abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219778789
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:15:18 #2
382129 crew  Donna
pi_219778827
Twee scholengemeenschappen hebben hier (vlakbij DBM) al doorgegeven dat de scholen morgen gesloten zijn, dus wellicht kan DBM haar hart ophalen morgen.
pi_219778843
Meelezer hier meestal, enkele keer een reactie. Maar ik heb de vrijheid genomen een nieuw topic te openen.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:19:16 #4
382129 crew  Donna
pi_219778876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Zandplaat het volgende:
Meelezer hier meestal, enkele keer een reactie. Maar ik heb de vrijheid genomen een nieuw topic te openen.
Top!

Je geeft de sluiter een minuutje of 2 om een nieuwe te openen en volgt er niks dan mag je gewoon zelf! Dat is in een reeks helemaal geen probleem.
pi_219779045
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.

Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂

Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
pi_219779103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.

Ik vind dit ook heel raar 😂 Hoe weet zij nou of alle ziekenhuizen bepaalde info niet geven? Mijn arts in het Noorden van het land kan me echt op heel ander risico’s en beperkingen wijzen na zo’n operatie dan die van haar.
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 14:35:07 #7
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219779111
quote:

Dit soort dingen snap ik niet, dat kun je toch beter teruggeven als feedback aan het ziekenhuis? Dan kunnen zij hun informatievoorziening aanpassen. Of het is echt te individueel, en dan hoef ik er ook niet voor te betalen zeg maar :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:36:55 #8
382129 crew  Donna
pi_219779126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:35 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit soort dingen snap ik niet, dat kun je toch beter teruggeven als feedback aan het ziekenhuis? Dan kunnen zij hun informatievoorziening aanpassen. Of het is echt te individueel, en dan hoef ik er ook niet voor te betalen zeg maar :P
Of het zijn van die 'wat niemand je vertelt instrooiers' als;

*Vast voedsel eten wordt echt niks, dus luister gewoon naar je arts i.p.v. denken het beter te weten en haal 3 pakken yoghurt.
*Je kerel pijpen kan je ook wel echt 6 weken vergeten
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 14:40:27 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219779167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef Donna het volgende:

[..]
Of het zijn van die 'wat niemand je vertelt instrooiers' als;

*Vast voedsel eten wordt echt niks, dus luister gewoon naar je arts i.p.v. denken het beter te weten en haal 3 pakken yoghurt.
*Je kerel pijpen kan je ook wel echt 6 weken vergeten
Ik zou het heeel leuk vinden als zij als vrome christelijke vrouw dat laatste advies zou geven _O-

Of recepten inderdaad die je wel kunt eten als je geen vast voedsel mag :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator donderdag 8 januari 2026 @ 14:40:49 #10
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219779172
Bij dit soort dingen denk ik altijd: had je hier zelf vooraf een paar tientjes voor over gehad? Ik kan me dat ZO slecht voorstellen hè _O-
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 14:42:35 #11
382129 crew  Donna
pi_219779199
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik zou het heeel leuk vinden als zij als vrome christelijke vrouw dat laatste advies zou geven _O-

Of recepten inderdaad die je wel kunt eten als je geen vast voedsel mag :')
_O- Ze zou binnenlopen dan denk ik. :P
pi_219780015
Toch grappig waarom vloggers zich druk kunnen maken om wat Gerda op een forum schrijft over iets onbenulligs, wat ze zelf dagelijks laten zien.
pi_219780178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef Donna het volgende:
Twee scholengemeenschappen hebben hier (vlakbij DBM) al doorgegeven dat de scholen morgen gesloten zijn, dus wellicht kan DBM haar hart ophalen morgen.
Morgen snap ik het wel, er wordt hier een sneeuwdump verwacht maar vandaag smolt alle sneeuw dus als je voorzichtig reed ging het prima.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:20:33 #14
382129 crew  Donna
pi_219780190
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Morgen snap ik het wel, er wordt hier een sneeuwdump verwacht maar vandaag smolt alle sneeuw dus als je voorzichtig reed ging het prima.
Ik heb het ook over morgen. :)

Het is een geintje. Dat ze dus geen smoes hoeft te verzinnen voor morgen als school gewoon dicht gaat.
pi_219780208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:20 schreef Donna het volgende:

[..]

Het is een geintje. Dat ze dus geen smoes hoeft te verzinnen voor morgen als school gewoon dicht gaat.
Ja maar hoe moet ze dan sporten morgen? :P
pi_219780287
Sanneke reageert onder een story van Bijbonnie die zei dat ze klaar was met de sneeuw:

“ Hier alles al gesmolten😢, ik had nog wel een dagje willen sleeën”

Daar heeft ze toch bijna een week de tijd voor gehad zou je denken.
pi_219780297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:20 schreef Donna het volgende:

[..]

De kinderen hebben nu gewoon al bijna 4 dagen gemist he deze week en tel daar dan alle zieke dagen nog bij op dan zit je op flink wat dagen.
pi_219780300
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
pi_219780302
Ik keek de stories van Tamara en zag de berichten over de boodschappen. Het eerste wat ik dacht: oh hebben ze het op fok weer over het boodschappen doen van Tamara gehad 🤣🤣
pi_219780323
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik keek de stories van Tamara en zag de berichten over de boodschappen. Het eerste wat ik dacht: oh hebben ze het op fok weer over het boodschappen doen van Tamara gehad 🤣🤣
Of je even je jeugd trauma op wil lossen. Wat dat in hemelsnaam met haar boodschappen en bananen te maken heeft?
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:42:43 #21
382129 crew  Donna
pi_219780327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al. ;)

Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken :D

Moest lachen om de apenheul opmerking.
pi_219780337
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:41 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Of je even je jeugd trauma op wil lossen. Wat dat in hemelsnaam met haar boodschappen en bananen te maken heeft?
Dit is een beetje appels met eieren vergelijken ….
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:44:00 #23
382129 crew  Donna
pi_219780341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:36 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De kinderen hebben nu gewoon al bijna 4 dagen gemist he deze week en tel daar dan alle zieke dagen nog bij op dan zit je op flink wat dagen.
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten. :')
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:44:31 #24
382129 crew  Donna
pi_219780349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Dit is een beetje appels met eieren vergelijken ….
_O-
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:45:14 #25
382129 crew  Donna
pi_219780358
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
pi_219780393
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken :D

Was niet aanvallend bedoelt.
Ik snap het alleen niet zo goed van sommige hier die duidelijk mij niet ‘mogen’ ( ik ben overigens in het echt best heel leuk namelijk )
Want zijn altijd dezelfde met hetzelfde commentaar .Wat hun beweegt dan toch te blijven kijken.
Als ik iemand niet mag wil ik er niks mee te maken hebben. Zoiets .

En waar ik de tijd vandaan haal?
Nou, ik kan ook gewoon koffie drinken, of poepen, dus ik kan ook best af en toe wat lezen en/of daarop reageren. Zou niet weten waarom dat met meer kinderen niet zou lukken .
pi_219780414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:45 schreef Donna het volgende:
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
Ja!
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 16:52:45 #28
382129 crew  Donna
pi_219780422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:49 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Was niet aanvallend bedoelt.
Ik snap het alleen niet zo goed van sommige hier die duidelijk mij niet ‘mogen’ ( ik ben overigens in het echt best heel leuk namelijk )
Want zijn altijd dezelfde met hetzelfde commentaar .Wat hun beweegt dan toch te blijven kijken.
Als ik iemand niet mag wil ik er niks mee te maken hebben. Zoiets .

En waar ik de tijd vandaan haal?
Nou, ik kan ook gewoon koffie drinken, of poepen, dus ik kan ook best af en toe wat lezen en/of daarop reageren. Zou niet weten waarom dat met meer kinderen niet zou lukken .
Oh ja maar dat zie je hier ook. Genoeg users die bepaalde andere users niet mogen en toch elke keer op diegene reageren. Snapperniksvan.

Echte volgers weten natuurlijk ook gewoon dat je regelmatig koffie drinkt * insert roer in koffie stories *. :P
pi_219780432
Joh, je vat het veel te persoonlijk op. Ik ken je niet, dus heb geen reden om je niet te mogen.
Ik reageer slechts op wat ik zie, en de hoeveelheid ritjes naar de supermarkt is voor mij nogal opvallend.

En verder probeer ik soms wat variatie in het poly/DBM/AM repertoire hier aan te brengen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 08-01-2026 17:15:52 ]
pi_219780436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:52 schreef Donna het volgende:

[..]
Echte volgers weten natuurlijk ook gewoon dat je regelmatig koffie drinkt * insert roer in koffie stories *. :P
_O-
pi_219780449
HVK; Louay is er klaar mee, steeds aan en uit kleden omdat ze zoveel op pad moeten op een dag. Daarbij een filmpje zonder geluid maar van een duidelijk keihard huilende Louay die door de sneeuw ploetert.
Nou, je verwacht het niet hè, als je 5 kinderen onder de 9 hebt waarvan er minstens eentje (heel hard!) speciaal onderwijs nodig heeft, dat je de hele dag aan het halen en brengen bent als alleenstaande moeder.
Misschien even over nadenken voordat ze volgende keer haar benen weer open gooit voor de eerste de beste landloper die er wel overheen wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 08-01-2026 17:05:48 ]
pi_219780451
quote:
Kwam weer aandacht te kort dus moest ze weer iets raars online doen
pi_219780459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
En waarom daar indirect weer op reageren 🫣
pi_219780471
quote:
88s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:54 schreef Harper het volgende:
Joh, je vat het veel te persoonlijk op. Ik ken je niet, dus heb geen reden om je niet te mogen.
Ik reageer slechts op wat ik zie, en de hoeveelheid ritjes naar de supermarkt zijn voor mij nogal opvallend.

En verder probeer ik soms wat variatie in het poly/DBM/AM repertoire hier aan te brengen :)
Oh nou het is voor mij opvallend dat vooral jij en nog twee anderen hier alleen iets negatief willen/kunnen belichten over mij.
Wat prima is. Maar dan denk ik werkelijk, hoezo kijk je nog mee eigenlijk .

Nou goed .
C’est la vie , doe er morgen een shoplog van maken 😂
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:00:55 #35
382129 crew  Donna
pi_219780479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En waarom daar indirect weer op reageren 🫣
Ik vind het altijd wel geinige knipoogjes naar het forum of naar andere fluflu's. :9
pi_219780482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja maar hoe moet ze dan sporten morgen? :P
Precies zoals altijd.
Zeggen dat je gaat sporten en dan niet gaan 😉
pi_219780528
quote:
Yes, en die van de Blomsteeltjes begint ook van die rare neigingen te krijgen. Echt waarom gewoon, als volwassen vrouw 🫣
pi_219780532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel geinige knipoogjes naar het forum of naar andere fluflu's. :9
Ik ook. Net als over de puberla, humor vind ik
pi_219780536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:59 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Oh nou het is voor mij opvallend dat vooral jij en nog twee anderen hier alleen iets negatief willen/kunnen belichten over mij.
Wat prima is. Maar dan denk ik werkelijk, hoezo kijk je nog mee eigenlijk .

Nou goed .
C’est la vie , doe er morgen een shoplog van maken 😂
Dan is het jaloezie als ze alleen maar negatief op je reageren.. misschien kunnen zij wel niet koken en zijn ze jaloers op jouw lekkere foto’s elke avond?

Overigens al lang niet meer meegekeken hier maar waar is deb gebleven?
En Milou gaat er weer lekker op los met nieuwe schoenen.. ben benieuwd hoeveel paar ze inmiddels heeft
pi_219780541
quote:
Ze deed de volgende dag ineens een sticker over de broek. Had ze dat dan echt niet door in de reels, dacht ik toen🤣 Zo’n ex zegt dit ook maar met 1 doel: die weet dat ze het doet en hij zet haar graag voor l*l. Even lekker lachen met z’n kameraden: ‘check die gekke ex van mij die denkt dat ze knap is’.
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:14:48 #41
382129 crew  Donna
pi_219780606
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:08 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze deed de volgende dag ineens een sticker over de broek. Had ze dat dan echt niet door in de reels, dacht ik toen🤣 Zo’n ex zegt dit ook maar met 1 doel: die weet dat ze het doet en hij zet haar graag voor l*l. Even lekker lachen met z’n kameraden: ‘check die gekke ex van mij die denkt dat ze knap is’.
Ja of hij staat compleet voor aap op z'n werk om wat zij allemaal op Insta zet. Ik zou er iig wel wat van denken als het mijn collega was. :')
pi_219780651
quote:
88s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:00 schreef Harper het volgende:
Toch grappig waarom vloggers zich druk kunnen maken om wat Gerda op een forum schrijft over iets onbenulligs, wat ze zelf dagelijks laten zien.
Zeker omdat ze hier helemaal niet mee lezen!
pi_219780671
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja of hij staat compleet voor aap op z'n werk om wat zij allemaal op Insta zet. Ik zou er iig wel wat van denken als het mijn collega was. :')
Oh ja helemaal eens! Zou hier bij de koffie ook goed onderwerp van gesprek kunnen zijn. Maar heel eerlijk: dat geldt net zo goed voor een Maarten Geerts die alles maar goed lijkt te vinden, tot de doorsmeerbeurten en altijd prijs week aan toe. En een Roy Lether, waarbij toch heel veel mensen hun twijfels hebben over wat zijn Debbie allemaal de wereld in slingert over haar gezondheid…
pi_219780674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:01 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Precies zoals altijd.
Zeggen dat je gaat sporten en dan niet gaan 😉
Misschien kan ze snowboarden en sleeën morgen!
pi_219780682
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:18 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zeker omdat ze hier helemaal niet mee lezen!
Nou iedereen hier weet dat ik mee lees dat is geen geheim hoor . Zou niet weten waarom niet jullie lezen ook bij mij mee toch .

En ik moet dat dan wel via insta doen want je mag hier niet over andere users praten. Dus ja. .
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 17:23:50 #46
382129 crew  Donna
pi_219780685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:21 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Oh ja helemaal eens! Zou hier bij de koffie ook goed onderwerp van gesprek kunnen zijn. Maar heel eerlijk: dat geldt net zo goed voor een Maarten Geerts die alles maar goed lijkt te vinden, tot de doorsmeerbeurten en altijd prijs week aan toe. En een Roy Lether, waarbij toch heel veel mensen hun twijfels hebben over wat zijn Debbie allemaal de wereld in slingert over haar gezondheid…
Ohja absoluut, geen twijfel over mogelijk.
Maar met een ex zou ik daar als ik haar was, of fluflu was, nog veel voorzichtiger mee zijn.
pi_219780702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dan is het jaloezie als ze alleen maar negatief op je reageren.. misschien kunnen zij wel niet koken en zijn ze jaloers op jouw lekkere foto’s elke avond?

Overigens al lang niet meer meegekeken hier maar waar is deb gebleven?
En Milou gaat er weer lekker op los met nieuwe schoenen.. ben benieuwd hoeveel paar ze inmiddels heeft
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".

Terwijl, het is gewoon iets dat opvalt.
Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Wmb ren je 4x per dag naar de super, als het je gelukkig maakt.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219780719
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Yes, en die van de Blomsteeltjes begint ook van die rare neigingen te krijgen. Echt waarom gewoon, als volwassen vrouw 🫣
Ik zei het gister al. En daarna nog delen wat dochter erbij zei. Die dochter heeft eigenlijk gewoon gelijk
pi_219780784
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
quote:
En ze kocht afgelopen week nog een nieuwe bakfiets, en zoektocht naar een nieuwe caravan?? Ze heeft net eind van het jaar ook een nieuwe auto gekocht 😱
pi_219780832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik kom ook uit Fryslân, maar was best tricky om te rijden hier. Ik durfde het niet aan, mijn man vond het geen probleem gelukkig.
pi_219780858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".

Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Volgens mij was die jaloezie (op die lekker uitziende foto’s) sarcastisch, of tenminste zo heb ik het opgevat 😂
pi_219780926
Ik vind het wel knap als mensen voor een hele week boodschappen kunnen doen. Dat is me oprecht in mijn hele volwassen leven nog nooit gelukt. Laat staan met 10 kinderen!
I can't help it, if I'm lucky
pi_219780944
Judith heeft nieuwe gasveren nodig voor de achterklep van haar auto. De kosten bij de garage vindt ze te hoog, dat kan ze zelf voor minder.
Eindstand: gasveren besteld maar ze heeft nog wel iemand nodig die de klep voor haar omhoog houdt.

Dan kan ze het dus niet zelf.
De buurman biedt zich vast aan.
pi_219780989
Heb nou alweer genoeg van AM en der moederkoek. Jemig hoe lang moeten we dit aanzien? (Oftewel, wanneer komt de nieuwe box)
pi_219781050
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Volgens mij was die jaloezie (op die lekker uitziende foto’s) sarcastisch, of tenminste zo heb ik het opgevat 😂
Haha ja dat moet bijna wel.
pi_219781332
quote:

Ja ind , ik had een keer een vraag voor haar op instagram , maar dan krijg je een reaktie dat ze honderden berichten krijgt op een dag en daar geen tijd meer voor heeft.
Maar als je haar wilt bemoedigen ( wat dat ook is ?) of dat ze wil meedenken , ze je de tarieven toestuurd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219781353
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Hoe heet zij op instagram ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219781380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nee eigenlijk dit keer niet, dan had ik wel een knipoog er achter gezet. Maar als ze elke keer afgezanikt wordt omdat ze elke dag boodschappen doet dan vraag ik me serieus af waarom diegene daar nou zo’n problemen mee heeft 😂
Wat boeit het of iemand elke dag gaat of eens per week.. serieus 😂😂😂
En over die bananen ga ik het maar niet hebben..

En nu op zoek naar ene Ellen… want blijkbaar heb ik wat gemist met een bikini.. moet wel bij blijven
pi_219781620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:32 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Nee eigenlijk dit keer niet, dan had ik wel een knipoog er achter gezet. Maar als ze elke keer afgezanikt wordt omdat ze elke dag boodschappen doet dan vraag ik me serieus af waarom diegene daar nou zo’n problemen mee heeft 😂

En nu op zoek naar ene Ellen… want blijkbaar heb ik wat gemist met een bikini.. moet wel bij blijven
Maar hoeveel het boeit kan je toch over heel veel dingen zeggen die hier besproken worden?
Het is opgevallen, dus wordt er wat van gezegd. En er worden over Tamara ook regelmatig positieve dingen gezegd.
Ik vroeg mij hardop af waar ze het van deed, ik vind dat niet per se negatief, maar misschien is dat gewoon mijn jaloezie 😉🤭
pi_219781662
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hoeveel het boeit kan je toch over heel veel dingen zeggen die hier besproken worden?
Het is opgevallen, dus wordt er wat van gezegd. En er worden over Tamara ook regelmatig positieve dingen gezegd.
Ik vroeg mij hardop af waar ze het van deed, ik vind dat niet per se negatief, maar misschien is dat gewoon mijn jaloezie 😉🤭
Nee het is je jeugdtrauma.
  donderdag 8 januari 2026 @ 19:09:28 #61
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219781744
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft nieuwe gasveren nodig voor de achterklep van haar auto. De kosten bij de garage vindt ze te hoog, dat kan ze zelf voor minder.
Eindstand: gasveren besteld maar ze heeft nog wel iemand nodig die de klep voor haar omhoog houdt.

Dat lukt ook in je eentje, de klep kan op je hoofd steunen, zo heb ik dat ook gedaan.
pi_219781863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:09 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat lukt ook in je eentje, de klep kan op je hoofd steunen, zo heb ik dat ook gedaan.
Of je zet er iets tussen. Maar zij zegt dat ze er iemand voor nodig heeft.
pi_219782177
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Wie is dit?
pi_219782214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
[..]
En ze kocht afgelopen week nog een nieuwe bakfiets, en zoektocht naar een nieuwe caravan?? Ze heeft net eind van het jaar ook een nieuwe auto gekocht 😱
Zoveel verdient zij niet mer insta volgens mij, en ze geeft het met bakken weer uit. Die man zal wel een goede baan hebben?
pi_219782219
quote:

Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang
pi_219782233
Closetvanval heeft een fotoshoot gedaan. Ik mis echt kleding aan de onderkant.
pi_219782326
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:23 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Nou iedereen hier weet dat ik mee lees dat is geen geheim hoor . Zou niet weten waarom niet jullie lezen ook bij mij mee toch .

En ik moet dat dan wel via insta doen want je mag hier niet over andere users praten. Dus ja. .
Jij hebt er nooit een geheim van gemaakt dat je meeleest en soms schrijft hier. Ik kan dat alleen maar waarderen. En jij steekt er een beetje de draak mee op je story’s, daar kan ik de humor wel van inzien.

Maar er zijn er ook een aantal die ons Gerda’s noemen, zeggen niet mee te lezen, maar wel precies weten wat we schrijven. Maar dan blijkt ‘een vriendin’ hier mee te lezen. :+
pi_219782328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:32 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]

Als die opmerking hier al afzeiken is, wat is dan de rest hier?
Tamara doet vaak boodschappen, iemand merkt dit op. Afzeiken.
Dbm kreeg een fakking bingokaart om de bezoekjes aan de HAP etc bij te houden.
Wat is dat dan?
pi_219782331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang
Ik ga lachen als ze toch niet de goede heeft besteld 🤭🙈
pi_219782336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zoveel verdient zij niet mer insta volgens mij, en ze geeft het met bakken weer uit. Die man zal wel een goede baan hebben?
Ik denk dat die linkjes haar aardig wat opleveren hoor. Sanneke verdient er ook aan en die plaatst er niet zo onwijs veel als Milou.
Al die apparaten van Ninja krijgt ze gratis. Die dweil stofzuiger, dekbedden. En dan al die kliks nog als je een keer een bestandje wil.
pi_219782369
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook hilarisch.
pi_219782481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:49 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind het wel knap als mensen voor een hele week boodschappen kunnen doen. Dat is me oprecht in mijn hele volwassen leven nog nooit gelukt. Laat staan met 10 kinderen!
Mij ook niet. Niet toen ik alleen woonde, niet samenwonend en ook niet nu een gezin en twee kinderen.
Minimaal 2 keer, maar ook 3 keer wel.

Ik volg wel accounts met weekbudget en die een keer in de week gaan en daar ben ik altijd verbaasd over. De meeste doen aan cashstuffing trouwens. Maar ik ben te wispelturig voor dat en onder de 100 euro is mij ook nog nooit gelukt per week voor 4 man. 100 euro is een beetje het standaard bedrag bij die accounts.

Ik hou wel van shoplogs, dus plaats vooral wat de hele week gehaald is aan boodschappen en welke gerechten 😁
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219782533
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk dat die linkjes haar aardig wat opleveren hoor. Sanneke verdient er ook aan en die plaatst er niet zo onwijs veel als Milou.
Al die apparaten van Ninja krijgt ze gratis. Die dweil stofzuiger, dekbedden. En dan al die kliks nog als je een keer een bestandje wil.
Had Milou ook geen afspraken met het UWV in haar agenda staan? Mogelijk krijgt ze daar nog geld van?!
pi_219782551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef Snaky het volgende:
Dat hoort bij de midlifecrisis denk ik..of wat schreef ze 2.0.
Mis bij haar wel vaker wat kleding of wat ruimte in de kleding :)
pi_219782569
Hoe zou AM dat doen? Appie komt daar eens per week.
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Of zou dat komen doordat appie haar inhuurt?
pi_219782592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Hoe heet zij op instagram ?
Greatgrandemultimama
pi_219782601
Hoe heet ze, iets met twobabies in Holland? Die post vaak shoplogs. Heerlijk.
Die heeft een samenwerking met Dirk geloof ik? (En met Temu denk ik, das wat minder)
pi_219782626
Oh man ik kreeg vandaag het advies om mijn leven eigenlijk net zo strak in te plannen als AM. Van de
lunch tot aan m’n toiletbezoek. Die structuur zou me goed doen.

Ik krijg het altijd spaansbenauwd van de planning van AM 🤣
pi_219782627
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:00 schreef Geertje_G het volgende:
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Wat AM daar zelf ooit over zei: Zij kan al die prikkels niet aan in de winkel. En met kinderen naar de winkel is echt de ultieme hel voor haar.

Ik denk dat het een van haar eerste samenwerkingen was.
pi_219782642
quote:

Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦‍♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout was
pi_219782647
quote:
Gister ging ze naar de Sligro en daar komen ze/ Maarten vaker. Of op zaterdag nog wel eens de markt dacht ik.
pi_219782649
quote:
Hoho ze was van de week bij de Hanos (of Sligro lees ik net) he!
En toen ze van de week het bericht van Appie deelde wat gericht was aan de mammavan is het voor mij duidelijk dat het een samenwerking is.
Dat ze dat vergeet te vermelden is niet nieuw 😉
pi_219782694
quote:
Hier komen de boodschappen ook 1x per week, ik hoef vrijwel nooit extra naar de Albert heijn. Ik haal vlees, kaas en brood bij de kleine ondernemers hier in het dorp.

AM heeft wel al eerder een samenwerking gehad met de AH, ze liep toen zo lang te klagen dat ze uiteindelijk voor een groot deel van de kinderen hamster knuffels, toen deelde ze (ook) niet dat het een samenwerking was.
pi_219782737
Hoe ze dan tijdens vakantie opeens elke dag naar een supermarkt gaan, met vaak het hele gezin en dat als uitje van de dag doen is me echt een raadsel.
pi_219782742
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Greatgrandemultimama
Oh dank je maar ze staat op prive, dan denk ik niet dat ik haar ga volgen ( ik wilde alleen even kijken
pi_219782765
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind dit ook heel raar 😂 Hoe weet zij nou of alle ziekenhuizen bepaalde info niet geven? Mijn arts in het Noorden van het land kan me echt op heel ander risico’s en beperkingen wijzen na zo’n operatie dan die van haar.
quote:
Tsja die 800 kinderen was ook lichtelijk overdreven.
En ja ze leest hier mee, reageert ook geregeld.
Maar goed ze heeft het uitgelegd voor diegenen die het zich afvroegen.
pi_219782811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef papierentas het volgende:
Hoe ze dan tijdens vakantie opeens elke dag naar een supermarkt gaan, met vaak het hele gezin en dat als uitje van de dag doen is me echt een raadsel.
Ja en dan gaat echt iedereen mee en gooit dingen in de kar, als je dan niet overprikkeld raakt , van al die kinderen , dan kun je toch ook wel met alleen Jet en Lot naar de winkel.
pi_219782816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef papierentas het volgende:
Haha ja consequent is ze wdb niet.
Appie is idd een samenwerking denk ik.
Joh ik was zo naïef. Las net iets in andere topic over de popcornpan. Ik dacht er echt niet bij dat dat een samenwerking was. Idem voor dat appelschilding. De koffie van Mark.

Overigens vind ik de supermarkt oprecht een hel qua prikkels. Daarom laat ik 2x pw boodschappen bezorgen. Kaas en eieren komen wel vd kaasboer bedenk ik me nu.
pi_219782826
MW: Ik snap echt niet waarom MW iedere keer moet benoemen dat ze Tim al 20 jaar kent, lijkt zo echt alsof ze al 20 jaar een affaire heeft of al 20 jaar ‘genoegen heeft genomen’ met tweede keus Koen… en ben net als velen erg benieuwd waarom haar familie opeens niet meer in beeld is…

HVK: als ik L zie heb ik zo’n medelijden met dat mannetje… volgens mij vooral oververmoeid en overprikkeld, tuurlijk huil je dan als je door de kou moet lopen en je moeder je alleen filmpt. Echt schrijnende situatie in dat gezin (niet alleen om dit plaatje natuurlijk)

Tamara: juist dat ze op insta EN hier reageert geeft mij het gevoel dat ze het zich veel te veel aantrekt wat hier gezegd word. Heb wel eens gelezen dat mensen vinden dat ze kritiek zo goed mee omgaat, maar dat idee krijg ik,zo dus juist niet 🙈
pi_219782842
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Weerikier het volgende:
HVK; Louay is er klaar mee, steeds aan en uit kleden omdat ze zoveel op pad moeten op een dag. Daarbij een filmpje zonder geluid maar van een duidelijk keihard huilende Louay die door de sneeuw ploetert.
Nou, je verwacht het niet hè, als je 5 kinderen onder de 9 hebt waarvan er minstens eentje (heel hard!) speciaal onderwijs nodig heeft, dat je de hele dag aan het halen en brengen bent als alleenstaande moeder.
Misschien even over nadenken voordat ze volgende keer haar benen weer open gooit voor de eerste de beste landloper die er wel overheen wil.
Als je er ook op let is echt elke post een klaagzang.
Waarom niet: heerlijk het heeft gesneeuwd we gaan lekker lopen met de slee.
pi_219782907
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Hoho ze was van de week bij de Hanos (of Sligro lees ik net) he!
En toen ze van de week het bericht van Appie deelde wat gericht was aan de mammavan is het voor mij duidelijk dat het een samenwerking is.
Dat ze dat vergeet te vermelden is niet nieuw 😉
De naam in het bericht kun je zelf instellen in je profiel hè? Ik denk ook echt dat ze dit zelf heeft gedaan. Zo belangrijk vindt zij zichzelf wel.
pi_219782947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het prachtig dat ze schijt heeft aan alles, ze trekt het gewoon aan, wat anderen ook vinden
pi_219782994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦‍♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout was
Zij lijkt me echt zo iemand die dan gasveren tweedehands koopt en dan naar een garage gaat en vraagt: kunt u deze monteren en dan verbaasd is over de prijs. We hebben zelf een garagebedrijf en je wilt ze de kost niet geven wie dat zo doen.
pi_219782995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:58 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Had Milou ook geen afspraken met het UWV in haar agenda staan? Mogelijk krijgt ze daar nog geld van?!
Ik denk dat ze veel verdient met insta. Paar duizend per maand minimaal. Vergis je niet, die mijn geldzaken haalde toch ook al vaak 5-10 duizend op? Met wat linkjes.
pi_219783024
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het prachtig dat ze schijt heeft aan alles, ze trekt het gewoon aan, wat anderen ook vinden
Absoluut. Vind haar ook wel een doorzetter, zeker met haar dochter, shop etc.

Vind haar qua persoonlijkheid niet mijn volgstijl. 🤪Of hoe zeg ik dat netjes.
Niet mijn ding. Beetje type "lekker gek doen"
pi_219783055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gister ging ze naar de Sligro en daar komen ze/ Maarten vaker. Of op zaterdag nog wel eens de markt dacht ik.
Ja joh AM komt vaak genoeg in winkels, ook met kinderen.
Ik snap best dat ze die scheepslading boodschappen elke week laat bezorgen, ik wou dat ik ook twee koelkasten had om het allemaal in kwijt te kunnen.
pi_219783063
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De naam in het bericht kun je zelf instellen in je profiel hè? Ik denk ook echt dat ze dit zelf heeft gedaan. Zo belangrijk vindt zij zichzelf wel.
Ik kan me zo voorstellen als iemand vraagt aan dr wie ze is dat ze zegt demamavan. Wij hadden pas dus zo iemand langs die zich voorstelde als ik ben van Piet van de kaasboer Heel apart was dat 🤣
pi_219783104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:34 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik kan me zo voorstellen als iemand vraagt aan dr wie ze is dat ze zegt demamavan. Wij hadden pas dus zo iemand langs die zich voorstelde als ik ben van Piet van de kaasboer Heel apart was dat 🤣
Alsof ze een soort beroemdheid is, ik zie het haar wel doen inderdaad.
pi_219783188
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.

Degene die overigens in de douche de kit aan het weg peuteren in de stories is.
pi_219783203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En dan eindigt ze bij de garage
pi_219783267
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.

Is dit serieus?! Mijne gute. Ik ben in shock
pi_219783279
quote:

Het deed mij aan een opgeschoren poedel denken 🐩
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219783302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:16 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
MW: Ik snap echt niet waarom MW iedere keer moet benoemen dat ze Tim al 20 jaar kent, lijkt zo echt alsof ze al 20 jaar een affaire heeft of al 20 jaar ‘genoegen heeft genomen’ met tweede keus Koen… en ben net als velen erg benieuwd waarom haar familie opeens niet meer in beeld is…
Blijkbaar is dat heel belangrijk om iedere keer opnieuw te benoemen.

Ik moet iedere keer lachen als ze weer over dat pastakookboekje begint. Daar heeft ze het al jaren over en volgens mij zijn het allemaal Hello Fresh recepten met een kleine twist.
pi_219783315
quote:

Oh wat erg dat haar! Nog nooit gezien zo'n kapsel. Geen nieuwe trend hopelijk. Zal ze het zelf gedaan hebben?
pi_219783490
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
pi_219783640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:28 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik denk dat ze veel verdient met insta. Paar duizend per maand minimaal. Vergis je niet, die mijn geldzaken haalde toch ook al vaak 5-10 duizend op? Met wat linkjes.
En met hoeveel volgers?
pi_219783658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]
Blijkbaar is dat heel belangrijk om iedere keer opnieuw te benoemen.

Ik moet iedere keer lachen als ze weer over dat pastakookboekje begint. Daar heeft ze het al jaren over en volgens mij zijn het allemaal Hello Fresh recepten met een kleine twist.
Maar er moet geld verdient worden dus nu moet het er maar eens van komen …;-)
pi_219783815
Die Ellen (zonder Koen) zie ik vaak voorbij komen. Wat is haar accountnaam?
pi_219783832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Maar er moet geld verdient worden dus nu moet het er maar eens van komen …;-)
Tot die tijd blijft ze dingen droppen in podcast zodat ze in belangstelling blijft bestaat word altijd wel opgepakt door shownieuw boulevard ect.. en dan met veel maximale drama het kookboek!
pi_219783841
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
pi_219783857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Applepony het volgende:
Die Ellen (zonder Koen) zie ik vaak voorbij komen. Wat is haar accountnaam?
@terugnaarliefde
pi_219783916
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
Insta besties met iris zeilstra zo te zien.
pi_219783935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
Poeh heb even gekeken.. schrok me rot en dacht waar kijk ik naar.
Die dame wat op de grond zit doet me denken aan zo'n kindersurprise chocolade ei, met 2 kleuren chocola, en dan extra franjes eraan
pi_219783961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die dame wat op de grond zit doet me denken aan zo'n kindersurprise chocolade ei, met 2 kleuren chocola, en dan extra franjes eraan
😂
pi_219783971
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:48 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Is dit serieus?! Mijne gute. Ik ben in shock
Ja heftig he? Even haar account gekeken maar dit is serieus. Alsof ze in dat gezin elkaar af moeten troefen wie het origineelste is qua haar en wie daarin het meest bizar is.
pi_219783988
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:54 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Mij ook niet. Niet toen ik alleen woonde, niet samenwonend en ook niet nu een gezin en twee kinderen.
Minimaal 2 keer, maar ook 3 keer wel.

Ik volg wel accounts met weekbudget en die een keer in de week gaan en daar ben ik altijd verbaasd over. De meeste doen aan cashstuffing trouwens. Maar ik ben te wispelturig voor dat en onder de 100 euro is mij ook nog nooit gelukt per week voor 4 man. 100 euro is een beetje het standaard bedrag bij die accounts.

Ik hou wel van shoplogs, dus plaats vooral wat de hele week gehaald is aan boodschappen en welke gerechten 😁
Wat is cashstuffing?

En boodschappen voor de hele week, hoe dan? Je houdt groente, vlees en zuivel enzo toch niet een hele week vers? En heb je dan een koelcel ipv een koelkast of wa?
pi_219783989
quote:
Ik vond het lange blonde ook beter maar dat is natuurlijk niet origineel of excentriek. :')

Ik vind het ook zo heftig dat mensen er altijd op reageren in de reacties dat het zo mooi is.

Dat is zo erg liegen.
pi_219784001
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dan hopen dat ze niet retour mogen 😂
pi_219784016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Wat AM daar zelf ooit over zei: Zij kan al die prikkels niet aan in de winkel. En met kinderen naar de winkel is echt de ultieme hel voor haar.

Ik denk dat het een van haar eerste samenwerkingen was.
En in de zomervakantie moet juist iedereen mee boodschappen doen volgens mij |:(

Sorry, dat eerst het hele topic doorlezen voor je reageert zoals in de OP staat werkt niet zo goed voor mij. Eerst doen, dan denken past beter!

[ Bericht 8% gewijzigd door proud_mami op 08-01-2026 21:54:43 (Spuit Elf ) ]
pi_219784053
quote:

Uiteraard even gaan kijken 🫣 heel apart inderdaad
pi_219784069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Oh wat erg dat haar! Nog nooit gezien zo'n kapsel. Geen nieuwe trend hopelijk. Zal ze het zelf gedaan hebben?
Alsof een kind de tondeuse gevonden heeft 😳
pi_219784079
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vond het lange blonde ook beter maar dat is natuurlijk niet origineel of excentriek. :')

Ik vind het ook zo heftig dat mensen er altijd op reageren in de reacties dat het zo mooi is.

Dat is zo erg liegen.
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
pi_219784084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
😂
pi_219784092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Insta besties met iris zeilstra zo te zien.
Dat is dan minder 🫣
pi_219784162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wie is dit?
Deblomsteeltjes
pi_219784174
quote:
Ze lijkt nu toch precies op haar partner.
pi_219784216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Clavis het volgende:

[..]
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
Tja ik zou dan er liever niks over zeggen dan liegen. Maar zou iemand het mij recht op de man afvragen zou ik vooral zeggen: Ik vind het geen porrem maar als jij er bij mee bent is dat toch het belangrijkste?😂 maar altijd dat wauw zo mooi je nieuwe kapsel vanuit de mond van iemand met lang blond haar is gewoon liegen. Waarom? :')
pi_219784281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Is dat die fluflu waar Tim Hofmann op de stoep stond een paar jaar geleden? Of is dat weer iemand anders?
pi_219784289
Die Tim is nog steeds op ‘de farm’ joh. Je zou echt niet zeggen dat ie zelf nog kinderen heeft waar ie tijd mee door zou moeten brengen. Maximaal samenwonen!
pi_219784294
quote:

Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekker _O-
Iedere flu die iets meemaakt is ervaringsdeskundige en kan er een heel programma uit slaan. Wat een flauwekul toch.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219784312
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:18 schreef LeSage het volgende:

[..]
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekker _O-
Iedere flu die iets meemaakt is ervaringsdeskundige en kan er een heel programma uit slaan. Wat een flauwekul toch.
Mijn man heeft ook zo'n kaakoperatie gehad,ik voel een verdienmodel aankomen. 🤣🤣🤣
pi_219784318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:

[..]

Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last van ;(
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 22:23:09 #133
382129 crew  Donna
pi_219784323
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:

[..]
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last van ;(
Je mag ALLES bespreken in de slowchat.

En in R&P of LIF mag je het specifiek over trauma's hebben. :P
pi_219784325
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten. :')
Of niet op school hebben zitten, in dit geval O-)
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 22:23:49 #135
382129 crew  Donna
pi_219784331
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Of niet op school hebben zitten, in dit geval O-)
Scherp. :D
pi_219784334
quote:
Ben je als midden 30-er nog jeugd?
Dan is hier mijn trauma!
Misschien kan Tamara daar iets mee.
pi_219784364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef Geertje_G het volgende:

[..]

Ik ging vandaag 3(!!) keer naar de supermarkt ;(
Was een foutje en maak ik ook graag geen gewoonte van.
Wel allemaal lopend, dus ik zit lekker aan m’n stappen vandaag :9
pi_219784386
The Godfather en Wolf op hetzelfde etentje gespot.

Dus ergens zal het vast wel ok zitten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Moedervan4kids op 08-01-2026 22:30:16 (Aanvulling ) ]
pi_219784427
Iris en Michelle hebben het kennelijk over dry januari in de podcast. En ik vind het dus echt grappig dat de ondertiteling er van maakt dat je alles 'met maten' moet doen.
Michelle drinkt regelmatig met maten 😂
pi_219784453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:17 schreef Tweetheelepels het volgende:
Die Tim is nog steeds op ‘de farm’ joh. Je zou echt niet zeggen dat ie zelf nog kinderen heeft waar ie tijd mee door zou moeten brengen. Maximaal samenwonen!
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.
pi_219784462
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iris en Michelle hebben het kennelijk over dry januari in de podcast. En ik vind het dus echt grappig dat de ondertiteling er van maakt dat je alles 'met maten' moet doen.
Michelle drinkt regelmatig met maten 😂
Deze vond ik ook wel lollig ja :D
Zouden ze het erom doen trouwens, dat onderwerp in de podcast bespreken?
pi_219784463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
The Godfather en Wolf op hetzelfde etentje gespot.

Dus ergens zal het vast wel ok zitten.
Is die vraag ook weer beantwoord😉 vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
En ik kan ook best begrijpen als het even tijd nodig zou hebben.
Koen was altijd wel echt onderdeel van de familie. Voor naasten is het natuurlijk ook wel een proces zo'n scheiding, en die denken natuurlijk ook aan hun kleinkinderen hoe het allemaal zo is veranderd.
Wel fijn dat ze samen zijn .
pi_219784464
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
pi_219784469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?
Slim , als ze het niet op social media deelt kan het uwv haar ook niet volgen.
Misschien moest er wel meer geld binnenkomen daar en is dit de uitweg.
pi_219784470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is die vraag ook weer beantwoord, vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
Koen was altijd wel echt onderdeel van de familie. Voor naasten is het natuurlijk ook wel een proces zo'n scheiding, en die denken natuurlijk ook aan hun kleinkinderen hoe het allemaal zo is veranderd.
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.
De AYNIL taferelen horen sowieso bij MW.
pi_219784481
quote:
Weet je het merk nog?
pi_219784495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.
De AYNIL taferelen horen sowieso bij MW.
Ach ik denk maar zo; beter dit dan een hoop trammelant.
Als je familie je niet meer wil zien door een scheiding of je vrienden laten je vallen lijkt me dat heel zuur.
pi_219784496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:38 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.
Volgens Mies is Wolf niet 'weer een nieuwe man in het leven' van d'r kinderen, omdat zij hem al jaren kent.
De logica. Heel normaal om ineens met 'oom Tim' in bed te liggen, zeg maar.

Ik heb vooral te doen met de dochtertjes van Wolf. Die zien hun papa helemaal niet meer nu hij is opgeslokt door de Walkies.
pi_219784497
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Mss een ouder opgenomen filmpje want achter de tv hangt niet het hysterische behang, maar het bedrijf zelf heeft het filmpje pas 2 dagen geleden geplaatst. Wat een jokkebrok die vrouw..
pi_219784501
MB kent Tim al héél lang en daarom hoefden de kinderen en hij niet aan elkaar voorgesteld te worden en hoefden ze ook niet te wennen aan een nieuw iemand in huis.
Ik weet niet zo goed of ik dit om te lachen of om te huilen vind.
pi_219784513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Weet je het merk nog?
Ventilatiereiniging Nederland

Ze heeft even dr gaten laten doorluchten😂
pi_219784514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:44 schreef JaNeeDan het volgende:
MB kent Tim al héél lang en daarom hoefden de kinderen en hij niet aan elkaar voorgesteld te worden en hoefden ze ook niet te wennen aan een nieuw iemand in huis.
Ik weet niet zo goed of ik dit om te lachen of om te huilen vind.
Dat laatste. Ze draait alles in haar voordeel.
Eerst Sjakie en haar kinderen erbij, toen die weer weg en papa ook weg en nu Tim er weer in. Hoeven ze echt niet aan te wennen, hoor. Echt niet.
pi_219784528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:44 schreef lila01 het volgende:

[..]
Volgens Mies is Wolf niet 'weer een nieuwe man in het leven' van d'r kinderen, omdat zij hem al jaren kent.
De logica. Heel normaal om ineens met 'oom Tim' in bed te liggen, zeg maar.

Ik heb vooral te doen met de dochtertjes van Wolf. Die zien hun papa helemaal niet meer nu hij is opgeslokt door de Walkies.
We weten natuurlijk niet of hij ze helemaal niet ziet,
En misschien was zijn ex ook wel op vakantie.
pi_219784534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
We weten natuurlijk niet of hij ze helemaal niet ziet,
En misschien was zijn ex ook wel op vakantie.
Tuurlijk joh.
Hij is daar trouwens al weken, als ik de filmpjes mag geloven.
pi_219784562
quote:
Dit is toch al heel oud? Ze heeft tijden terug een keer zoiets laten doen.
pi_219784574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dat laatste. Ze draait alles in haar voordeel.
Eerst Sjakie en haar kinderen erbij, toen die weer weg en papa ook weg en nu Tim er weer in. Hoeven ze echt niet aan te wennen, hoor. Echt niet.
Kerstboom eruit, plant erin. Zoiets is het.
pi_219784605
Ik mag toch hopen dat hij zijn kinderen wel ziet?

Ik denk eerder dat ze die streng uit beeld moeten houden (terecht!) van zijn ex.
pi_219784615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef opwegnaar het volgende:

[..]

Retteketet, eerst de ventilatiegaten en dan naar bed
pi_219784628
quote:
👀

Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat Debbie op dit moment allemaal doet, nu ze ‘offline’ is
pi_219784635
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je begrijpt hoop ik wel dat uwv geen mensen volgt op de socials? Daar hebben ze überhaupt geen tijd voor.
pi_219784646
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:48 schreef lila01 het volgende:

[..]
Tuurlijk joh.
Hij is daar trouwens al weken, als ik de filmpjes mag geloven.
Jij mag dat geloven .
pi_219784648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Toen had ze nog energie 🫣
pi_219784649
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:01 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij zijn kinderen wel ziet?

Ik denk eerder dat ze die streng uit beeld moeten houden (terecht!) van zijn ex.
Ja dat zou ook goed kunnen idd
pi_219784651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
👀

Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat Debbie op dit moment allemaal doet, nu ze ‘offline’ is
Slapen?
pi_219784653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja die is zeker al heel oud. Kan me nog wel herinneren dat ze dat filmpje deelde en zich schaamde voor de zooi. Volgens mij zaten we ons toen ook nog allemaal te verbazen dat ze zonder problemen achter die monteur twee trappen op liep.
pi_219784657
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Je begrijpt hoop ik wel dat uwv geen mensen volgt op de socials? Daar hebben ze überhaupt geen tijd voor.
Ik weet uit ervaring dat dat dus wel gebeurd, iemand uit mijn omgeving is op die manier " betrapt" .
Serieus waar
pi_219784678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef opwegnaar het volgende:

[..]

Dit is een oude video denk ik, zie een caviakooi op de grond staan. Of die moet nog niet opgeruimd zijn maar de cavia's zijn al weer een poosje weg
pi_219784692
quote:

[..]
👀

Nog steeds niks.
Zuurdesem bakken. Slapen als Roy in de sneeuw speelt met kids en filmen achter het keuken raam. Terug naar bed om Ali en Temu leeg te kopen. Nagels en kapper.
En rollen of hollen naar Zeeman
pi_219784697
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat UWV daadwerkelijk wel op je social media zoekt. Van mij mogen ze het ook want ik heb niks te verbergen. 😬
pi_219784698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik weet uit ervaring dat dat dus wel gebeurd, iemand uit mijn omgeving is op die manier " betrapt" .
Serieus waar
Dat wordt alleen gedaan n.a.l. van een fraudemelding die het onderzoeken waard is. Niet zo maar 😉. Dat mag überhaupt niet.
pi_219784701
quote:

[..]
👀

Scrollen zonder te reageren.
pi_219784703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En met hoeveel volgers?
Zij heeft echt mega veel gekochte volgers, daar heb ik haar een keer op aangesproken en ze gooide meteen haar profiel op slot. En dan heb ik het niet over tientallen maar extreem veel. Als je op het nep profiel keek zag je dat al die nep profielen elkaar volgden. (Verder geen berichten en lege accounts) zelfs haar eigen kids stonden er dan tussen. Die meid doet echt niks anders als hele dagen profielen aanmaken en met die profielen op haar eigen linkjes klikken en profielen kopen. Zoveel likes en reacties krijgt ze namelijk ook niet. Beetje triest als je het mij vraagt
pi_219784708
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat wordt alleen gedaan n.a.l. van een fraudemelding die het onderzoeken waard is. Niet zo maar 😉. Dat mag überhaupt niet.
Ik heb nooit een fraudemelding aan mijn broek gehad en toch hebben ze op mijn LinkedIn gekeken waar ik niks meer mee deed. :') dus jazeker kijken ze erna. En weetje, van mij mogen ze. Ik heb niks te verbergen.
pi_219784710
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:11 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ja die is zeker al heel oud. Kan me nog wel herinneren dat ze dat filmpje deelde en zich schaamde voor de zooi. Volgens mij zaten we ons toen ook nog allemaal te verbazen dat ze zonder problemen achter die monteur twee trappen op liep.
Klopt. En praten terwijl ze de trap opliep.
pi_219784713
Hebben we Rens nog gezien de laatste tijd?
pi_219784726
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:11 schreef Maremare het volgende:

[..]
Klopt. En volgens mij enkele weken erna had ze een rolstoel. 😬 Ik denk nog steeds allemaal in scène gezet voor het UWV.
pi_219784737
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nou dan mag Debbie wel vrezen🤣
pi_219784739
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nee dacht ik ook al aan.. alleen een humeurige Julia die niet in beeld wil maar vervolgens er alles aan doet om wel in beeld te komen
pi_219784758
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:19 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb nooit een fraudemelding aan mijn broek gehad en toch hebben ze op mijn LinkedIn gekeken waar ik niks meer mee deed. :') dus jazeker kijken ze erna. En weetje, van mij mogen ze. Ik heb niks te verbergen.
Ik kan je alleen maar vertellen dat het niet mag en dat dat ongetwijfeld ook niet terug te vinden is in je dossier. Verder hou ik het hierbij.
pi_219784792
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:21 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Klopt. En volgens mij enkele weken erna had ze een rolstoel. 😬 Ik denk nog steeds allemaal in scène gezet voor het UWV.
Uiteraard, maximaal aandikken.
pi_219784806
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik kan je alleen maar vertellen dat het niet mag en dat dat ongetwijfeld ook niet terug te vinden is in je dossier. Verder hou ik het hierbij.
Het zal niet de eerste of laatste keer zijn dat UWV zoiets doet. Blijkbaar zijn ze ervoor op de vingers getikt lees ik op Reddit.
pi_219784823
Ik snap de medewerkers van het UWV wel, ik wist overigens niet dat het niet mocht.
pi_219784831
Meent Michelle dit nou echt? Geen sprake van weer iemand nieuw in hun leven.
Als je moeder (/ouders) een vage kennis van de voetbalclub heeft die ineens dag en nacht aanwezig is(/lijkt te zijn) dan is het toch niet ineens normaal?
pi_219784875
Ergens verwacht ik dat jolienoe gaat stoppen, maar in de laatste podcast zei Iris iets met: 'dan kom ik langs en gaan we drops schieten' blablabla
Mb redt dat denk ik niet qua tijd om jolienoe in haar eentje te doen?
Weet niet wat meer oplevert, haar campagnes of de webshop
pi_219784889
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is die vraag ook weer beantwoord😉 vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
Alles voor de buitenwereld om het goed te laten lijken. Maximaal nep
pi_219785093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:18 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Zij heeft echt mega veel gekochte volgers, daar heb ik haar een keer op aangesproken en ze gooide meteen haar profiel op slot. En dan heb ik het niet over tientallen maar extreem veel. Als je op het nep profiel keek zag je dat al die nep profielen elkaar volgden. (Verder geen berichten en lege accounts) zelfs haar eigen kids stonden er dan tussen. Die meid doet echt niks anders als hele dagen profielen aanmaken en met die profielen op haar eigen linkjes klikken en profielen kopen. Zoveel likes en reacties krijgt ze namelijk ook niet. Beetje triest als je het mij vraagt
Ja ind
pi_219785383
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Nee
pi_219785482
MW

Ja dan denk je natuurlijk maximaal aan je kinderen, als mama iemand al 20 jaar kent en al 1,5 jaar een affaire heeft dan is het geen vreemde meer die ineens hele dagen in je huis is.
Gewoon een nieuwe bonus in huis(alweer),nog even ze hebben ook 2 beige bonuszusjes in huis.
Maar ik vermoed dat de ex van wolfje wel in het belang van de kinderen denkt en niet wilt dat ze al maximaal geïntroduceerd worden bij MW en der entourage.

Ik zat gisteravond nog te denken toen het verhaal kwam van het fluflu tripje in moraira dat MW bij de lift met iemand stond te zoenen, zou Tim dan toen ook al stiekem zijn afgereisd naar daar?
(Filmpje heeft toen even online gestaan bij reality maar werd verwijderd) schijnt toen ook hommeles te zijn geweest daarom tussen MW en wat andere fluflus.

Verder het verhaal van JVP die een aflevering kijkt bij Koen en dan naar huis gaat moest ik om gniffelen, heerlijk mannenhuishouden die PlayStation naast de kast, de lichtslinger slordig over de grond gedrapeerd 😂
pi_219785520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 07:38 schreef Babbelaertje het volgende:
MW

Ja dan denk je natuurlijk maximaal aan je kinderen, als mama iemand al 20 jaar kent en al 1,5 jaar een affaire heeft dan is het geen vreemde meer die ineens hele dagen in je huis is.
Gewoon een nieuwe bonus in huis(alweer),nog even ze hebben ook 2 beige bonuszusjes in huis.
Maar ik vermoed dat de ex van wolfje wel in het belang van de kinderen denkt en niet wilt dat ze al maximaal geïntroduceerd worden bij MW en der entourage.

Ik zat gisteravond nog te denken toen het verhaal kwam van het fluflu tripje in moraira dat MW bij de lift met iemand stond te zoenen, zou Tim dan toen ook al stiekem zijn afgereisd naar daar?
(Filmpje heeft toen even online gestaan bij reality maar werd verwijderd) schijnt toen ook hommeles te zijn geweest daarom tussen MW en wat andere fluflus.

Verder het verhaal van JVP die een aflevering kijkt bij Koen en dan naar huis gaat moest ik om gniffelen, heerlijk mannenhuishouden die PlayStation naast de kast, de lichtslinger slordig over de grond gedrapeerd 😂
Die MW gekocht heeft voor de jongens bij papa. 😂
  Moderator / Colorchick vrijdag 9 januari 2026 @ 08:00:34 #190
382129 crew  Donna
pi_219785567
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Meent Michelle dit nou echt? Geen sprake van weer iemand nieuw in hun leven.
Als je moeder (/ouders) een vage kennis van de voetbalclub heeft die ineens dag en nacht aanwezig is(/lijkt te zijn) dan is het toch niet ineens normaal?
Ideaal toch als je het voor jezelf zo recht kan breien. _O-
pi_219785648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Serieus waar
Klopt, dat gebeurt. Heel goed wat mij betreft. Maar helaas zijn er ook mensen die prima kunnen werken maar die door te weinig capaciteit bij het uwv niet worden begeleid naar werk.
pi_219785770
Was zij bij de nagelkerkjes niet allergisch voor katten ? Ze deed toen toch alle katten weg? Nu zie ik er weer een op een foto.
pi_219785773
De hond van Minibelle moest van de jongste verplicht een trui aan. En niemand kan weigeren wat zij wil, zelfs de hond niet. Eh, wat?! :X
pi_219785774
Is Dbm al ingesneeuwd?
pi_219785781
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:43 schreef Mirp het volgende:
De hond van Minibelle moest van de jongste verplicht een trui aan. En niemand kan weigeren wat zij wil, zelfs de hond niet. Eh, wat?! :X
Knettergek , goed alles doen wat dat kleine opperhoofd wil, hoogbegaafd hè dan mag dat
pi_219785786
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Knettergek , goed alles doen wat dat kleine opperhoofd wil, hoogbegaafd hè dan mag dat
Ik vind het niet normaal. Alles goedpraten met dat hoogbegaafd. Opvoeden heet dat bij ons thuis.
pi_219785815
Sanneke kan haar hart weer ophalen vandaag, lekker de sneeuw in met kind.
pi_219785864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan haar hart weer ophalen vandaag, lekker de sneeuw in met kind.
Alleen maar regen hoor in Hellevoetsluis vandaag😉
pi_219785872
Oh DBM doet een AM'tje over het afplakken van kindergezichtjes. Ik laat me niet leiden door angst en duw maak ik deze keuze en blablabla.

Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen. Ze snappen de kern van het verhaal niet!
pi_219785887
Dbm over de gezichten afschermen 🤣 ze burt ze eerst voor ze een sticker plaatst 🤣👍 niemand die dit geloofd toch?
Daarnaast staan beide kinderen her en der gewoon met volledig gezicht en naam en medische gegevens online 👍 alsof AI ze daarmee niet kunnen knutselen 🤦‍♂️
pi_219785892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:08 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Alles voor de buitenwereld om het goed te laten lijken. Maximaal nep
Volgens mij is de band tussen Michelle en haar ouders heel goed.
pi_219785902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh DBM doet een AM'tje over het afplakken van kindergezichtjes. Ik laat me niet leiden door angst en duw maak ik deze keuze en blablabla.

Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen.
Haar hele opvoeding bestaat uit angst die ze op de kinderen projecteert 🤣
pi_219785909
Ze zou zich vaker aan haar eigen motto moeten houden door zich niet te laten leiden door angst.
pi_219785916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm over de gezichten afschermen 🤣 ze burt ze eerst voor ze een sticker plaatst 🤣👍 niemand die dit geloofd toch?
Daarnaast staan beide kinderen her en der gewoon met volledig gezicht en naam en medische gegevens online 👍 alsof AI ze daarmee niet kunnen knutselen 🤦‍♂️
Zij snapt het echt niet 🫣
pi_219785918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef Lemonbite het volgende:

[..]
Alleen maar regen hoor in Hellevoetsluis vandaag😉
Gelukkig maar! Kan ze op de bank blijven hangen.
pi_219785928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:45 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind het niet normaal. Alles goedpraten met dat hoogbegaafd. Opvoeden heet dat bij ons thuis.
Ooit krijgt ze zo'n spijt
pi_219785940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Pas maar op , ze zet je zo weer te kijk als een Gerda🤣
pi_219785947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Toch zijn ze nu weer minder in beeld. Was in het begin van de poly volgens mij ook zo? Daarmee zeg ik niet dat de band slecht is, maar op basis van wat je ziet op insta kan ik ook niet concluderen dat de band ‘heel goed’ is?
pi_219785971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Volgens mij ook hoor maar er zijn er veel die dat nep vinden, lijkt me moeilijk in scène te zetten die gezelligheid op de ijsbaan, in het restaurant en de knuffels aan de kinderen.
Maar wat ik eerder ook zei; ik kan me wel goed voorstellen dat de ouders even moesten schakelen , zo'n scheiding is voor hun ook wel wat.
Ik vind het voor mb en de kinderen fijn om te zien dat ze zo'n fijne band hebben.
Ik gun dat iedereen.
pi_219785975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ooit krijgt ze zo'n spijt
Die jongste word echt onhandelbaar als ze ouder is denk ik.
pi_219785997
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wie weet heet ik wel gerda 🤣👍
En liever te kijk als anonieme gerda dan net als haar kinderen voor altijd online met naam toenaam en foto en alle overige info
Want helemaal tof dat flip nu van lol popjes houd en hoe rozer hoe beter he.. maar hij is straks 14! Wie weet is hij dan helemaal niet meer zoals nu! en gaan zijn klasgenoten googlen en komen ze hem tegen met zijn botox spuitjes en lol poppetjes.. tx mam dat je dat lekker online mikte!
pi_219786005
DBM zegt dat ze geen kwetsbare contexten deelt. Uh; je vertelt elke keer wanneer er een naald in je zoons an*s gaat. Dat lijkt me op zich best kwetsbaar. 😬
pi_219786009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Toch zijn ze nu weer minder in beeld. Was in het begin van de poly volgens mij ook zo? Daarmee zeg ik niet dat de band slecht is, maar op basis van wat je ziet op insta kan ik ook niet concluderen dat de band ‘heel goed’ is?
Denk ook wel dat het even bekoeld is geweesr, ze liet ze idd veel minder zien.
Maar hoe en wat precies, tsja. Het ziet er op de laatste post in ieder geval wel weer gezellig uit.
En Karen we eerlijk zijn, trammelant en gezeik in de familie is nooit leuk
pi_219786019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
DBM zegt dat ze geen kwetsbare contexten deelt. Uh; je vertelt elke keer wanneer er een naald in je zoons an*s gaat. Dat lijkt me op zich best kwetsbaar. 😬
Alles wat ze over hun medische problemen deelt vind ik te ver gaan.
Net wat je zegt, die Botox die Flip krijgt, stel je voor dat vriendjes dat ooit lezen. En waarom zou je dit delen
pi_219786021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nog onhandelbaarder dan dat ze nu is
pi_219786025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef SterreKaatje het volgende:

Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen. Ze snappen de kern van het verhaal niet!
Maar echt hè! En dan roepen ik heb me nog nooit laten lijden door angst 🤣🙈 Zou ze daarom zo angstig zijn om de kinderen ergens anders te laten logeren (o.a.)?
pi_219786032
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nu wil ik mijn forum naam aanpassen 🤣🤣
pi_219786034
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En liever te kijk als anonieme gerda dan net als haar kinderen voor altijd online met naam toenaam en foto en alle overige info
Want helemaal tof dat flip nu van lol popjes houd en hoe rozer hoe beter he.. maar hij is straks 14! Wie weet is hij dan helemaal niet meer zoals nu! en gaan zijn klasgenoten googlen en komen ze hem tegen met zijn botox spuitjes en lol poppetjes.. tx mam dat je dat lekker online mikte!
Ik ben het met je eens hoor.😉 en het zou mij ook worst wezen als ze mij een Gerda noemt.
Dbm gelooft teveel in haar eigen waarheid, ze denkt dat ze heel slim is.
pi_219786037
De nagelkerkjes naar Oeganda, ik vind dat zo niks voor hen 🫣 vooral niet voor Prinsesje Sofie 😆

Ben benieuwd hoe lang ze gaan, en wie de zaken, huisdieren, huis en gezin moet gaan runnen? De kinderen zelf met hulp van oma en opa?
pi_219786039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Nu wil ik mijn forum naam aanpassen 🤣🤣
😂
pi_219786042
Michelle die helemaal normaliseert dat er een vage bekende ineens binnenrolt en daar de plek van Koen heeft ingenomen. Want ja, zo zien kinderen dat vaak. Helemaal als dat al binnen zo’n korte tijd gebeurt. En dan maximaal kleffen. Ook echt fijn voor die kinderen om te zien!
Maar gelukkig kenden ze hem al. :'(
pi_219786043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Maar echt hè! En dan roepen ik heb me nog nooit laten lijden door angst 🤣🙈 Zou ze daarom zo angstig zijn om de kinderen ergens anders te laten logeren (o.a.)?
Zij is de angst zelf🤣
pi_219786061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Precies dit!! ☝🏽 Mijn kinderen zijn nu ouder, hebben ook social media. Stel, dat zij dan mijn profiel door zouden gaan? En dan alles lezen, over de Botox, poep ongelukjes, paniek aanvallen en al die roze lol popjes. Die gaan me niet dankbaar zijn in ieder geval
pi_219786067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij is de angst zelf🤣
😆😆😆😆
pi_219786097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar hele opvoeding bestaat uit angst die ze op de kinderen projecteert 🤣
Een van haar kinderen had toch afgelopen week ook een paniekaanval?
pi_219786099
DBM :+
pi_219786101
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:23 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Precies dit!! ☝🏽 Mijn kinderen zijn nu ouder, hebben ook social media. Stel, dat zij dan mijn profiel door zouden gaan? En dan alles lezen, over de Botox, poep ongelukjes, paniek aanvallen en al die roze lol popjes. Die gaan me niet dankbaar zijn in ieder geval
Ook zo tegenstrijdig , Dbm wil ze voor alles beschermen , is overal bang voor . En dit knalt ze gewoon het internet op.
pi_219786125
quote:

Oh wow, wat erg!
Ik vind het sowieso zo jammer dat zij (denk ik) voelt dat ze steeds meer ‘bijzonder’ moet zijn om maar een punt te maken. Ik vond haar zó grappig voorheen, nu mwah.
pi_219786128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja klopt, is dat niet heel jong? Weet het niet hoor. Wat ik wel weet is dat jijzelf de spiegel bent, kinderen nemen veel van je over. Als zij daadwerkelijk ook al haar angsten thuis benoemt kan ik me voorstellen dat de kinderen dat oppikken.
pi_219786144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Klopt…. Eén met buikpijn en één met een paniek aanval 😕 En dan zijn ze nog maar 5 en (bijna)8?
pi_219786153
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja klopt, is dat niet heel jong? Weet het niet hoor. Wat ik wel weet is dat jijzelf de spiegel bent, kinderen nemen veel van je over. Als zij daadwerkelijk ook al haar angsten thuis benoemt kan ik me voorstellen dat de kinderen dat oppikken.
Ik merk dat heel erg aan mijn dochter inderdaad. Hoe meer ik haar laat merken hoe het echt met me gaat (kut), hoe anders zij op mij reageert. En ze mag echt wel weten dat het niet altijd even goed gaat, maar ik probeer dat echt binnen de perken te houden en haar gewoon lekker een 4 jarig meisje te laten zijn en alles wat daarbij hoort.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:35:30 #232
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219786154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:33 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Klopt…. Eén met buikpijn en één met een paniek aanval 😕 En dan zijn ze nog maar 5 en (bijna)8?
Paniekaanval, als je weet hoe DBM altijd ontzettend overdrijft neem ik dat ook met een mud zout.
pi_219786167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Paniekaanval, als je weet hoe DBM altijd ontzettend overdrijft neem ik dat ook met een mud zout.
True.. nachtmerrie was het vast🙈
pi_219786169
Leuke Freudiaanse verspreking van DBM: Ik heb me nooit laten lijden door angst.
pi_219786201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
True.. nachtmerrie was het vast🙈
Ja of nachtangst of zo.
pi_219786244
En dat blurren doet ze pas sinds een half jaar. Daarvoor staan gewoon alleen hartjes op de gezichten. Maar goed; iedereen die haar op Facebook opzoekt ziet direct als omslagfoto haar kinderen zonder blur en stickers 🤡
En haar naam is niet moeilijk, die gebruikte ze notabele op TikTok.

