abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219786812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:41 schreef incel het volgende:

[..]
Omdat het compleet krankzinnig is dat mensen volhouden dat die agent fout zat en die vrouw goed zat, terwijl we letterlijk beelden hebben en informatie hebben dat die vrouw daar was om die mensen te 'observeren' (of wel hinderen door haar auto dwars op de weg te zetten en ze van hun werk te houden). Die agenten voelden zich waarschijnlijk al bedreigd door haar en toen zij uiteindelijk op eentje inrijdt was dat de druppel en hadden gegronde reden om op haar te schieten.

Het is triest, maar iedereen kan zien dat het zo gegaan is.

De Amerikaanse overheid bevestigd ook dat het zo gegaan is.

Maar toch heb je hier mensen die denken dat het niet zo gegaan is.
Kun je ook doen vanuit ratio.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:43:31 #202
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan.
Trump is wel slim geweest er voor te zorgen dat dat in ieder geval niet meer mogelijk is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:43:38 #203
483584 incel
they/them
pi_219786815
quote:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan.
Het is ook heel lastig om tegen de beelden in te gaan. Maar toch proberen mensen het
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:45:36 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786838
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef incel het volgende:
de hoeveelheid mensen die denken dat die ICE agent fout was en die vrouw goed bezig was
Wie zijn die mensen die zeggen dat mevrouw goed bezig was, en waar kunnen we die vinden?
Huilen dan.
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:45:45 #205
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219786840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef incel het volgende:

[..]
Het is ook heel lastig om tegen de beelden in te gaan. Maar toch proberen mensen het
Het is te merken, doordat mensen bijvoorbeeld nepafbeeldingen of versnelde filmpjes proberen te plaatsen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:46:15 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219786846
quote:

[..]
Het zou prettig zijn als er inderdaad onafhankelijk onderzoek zou worden gedaan. Dat kunnen we nu vergeten, de uitslag is nu al bepaald.
Direct werd ze al door het regime geframed als terrorist :') Echt waanzin.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:47:04 #207
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786859
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is te merken, doordat mensen bijvoorbeeld nepafbeeldingen of versnelde filmpjes proberen te plaatsen.
Mensen zoals onze incel zelf?
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 10:47:16 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219786861
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jij bent iets op het spoor zo te zien!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:47:38 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219786865
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij doet gewoon zijn eigen onderzoek toch? :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:48:10 #210
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219786872
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jij bent iets op het spoor zo te zien!
Dan lijkt hij toch niet helemaal ten goeder trouw in de discussie te staan, wat wel een grote verrassing is natuurlijk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:50:57 #211
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219786890
Waar zit ICE eigenlijk wat is het voor eenheid? Hoe is dat geregeld?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:51:55 #212
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_219786899
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:32 schreef incel het volgende:

[..]
Ik ben hier zo aanwezig omdat ik mezelf buitengewoon verbaas over de hoeveelheid mensen die denken dat die ICE agent fout was en die vrouw goed bezig was. Het is gewoon bizar. Ik probeer deze mensen echt wakker te maken maar het lijkt alsof ze compleet verblind en niet voor reden vatbaar zijn. Daarom duurt het zo lang. In principe is het zo duidelijk dat het binnen een uur al klaar had moeten zijn. Maar mensen blijven toch volhouden dat die vrouw onschuldig was en die agent zomaar een willekeurige voorbijganger zou hebben doodgeschoten of zo. Het is gewoon bizar, krankzinnig en daarom ben ik hier zoveel. Ik had gehoopt dat ik mensen wel het licht zou kunnen laten zien door uit te leggen hoe de wet daar werkt, maar ze willen het niet weten en zijn ervan overtuigd: Trump en ICE zijn kwaadaardig.
Ik dacht dat je anti-woke was
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_219786916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef xzaz het volgende:
https://en-wikipedia-org.(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc

Is opgericht in 2003 al.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:54:24 #214
483584 incel
they/them
pi_219786917
Compleet gehersenspoeld en verblind hier. Een foto die de positie aanduidt wordt 'fake news' en zo genoemd :') Alsof ze iets super groots hebben ontdekt terwijl iedereen natuurlijk wist waarvoor die foto bedoelt was. Of naja de meeste mensen die een beetje intelligentie hebben.

Een ander filmpje waar te zien is dat die agent wordt aangereden mag ook niet, want het lijkt alsof het versneld is afgespeeld. En dan is het minder erg als je met een auto op een agent in rijdt of zo?

Ze wurmen zich door allerlei kronkels. Elke mogelijkheid om ook maar een beetje objectief naar de discussie te kijken wordt van tafel geveegd want de toon is gezet. Trump, de Amerikaanse overheid en ICE zijn altijd slecht en fout, en die vrouw die daar met de auto op agenten in reed is het slachtoffer.

En natuurlijk iedere user die gewoon benoemd hoe de vork in de steel zit en wat de wetten zijn die zijn slecht zijn ook kwaadaardig en hebben een dubbele agenda.

Het is goed met jullie jongens. De rechtsstaat zal zege vieren. Het onderzoek zal gewoon bevestigen wat ik al zei. Het was een geoorloofde shooting. Hoeveel jullie ook roepen en huilen zal niks maar dan ook niks aan deze zaak veranderen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:54:45 #215
117098 Hathor
Effe niet
pi_219786919
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Direct werd ze al door het regime geframed als terrorist :') Echt waanzin.
Kristi Noem stond nog geen uur later al voor de camera te gillen over domestic terrorism. He-le-maal van god los in die bananenrepubliek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:55:41 #216
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219786935
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:50 schreef xzaz het volgende:
ICE (Engels)

ICE = Immigration and Customs Enforcement

Een Amerikaanse overheidsdienst die zich bezighoudt met:
• immigratiehandhaving
• grenscontroles
• deportaties
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219786941
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Montagui het volgende:

[..]
Of je leest de volledige reactie, daar staat het namelijk al.
Je hebt gelijk, my bad. Ik was getriggerd toen je later in je post begon over links. Alsof deze gebeurtenis alleen bij linkse mensen emotioneel iets doet en alsof linkse mensen 1 gezamenlijke mening hebben... Elke keer die twee hokjes, alsof het tegenpolen zijn. Wat nu dus zou betekenen dat een rechts iemand zoals jij het prima vindt dat ICE de politie er niet bij haalt en deze activist nog even twee kogels richting het hoofd schiet van maar een meter afstand (wat je niet vindt).
pi_219786951
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:54 schreef incel het volgende:
Compleet gehersenspoeld en verblind hier. Een foto die de positie aanduidt wordt 'fake news' en zo genoemd :') Alsof ze iets super groots hebben ontdekt terwijl iedereen natuurlijk wist waarvoor die foto bedoelt was. Of naja de meeste mensen die een beetje intelligentie hebben.

Een ander filmpje waar te zien is dat die agent wordt aangereden mag ook niet, want het lijkt alsof het versneld is afgespeeld. En dan is het minder erg als je met een auto op een agent in rijdt of zo?

Ze wurmen zich door allerlei kronkels. Elke mogelijkheid om ook maar een beetje objectief naar de discussie te kijken wordt van tafel geveegd want de toon is gezet. Trump, de Amerikaanse overheid en ICE zijn altijd slecht en fout, en die vrouw die daar met de auto op agenten in reed is het slachtoffer.

En natuurlijk iedere user die gewoon benoemd hoe de vork in de steel zit en wat de wetten zijn die zijn slecht zijn ook kwaadaardig en hebben een dubbele agenda.

Het is goed met jullie jongens. De rechtsstaat zal zege vieren. Het onderzoek zal gewoon bevestigen wat ik al zei. Het was een geoorloofde shooting. Hoeveel jullie ook roepen en huilen zal niks maar dan ook niks aan deze zaak veranderen.
Je komt er idd niet door.
Beangstigend dat de haat naar Trump zo groot is dat zelfs videobewijs gewoon ontkent word en nu zelfs gemaakt is.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:58:58 #219
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219786973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:54 schreef incel het volgende:

Ok Chatgpt nu ben je klaar
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:59:52 #220
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219786979
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hou eens op met dit soort domme vergelijkingen!
Er zijn genoeg deskundigen die vergelijkingen zien met het afbreken van de democratie in de VS, en de ordetroepen die voor WO2 werden ingezet in Duitsland om mensen in het gareel te houden.

Maar laten we dat maar niet meer zeggen, dat mag niet van VEM2012. :'(
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219786980
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die is gek.
Ik ben trots dat onze linkse users het wel opnemen voor deze witte vrouw O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219786991
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, my bad. Ik was getriggerd toen je later in je post begon over links. Alsof deze gebeurtenis alleen bij linkse mensen emotioneel iets doet en alsof linkse mensen 1 gezamenlijke mening hebben... Elke keer die twee hokjes, alsof het tegenpolen zijn. Wat nu dus zou betekenen dat een rechts iemand zoals jij het prima vindt dat ICE de politie er niet bij haalt en deze activist nog even twee kogels richting het hoofd schiet van maar een meter afstand (wat je niet vindt).
Het gaat niet zo zeer over links/rechts, maar meer het extremere, waarin je niet meer redelijkerwijs kan gaan oordelen.

Kijk, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar standpunten als dat dit gewoon een moord is, dat deze vrouw willekeurig door haar hoofd is geschoten, dat ICE vergelijkbaar is met de SS… ja, kom op zeg. Dan ben je een fabeltjesfuik ingezogen van heb ik me jou daar.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:01:56 #223
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219786997
Ongelofelijk dat op Fok! zo'n incident hier duizenden kilometers gewoon al 8 topics beslaat.

Terwijl als er in ons eigen landje iemand wordt doodgeschopt vanwege het aanspreken van een paar jongeren we nog niet eens 1 topic vol krijgen.

Fok! Woke! :')
pi_219787018
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Er zijn genoeg deskundigen die vergelijkingen zien met het afbreken van de democratie in de VS, en de ordetroepen die voor WO2 werden ingezet in Duitsland om mensen in het gareel te houden.

Maar laten we dat maar niet meer zeggen, dat mag niet van VEM2012. :'(
Geef even een bron waar die mensen zeggen dat ICE vergelijkbaar is met de SA.

Ben benieuwd welke lat er dan nog over is aangaande deskundigheid. Ik vermoed een paar meter diep ingegraven.
pi_219787025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik ben trots dat onze linkse users het wel opnemen voor deze witte vrouw O+
Blanke vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')