Nou er wordt dus geen grondig onderzoek gedaan. Als ze republikein zijn dan zijn ze al vrij.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze schoten willekeurig op haar? Kom op!
O, gratie kan. Maar dat is iets anders dan dat er geen zorgvuldig onderzoek gedaan gaat worden.
Nee, de anderen zijn toetsenbordenhelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel merkwaardig dat vooral incel users moeite hebben met het herkennen van overduidelijk foutieve informatie.
Je snapt dus serieus niet dat dat plaatje de positie van de agent ten opzichte van de auto laat zienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt degene die een AI plaatje post waarvan de deuren van de verkeerde auto's open zijn, en dan mankeert er wat aan mijn (in)zicht?
Hou toch op, door dat als "bewijs" te posten is wel duidelijk dat jouw (in)zicht zeker niet deugt.
Ik riep Fake over jouw verhaal dat die vrouw ICE al uren zou lastigvallen. Daarna kom je gewoon met nieuwe FAKE shit, en daarna vraag je je af of je wordt getrold!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:06 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat iedere mongool snapt dat er geen drone beelden zijn en dat die foto gewoon de positie van de agent ten opzichte van de auto vanuit een andere hoek laat zien.
Dus om dan te roepen "Fake!" alsof je iets ontdekt hebt wat niemand wist is nogal dom
En ik ga niet jouw huiswerk doen, ik besteed al veel te veel tijd hieraan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik riep Fake over jouw verhaal dat die vrouw ICE al uren zou lastigvallen. Daarna kom je gewoon met nieuwe FAKE shit, en daarna vraag je je af of je wordt getrold!
Deze shit verzin je niet man!![]()
![]()
Dit is toch wel een bijzondere post.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er hangen hier nou eenmaal erg veel mensen in de tribalistische cultuuroorlog die vanuit de VS geëxporteerd wordt. Kijk waar het op internationale, geopolitieke onderwerpen aankomt snap ik de belangstelling voor wat de VS uitspookt, maar dit soort interne aangelegenheden zullen mij echt aan m'n reet roesten. Ik maak me ook niet druk om agenten die al dan niet gerechtvaardigd dodelijk geweld gebruiken in Mexico of Brazilië.
Dat ligt aan het waarschijnlijke daderprofiel. Die hebben als de geruchten kloppen een migratieachtergrond en dat wil zeggen dat een deel van het electoraat zal zwijgen om 'stigmatisering' te voorkomen. Hier kan men echter ten volle hun gram halen op een enorm gehate regering, dus trekt komt men hier hun gal spuwen en negeren de andere situatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:51 schreef Homey het volgende:
[..]
En zwijgen over de 60 jarige man die in ons land doodleuk werd doodgemept. Dat interesseert die mensen blijkbaar helemaal niks.
Heel wonderlijk, je helemaal opnaaien over een 1 dode duizenden kilometers verderop, maar een moord in je eigen land negeren. Wat speelt er dan in je hoofd?
Willekeurig is dat ze voor hetzelfde geld ook een ander hadden kunnen neerschieten. Hier is het overduidelijk een reactie op haar vluchtpoging, waarbij ze de kans voor lief nam de agent te raken (die opzij moest springen: ergo, ze was dus weldegelijk een potentieel gevaar).quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou er wordt dus geen grondig onderzoek gedaan. Als ze republikein zijn dan zijn ze al vrij.
En ja zonder reden en willekeurig.
Die vrouw was geen gevaar. Laat staan vuurwapen gevaarlijk ofzo.
Het plaatje is fake, dus het last helemaal niets zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:08 schreef incel het volgende:
[..]
Je snapt dus serieus niet dat dat plaatje de positie van de agent ten opzichte van de auto laat zien
Ja natuurlijk zijn het geen drone beelden
Dus om dan "Fake!" te noemen alsof je iets ontdekt hebt is nogal tenenkrommend
Ik ging er vanuit dat de mensen hier dat wel zouden snappen, maar de mensen hier doen dus alsof ik dat plaatje postte omdat ik dacht dat dit echte drone beelden waren of zo? Is dat het niveau hier ja?
