abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport vrijdag 9 januari 2026 @ 09:38:39 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219786185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:36 schreef incel het volgende:

[..]
Wegspringen en/of schieten.

Die agenten weten ook niet of ze nog een keertje terugkomt om het opnieuw te proberen he.

Aanslag met dodelijk wapen = aanslag met dodelijk wapen dus je mag dodelijk geweld gebruiken.

Waarom snappen mensen dit niet? Het is echt zo bizar _O-
Ja, die agenten zijn inderdaad niet verrijkt met een hoog niveau van kennis, dus in die zin heb je een punt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219786186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef incel het volgende:

[..]
Het is altijd treurig dat er iemand dood is. Maar mijn punt is dus dat het volledig haar eigen schuld is. Ze was uren bezig al. Liep niet perongeluk even 5 seconde langs of zo. En ze dat in een auto (van wel 2000kg) en reed in op een agent. Play stupid game win stupid prices. Iemand die dood is is tragisch, maar het is 100% compleet en volstrekt begrijpelijk dat die agenten in zo'n situatie zo'n gevaarlijk en knettergek persoon uitschakelde met dodelijk geweld. Conform de wet en het handboek.
Ze had niet moeten doen wat ze heeft gedaan. Maar deze uitkomst is bizar. Niet geheel onverwacht in de VS. Maar bij mij overheerst heel erg de droevenis over deze uitkomst.

Waar ik wel een probleem mee heb is dat deze agent nu als een moordenaar wordt weggezet. Die doet zijn werk. Conform de normen die daar gelden.

De leugens die vervolgens allemaal verzonnen zijn om die man zwart te maken, daar kan ik net zo goed pissig over zijn, zeker ook omdat het door velen gebruikt wordt door politiek gewin. En dan ben je pas echt een minderwaardig mens. Als haar dood een tool voor je is.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:39:09 #278
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219786188
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel Amerika had dit kunnen voorkomen door niet op Trump te stemmen!!!1!1!1 Zo ken ik er nog wel 10.
[..]
Als je in Amerika een Aygo rijdt ben je niet goed snik.
Zou best kunnen man, heel dat land interesseert me geen klote. Ik vind het echter wel fascinerend dat dit soort topics zó ontzettend goed scoren hier. Echt alsof het ons eigen land is.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:39:13 #279
483584 incel
they/them
pi_219786189
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, die agenten zijn inderdaad niet verrijkt met een hoog niveau van kennis, dus in die zin heb je een punt.
Als iemand een aanslag met dodelijk wapen op je pleegt mag je jezelf met dodelijk geweld verdedigen.

Het is niet simpeler dan dit. Als je het nog steeds niet snapt, dan zal je het ook nooit snappen.
pi_219786193
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef incel het volgende:

[..]
Dat kan ook iedereen op die filmpjes zien. Maar mensen hier hebben cognitieve dissonantie en zijn zo zeker dat dit niet het geval was.
In Amerika geldt de rule of law en treedt de politie hard op.

Hoe anders is dat in Nederland, waar je gewoon met zwaar vuurwerk op de politie kan knallen, zonder arrestatie. Je kan hele universiteitsgebouwen slopen, niemand wordt vervolgd. Je kan een jodenjacht instellen en er mee wegkomen. Sterker nog, de media draait de boel voor jou handig om. Etcetera.

Vanuit die anarchistische nepnieuws bubbel wordt het nieuws geduid van een land, waar het gewoon anders aan toe gaat. Tegelijkertijd wordt een bijzondere revolutie in Iran onder de pet gehouden.

Nepnieuws, lying by omission, opruiing.....als er 1 beroepsgroep is die de afgelopen 10 jaar door het putje is gegaan qua respect en integriteit is het wel de journalistiek.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:39:23 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:09 schreef incel het volgende:

Jullie denken als toetsenbordheld
Aldus de user die hier 24/7 de ICE-eskaders te vuur en te zwaard zit te verdedigen _O-
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')