En googlen op haar Instagram naam bracht me bij foto’s van de kinderen én de namen. En dat binnen 1 seconde.

Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @DBM, lees je mee?
pi_219786257
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik wou dat ook typen is dat nier heel jong maar heb geen idee of dat op 5 of 7 jarige leeftijd al kan.
pi_219786304
Gierige Judith graait ook de afprijsbak weer leeg. Zou zij ooit wat over laten voor anderen? Laatst bij Willine ook al zoveel, gewoon schaamteloos. Snap niet dat daar geen maximum aantal artikelen op zit. Willine heeft het financieel misschien wat extra nodig maar onze Judith totaal niet. Prima als je eens wat meeneemt, mooi meegenomen maar ik zou me kapot schamen met een mand vol.
  Moderator / Colorchick vrijdag 9 januari 2026 @ 09:53:40 #239
382129 crew  Donna
pi_219786327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef Jenn1806 het volgende:
Gierige Judith graait ook de afprijsbak weer leeg. Zou zij ooit wat over laten voor anderen? Laatst bij Willine ook al zoveel, gewoon schaamteloos. Snap niet dat daar geen maximum aantal artikelen op zit. Willine heeft het financieel misschien wat extra nodig maar onze Judith totaal niet. Prima als je eens wat meeneemt, mooi meegenomen maar ik zou me kapot schamen met een mand vol.
De afprijsbak is niet enkel voor mensen die het financieel slecht hebben.
pi_219786353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Mensen die het financieel slecht hebben kunnen juist op allerlei andere plekken terecht idd. Zo'n bak is niet alleen voor financiele problemen maar ook om weggooien tegen te gaan.
pi_219786384
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes naar Oeganda, ik vind dat zo niks voor hen 🫣 vooral niet voor Prinsesje Sofie 😆

Ben benieuwd hoe lang ze gaan, en wie de zaken, huisdieren, huis en gezin moet gaan runnen? De kinderen zelf met hulp van oma en opa?
Ze heeft eens een keer geschreven dat Jan hier heel graag heen wilde en 1 van hun volgers heeft ze uitgenodigd.
Opa en oma zullen idd wel graag oppassen. En de zaken draaien wel door met dank aan de oudere kinderen
pi_219786390
quote:

[..]
Precies!
En bij onze jumbo ligt die bak altijd zo bizar vol, zelfs als ik daar eind van de dag komt ligt er nog genoeg. Alleen maar goed als het op komt toch!
pi_219786419
Bij ons lag de afprijsbak gister zo vol dat alles geplet was. :r
pi_219786449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
En dat blurren doet ze pas sinds een half jaar. Daarvoor staan gewoon alleen hartjes op de gezichten. Maar goed; iedereen die haar op Facebook opzoekt ziet direct als omslagfoto haar kinderen zonder blur en stickers 🤡

En googlen op haar Instagram naam bracht me bij foto’s van de kinderen én de namen. En dat binnen 1 seconde.

Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @:DBM, lees je mee?
Gewoon de namen en alle medische dingen die ze hebben. Inclusief foto’s 🙃
pi_219786480
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:07 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Gewoon de namen en alle medische dingen die ze hebben. Inclusief foto’s 🙃
Wil dit echt onder haar post reageren maar dan belandt deze Gerda hardstikke snel in de Blokkendoos.
pi_219786518
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wil dit echt onder haar post reageren maar dan belandt deze Gerda hardstikke snel in de Blokkendoos.
Want dat doet ze met de meenste mensen die iets posten wat haar niet bevalt.
pi_219786562
quote:

[..]
Nee klopt en soms zit er iets in wat ik toevallig nodig heb en neem het mee! Ook zeer regelmatig een too good 2 go makket 👌 maar bij ons zit er dus wel een limiet op hoeveel je mee graait
En ik bedenk me wel altijd dat er mensen kunnen zijn die het harder nodig hebben dus zou sowieso niet leeg graaien
pi_219786579
Er staat me iets bij dat Michelle way back iets deelde over haar beste vriend. Dat was in de tijd dat ze vaak bij PSV kwam en die skybox had of net had gekregen. Ik herinner het me omdat ik me destijds al afvroeg waar die beste vriend opeens vandaan kwam.

Misschien had ze het destijds al over Tim.
pi_219786599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Precies dit, en het stomme is dat zij dat ook heel goed weet, dat alles nog te vinden is. Maar ja, zo krijgt ze weer aandacht denk ik dan maar
pi_219786601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Want dat doet ze met de meenste mensen die iets posten wat haar niet bevalt.
🤣🤣🤣
pi_219786640
Tja DBM, ik vind het allemaal een beetje dom. En helemaal de afsluiting dat zij zichzelf niet laat lijden tot angst. Doet ze dagelijks maar goed. :') als ik iemand wat minder angst gun is zij het.

Weet je wat ik nou wel echt ontzettend leuk vind? Dat Lifebyrosie weer echt terug is op instagram. ❤️
pi_219786645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:

Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @:DBM, lees je mee?
Haar vriendin leest mee 😜
En ze wil geen DM’s met goedbedoelde adviezen, zij doet wel aan die onzin van likes voor likes een paar keer per maand. Dus als de meenste van hier dat willen doen? Of misschien bedoelt ze gemeenste 😂
pi_219786646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Echt, dat hele gezever van DBM hangt van non argumenten aan elkaar. Ze probeert gewoon dr eigen straatje schoon te vegen. En wat een clown wat betreft dat angst aanpraten, zij is zelf de grootste angsthaas. Op Threads is ze ook weer in de overdrijf modus, oma heeft ZEER ernstige kanker en de kans is HEEL groot dat ze tijdens de operatie komt te overlijden, ik neem het met een flinke korrel (strooi)zout..

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 09-01-2026 10:32:47 (quote gefixt) ]
pi_219786810
Die DBM is echt niet het scherpste mes uit het blok. En dan vergelijken met de kinderen van de Bellinga's en haar eigen straat schoonvegen. Ze kan beter sneeuw gaan scheppen, doet ze nog wat nuttigs.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:46:09 #255
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219786843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef papierentas het volgende:
Die DBM is echt niet het scherpste mes uit het blok. En dan vergelijken met de kinderen van de Bellinga's en haar eigen straat schoonvegen. Ze kan beter sneeuw gaan scheppen, doet ze nog wat nuttigs.
Ik vind dat sowieso een slecht argument, dit is echt de klassieke: ja zij doen het ook, en zij doen het erger!

Als je buurvrouw haar kinderen trapt en slaat, en jij alleen slaat ben je niet per sé ineens wel goed bezig hè
pi_219786854
Sanneke haar stories zijn ook heel nuttig. Blauwe bessen in een bakje en bananen in een supermarkt. Wel bijzonder op vrijdag, met regen en wind, of is Dion alweer thuis.
pi_219786871
Ik plaats zelf nooit wat op insta, dus geen idee hoe het werkt. maar Sanneke zegt daarover in een reactie op threads ‘
Helaas moet content eerst worden goed gekeurd.’
(En dat het daarom soms een dag later verschijnt bijvoorbeeld)

Huh?
pi_219787057
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik plaats zelf nooit wat op insta, dus geen idee hoe het werkt. maar Sanneke zegt daarover in een reactie op threads ‘
Helaas moet content eerst worden goed gekeurd.’
(En dat het daarom soms een dag later verschijnt bijvoorbeeld)

Huh?
Bedoelt ze dan dat die foto’s van de bananen en blauwe bessen moet worden goedgekeurd of haar fantastische reclames?
pi_219787119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoelt ze dan dat die foto’s van de bananen en blauwe bessen moet worden goedgekeurd of haar fantastische reclames?
Volgens mij bedoelt ze reclames. Dat die eerst bewerkt moeten worden en dan later geplaatst kunnen worden dan de dag van de opname. Maar een nikszeggende foto bananen in een supermarkt heeft geen goedkeuring nodig.
pi_219787136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Alles wat ze over hun medische problemen deelt vind ik te ver gaan.
Net wat je zegt, die Botox die Flip krijgt, stel je voor dat vriendjes dat ooit lezen. En waarom zou je dit delen
Waarom krijgt hij botox dan ?
pi_219787139
Ik denk steeds: je zal de ex van Tim maar zijn.......wat een verschrikking om je examen zo happy te zien op MW's insta.
Bij MW is alles tijdelijk, dus dit is nu giga fantastisch en zal ook eindigen.
pi_219787248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Voor zijn darmen, het fijne weet ik zo niet maar Google ‘de blije mama’ en je vindt alles🙈
pi_219787265
quote:

[..]
Omdat hij niet goed kan poepen krijgt hij botox spuiten in zijn anus ...
Iedereen die meekijkt ziet steeds een patroon... veel friet veel snoep en troep en plop kinderen zitten weer verstopt en weer buikpijn... en dan krijgt flap klisma's en flip botox prikken 👌
Tja ik weet van de meeste kinderen in mijn omgeving deze info niet.. maar flip en flap worden zo goed beschermd door hun moeder dat deze gerda aan de andere kant van het land deze info wel heeft 👍
pi_219787270
Sanneke plaatst de story´s van blauwe bessen en bananen alsof ze ze voor het eerst ziet. En dat voor iemand die zo gezond eet.
pi_219787287
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Omdat hij niet goed kan poepen krijgt hij botox spuiten in zijn anus ...
Iedereen die meekijkt ziet steeds een patroon... veel friet veel snoep en troep en plop kinderen zitten weer verstopt en weer buikpijn... en dan krijgt flap klisma's en flip botox prikken 👌
Tja ik weet van de meeste kinderen in mijn omgeving deze info niet.. maar flip en flap worden zo goed beschermd door hun moeder dat deze gerda aan de andere kant van het land deze info wel heeft 👍
En niet te vergeten dat ze het advies kreeg van de kinderarts om hem juist McDonald's te geven zodat hij kon poepen.
En dat ze daar dus regelmatig heen gingen en toen bleek flip of flap helemaal geen McDonald's te lusten ineens.
pi_219787361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:13 schreef papierentas het volgende:

[..]
Volgens mij bedoelt ze reclames. Dat die eerst bewerkt moeten worden en dan later geplaatst kunnen worden dan de dag van de opname. Maar een nikszeggende foto bananen in een supermarkt heeft geen goedkeuring nodig.
Dan ligt de lat voor reclames wel heel erg laag.
pi_219787445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan ligt de lat voor reclames wel heel erg laag.
Ik denk ook niet dat zij iets bewerkt aan reclames, maar het gewoon direct post.
pi_219787459
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:31 schreef Mirp het volgende:
Sanneke plaatst de story´s van blauwe bessen en bananen alsof ze ze voor het eerst ziet. En dat voor iemand die zo gezond eet.
Ik vond die blauwe bessen aardig overleden eruit zien🤣. Ik hoop/ denk dat ze uit de diepvries konen en dan kloot het met wat ze laat zien. Maar ik krijg erniet spontaan trek in blauwe bessen van 😅
pi_219787465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vond die blauwe bessen aardig overleden eruit zien🤣. Ik hoop/ denk dat ze uit de diepvries konen en dan kloot het met wat ze laat zien. Maar ik krijg erniet spontaan trek in blauwe bessen van 😅
Haha nee zagen er niet lekker uit. Ik denk inderdaad diepvries. Hoop ik.
pi_219787479
Maar de foto's van Sanneke missen ook alle context.
Het is een foto van een bakje met blauwe bessen en daarna een foto van (groene) bananen in de supermarkt.
Zou Dion een foto van de bananen hebben gestuurd, 'zijn dit de goede bananen?'.
pi_219787482
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat zij iets bewerkt aan reclames, maar het gewoon direct post.
Dan klopt haar bewering over goedkeuring toch niet?
pi_219787512
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
pi_219787624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef Lostit het volgende:
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
Maar ze kent hem helemaal niet van het PSV stadion, ze kent hem al 20 jaar (dat moeten we de hele week al horen).
pi_219787649
Dubbel
pi_219787668
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
DBM is gewoon een heel sneue vrouw. En dan haar geleuter over Gerda's. De allergrootste Gerda is zijzelf, met haar totaal niets toevoegende profiel. Ze heeft het allemaal zo ontzettend niet begrepen. Ik vraag me altijd af hoe mensen zo ver komen?
pi_219787725
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:18 schreef Cyan het volgende:
Er staat me iets bij dat Michelle way back iets deelde over haar beste vriend. Dat was in de tijd dat ze vaak bij PSV kwam en die skybox had of net had gekregen. Ik herinner het me omdat ik me destijds al afvroeg waar die beste vriend opeens vandaan kwam.

Misschien had ze het destijds al over Tim.
Zou kunnen! Vraag mij ook nog weleens af wat er met die skybox is gebeurt, die was er ineens en zo snel was hij ook ineens weer weg.. misschien ging de skybox weg toen wolfje ook vertrok bij psv?
pi_219787742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Volgens mij ook hoor maar er zijn er veel die dat nep vinden, lijkt me moeilijk in scène te zetten die gezelligheid op de ijsbaan, in het restaurant en de knuffels aan de kinderen.
Maar wat ik eerder ook zei; ik kan me wel goed voorstellen dat de ouders even moesten schakelen , zo'n scheiding is voor hun ook wel wat.
Ik vind het voor mb en de kinderen fijn om te zien dat ze zo'n fijne band hebben.
Ik gun dat iedereen.
Moeilijk in scène zetten? Ze hebben allemaal een halfjaar lang alles in scène gezet over hoe gezellig het was op de boerderij met maximale liefde..
zoals MW toen zelf tegen realityfbi stuurde: er is echt niks aan de hand en als dat wel zo was verdienen we een Oscar voor het acteren ;)
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:24:46 #278
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219787748
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Zou kunnen! Vraag mij ook nog weleens af wat er met die skybox is gebeurt, die was er ineens en zo snel was hij ook ineens weer weg.. misschien ging de skybox weg toen wolfje ook vertrok bij psv?
Volgens mij wat ik toen hier las waren ze voorgetrokken, dus voor hun beurt gegaan en dat kwam uit en toen moesten ze die laten schieten.
pi_219787805
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij wat ik toen hier las waren ze voorgetrokken, dus voor hun beurt gegaan en dat kwam uit en toen moesten ze die laten schieten.
Zou wolfje hun dan naar voren hebben geschoven in ruil voor een zoentje..
pi_219787886
Zo als je die foto's van Sanneke van 2016 ziet snap ik toch niet dat ze het zo ver heeft laten komen. Zogenaamd slecht voor zichzelf zorgen maar overal heengaan, leuke activiteiten ondernemen en werken.

En nu zal ze beter in haar vel zitten lichamelijk en mentaal? Ik geloof dat dus echt niet he.
Hele dagen op de bank zitten of in bed liggen, als uitje ergens gaan eten of boodschappen doen.

Ik vind het vooral voor haar erg confronterend en je kan me veel wijs maken maar Sanneke is echt niet gelukkig en nee, dat ligt absoluut niet aan haar zoontje maar aan haar levenstijl die ze heeft sinds ze Dion heeft.
Ze doet helemaal niks meer want alles wordt toch wel gedaan.

Als je ziet hoe ze er toen uit zag en nu zie ik gewoon dat er mentaal echt iets niet goed gaat. Ik gun haar echt mentale hulp.
pi_219787910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft eens een keer geschreven dat Jan hier heel graag heen wilde en 1 van hun volgers heeft ze uitgenodigd.
Opa en oma zullen idd wel graag oppassen. En de zaken draaien wel door met dank aan de oudere kinderen
Op bezoek bij Lieve Vrienden
pi_219787936
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Moeilijk in scène zetten? Ze hebben allemaal een halfjaar lang alles in scène gezet over hoe gezellig het was op de boerderij met maximale liefde..
zoals MW toen zelf tegen realityfbi stuurde: er is echt niks aan de hand en als dat wel zo was verdienen we een Oscar voor het acteren ;)
Het grootste deel van haar online leven is toch in scène gezet?
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen toch nog vaak lijken te denken dat zoiets echt is. Het is gewoon levende reclame, advertorials, nep!

Wanneer mensen online het echte leven laten zien is dat namelijk meestal niet bepaald interessant . Kijk naar iemand als dbm, of een Sanneke, of die vrouw met tig kinderen van tig mannen.
Saaie levens van 13 in een dozijn vrouwen, ongetwijfeld enig om te volgen voor hun moeder en oma, of als irritainment, maar verder vooral saai.

Dát heeft onze oranje vriendin MW dan wel weer heel goed begrepen!
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:50:44 #283
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219787944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Clavis het volgende:

[..]
Net als van die reclame dat die jongen het zelf heeft geprobeerd te scheren en dan geld in een van zijn potjes ontvangt van zijn vader om naar de kapper te gaan.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219787956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:09 schreef Mirp het volgende:

[..]
Maar ze kent hem helemaal niet van het PSV stadion, ze kent hem al 20 jaar (dat moeten we de hele week al horen).
De kids kennen hem van het PSV stadion bedoel ik!
pi_219787973
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op bezoek bij Lieve Vrienden
De vlucht is geannuleerd. Maar inderdaad weer lieve vrienden 'een volger' en daar ga je dan nu naartoe op vakantie.
pi_219787974
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:52 schreef Lostit het volgende:

[..]
De kids kennen hem van het PSV stadion bedoel ik!
Oh dan begreep ik je verkeerd, excuus!
pi_219788036
Koen en Tim ( en robin) hebben samen gevoetbald ze komen uit de zelfde plaats dus ze zouden idd wel vaker tim hebben gezien.
pi_219788065
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
De vlucht is geannuleerd. Maar inderdaad weer lieve vrienden 'een volger' en daar ga je dan nu naartoe op vakantie.
Ik vind het vreemd om op zo´n aanbod van een volger in te gaan. Wil je op safari, boek dan zelf een leuke (georganiseerde) reis naar Zuid-Afrika, Tanzania of waar dan ook. Oeganda is vast prachtig maar niet echt toeristisch dus ze zijn tijdens zo´n reis volledig afhankelijk van iemand die ze eigenlijk niet kennen. En dat terwijl Sofietje het allemaal maar eng vindt.

Maar goed, vooralsnog zijn ze niet onderweg.
pi_219788093
Zo, wat zag Sanne er leuk/goed uit vroeger. Fris, vlot, gezond. Niet te vergelijken met nu. En toen geen 1 foto vanaf de bank. 😬 Zonde.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2026 13:13:43 ]
pi_219788139
Nou, Rensmetdedikkepens is ook weer in huis hoor. Met middelvinger, samen met J. Hi.hi.
pi_219788186
Ik lees hier af en toe mee, maar tot nu toe niets gepost.

In het verleden heb ik AM altijd gevolgd tot een aantal maanden terug. Was er helemaal klaar mee hoe ze haar kinderen gebruikt voor eigen gewin.

Na het debacle met Tim ben ik haar volgersaantallen eens in de gaten gaan houden. Deze namen sindsdien dagelijks iets af. Maar gister en vandaag heeft ze ineens een toename van +300 per dag. Zal dit gekocht zijn of is er iets anders aan de hand?
pi_219788216
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef WiWa het volgende:

In het verleden heb ik AM altijd gevolgd tot een aantal maanden terug. Was er helemaal klaar mee hoe ze haar kinderen gebruikt voor eigen gewin.

Na het debacle met Tim ben ik haar volgersaantallen eens in de gaten gaan houden. Deze namen sindsdien dagelijks iets af. Maar gister en vandaag heeft ze ineens een toename van +300 per dag. Zal dit gekocht zijn of is er iets anders aan de hand?
Misschien heeft ze een nieuwe volgersmarkt aangeboord met haar broodjes.
pi_219788233
Sorry maar ik word helemaal kriegel van Junoordzij. In elke story laat ze doorschemeren dat zij zich helemaal opoffert voor “de meisjes”. Dat ze nooit zal zeggen dat het zo zwaar is, want ze doet het met liefde. Blablabla. Ondertussen krijg ik de indruk dat ze het liefst het huis uit rent.
Keuzes keuzes. Hetzelfde als met de verbouwing tijdens de zwangerschap.
pi_219788235
Ik begrijp sowieso niet waarom iemand zich online moet bewijzen met allemaal fantastische foto's of meelij moet opwekken met zielige verhalen of het is zo zwaar of een 'realistisch' kijkje in zo'n leven. Als je een beetje normaal in het leven staat heb je dat niet nodig volgens mij.
pi_219788337
Sanneke zag er 10 jaar geleden goed uit! Stralend!
pi_219788351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef WiWa het volgende:

Volgens mij is er al eerder het vermoeden geweest dat ze volgers koopt
pi_219788386
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Sorry maar ik word helemaal kriegel van Junoordzij. In elke story laat ze doorschemeren dat zij zich helemaal opoffert voor “de meisjes”. Dat ze nooit zal zeggen dat het zo zwaar is, want ze doet het met liefde. Blablabla. Ondertussen krijg ik de indruk dat ze het liefst het huis uit rent.
Keuzes keuzes. Hetzelfde als met de verbouwing tijdens de zwangerschap.
En niet te vergeten voor 'Maart' en zijn carierre he?!
pi_219788395
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En niet te vergeten dat ze het advies kreeg van de kinderarts om hem juist McDonald's te geven zodat hij kon poepen.
En dat ze daar dus regelmatig heen gingen en toen bleek flip of flap helemaal geen McDonald's te lusten ineens.
Ja al die adviezen vind ik zeer bijzonder en geloof er vrij weinig van. Die Botox doet natuurlijk niets met de stoelgang zelf maar alleen met de spieren. De arts zal wel iets over natuurlijke vetten hebben geroepen en zij hoor alleen vet dus maccie 🤣
pi_219788408
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is ze nu al………
pi_219788456
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
En niet te vergeten voor 'Maart' en zijn carierre he?!
Oh ja. Arme meid, ze cijfert zich helemaal weg voor haar gezin.
pi_219788475
quote:

[..]
Iets met zijn darmen las ik ooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')