abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219786379
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef incel het volgende:

[..]
Joh, maar het laat alsnog de positie zien van de agent ten opzichte van de auto.

Wel merkwaardig dat vooral vrouwelijke users moeite hebben met ruimtelijk inzicht.
Zeg, rot op met dit soort misogyne opmerkingen.
pi_219786383
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Volgens haar ex-man niet.
Volgens haar zwager of zo weer wel.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:59:42 #78
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219786385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
BS, als je AI nodig hebt die niet klopt: haar passagiersdeur was niet open, de bestuurdersdeur van de zilveren Tahoe rechts van haar wel, en de "agent" rechts van de auto deugt ook niet.

Je hebt geen AI nodig om "de positie van de auto ten opzichte van de agent" te laten zien als het plaatje niet klopt.
En versnelde filmpjes. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219786389
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zeg, rot op met dit soort misogyne opmerkingen.
Oke excuus, misschien beetje niet netjes. Maar het viel me op dat het vooral vrouwelijke users zijn die stellen dat die auto niet op die agent inreed en dat viel zo op dat ik het moest benoemen. Maar natuurlijk zou ik nooit stellen dat alle vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben dat zou fout zijn.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:00:45 #80
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219786391
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iemand trouwens die weet of dat wel of niet geoorloofd werd geacht na onderzoek?

Die trekken reed overigens gewoon weg, op meters afstand van de agenten (meter of 5 toch wel).

En zelfs de NL politie besloot toen te schieten.
Aanvankelijk zat dat jochie vast op verdenking van poging tot zware mishandeling tot doodslag volgens mij, pas toen de beelden uitlekte draaide de officiële verklaring van de politie ineens met 180⁰ en kwam hij vrij. Geen idee wat er verder met die agent is gebeurd.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219786394
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En versnelde filmpjes. :')
Volgens mij is het filmpje niet of nauwelijks versneld maar ik snap niet wat het uitmaakt. Ze rijdt toch gewoon die agent aan?
pi_219786396
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:57 schreef incel het volgende:

[..]
Viel mij gisteren ook al op idd
Hoe kun je daar een discussie over voeren dan? Of zijn er echt mensen die het toejuichen?
pi_219786397
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Er hangen hier nou eenmaal erg veel mensen in de tribalistische cultuuroorlog die vanuit de VS geëxporteerd wordt. Kijk waar het op internationale, geopolitieke onderwerpen aankomt snap ik de belangstelling voor wat de VS uitspookt, maar dit soort interne aangelegenheden zullen mij echt aan m'n reet roesten. Ik maak me ook niet druk om agenten die al dan niet gerechtvaardigd dodelijk geweld gebruiken in Mexico of Brazilië.
Uiterst tribaal idd. Ook oppassen dat je zelf niet in de pro-maga kamp gaat zitten, om maar tegen de systeempers te zijn. Ik blijf liever onafhankelijk denken en wil niet in een of ander kamp zitten en alles maar goedpraten wat voor vuiligheid uit dat kamp komt.

Mij valt op hoe weinig mensen bestand zijn tegen die tribaliteit. Op X zie ik mensen die wel wakker zijn hoe beroerd onze journalistiek is, maar vervolgens zelf helemaal in de pro-maga fuik belanden.
pi_219786402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kun je daar een discussie over voeren dan? Of zijn er echt mensen die het toejuichen?
Als je het mij vraagt kunnen we iedere dag discussieren over het geweld op straat met name uit bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar daar heerst nogal een taboe onder of valt niet onder het linkse narratief.

Net als de moord op Lisa waar je ook niks meer over hoort.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:02:04 #85
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_219786406
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef incel het volgende:
[ afbeelding ]
Fake. :W
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219786408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Fake. :W
:')_!

Word ik nou getrolled of zijn mensen hier gewoon dom?
  roze vrijdag 9 januari 2026 @ 10:03:29 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219786414
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:02 schreef incel het volgende:

[..]

Jij plaatst versnelde filmpjes enz. Wij niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_219786418
Achja, uiteindelijk draait het gewoon om de feiten.

Vrouw reed agent aan, vrouw mocht daarvoor doodgeschoten worden.

Dat is wat er te zien is op de beelden.

Dat is het oordeel van de Amerikaanse overheid vooralsnog.

Mocht dit uiteindelijk anders zijn, dan zal ik me melden in dit topic.

Tot die tijd is het gewoon precies zo gegaan zoals de meesten al dachten 2 dagen geleden.
pi_219786424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:58 schreef incel het volgende:

[..]
Laat wel zien dat die agent gewoon aangereden werd en zich dus mocht verdedigen conform de wet.
Nee, dit laat zien dat jij bewerkte beelden nodig hebt om je punt kracht bij te zetten. Jij bent af
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219786426
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Uiterst tribaal idd. Ook oppassen dat je zelf niet in de pro-maga kamp gaat zitten, om maar tegen de systeempers te zijn. Ik blijf liever onafhankelijk denken en wil niet in een of ander kamp zitten en alles maar goedpraten wat voor vuiligheid uit dat kamp komt.

Mij valt op hoe weinig mensen bestand zijn tegen die tribaliteit. Op X zie ik mensen die wel wakker zijn hoe beroerd onze journalistiek is, maar vervolgens zelf helemaal in de pro-maga fuik belanden.
Mensen gaat ook uit van tribalisme tegenwoordig. Als ik schrijf dat XR hard aangepakt moet worden als ze op de snelweg zitten dan krijg ik steevast naar mijn hoofd ‘maar de boeren dan?’. Terwijl ik in die tijd pleitte voor verbeurdverklaring van al die trekkers. Lekker de pers in.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:04:44 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786427
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef incel het volgende:

[..]
Joh, maar het laat alsnog de positie zien van de agent ten opzichte van de auto.

Wel merkwaardig dat vooral vrouwelijke users moeite hebben met ruimtelijk inzicht.
Wel merkwaardig dat vooral incel users moeite hebben met het herkennen van overduidelijk foutieve informatie.
Huilen dan.
pi_219786428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:00 schreef incel het volgende:

[..]
Volgens mij is het filmpje niet of nauwelijks versneld maar ik snap niet wat het uitmaakt. Ze rijdt toch gewoon die agent aan?
:') fake shit
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:05:06 #93
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219786430
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:02 schreef incel het volgende:

[..]

Alsof je niet weet wie hier de trol is zeg! :+
pi_219786432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
ze vinden trump geen legitiem president en denken dat ze boven de wet staan
Nee, Trump en zijn travanten vinden wel dat Trump legitiem president is.
Ze vinden van Biden dat die geen legitiem president was.

Het tweede is inderdaad correct: Trumpt en zijn travanten denken dat ze boven de wet staan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219786434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:01 schreef incel het volgende:

[..]
Als je het mij vraagt kunnen we iedere dag discussieren over het geweld op straat met name uit bepaalde bevolkingsgroepen.

Maar daar heerst nogal een taboe onder of valt niet onder het linkse narratief.

Net als de moord op Lisa waar je ook niks meer over hoort.
Ja, zullen we het gewoon bij deze zaak hier houden en het tribalisme niet verder aanwakkeren?
pi_219786435
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wel merkwaardig dat vooral incel users moeite hebben met het herkennen van overduidelijk foutieve informatie.
Ik heb het al gecorrigeerd:

quote:

[..]
Oke excuus, misschien beetje niet netjes. Maar het viel me op dat het vooral vrouwelijke users zijn die stellen dat die auto niet op die agent inreed en dat viel zo op dat ik het moest benoemen. Maar natuurlijk zou ik nooit stellen dat alle vrouwen geen ruimtelijk inzicht hebben dat zou fout zijn.
pi_219786440
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef Perox het volgende:

[..]
Alsof je niet weet wie hier de trol is zeg! :+
Omdat iedere mongool snapt dat er geen drone beelden zijn en dat die foto gewoon de positie van de agent ten opzichte van de auto vanuit een andere hoek laat zien.

Dus om dan te roepen "Fake!" alsof je iets ontdekt hebt wat niemand wist is nogal dom
pi_219786441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Mensen gaat ook uit van tribalisme tegenwoordig. Als ik schrijf dat XR hard aangepakt moet worden als ze op de snelweg zitten dan krijg ik steevast naar mijn hoofd ‘maar de boeren dan?’. Terwijl ik in die tijd pleitte voor verbeurdverklaring van al die trekkers. Lekker de pers in.
De whataboutisms en jij-bakken vliegen je om de oren.

Toch blijft een punt: het is juist de taak van media om goede journalistiek te bedrijven. Dat is letterlijk hun werk. Een instituut als onze publieke omroep krijg miljarden budget, daar mag je toch iets van verwachten? Dat ze die revolutie in Iran negeren is dan toch niet goed te praten?

Het is triest dat burgerjournalisten op X en zo het werk oppakken, wat zogenaamde professionele journalisten laten liggen.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:07:13 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219786445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:05 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb het al gecorrigeerd:
[..]

Nee hoor.
Huilen dan.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 10:07:45 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219786448
quote:

[..]
Zegt degene die een AI plaatje post waarvan de deuren van de verkeerde auto's open zijn, en dan mankeert er wat aan mijn (in)zicht?
Hou toch op, door dat als "bewijs" te posten is wel duidelijk dat jouw (in)zicht zeker niet deugt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')