Ruimtelijk inzicht en perspectief is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het plaatje is fake, dus het last helemaal niets zien.
Nee het is JOUW huiswerk. Als je iets wilt stellen dan moet je ook bereid zijn om het te onderbouwen. Zo werkt dat hier bij NIEUWS op Fok!. Anders lekker naar BNW om daar te speculazen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef incel het volgende:
[..]
En ik ga niet jouw huiswerk doen, ik besteed al veel te veel tijd hieraan.
Van mij mag je stoppen hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef incel het volgende:
[..]
Ja en dat was ze al UREN aan het doen? Waar is je link?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:09 schreef incel het volgende:
[..]
"She was reportedly acting as an observer "watching out for our immigrant neighbors" at the time of the incident."
1sec google
Maar jij ziet dat voor NL ook wel zitten? Dat 'shoot first, ask later' beleid?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef incel het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht en perspectief is niet voor iedereen weggelegd.
Nee, want nu ga je er van uit dat ze de man opzettelijk zou hebben aangereden.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ernstig misdrijf, te weten poging tot doodslag.
Hierzoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Nee het is JOUW huiswerk. Als je iets wilt stellen dan moet je ook bereid zijn om het te onderbouwen. Zo werkt dat hier bij NIEUWS op Fok!. Anders lekker naar BNW om daar te speculazen.
Nope, ik strijd graag tegen misinformatie en linkse terroristen die anti-democratisch handelen en het oke vinden om met auto's op agenten in rijden die de wet aan het handhaven zijn.quote:
Ik post nog heel sporadisch in AMV. Ik vond Amerikaanse verkiezingen altijd wel aardig vanwege het feit dat data journalisme daar een veel grotere rol speelde dan hier. Daarnaast is de VS in internationaal, geopolitiek opzicht uiterst relevant voor ons. Zo'n actie in Venezuela, dreigen naar Groenland en ga zo maar door zijn zaken die ons ook aangaan. Maar dat is heel wat anders dan een of andere lokale aangelegenheid zoals politiegeweld.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is toch wel een bijzondere post.
Je bent zelf regelmatig actief in AMV en ook mbt andere onderwerpen over de VS. Vanuit dat perspectief doe je dus zelf ook mee aan het importeren van de vermeende 'tribalistische cultuuroorlog', terwijl je dit verwijt nu enkel richting anderen maakt.
Dan moet je niet hier zijn want hier was er een moeder van 3 kinderen die weg probeerde te rijden en door een malafide agent door haar hoofd is geschoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:13 schreef incel het volgende:
[..]
Nope, ik strijd graag tegen misinformatie en linkse terroristen die anti-democratisch handelen en het oke vinden om met auto's op agenten in rijden die de wet aan het handhaven zijn.
Heel dat land is geradicaliseerd. Gek zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Opmerkelijk hoeveel witte liberale vrouwen er daar geradicaliseerd zijn.
Linkse mensen die korstluiting krijgen van dit soort 'paradoxen'quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Opmerkelijk hoeveel witte liberale vrouwen er daar geradicaliseerd zijn.
Exact hetzelfde speelde in het inrijden op agent arrest. Het gaat niet op wat je beoogt, het gaat erom dat je de kans voor lief neemt bij jouw vluchtpoging dat je de agent raakt. In beide gevallen sprongen de agenten opzij en zijn ze niet geraakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want nu ga je er van uit dat ze de man opzettelijk zou hebben aangereden.
Terwijl op beeld is te zien dat ze probeerde weg te komen.
En een agent hoort niet voor een auto te gaan staan die weg probeert te komen.
Het is fake!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef incel het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht en perspectief is niet voor iedereen weggelegd.
Oh, dat is heel fijn voor ons. Ik zou het dan wel fijn vinden als je misinformatie bestrijdt dan en zelf met bronnen komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:13 schreef incel het volgende:
[..]
Nope, ik strijd graag tegen misinformatie en linkse terroristen die anti-democratisch handelen en het oke vinden om met auto's op agenten in rijden die de wet aan het handhaven zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |