Hoe komt de kogel door de voor ruit?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:57 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
En dat noemen ze zelfverdediging...
Ik mis de fotos er voorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:57 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Je zegt jongens in meervoud alsof er meerdere personen aan die voorwaarde voldoen. Ik daag je uit om 2 fokkers aan te wijzen die aan al deze voorwaarden voldoen en ik vind je een baas als je überhaupt 1 fokker vindt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:54 schreef incel het volgende:
Compleet gehersenspoeld en verblind hier. Een foto die de positie aanduidt wordt 'fake news' en zo genoemdAlsof ze iets super groots hebben ontdekt terwijl iedereen natuurlijk wist waarvoor die foto bedoelt was. Of naja de meeste mensen die een beetje intelligentie hebben.
Een ander filmpje waar te zien is dat die agent wordt aangereden mag ook niet, want het lijkt alsof het versneld is afgespeeld. En dan is het minder erg als je met een auto op een agent in rijdt of zo?
Ze wurmen zich door allerlei kronkels. Elke mogelijkheid om ook maar een beetje objectief naar de discussie te kijken wordt van tafel geveegd want de toon is gezet. Trump, de Amerikaanse overheid en ICE zijn altijd slecht en fout, en die vrouw die daar met de auto op agenten in reed is het slachtoffer.
En natuurlijk iedere user die gewoon benoemd hoe de vork in de steel zit en wat de wetten zijn die zijn slecht zijn ook kwaadaardig en hebben een dubbele agenda.
Het is goed met jullie jongens. De rechtsstaat zal zege vieren. Het onderzoek zal gewoon bevestigen wat ik al zei. Het was een geoorloofde shooting. Hoeveel jullie ook roepen en huilen zal niks maar dan ook niks aan deze zaak veranderen.
Werd daar stelselmatig gezegd dat hij terecht werd doodgeschopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:01 schreef Tengano het volgende:
Ongelofelijk dat op Fok! zo'n incident hier duizenden kilometers gewoon al 8 topics beslaat.
Terwijl als er in ons eigen landje iemand wordt doodgeschopt vanwege het aanspreken van een paar jongeren we nog niet eens 1 topic vol krijgen.
Fok! Woke!
Dat wordt door niemand ontkend.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik mis de fotos er voor
Waar hij er voor staat en de auto gas geeft en hij de auto tegen zijn knie krijgt.
Welk videobewijs wordt volgens jou ontkent?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je komt er idd niet door.
Beangstigend dat de haat naar Trump zo groot is dat zelfs videobewijs gewoon ontkent word en nu zelfs gemaakt is.
Op foto's zie een kogelgat in de voorruit en de spiegel toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:57 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zie je bij het eerste frame.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe komt de kogel door de voor ruit?
Ja, het doel is polarisatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan zelfs de Telegraaf niet aan tippen.
wtfquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat doodslag inhoudt? Come again?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, jij vindt dat Kamala een grotere ramp was geweest dan de cluster fuck van het afgelopen jaar en weet geeneens wat doodslag inhoudt.
Maar wel de hele tijd anderen de les willen lezen.
Jawel. Doordat ze wegrijdt in zijn richting en hij opzij moet gaan.quote:
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert). Dat deze vrouw met haar handelen heeft bijgedragen aan de tragische uitkomst lijkt mij evident.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Werd daar stelselmatig gezegd dat hij terecht werd doodgeschopt.
Want dat is wat dit topic in leven houdt: het slachtoffer afschilderen als een terrorist die haar dood aan zichzelf heeft te wijten.
Nee, ze rijdt naar rechts.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel. Doordat ze wegrijdt in zijn richting en hij opzij moet gaan.
Bladiebla.quote:Lees gewoon het arrest even, want momenteel ben je met iedere post jezelf belachelijker aan het maken.
De Trump regering, niet de minste.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert).
Dat klopt.quote:Dat deze vrouw met haar handelen heeft bijgedragen aan de tragische uitkomst lijkt mij evident.
Enigzins overdreven, maar de framing dat ze louter een bijstander was klopt natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik 3 fokkers kan noemen die het ontkend hebben in deze reeks, ga je dan eerlijk antwoord geven op de vraag wat jij van Trump vindt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat wordt door niemand ontkend.
En de beelden van daarvoor, waarbij ze achteruit rijdt om de auto beter te positioneren om weg te kunnen rijden ook niet.
De vraag is dan waarom gaat de agent voor een vluchtende auto staan en waarom schiet hij 3 x op de vrouw terwijl hij zelf al aan de kant is gegaan.
Hij moet helemaal niet op zij gaan. Sowieso hij is al BUITEN gevaar en hoeft dus niet te schieten?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel. Doordat ze wegrijdt in zijn richting en hij opzij moet gaan.
Lees gewoon het arrest even, want momenteel ben je met iedere post jezelf belachelijker aan het maken.
Hamilton draait zich om in zijn grafquote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wordt geraakt. Dus neemt de de kans dat ze hem overrijdt voor lief. In het arrest werd de agent niet eens geraakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ze rijdt naar rechts.
Hij wordt geraakt door de linker kant van de auto.
En ze rijdt eerst naar achteren.
En dan gaat hij voor de auto staan.
Waarom?
Je kunt verwachten dat iemand die in paniek weg probeert te komen vervolgens naar voren gaat.
[..]
Bladiebla.
Nee, want hij hebt je oordeel al maanden geleden over mij geveld.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik 3 fokkers kan noemen die het ontkend hebben in deze reeks, ga je dan eerlijk antwoord geven op de vraag wat jij van Trump vindt?
Klopt.quote:De agent liep om de auto heen om collega’s te ondersteunen en hij trekt zijn pistool al wanneer zij gas geeft en schiet vervolgens drie keer kort daarna.
Ik heb de posts van de Trump regering hier gemist. Excuses.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
De Trump regering, niet de minste.
[..]
Dat klopt.
Het gaat om alle handelingen, van zowel ICE als zij zelf.
Waaronder witte huis officials.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |