Ja, zo kunnen we bij iedere bron een politiek plakplaatje plakken en dan leven we in een fact free society en kan iedereen precies geloven wat die wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Fox News, het propaganda kanaal van mr president.
Wat zou je anders verwachten dan dat een beeld wordt geschetst dat het haar eigen schuld is?
Nee, maar je blijft naar een waarschuwing gewoon wegquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan verdien je wel een paar schoten in je gezicht ja.
Still blijven staan met handen op het stuur.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze mocht blijkbaar ook niet stilstaan volgens een agent met getrokken wapen. Wat moest ze dan doen?
Ja, maar om iemand die niet zo handig is in handelingen door te schieten gaat wel erg ver, daar zijn de redelijke mensen het wel over eens denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:23 schreef Harmankardon het volgende:
Heel handig was ze niet in de handelingen, zijn de redelijke mensen het wel over eens denk ik.
In de VS: handen op het stuur en stilzitten. Weet iedereen die daar woont.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zou doen. Motor uitzetten, deur openen en met handen omhoog uitstappen. Zoals ieder weldenkend mens zou doen.
Jup, als agenten mij staande houden en ze staan voor mijn auto en ik geef vol gas dan ben ik geen gevaar ik wilde alleen maar wegrijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Zegt die gast die al minstens 20x heeft menen te moeten vermelden dat de auto wel 2000kg weegt.![]()
De kracht zit hem in de herhaling hè?
Dus we herhalen het hier nogmaals dat ze niet op een agent inreedt, maar duidelijk weg wilde rijden.
Ze was geen gevaar. Ze is gewoon vermoord.
Iedereen kan op de beelden zien wat er gebeurd is. Je hebt wel echt je kop in het zand als je na het zien van de beelden nog steeds denkt dat het geen geoorloofde shooting was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de gebruikelijke procedures gewoon gevolgd gaan worden.
Er is iemand dood. Natuurlijk ga je zoiets zorgvuldig evalueren.
ze vinden trump geen legitiem president en denken dat ze boven de wet staanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zou doen. Motor uitzetten, deur openen en met handen omhoog uitstappen. Zoals ieder weldenkend mens zou doen.
Dingen die ze had kunnen doen:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze mocht blijkbaar ook niet stilstaan volgens een agent met getrokken wapen. Wat moest ze dan doen?
Dat kan ook iedereen op die filmpjes zien. Maar mensen hier hebben cognitieve dissonantie en zijn zo zeker dat dit niet het geval was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Homey het volgende:
Uit verschillende video's blijkt duidelijk dat de bestuurder wel degelijk probeerde die agent omver te rijden. En die agent begint met schieten. Tragisch, maar primair wel de eigen schuld van die mevrouw. En die vrouw was duidelijk niet koekoek. Ook behoorlijk onverantwoord als je drie kinderen hebt, waar ben je mee bezig? Kan ook enorm opgehitst zijn in haar fake nieuws algoritme bubbel, je ziet mensen helemaal doordraaien door nepnieuws en opruiing. Mensen vergeten ook dat die agent ook een leven heeft, moet die dan maar dood?
Maar dit komt Tim Waltz, de super corrupte governor van die staat, wel handig uit. Wordt die kerel nog een keer gearresteerd voor mega fraude? Hoe heeft hij eigenlijk zowaar uit het niets een vice presidents kandidaatschap gekocht? De rot gaat diep.
Hoor je niks over in onze pers.
99% is het daarover eens. Ook al proberen sommigen te framen dat als je wijst op het feit dat ze inrijdt op een agent je een koelbloedige moord (die niet plaats heeft gevonden) toejuicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar om iemand die niet zo handig is in handelingen door te schieten gaat wel erg ver, daar zijn de redelijke mensen het wel over eens denk ik.
Dit is eigenlijk de hele opsomming van de discussie ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ze vinden trump geen legitiem president en denken dat ze boven de wet staan
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de gebruikelijke procedures gewoon gevolgd gaan worden.
Er is iemand dood. Natuurlijk ga je zoiets zorgvuldig evalueren.
Een koelbloedige moord door wie? Sowieso lijkt me dit allemaal niet vooraf bedacht, dus moord is het sowieso niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
99% is het daarover eens. Ook al proberen sommigen te framen dat als je wijst op het feit dat ze inrijdt op een agent je een koelbloedige moord (die niet plaats heeft gevonden) toejuicht.
Jij mag van mij denken wat je wil. Maar in een rechtsstaat zijn hier procedures voor en doorloop je die zorgvuldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:26 schreef incel het volgende:
[..]
Iedereen kan op de beelden zien wat er gebeurd is. Je hebt wel echt je kop in het zand als je na het zien van de beelden nog steeds denkt dat het geen geoorloofde shooting was.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
ze vinden trump geen legitiem president en denken dat ze boven de wet staan
Toch leuk hoe de wappie brigade elkaar altijd weet te vinden hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:28 schreef incel het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk de hele opsomming van de discussie ja.
Ze zijn het niet met het beleid eens, dus je mag terroristische aanslagen plegen op handhavers die de wet uitvoeren.
Mooie democratie.
Maar dit is precies de reden waarom dit zo'n hot item is.
Je discussiert met mensen die niet eens de definitie van moord weten en denken dat je gewoon met je auto over agenten mag rijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een koelbloedige moord door wie? Sowieso lijkt me dit allemaal niet vooraf bedacht, dus moord is het sowieso niet.
Bron? Laat mij de post eens zien waar iemand beweert dat je met een auto over agenten rijden mag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef incel het volgende:
[..]
Je discussiert met mensen die niet eens de definitie van moord weten en denken dat je gewoon met je auto over agenten mag rijden.
Het is altijd treurig dat er iemand dood is. Maar mijn punt is dus dat het volledig haar eigen schuld is. Ze was uren bezig al. Liep niet perongeluk even 5 seconde langs of zo. En ze dat in een auto (van wel 2000kg) en reed in op een agent. Play stupid game win stupid prices. Iemand die dood is is tragisch, maar het is 100% compleet en volstrekt begrijpelijk dat die agenten in zo'n situatie zo'n gevaarlijk en knettergek persoon uitschakelde met dodelijk geweld. Conform de wet en het handboek.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij mag van mij denken wat je wil. Maar in een rechtsstaat zijn hier procedures voor en doorloop je die zorgvuldig.
Kijk, wij zijn het er beiden over eens dat zij stil had moeten blijven staan en zeker geen onschuldige vrouw is die zomaar is vermoord, maar het lijkt erop alsof jij het helemaal ok vindt dat er iemand dood is… Kom op zeg!
Dat is al enkele jaren het grote probleem. De algoritme bubbel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we bij iedere bron een politiek plakplaatje plakken en dan leven we in een fact free society en kan iedereen precies geloven wat die wil.
"Maar ze hadden wel weg kunnen springen!" zeggen velen hier, moet je maar even lezen bovenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bron? Laat mij de post eens zien waar iemand beweert dat je met een auto over agenten rijden mag.
Trump heeft morgen weer iets anders om zich druk over te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Trump gaat weer roepen wat voor helden die ICE agenten zijn en hoe dit allemaal de schuld is van de democraten.
Precies ja. Mensen doen echt alsof die ICE gewoon willekeurig mensen afschieten of zo. Het is ronduit belachelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump heeft morgen weer iets anders om zich druk over te maken.
Hier zijn procedures voor en die worden normaal doorlopen. Het is geen bananenrepubliek, ook al lijken sommigen dat inmiddels te denken door de verstoorde berichtgeving.
Ja, je zou denken dat dit geen discussiepunt zou kunnen zijn… maar hiertoe is Fok! inmiddels al afgegleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een koelbloedige moord door wie? Sowieso lijkt me dit allemaal niet vooraf bedacht, dus moord is het sowieso niet.
Dingen die de agenten had kunnen doen om een moeder van 3 kinderen die geen direct gevaar vormde te kunnen sparen:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dingen die ze had kunnen doen:
- auto niet dwars op de weg zetten
- wegrijden toen ze gesommeerd werd dat te doen
- geen gas geven toen vent voor haar auto stond
Zo moeilijk is het echt niet.
Dat is iets heel anders. Dat zegt alleen dat deze persoon wellicht niet had hoeven schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef incel het volgende:
[..]
"Maar ze hadden wel weg kunnen springen!" zeggen velen hier, moet je maar even lezen boven
Dingen die die vrouw had kunnen doen om iedereen inclusief agenten deze ellende te besparen:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dingen die de agenten had kunnen doen om een moeder van 3 kinderen die geen direct gevaar vormde te kunnen sparen:
- de dienstwagen gebruiken om haar auto klem te zetten ipv er als een stel hyena's omheen gaan staan
- niet voor de auto auto gaan staan zodat ze überhaupt kan wegrijden
- wegspringen als ze toch gaat rijden, kenteken noteren en naderhand oppakken en strafrechtelijk vervolgen ipv als een cowboy lukraak te gaan schieten met als risico ricochet of dat je überhaupt mist en een vrouw met kinderwagen raakt
Wegspringen en/of schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Dat zegt alleen dat deze persoon wellicht niet had hoeven schieten.
Stel iemand komt in een auto op je afgereden, gaspedaal stevig ingedrukt. Wat zou je dan doen, even wegspringen van voor de auto weg, of diegene neerschieten en blijven staan?
Je gaat heel erg prat op die 2000kg. Zou het anders voor je zijn geweest als het een Aygo was?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:35 schreef incel het volgende:
[..]
Dingen die die vrouw had kunnen doen om iedereen inclusief agenten deze ellende te besparen:
- Gewoon op afstand blijven
- Niet met je auto van 2000kg op gewapende agenten inrijden
- Het respecteren van de democratische rechtstaat
- Geen hulpverleners of handhavers belagen
Als je in Amerika een Aygo rijdt ben je niet goed snik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je gaat heel erg prat op die 2000kg. Zou het anders voor je zijn geweest als het een Aygo was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |