Of je leest de volledige reactie, daar staat het namelijk al.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat betekent dit?
Dit was vooraf al bekend dus die ICE mocht haar wel even aanpakken? Of blijkt dit nadat ze dood is en is het van dichtbij drie maal schieten met terugwerkende kracht minder schokkend?
Heb je even het juiste artikel voor mij?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:07 schreef Wantie het volgende:
Dit is wat de Amerikaanse wet voorschrijft
Dat veranderd de zaak natuurlijk aanzienlijk. Als de ene agent roept STOP en de andere MOVE... Dan heeft ICE een probleemquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bron?
Nu.nl meldde gisteren dat ze verschillende instructies kreeg: de een zei dat ze moest stoppen en de ander dat ze moest doorrijden, volgens getuigen.
Wat Trump en Vance roepen op hun social media kanalen geloof ik niet.
Ik heb een video gezien waarbij echt alleen maar werd gezegd ‘get out of the car’ en de video van Fox die hier het afgelopen uur is geplaatst waarin een en ander wordt toegelicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bron?
Nu.nl meldde gisteren dat ze verschillende instructies kreeg: de een zei dat ze moest stoppen en de ander dat ze moest doorrijden, volgens getuigen.
Wat Trump en Vance roepen op hun social media kanalen geloof ik niet.
Voor mij geldt het recht, niet wat een overheid roept.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens de Amerikaanse overheid was een daad van domnestic terrorism. We hebben geen enkele reden om hieraan te twijfelen.
Jammer dat je het verhaal zo probeert af te zwakken jij woke linkse activist.
Zegt die gast die al minstens 20x heeft menen te moeten vermelden dat de auto wel 2000kg weegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
Nee hoor precies hetzelfde. Jullie denken als toetsenbordheld een dag later op een filmpje wel even te kunnen beoordelen wat die agent in 0.1seconde had moeten beslissen want jullie weten nu hoe het gegaan is.
Maar in de heat of the moment zien agenten daar dat ze doelbewust worden aangereden door iemand die het niet met hun eens is dat ze hun politietaken aan het uitvoeren zijn en daar handelen ze naar.
En dat mag dus ook, volgens de wet.
Clean shooting, open and shut case.
Fox News, het propaganda kanaal van mr president.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb een video gezien waarbij echt alleen maar werd gezegd ‘get out of the car’ en de video van Fox die hier het afgelopen uur is geplaatst waarin een en ander wordt toegelicht.
Het klopt wel dat ze eerder te horen kreeg door te rijden. Maar toen ze daar geen gehoor aan gaf werd besloten haar dan maar uit de auto te gaan halen.
Ik verwacht dat de gebruikelijke procedures gewoon gevolgd gaan worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:11 schreef incel het volgende:
[..]
Het is al geoorloofd. Het is open and shut. Dat kan iedereen met een IQ van meer dan 3 getallen zien.
Nee. Want ook dan mag je niet inrijden op een agent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat veranderd de zaak natuurlijk aanzienlijk. Als de ene agent roept STOP en de andere MOVE... Dan heeft ICE een probleem
Uiteraard, maar ze mocht blijkbaar ook niet stilstaan volgens een agent met getrokken wapen. Wat moest ze dan doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Want ook dan mag je niet inrijden op een agent.
Ze had al eerder instructies gekregen om weg te gaan maar ze kwam elke keer weer terug en blokkeerde verkeer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze mocht blijkbaar ook niet stilstaan volgens een agent met getrokken wapen. Wat moest ze dan doen?
Ik weet wat ik zou doen. Motor uitzetten, deur openen en met handen omhoog uitstappen. Zoals ieder weldenkend mens zou doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ze mocht blijkbaar ook niet stilstaan volgens een agent met getrokken wapen. Wat moest ze dan doen?
Dan verdien je wel een paar schoten in je gezicht ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ze had al eerder instructies gekregen om weg te gaan maar ze kwam elke keer weer terug en blokkeerde verkeer.
Ja, zo kunnen we bij iedere bron een politiek plakplaatje plakken en dan leven we in een fact free society en kan iedereen precies geloven wat die wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Fox News, het propaganda kanaal van mr president.
Wat zou je anders verwachten dan dat een beeld wordt geschetst dat het haar eigen schuld is?
Nee, maar je blijft naar een waarschuwing gewoon wegquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan verdien je wel een paar schoten in je gezicht ja.
Still blijven staan met handen op het stuur.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar om iemand die niet zo handig is in handelingen door te schieten gaat wel erg ver, daar zijn de redelijke mensen het wel over eens denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:23 schreef Harmankardon het volgende:
Heel handig was ze niet in de handelingen, zijn de redelijke mensen het wel over eens denk ik.
In de VS: handen op het stuur en stilzitten. Weet iedereen die daar woont.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zou doen. Motor uitzetten, deur openen en met handen omhoog uitstappen. Zoals ieder weldenkend mens zou doen.
Jup, als agenten mij staande houden en ze staan voor mijn auto en ik geef vol gas dan ben ik geen gevaar ik wilde alleen maar wegrijden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Zegt die gast die al minstens 20x heeft menen te moeten vermelden dat de auto wel 2000kg weegt.![]()
De kracht zit hem in de herhaling hè?
Dus we herhalen het hier nogmaals dat ze niet op een agent inreedt, maar duidelijk weg wilde rijden.
Ze was geen gevaar. Ze is gewoon vermoord.
Iedereen kan op de beelden zien wat er gebeurd is. Je hebt wel echt je kop in het zand als je na het zien van de beelden nog steeds denkt dat het geen geoorloofde shooting was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de gebruikelijke procedures gewoon gevolgd gaan worden.
Er is iemand dood. Natuurlijk ga je zoiets zorgvuldig evalueren.
ze vinden trump geen legitiem president en denken dat ze boven de wet staanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zou doen. Motor uitzetten, deur openen en met handen omhoog uitstappen. Zoals ieder weldenkend mens zou doen.
Dingen die ze had kunnen doen:quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kan ook iedereen op die filmpjes zien. Maar mensen hier hebben cognitieve dissonantie en zijn zo zeker dat dit niet het geval was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Homey het volgende:
Uit verschillende video's blijkt duidelijk dat de bestuurder wel degelijk probeerde die agent omver te rijden. En die agent begint met schieten. Tragisch, maar primair wel de eigen schuld van die mevrouw. En die vrouw was duidelijk niet koekoek. Ook behoorlijk onverantwoord als je drie kinderen hebt, waar ben je mee bezig? Kan ook enorm opgehitst zijn in haar fake nieuws algoritme bubbel, je ziet mensen helemaal doordraaien door nepnieuws en opruiing. Mensen vergeten ook dat die agent ook een leven heeft, moet die dan maar dood?
Maar dit komt Tim Waltz, de super corrupte governor van die staat, wel handig uit. Wordt die kerel nog een keer gearresteerd voor mega fraude? Hoe heeft hij eigenlijk zowaar uit het niets een vice presidents kandidaatschap gekocht? De rot gaat diep.
Hoor je niks over in onze pers.
99% is het daarover eens. Ook al proberen sommigen te framen dat als je wijst op het feit dat ze inrijdt op een agent je een koelbloedige moord (die niet plaats heeft gevonden) toejuicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar om iemand die niet zo handig is in handelingen door te schieten gaat wel erg ver, daar zijn de redelijke mensen het wel over eens denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |