook stomme prijzen voor kan winnen.
pi_219786696
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:27 schreef Ama het volgende:

[..]
Dom om überhaupt voor een auto te gaan staan.
Eens.

Maar dat verandert heel weinig aan de rest van de zaak.
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:31:20 #174
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786699
quote:

[..]
Dit ja.
pi_219786707
quote:
81s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Da's te moeilijk. Het MOET ingedeeld worden in links en rechts.
chaos en orde
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:32:36 #176
483584 incel
they/them
pi_219786710
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als jij denkt aan de hand van deze situatie, dat je kan zien wie gek is en wie niet, ben je zelf mijn inziens toch echt niet goed snik.

Kijk eens naar je eigen manische aanwezigheid in dit topic. Gaat het wel goed met jou eigenlijk?
Ik ben hier zo aanwezig omdat ik mezelf buitengewoon verbaas over de hoeveelheid mensen die denken dat die ICE agent fout was en die vrouw goed bezig was. Het is gewoon bizar. Ik probeer deze mensen echt wakker te maken maar het lijkt alsof ze compleet verblind en niet voor reden vatbaar zijn. Daarom duurt het zo lang. In principe is het zo duidelijk dat het binnen een uur al klaar had moeten zijn. Maar mensen blijven toch volhouden dat die vrouw onschuldig was en die agent zomaar een willekeurige voorbijganger zou hebben doodgeschoten of zo. Het is gewoon bizar, krankzinnig en daarom ben ik hier zoveel. Ik had gehoopt dat ik mensen wel het licht zou kunnen laten zien door uit te leggen hoe de wet daar werkt, maar ze willen het niet weten en zijn ervan overtuigd: Trump en ICE zijn kwaadaardig.
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:32:47 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786712
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:30 schreef incel het volgende:

[..]
Mee eens, maar als je denkt boven de wet te staan en met je auto op agenten die de wet aan het handhaven zijn inrijdt en hun daarvoor hindert in hun taken en werk en dit vaker doet, dan wordt dit gezien als een stom spel waar je ook stomme prijzen voor kan winnen.
Waarom moet je blijven herhalen dat ze met een auto op een agent is ingereden terwijl dat gewoon niet zo is.
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:33:05 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786716
Dat heb je inmiddels volgens mij al 200 keer gezegd en je moet er ook bij blijven vermelden dat die auto 2000 kilo weegt. :')
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:33:14 #179
483584 incel
they/them
pi_219786718
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom moet je blijven herhalen dat ze met een auto op een agent is ingereden terwijl dat gewoon niet zo is.
Waarom moet jij herhalen dat dat niet zo is als je gewoon kan zien op de filmpjes dat die agent door die auto geraakt wordt?
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:34:00 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:33 schreef incel het volgende:

[..]
Waarom moet jij herhalen dat dat niet zo is als je gewoon kan zien op de filmpjes dat die agent door die auto geraakt wordt?
Dat hij voor die auto ging staan en dat hij heel lichtjes is geraakt toen ze voorzichtig is weggereden maakt niet dat ze op hem in is gereden. :') Dan had ze wel vol gas naar voren gedaan zodat hij echt aangereden werd.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:34:30 #181
pi_219786725
Heeft iemand toevallig een idee hoe zwaar die auto ongeveer zou kunnen zijn?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:34:47 #182
483584 incel
they/them
pi_219786731
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat hij voor die auto ging staan en dat hij heel lichtjes is geraakt toen ze voorzichtig is weggereden maakt niet dat ze op hem in is gereden. :') Dan had ze wel vol gas naar voren gedaan zodat hij echt aangereden werd.
Ze rijdt gewoon op een agent in die zijn werk aan het uitvoeren is met een auto.

Dat jij achteraf kan stellen dat het lichtjes was of hij het misschien wel overleefd had verandert niks aan de situatie daar op dat moment.
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:34:56 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786733
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok 2000 kilo. Weet niet zeker maar heb het hier ongeveer 100x voorbij zien komen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:34:57 #184
438527 MissButterflyy
pi_219786734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef incel het volgende:

[..]
Ik ben hier zo aanwezig omdat ik mezelf buitengewoon verbaas over de hoeveelheid mensen die denken dat die ICE agent fout was en die vrouw goed bezig was. Het is gewoon bizar. Ik probeer deze mensen echt wakker te maken maar het lijkt alsof ze compleet verblind en niet voor reden vatbaar zijn. Daarom duurt het zo lang. In principe is het zo duidelijk dat het binnen een uur al klaar had moeten zijn. Maar mensen blijven toch volhouden dat die vrouw onschuldig was en die agent zomaar een willekeurige voorbijganger zou hebben doodgeschoten of zo. Het is gewoon bizar, krankzinnig en daarom ben ik hier zoveel. Ik had gehoopt dat ik mensen wel het licht zou kunnen laten zien door uit te leggen hoe de wet daar werkt, maar ze willen het niet weten en zijn ervan overtuigd: Trump en ICE zijn kwaadaardig.
Dit ga ik niet lezen hoor.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:35:28 #185
483584 incel
they/them
pi_219786738
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit ga ik niet lezen hoor.
Zou ik ook niet doen. Want die agent die schoot gewoon op willekeurige voorbijgangers want dat moest van trump!
pi_219786744
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef Ama het volgende:

[..]
Het is overduidelijk wel zo. Kom op!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:36:56 #187
483584 incel
they/them
pi_219786757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is overduidelijk wel zo. Kom op!
Ze zijn gewoon verblind en niet voor reden vatbaar. Dat linkse woke mind virus zit gewoon zo erg bij ze ingebakken dat zelfs een filmpje waarop te zien is dat een agent door een auto geraakt wordt voor hun beleving niet echt is. Compleet krankzinnig, gevaarlijk, eng. Die vrouw dacht ook dat ze boven de wet stond en had het met de dood moeten bekopen. Maar het is compleet dezelfde ideologie.
pi_219786760
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Het was niet voorzichtig. En het is een Honda. Die gaan niet van 0-60 in enkele seconden.
pi_219786764
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen enkel!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:38:06 #190
483584 incel
they/them
pi_219786768
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het was niet voorzichtig. En het is een Honda. Die gaan niet van 0-60 in enkele seconden.
Snelheid doet er niet toe. Als je eronder komt ben je dood of leven lang invalide.
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:38:38 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786774
Ik ga weer even iets leuks doen.
pi_219786777
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:36 schreef incel het volgende:

[..]
Ze zijn gewoon verblind en niet voor reden vatbaar. Dat linkse woke mind virus zit gewoon zo erg bij ze ingebakken dat zelfs een filmpje waarop te zien is dat een agent door een auto geraakt wordt voor hun beleving niet echt is. Compleet krankzinnig, gevaarlijk, eng. Die vrouw dacht ook dat ze boven de wet stond en had het met de dood moeten bekopen. Maar het is compleet dezelfde ideologie.
Ja, er zijn er genoeg die hier tribaal de discussie voeren… maar jij bent er daar wel één van…
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:39:36 #193
438527 MissButterflyy
pi_219786781
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef Ama het volgende:
Dat is heel slim!
pi_219786786
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef incel het volgende:

[..]
Snelheid doet er niet toe. Als je eronder komt ben je dood of leven lang invalide.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:40:20 #195
pi_219786787
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef Ama het volgende:
Als het niet om te huilen was, was dit topic ook om te lachen.
pi_219786788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef incel het volgende:

[..]
Het was inderdaad snel genoeg om iemand dood te rijden.

Anders dan die PVV-er, die volgens meerderen hier wel vervolgd moest worden voor poging tot moord/doodslag.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:41:34 #197
483584 incel
they/them
pi_219786794
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, er zijn er genoeg die hier tribaal de discussie voeren… maar jij bent er daar wel één van…
Omdat het compleet krankzinnig is dat mensen volhouden dat die agent fout zat en die vrouw goed zat, terwijl we letterlijk beelden hebben en informatie hebben dat die vrouw daar was om die mensen te 'observeren' (of wel hinderen door haar auto dwars op de weg te zetten en ze van hun werk te houden). Die agenten voelden zich waarschijnlijk al bedreigd door haar en toen zij uiteindelijk op eentje inrijdt was dat de druppel en hadden gegronde reden om op haar te schieten.

Het is triest, maar iedereen kan zien dat het zo gegaan is.

De Amerikaanse overheid bevestigd ook dat het zo gegaan is.

Maar toch heb je hier mensen die denken dat het niet zo gegaan is.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:42:22 #198
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786801
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef incel het volgende:

[..]
Omdat het compleet krankzinnig is dat mensen volhouden dat die agent fout zat en die vrouw goed zat, terwijl we letterlijk beelden hebben en informatie hebben dat die vrouw daar was om die mensen te 'observeren' (of wel hinderen door haar auto dwars op de weg te zetten en ze van hun werk te houden). Die agenten voelden zich waarschijnlijk al bedreigd door haar en toen zij uiteindelijk op eentje inrijdt was dat de druppel en hadden gegronde reden om op haar te schieten.

Het Trumpregime geloven _O- _O- _O-
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:42:45 #199
483584 incel
they/them
pi_219786805
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
"Trump altijd slecht, daarom vrouw goed"
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:42:50 #200
pi_219786806
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan. Dat kunnen we nu vergeten, de uitslag is nu al bepaald.
pi_219786812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef incel het volgende:

[..]

Kun je ook doen vanuit ratio.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:43:31 #202
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan.
Trump is wel slim geweest er voor te zorgen dat dat in ieder geval niet meer mogelijk is.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:43:38 #203
483584 incel
they/them
pi_219786815
quote:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan.
Het is ook heel lastig om tegen de beelden in te gaan. Maar toch proberen mensen het
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:45:36 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786838
quote:
de hoeveelheid mensen die denken dat die ICE agent fout was en die vrouw goed bezig was
Wie zijn die mensen die zeggen dat mevrouw goed bezig was, en waar kunnen we die vinden?
Huilen dan.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:45:45 #205
pi_219786840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef incel het volgende:

[..]
Het is ook heel lastig om tegen de beelden in te gaan. Maar toch proberen mensen het
Het is te merken, doordat mensen bijvoorbeeld nepafbeeldingen of versnelde filmpjes proberen te plaatsen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:46:15 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219786846
quote:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan. Dat kunnen we nu vergeten, de uitslag is nu al bepaald.
Direct werd ze al door het regime geframed als terrorist :') Echt waanzin.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:47:04 #207
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is te merken, doordat mensen bijvoorbeeld nepafbeeldingen of versnelde filmpjes proberen te plaatsen.
Mensen zoals onze incel zelf?
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:47:16 #208
pi_219786861
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jij bent iets op het spoor zo te zien!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:47:38 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219786865
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij doet gewoon zijn eigen onderzoek toch? :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:48:10 #210
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786872
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jij bent iets op het spoor zo te zien!
Dan lijkt hij toch niet helemaal ten goeder trouw in de discussie te staan, wat wel een grote verrassing is natuurlijk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:50:57 #211
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219786890
Waar zit ICE eigenlijk wat is het voor eenheid? Hoe is dat geregeld?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:51:55 #212
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_219786899
quote:

[..]
Ik dacht dat je anti-woke was
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_219786916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef xzaz het volgende:
https://en-wikipedia-org.(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc

Is opgericht in 2003 al.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:54:24 #214
483584 incel
they/them
pi_219786917
Compleet gehersenspoeld en verblind hier. Een foto die de positie aanduidt wordt 'fake news' en zo genoemd :') Alsof ze iets super groots hebben ontdekt terwijl iedereen natuurlijk wist waarvoor die foto bedoelt was. Of naja de meeste mensen die een beetje intelligentie hebben.

Een ander filmpje waar te zien is dat die agent wordt aangereden mag ook niet, want het lijkt alsof het versneld is afgespeeld. En dan is het minder erg als je met een auto op een agent in rijdt of zo?

Ze wurmen zich door allerlei kronkels. Elke mogelijkheid om ook maar een beetje objectief naar de discussie te kijken wordt van tafel geveegd want de toon is gezet. Trump, de Amerikaanse overheid en ICE zijn altijd slecht en fout, en die vrouw die daar met de auto op agenten in reed is het slachtoffer.

En natuurlijk iedere user die gewoon benoemd hoe de vork in de steel zit en wat de wetten zijn die zijn slecht zijn ook kwaadaardig en hebben een dubbele agenda.

Het is goed met jullie jongens. De rechtsstaat zal zege vieren. Het onderzoek zal gewoon bevestigen wat ik al zei. Het was een geoorloofde shooting. Hoeveel jullie ook roepen en huilen zal niks maar dan ook niks aan deze zaak veranderen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:54:45 #215
117098 Hathor
Effe niet
pi_219786919
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Direct werd ze al door het regime geframed als terrorist :') Echt waanzin.
Kristi Noem stond nog geen uur later al voor de camera te gillen over domestic terrorism. He-le-maal van god los in die bananenrepubliek.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:55:41 #216
438527 MissButterflyy
pi_219786935
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef xzaz het volgende:
ICE (Engels)

ICE = Immigration and Customs Enforcement

Een Amerikaanse overheidsdienst die zich bezighoudt met:
• immigratiehandhaving
• grenscontroles
• deportaties
pi_219786941
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Montagui het volgende:

[..]
Of je leest de volledige reactie, daar staat het namelijk al.
Je hebt gelijk, my bad. Ik was getriggerd toen je later in je post begon over links. Alsof deze gebeurtenis alleen bij linkse mensen emotioneel iets doet en alsof linkse mensen 1 gezamenlijke mening hebben... Elke keer die twee hokjes, alsof het tegenpolen zijn. Wat nu dus zou betekenen dat een rechts iemand zoals jij het prima vindt dat ICE de politie er niet bij haalt en deze activist nog even twee kogels richting het hoofd schiet van maar een meter afstand (wat je niet vindt).
pi_219786951
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:54 schreef incel het volgende:
Compleet gehersenspoeld en verblind hier. Een foto die de positie aanduidt wordt 'fake news' en zo genoemd :') Alsof ze iets super groots hebben ontdekt terwijl iedereen natuurlijk wist waarvoor die foto bedoelt was. Of naja de meeste mensen die een beetje intelligentie hebben.

Een ander filmpje waar te zien is dat die agent wordt aangereden mag ook niet, want het lijkt alsof het versneld is afgespeeld. En dan is het minder erg als je met een auto op een agent in rijdt of zo?

Ze wurmen zich door allerlei kronkels. Elke mogelijkheid om ook maar een beetje objectief naar de discussie te kijken wordt van tafel geveegd want de toon is gezet. Trump, de Amerikaanse overheid en ICE zijn altijd slecht en fout, en die vrouw die daar met de auto op agenten in reed is het slachtoffer.

En natuurlijk iedere user die gewoon benoemd hoe de vork in de steel zit en wat de wetten zijn die zijn slecht zijn ook kwaadaardig en hebben een dubbele agenda.

Het is goed met jullie jongens. De rechtsstaat zal zege vieren. Het onderzoek zal gewoon bevestigen wat ik al zei. Het was een geoorloofde shooting. Hoeveel jullie ook roepen en huilen zal niks maar dan ook niks aan deze zaak veranderen.
Je komt er idd niet door.
Beangstigend dat de haat naar Trump zo groot is dat zelfs videobewijs gewoon ontkent word en nu zelfs gemaakt is.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:58:58 #219
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219786973
quote:

Ok Chatgpt nu ben je klaar
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:59:52 #220
438527 MissButterflyy
pi_219786979
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hou eens op met dit soort domme vergelijkingen!
Er zijn genoeg deskundigen die vergelijkingen zien met het afbreken van de democratie in de VS, en de ordetroepen die voor WO2 werden ingezet in Duitsland om mensen in het gareel te houden.

Maar laten we dat maar niet meer zeggen, dat mag niet van VEM2012. :'(
pi_219786980
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die is gek.
Ik ben trots dat onze linkse users het wel opnemen voor deze witte vrouw O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219786991
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, my bad. Ik was getriggerd toen je later in je post begon over links. Alsof deze gebeurtenis alleen bij linkse mensen emotioneel iets doet en alsof linkse mensen 1 gezamenlijke mening hebben... Elke keer die twee hokjes, alsof het tegenpolen zijn. Wat nu dus zou betekenen dat een rechts iemand zoals jij het prima vindt dat ICE de politie er niet bij haalt en deze activist nog even twee kogels richting het hoofd schiet van maar een meter afstand (wat je niet vindt).
Het gaat niet zo zeer over links/rechts, maar meer het extremere, waarin je niet meer redelijkerwijs kan gaan oordelen.

Kijk, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar standpunten als dat dit gewoon een moord is, dat deze vrouw willekeurig door haar hoofd is geschoten, dat ICE vergelijkbaar is met de SS… ja, kom op zeg. Dan ben je een fabeltjesfuik ingezogen van heb ik me jou daar.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:01:56 #223
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219786997
Ongelofelijk dat op Fok! zo'n incident hier duizenden kilometers gewoon al 8 topics beslaat.

Terwijl als er in ons eigen landje iemand wordt doodgeschopt vanwege het aanspreken van een paar jongeren we nog niet eens 1 topic vol krijgen.

Fok! Woke! :')
pi_219787018
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er zijn genoeg deskundigen die vergelijkingen zien met het afbreken van de democratie in de VS, en de ordetroepen die voor WO2 werden ingezet in Duitsland om mensen in het gareel te houden.

Maar laten we dat maar niet meer zeggen, dat mag niet van VEM2012. :'(
Geef even een bron waar die mensen zeggen dat ICE vergelijkbaar is met de SA.

Ben benieuwd welke lat er dan nog over is aangaande deskundigheid. Ik vermoed een paar meter diep ingegraven.
pi_219787025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik ben trots dat onze linkse users het wel opnemen voor deze witte vrouw O+
Blanke vrouw.
pi_219787035
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:01 schreef Tengano het volgende:
Ongelofelijk dat op Fok! zo'n incident hier duizenden kilometers gewoon al 8 topics beslaat.

Terwijl als er in ons eigen landje iemand wordt doodgeschopt vanwege het aanspreken van een paar jongeren we nog niet eens 1 topic vol krijgen.

Laat me raden: omdat iedereen het daar wel eens is over dat het een tragedie is en die jongeren achter slot en grendel horen?
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 11:09:04 #227
pi_219787071
quote:

Daar is iedereen wel over uit dat dat gewoon zeer kwalijk is, het enige waar daar over te 'discussieren' valt is of we dan moeten schreeuwen alle buutnlandrs weg of dat we constateren dat er een integratieprobleem is maar dat we naar haalbare oplossingen zoeken om dat probleem aan te pakken.

Terwijl hier de vraag of de vrouw of de ICE de hoofdschuldige is minder duidelijk is.
pi_219787076
quote:

Als men in Europa zich nou eens net zoveel op Europa zou focussen als op de VS zouden we heel wat beter af zijn. Misschien wel met een werkende unie.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_219787120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Als men in Europa zich nou eens net zoveel op Europa zou focussen als op de VS zouden we heel wat beter af zijn. Misschien wel met een werkende unie.
Ik denk niet dat Fok! daar enige invloed op heeft, wel?
pi_219787124
quote:

Had die man zich maar door Trump moeten laten doodslaan :6
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:18:29 #231
503714 SebbeSwensje
pi_219787151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Ik zei het al eerder, dan waren wij nu de gevreesde wereldmacht. Maar wij maken liever grapjes over de VS over wat voor "shithole country" het wel niet is of gaan lekker kwebbelen over de epstein files. Het probleem is de Europeaan en vooral de Nederlander zelf.
Appears.
pi_219787157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Fok! daar enige invloed op heeft, wel?
Het is een symptoom
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_219787163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:18 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Het is een symptoom
Volgens mij is het niet abnormaal dat nieuws uit de VS wel eens deze kant opwaait.

Recent was er nog nieuws uit Nederland wat de aandacht had getrokken van de Amerikanen. Even kwijt wat precies, maar toch.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:25:12 #234
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219787209
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Daar is iedereen wel over uit dat dat gewoon zeer kwalijk is, het enige waar daar over te 'discussieren' valt is of we dan moeten schreeuwen alle buutnlandrs weg of dat we constateren dat er een integratieprobleem is maar dat we naar haalbare oplossingen zoeken om dat probleem aan te pakken.

Terwijl hier de vraag of de vrouw of de ICE de hoofdschuldige is minder duidelijk is.
Dat ongekende optimisme bij sommige linkswappies is toch wel wat hè. Twee allochtonen schoppen een weerloze man dood en vervolgens spreken over "dat we naar haalbare oplossingen zoeken om dat probleem aan te pakken".

Wat dacht je van grenzen dicht en flikker dat tuig terug richting de zandbak of jungle. _O-
pi_219787212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volgens mij is het niet abnormaal dat nieuws uit de VS wel eens deze kant opwaait.

Recent was er nog nieuws uit Nederland wat de aandacht had getrokken van de Amerikanen. Even kwijt wat precies, maar toch.
Beelden van vuurwerk tuig is wel aardig ver weg gekomen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:27:09 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219787239
quote:

Komt omdat wat dat onderwerp betreft heel Fok! Woke! op dezelfde lijn zit en er weinig meer te discussiëren kibbelen valt, in tegenstelling tot het onderwerp van dit topic.
Huilen dan.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 11:27:48 #237
pi_219787244
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dat ongekende optimisme bij sommige linkswappies is toch wel wat hè. Twee allochtonen schoppen een weerloze man dood en vervolgens spreken over "dat we naar haalbare oplossingen zoeken om dat probleem aan te pakken".

Wat dacht je van grenzen dicht en flikker dat tuig terug richting de zandbak of jungle. _O-
Ja, daarom zeg ik haalbare oplossingen? Jij komt nu met iets wat in theorie leuk zou kunnen zijn, maar wat praktisch niet zo handig is.

Verder ga ik er hier niet op in, want hier gaat het over dit incident met een ICE-agent en de dode vrouw.
pi_219787246
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Beelden van vuurwerk tuig is wel aardig ver weg gekomen.
Ja, maar dat was het niet.

Hoe dan ook: het is een tragische gebeurtenis en het staat op camera. Zoiets gaat al snel viraal.
pi_219787330
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook?

In Nederland is dit ook geen poging tot doodslag.
Dan zal moeten worden aangetoond dat ze opzettelijk op hem in reed.

https://www.rechtspraak.nl/Onderwerpen/moord-en-doodslag

quote:
Doodslag
Als iemand opeens (in een opwelling), maar wel met opzet, een persoon doodt
pi_219787340
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, maar dat was het niet.

Hoe dan ook: het is een tragische gebeurtenis en het staat op camera. Zoiets gaat al snel viraal.
Dan weet ik het ook niet. :)
pi_219787365
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook?

In Nederland is dit ook geen poging tot doodslag.
Dan zal moeten worden aangetoond dat ze opzettelijk op hem in reed.

https://www.rechtspraak.nl/Onderwerpen/moord-en-doodslag
[..]

Ja, in dit geval dus voorwaardelijk opzet: de kans voor lief nemen dat het gevolg intreedt.

Ik heb het standaardarrest tientallen keren genoemd en nog zit je verkeerd te kijken.
pi_219787370
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dan weet ik het ook niet. :)
Het zij je vergeven.
pi_219787385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef incel het volgende:

[..]
Terrorist _O- 8)7
pi_219787406
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zodra je als agent vermoed dat iemand jouw lijf en leden bedreigd mag je die persoon uitschakelen. Zo is de geweldsinstructie aldaar.

Je bent niet goed geïnformeerd. Dat is op zich tot daar aan toe. Maar doe dan niet alsof je het wel weet.
Tja, jij vindt dat Kamala een grotere ramp was geweest dan de cluster fuck van het afgelopen jaar en weet geeneens wat doodslag inhoudt.

Maar wel de hele tijd anderen de les willen lezen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:48:35 #245
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219787456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef incel het volgende:

[..]
"Trump altijd slecht, daarom vrouw goed"
Bij jou is het omgekeerd! _O-
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:54:48 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219787513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Beangstigend dat de haat naar Trump zo groot is dat zelfs videobewijs gewoon ontkent word en nu zelfs gemaakt is.
Als federal agent word er van je verwacht dat je eerst onder de auto kijkt of de Wielen jou kant op staan of rechtdoor.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219787527

En dat noemen ze zelfverdediging...
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 11:57:34 #248
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219787532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als federal agent word er van je verwacht dat je eerst onder de auto kijkt of de Wielen jou kant op staan of rechtdoor.
De lat voor kennis en kunde van Einsatzgruppe ICE ligt hier nogal laag ja, net als in de VS overigens.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:57:45 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219787535
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:25 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

In de jaren 90 werd een Fries doodgetrapt na een avondje stappen en dat werd vol en breed gemeld op nieuws en Nieuwsuur voor weken lang, dit haalde alleen de lokale omroepen en PowNed.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219787540
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, in dit geval dus voorwaardelijk opzet: de kans voor lief nemen dat het gevolg intreedt.

Ook dat is niet aangetoond.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:59:24 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219787545
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:57 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe komt de kogel door de voor ruit?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:00:44 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219787553
quote:
[ afbeelding ]

Ik mis de fotos er voor

Waar hij er voor staat en de auto gas geeft en hij de auto tegen zijn knie krijgt.
pi_219787559
quote:

Je zegt jongens in meervoud alsof er meerdere personen aan die voorwaarde voldoen. Ik daag je uit om 2 fokkers aan te wijzen die aan al deze voorwaarden voldoen en ik vind je een baas als je überhaupt 1 fokker vindt.
pi_219787560
quote:

Werd daar stelselmatig gezegd dat hij terecht werd doodgeschopt.

Want dat is wat dit topic in leven houdt: het slachtoffer afschilderen als een terrorist die haar dood aan zichzelf heeft te wijten.
pi_219787573
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik mis de fotos er voor

Waar hij er voor staat en de auto gas geeft en hij de auto tegen zijn knie krijgt.
Dat wordt door niemand ontkend.
En de beelden van daarvoor, waarbij ze achteruit rijdt om de auto beter te positioneren om weg te kunnen rijden ook niet.

De vraag is dan waarom gaat de agent voor een vluchtende auto staan en waarom schiet hij 3 x op de vrouw terwijl hij zelf al aan de kant is gegaan.
pi_219787583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Welk videobewijs wordt volgens jou ontkent?
pi_219787593
quote:
[ afbeelding ]

Op foto's zie een kogelgat in de voorruit en de spiegel toch?
life is like a box of chocolates
pi_219787594
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoe komt de kogel door de voor ruit?
Dat zie je bij het eerste frame.
pi_219787616

Hier kan zelfs de Telegraaf niet aan tippen.
pi_219787632
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, het doel is polarisatie.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:11:27 #261
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219787645
quote:
[ afbeelding ]

wtf _O-
pi_219787647
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, jij vindt dat Kamala een grotere ramp was geweest dan de cluster fuck van het afgelopen jaar en weet geeneens wat doodslag inhoudt.

Maar wel de hele tijd anderen de les willen lezen.
Ik weet niet wat doodslag inhoudt? Come again? :D
pi_219787658
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook dat is niet aangetoond.
Jawel. Doordat ze wegrijdt in zijn richting en hij opzij moet gaan.

Lees gewoon het arrest even, want momenteel ben je met iedere post jezelf belachelijker aan het maken.
pi_219787671
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Werd daar stelselmatig gezegd dat hij terecht werd doodgeschopt.

Want dat is wat dit topic in leven houdt: het slachtoffer afschilderen als een terrorist die haar dood aan zichzelf heeft te wijten.
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert). Dat deze vrouw met haar handelen heeft bijgedragen aan de tragische uitkomst lijkt mij evident.
pi_219787676
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, ze rijdt naar rechts.
Hij wordt geraakt door de linker kant van de auto.
En ze rijdt eerst naar achteren.

En dan gaat hij voor de auto staan.
Waarom?
Je kunt verwachten dat iemand die in paniek weg probeert te komen vervolgens naar voren gaat.

quote:
Lees gewoon het arrest even, want momenteel ben je met iedere post jezelf belachelijker aan het maken.
Bladiebla.
pi_219787684
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert).
De Trump regering, niet de minste.

quote:
Dat deze vrouw met haar handelen heeft bijgedragen aan de tragische uitkomst lijkt mij evident.
Dat klopt.
Het gaat om alle handelingen, van zowel ICE als zij zelf.
pi_219787685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zij je vergeven.
:s)
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:17:20 #268
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219787687
quote:
[ afbeelding ]

Enigzins overdreven, maar de framing dat ze louter een bijstander was klopt natuurlijk ook niet.

Ik heb het artikel op nypost gelezen en daar staan toch wel wat verontrustende dingen in. Eigenlijk hoop ik nog het meest dat ze die foster kids uit dat extreemlinkse bolwerk halen en bij normale mensen plaatsen.
pi_219787689
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat wordt door niemand ontkend.
En de beelden van daarvoor, waarbij ze achteruit rijdt om de auto beter te positioneren om weg te kunnen rijden ook niet.

De vraag is dan waarom gaat de agent voor een vluchtende auto staan en waarom schiet hij 3 x op de vrouw terwijl hij zelf al aan de kant is gegaan.
Als ik 3 fokkers kan noemen die het ontkend hebben in deze reeks, ga je dan eerlijk antwoord geven op de vraag wat jij van Trump vindt?

De agent liep om de auto heen om collega’s te ondersteunen en hij trekt zijn pistool al wanneer zij gas geeft en schiet vervolgens drie keer kort daarna.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:18:10 #270
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219787691
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hij moet helemaal niet op zij gaan. Sowieso hij is al BUITEN gevaar en hoeft dus niet te schieten?
pi_219787699
quote:
[ afbeelding ]

Hamilton draait zich om in zijn graf
pi_219787709
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ze rijdt naar rechts.
Hij wordt geraakt door de linker kant van de auto.
En ze rijdt eerst naar achteren.

En dan gaat hij voor de auto staan.
Waarom?
Je kunt verwachten dat iemand die in paniek weg probeert te komen vervolgens naar voren gaat.
[..]
Bladiebla.
Hij wordt geraakt. Dus neemt de de kans dat ze hem overrijdt voor lief. In het arrest werd de agent niet eens geraakt.

Je kan draaien wat je wil: dit valt gewoon onder voorwaardelijk opzet. Het is ook niet dat ze de kunde van Max Verstappen heeft. Ze wil weg en dat ze daarbij die agent raakt vindt ze kennelijk geen probleem.
pi_219787710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik 3 fokkers kan noemen die het ontkend hebben in deze reeks, ga je dan eerlijk antwoord geven op de vraag wat jij van Trump vindt?
Nee, want hij hebt je oordeel al maanden geleden over mij geveld.
Zie onderschrift.

quote:
De agent liep om de auto heen om collega’s te ondersteunen en hij trekt zijn pistool al wanneer zij gas geeft en schiet vervolgens drie keer kort daarna.
Klopt.

En dan hebben we het over de immigratie politie...

Die dergelijk geweld in zet en mensen dat heel normaal vinden...
pi_219787713
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
De Trump regering, niet de minste.
[..]
Dat klopt.
Het gaat om alle handelingen, van zowel ICE als zij zelf.
Ik heb de posts van de Trump regering hier gemist. Excuses.
pi_219787714
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert).
Waaronder witte huis officials.
pi_219787723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb de posts van de Trump regering hier gemist. Excuses.
Dat is heel knap.
pi_219787734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Hij moet helemaal niet op zij gaan. Sowieso hij is al BUITEN gevaar en hoeft dus niet te schieten?
Het moment waarop hij besluit te gaan schieten is wanneer zij zijn richting op komt en op dat moment hij nog in de baan van de auto staat.

Ik vind ook dat hij beter niet had kunnen schieten, maar uit alles lijkt hij te voldoen aan de geweldsinstructie.
pi_219787747
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
:Y

En dat in een sec tijd. met hatende mensen om je heen.
pi_219787756
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, want hij hebt je oordeel al maanden geleden over mij geveld.
Zie onderschrift.
[..]
Klopt.

En dan hebben we het over de immigratie politie...

Die dergelijk geweld in zet en mensen dat heel normaal vinden...
Kijk, en precies hierom noem ik jou een laffe hond. Omdat je iedere keer weer niet als een kerel recht voor zijn raap iets zegt. Kun je lekker steeds de vermoorde onschuld spelen.

Verder vindt vrijwel iedereen dit geweld niet normaal, maar constateert men dat het een reactie is op haar beslissing om zodanig op de vlucht te slaan dat de agent potentieel in gevaar is gekomen.
pi_219787758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij wordt geraakt. Dus neemt de de kans dat ze hem overrijdt voor lief.
Dat is een aanname.
Je gaat er vanuit dat ze bewust handelde, en verwijt mij vervolgens dat ik er vanuit ga dat de agent bewust handelde.

De hele situatie gebeurt in een split second.

Het verschil tussen de vrouw en agent is dat die laatste getraind is en je mag verwachten dat die op de juiste manier handelt in dit soort situaties.
Dan is voor een auto lopen die weg probeert te komen geen handige set.
Gelukkig kan hij weg komen, mede omdat de auto naar rechts wil, maar hij trekt wel zijn pistool en schiet 3x.

quote:
Je kan draaien wat je wil: dit valt gewoon onder voorwaardelijk opzet.
Nope.

quote:
Het is ook niet dat ze de kunde van Max Verstappen heeft. Ze wil weg en dat ze daarbij die agent raakt vindt ze kennelijk geen probleem.
Dat is een aanname van je.
pi_219787762
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Adames het volgende:

[..]
Dat is heel knap.
Waren het er veel?

Incel, is that you?
pi_219787771
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Welk videobewijs wordt volgens jou ontkent?
Lol 8 topics er vol van en jij komt met deze opmerking. _O- _O- _O-
pi_219787775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kijk, en precies hierom noem ik jou een laffe hond. Omdat je iedere keer weer niet als een kerel recht voor zijn raap iets zegt. Kun je lekker steeds de vermoorde onschuld spelen.
Moet dat indruk maken?

Jij noemt mij een zeer vocale Trump hater, en vervolgens wil je weten wat ik van Trump vindt.

Tja, verkeerde volgorde.

quote:
Verder vindt vrijwel iedereen dit geweld niet normaal, maar constateert men dat het een reactie is op haar beslissing om zodanig op de vlucht te slaan dat de agent potentieel in gevaar is gekomen.
Een verkeerde reactie.
pi_219787779
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Adames het volgende:

[..]
Dat is heel knap.
Ja, bijzonder niet?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:29:22 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219787782
Wat een onzin wordt er allemaal bijgehaald.

Agent staat naast de auto; auto kan geen schade meer doen aan agent

Agent schiet bestuurder door hoofd.

Totaal onnodig.
pi_219787794
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is een aanname.
Je gaat er vanuit dat ze bewust handelde, en verwijt mij vervolgens dat ik er vanuit ga dat de agent bewust handelde.

De hele situatie gebeurt in een split second.

Het verschil tussen de vrouw en agent is dat die laatste getraind is en je mag verwachten dat die op de juiste manier handelt in dit soort situaties.
Dan is voor een auto lopen die weg probeert te komen geen handige set.
Gelukkig kan hij weg komen, mede omdat de auto naar rechts wil, maar hij trekt wel zijn pistool en schiet 3x.
[..]
Nope.
[..]
Dat is een aanname van je.
Ja, hallo. Ik schreef al dat je met iedere post jezelf meer en meer belachelijk maakt… waarom ga je er dan mee door?

Voorwaardelijk opzet meet je niet af aan de psyche. Bewust handelen is opzet, de onvoorwaardelijke variant.

Voorwaardelijk opzet is handelen op zo’n wijze dat je objectief moet oordelen dat iemand de kans op het gevolg voor lief heeft genomen.

Had je allemaal kunnen weten als je direct het arrest had gelezen, maar jij denkt als leek het beter te weten dan degene die jarenlang als advocaat strafzaken heeft gedaan (weliswaar primair witte boorden, maar daar kennen we ook het voorwaardelijk opzet).

Je overschat jezelf weer eens schromelijk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:31:04 #287
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219787796
[img]i.fok.nl/usericons/256935/fav.jpg[/img]
pi_219787807
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Moet dat indruk maken?

Jij noemt mij een zeer vocale Trump hater, en vervolgens wil je weten wat ik van Trump vindt.

Tja, verkeerde volgorde.
[..]
Een verkeerde reactie.
O, ik weet al lang hoe jij over hem denkt. Ik wil alleen dat jij het hier even zwart op wit plaatst. Want als je dan liegt daarover, dan ga ik even snel terugzoeken en jou in je hemd zetten. Maar goed, dat weet je. En daarom ben je als een wezeltje jezelf aan het verstoppen.

En dat het een verkeerde reactie is, eens. Maar daarvoor hebben we noodweerexces, omdat mensen geen robots zijn.
pi_219787809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
:Y

En dat in een sec tijd. met hatende mensen om je heen.
Die ICE agenten worden constant met hun leven bedreigd door blauwharige werkelozen en ander hysterisch geitenwollensokkenvolk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:33:53 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219787811
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat lijkt me hier op FOK! niet de reden. De discussie gaat in deze topicreeks over wiens schuld het nou is. Dat is in tegenstelling tot de dood van die 60-jarige man geen uitgemaakte zaak, dus voer voor tig topics. Dat dit interessanter is dan wanneer het in Brazilië was gebeurd, is denk ik omdat men toch de VS ziet als (voormalig) een van ons en de leiders van het westen.
De VS is nog altijd dé leider in het Westen, waar het echter volledig mis is gegaan is dat een deel van de samenlevingen in de Europese landen (en dit sentiment is trouwens ook zeker aanwezig in een deel van de VS) helaas een koers wil varen waarbij de ondermijning en ondergang van de eigen cultuur het gevolg zal zijn.

Want een koers van kosmopolitisme, supranationalisme en multiculturalisme, waarbij de nadruk ligt op niet-Westerse culturen ten faveure van de oorspronkelijke Westerse cultuur: een Joods-Christelijke inslag en onafhankelijke natiestaten, uiteindelijk zal zorgen voor een totale ondergang, geen vooruitgang.
pi_219787815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef xzaz het volgende:
Wat een onzin wordt er allemaal bijgehaald.

Agent staat naast de auto; auto kan geen schade meer doen aan agent

Agent schiet bestuurder door hoofd.

Totaal onnodig.
Onwaar. De actie wordt ingezet terwijl hij nog in de baan van de auto staat.

Sowieso is het verdomd knap om naast de auto staand een kogel door de voorruit te jagen.
pi_219787818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, ik weet al lang hoe jij over hem denkt. Ik wil alleen dat jij het hier even zwart op wit plaatst. Want als je dan liegt daarover, dan ga ik even snel terugzoeken en jou in je hemd zetten. Maar goed, dat weet je. En daarom ben je als een wezeltje jezelf aan het verstoppen.

En dat het een verkeerde reactie is, eens. Maar daarvoor hebben we noodweerexces, omdat mensen geen robots zijn.
_O- :W

Ik zou zeggen, get a life.
pi_219787827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sowieso is het verdomd knap om naast de auto staand een kogel door de voorruit te jagen.
Snap ik
Ik klim ook altijd op de motorkap als ik de sneeuw van het voorruit wil verwijderen.

Ik vind het verdomd knap als iemand dat kan vanaf de zijkant.
pi_219787829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niemand heeft het ook over hoe kundig en snel hij zijn wapen wist te pakken, ik vind dat indrukwekkend wel, sneller dan Buffalo Bill zowat.
pi_219787835
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O- :W

Ik zou zeggen, get a life.
Aldus degene die zo met mij bezig is dat ik in zijn sig sta…

Ga je nog het arrest lezen? Of is dat te beschamend voor je?
pi_219787845
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De VS is nog altijd dé leider in het Westen, waar het echter volledig mis is gegaan is dat een deel van de samenlevingen in de Europese landen (en dit sentiment is trouwens ook zeker aanwezig in een deel van de VS) helaas een koers wil varen waarbij de ondermijning en ondergang van de eigen cultuur het gevolg zal zijn.

Want een koers van kosmopolitisme, supranationalisme en multiculturalisme, waarbij de nadruk ligt op niet-Westerse culturen ten faveure van de oorspronkelijke Westerse cultuur: een Joods-Christelijke inslag en onafhankelijke natiestaten, uiteindelijk zal zorgen voor een totale ondergang, geen vooruitgang.
Dus je komt je persoonlijke frustratie ventileren in een topic over de dood van een jonge Amerikaanse vrouw.
pi_219787846
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap ik
Ik klim ook altijd op de motorkap als ik de sneeuw van het voorruit wil verwijderen.

Ik vind het verdomd knap als iemand dat kan vanaf de zijkant.
Want jij verwijdert de sneeuw door deze door de (niet het) voorruit de duwen?

Mijn hemel, je komt inmiddels vrij zwakzinnig over zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')