De VS doet het hier nu eenmaal beter dan de EU of zelfs NL, dus ja dat moeten we.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is het risico bij die yanks hé. Moeten we daar nou 8 topics over vol lullen?
Ja in Amerika heb je dat ook en daar heb je hardere regels. Waaronder stand your ground. Daar hoef je niet weg te springen als iemand op je in rijdt daar mag je jezelf gewoon verdedigen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat jij zegt botst met elkaar....
Want ja NL is een democratie met wetten en regels. Nou die worden dus niet tot amper gehandhaafd.
En afblijven van hulpverleners is nou ook niet iets wat gedaan wordt.
Ze schieten random iemand in een auto dood. Zonder reden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef incel het volgende:
[..]_!
Ja man ICE is aan het marcheren door de straten en ze schieten willekeurig mensen dood!!! Zo eng!!! Help!!! Stop Trump!!!
Als de Hoge Raad bij een vergelijkbaar geval in Nederland (achteraf in alle rust) oordeelt dat het poging tot doodslag is, dan zie ik werkelijk geen enkele ruimte om te denken dat hier geoordeeld gaat worden dat deze agent niet redelijkerwijs kon vermoeden dat dit een aanslag was op zijn lijf en leden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct en daar zit dan dus ook de vraag, was dit wel een aanslag met een dodelijk wapen. Daar zou eigenlijk onafhankelijk onderzoek naar gedaan moeten worden.
Ja random iemand die hun al uren aan het lastigvallen was en van hun taken aan het afhouden was en toen ze opeens doordraaide en met een auto op een agent inreed schoten ze. Compleet niet haar schuld ja.....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze schieten random iemand in een auto dood. Zonder reden.
Er zijn wel wat users die hier ook graag dezelfde law and order zien. Geestig genoeg hadden die wel een andere opinie toen die politieagent schoot naar een trekker hiero.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De VS doet het hier nu eenmaal beter dan de EU of zelfs NL, dus ja dat moeten we.
Knettergek land....quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef incel het volgende:
[..]
Ja in Amerika heb je dat ook en daar heb je hardere regels. Waaronder stand your ground. Daar hoef je niet weg te springen als iemand op je in rijdt daar mag je jezelf gewoon verdedigen.
Moet je daar eens proberen cobras of bakstenen naar de politie gooien.
Daar heb je een bron van? Een betrouwbare dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef incel het volgende:
[..]
Ja random iemand die hun al uren aan het lastigvallen was en van hun taken aan het afhouden was en toen ze opeens doordraaide en met een auto op een agent inreed schoten ze. Compleet niet haar schuld ja.....
Het mag, maar de gevolgen zijn dan voor jou. Zou jij ermee kunnen leven als je iemand hebt uitschakeld die probeerde weg te komen terwijl ze 3 (kleine) kinderen thuis heeft zitten die hun moeder nu nooit meer gaan zien?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:47 schreef incel het volgende:
[..]
Ja in Amerika heb je dat ook en daar heb je hardere regels. Waaronder stand your ground. Daar hoef je niet weg te springen als iemand op je in rijdt daar mag je jezelf gewoon verdedigen.
Moet je daar eens proberen cobras of bakstenen naar de politie gooien.
3 gemiddeld per dag. Wat dacht jij?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:40 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveel mensen zijn er in heel Amerika al doodgeschoten (al dan niet door een agent) sinds deze vrouw vraag ik me af.
Moet je ff de vorige topics doorlezen geen zin om dat zelf nu te doen voor jou. Ze was iemand die beroepsmatig die mensen aan het volgen en stalken en lastigvallen en blokkeren was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar heb je een bron van? Een betrouwbare dan?
Of in geheel Latijns-Amerika om maar wat te noemen. Het verbaast mij echt dat mensen zich hier 8 topics lang druk kunnen maken over de zoveelste trigger happy agent in een shithole country.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:40 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveel mensen zijn er in heel Amerika al doodgeschoten (al dan niet door een agent) sinds deze vrouw vraag ik me af.
Jawel, dat blijkt duidelijk uit de filmpjes. Ze wil die agent omver rijden, dat is een moordpoging. En dat mag niet in Amerika, dan kan er geschoten worden. Tragisch, maar wel hoe het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze rijdt weg, ze rijdt niet in op een agent.
Anders: de Hoge Raad der Nederlanden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze rijdt weg, ze rijdt niet in op een agent.
Antwoord is nee dus niet mee terugkomen dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef incel het volgende:
[..]
Moet je ff de vorige topics doorlezen geen zin om dat zelf nu te doen voor jou. Ze was iemand die beroepsmatig die mensen aan het volgen en stalken en lastigvallen en blokkeren was.
Fox news!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar heb je een bron van? Een betrouwbare dan?
Als iemand een poging doet op mijn leven heb ik het recht om mijn leven te verdedigen zolang mijn leven in gevaar is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het mag, maar de gevolgen zijn dan voor jou. Zou jij ermee kunnen leven als je iemand hebt uitschakeld die probeerde weg te komen terwijl ze 3 (kleine) kinderen thuis heeft zitten die hun moeder nu nooit meer gaan zien?
En zwijgen over de 60 jarige man die in ons land doodleuk werd doodgemept. Dat interesseert die mensen blijkbaar helemaal niks.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of in geheel Latijns-Amerika om maar wat te noemen. Het verbaast mij echt dat mensen zich hier 8 topics lang druk kunnen maken over de zoveelste trigger happy agent in een shithole country.
Ik heb geen zin om een halfuur lang op knoppies te drukken omdat jij net pas in de discussie komt. Ze was niet zomaar een voorbijganger.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Antwoord is nee dus niet mee terugkomen dan.
Ze schoten willekeurig op haar? Kom op!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit incident toont heel duidelijk dat ze dat dus wel doen.
[..]
Uhm, nee.
Zie Trump die de ene na de andere crimineel gratie geeft. Die elke rechter onder druk zet om zijn wil uit te voeren.
En zichzelf ook lekker wist vrij te krijgen van alles.
Oh ik denk dat diezelfde users het prima vonden dat er op die trekker werd geschoten. Ik denk dat diezelfde users het zelfs prima vonden dat de politie er aanvankelijk over loog, want ja het is wel Nederland hè....die agent die tenminste wel optrad is dan immers ineens de dader ipv het slachtoffer!!!1!11quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel wat users die hier ook graag dezelfde law and order zien. Geestig genoeg hadden die wel een andere opinie toen die politieagent schoot naar een trekker hiero.
4497lbs = 2039,8kg om precies te zijn. (uitgaande van een Honda Pilot LX 4WD 2014)quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:32 schreef incel het volgende:
[..]
Het is altijd treurig dat er iemand dood is. Maar mijn punt is dus dat het volledig haar eigen schuld is. Ze was uren bezig al. Liep niet perongeluk even 5 seconde langs of zo. En ze dat in een auto (van wel 2000kg) en reed in op een agent. Play stupid game win stupid prices. Iemand die dood is is tragisch, maar het is 100% compleet en volstrekt begrijpelijk dat die agenten in zo'n situatie zo'n gevaarlijk en knettergek persoon uitschakelde met dodelijk geweld. Conform de wet en het handboek.
Geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef incel het volgende:
[..]
Als iemand een poging doet op mijn leven heb ik het recht om mijn leven te verdedigen zolang mijn leven in gevaar is.
Of het nou een ongeluk is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |