abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219786640
Tja DBM, ik vind het allemaal een beetje dom. En helemaal de afsluiting dat zij zichzelf niet laat lijden tot angst. Doet ze dagelijks maar goed. :') als ik iemand wat minder angst gun is zij het.

Weet je wat ik nou wel echt ontzettend leuk vind? Dat Lifebyrosie weer echt terug is op instagram. ❤️
pi_219786645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
En dat blurren doet ze pas sinds een half jaar. Daarvoor staan gewoon alleen hartjes op de gezichten. Maar goed; iedereen die haar op Facebook opzoekt ziet direct als omslagfoto haar kinderen zonder blur en stickers 🤡
En haar naam is niet moeilijk, die gebruikte ze notabele op TikTok.

En googlen op haar Instagram naam bracht me bij foto’s van de kinderen én de namen. En dat binnen 1 seconde.

Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @:DBM, lees je mee?
Haar vriendin leest mee 😜
En ze wil geen DM’s met goedbedoelde adviezen, zij doet wel aan die onzin van likes voor likes een paar keer per maand. Dus als de meenste van hier dat willen doen? Of misschien bedoelt ze gemeenste 😂
pi_219786646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Paniekaanval, als je weet hoe DBM altijd ontzettend overdrijft neem ik dat ook met een mud zout.
Echt, dat hele gezever van DBM hangt van non argumenten aan elkaar. Ze probeert gewoon dr eigen straatje schoon te vegen. En wat een clown wat betreft dat angst aanpraten, zij is zelf de grootste angsthaas. Op Threads is ze ook weer in de overdrijf modus, oma heeft ZEER ernstige kanker en de kans is HEEL groot dat ze tijdens de operatie komt te overlijden, ik neem het met een flinke korrel (strooi)zout..

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 09-01-2026 10:32:47 (quote gefixt) ]
pi_219786810
Die DBM is echt niet het scherpste mes uit het blok. En dan vergelijken met de kinderen van de Bellinga's en haar eigen straat schoonvegen. Ze kan beter sneeuw gaan scheppen, doet ze nog wat nuttigs.
  Moderator vrijdag 9 januari 2026 @ 10:46:09 #255
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219786843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef papierentas het volgende:
Die DBM is echt niet het scherpste mes uit het blok. En dan vergelijken met de kinderen van de Bellinga's en haar eigen straat schoonvegen. Ze kan beter sneeuw gaan scheppen, doet ze nog wat nuttigs.
Ik vind dat sowieso een slecht argument, dit is echt de klassieke: ja zij doen het ook, en zij doen het erger!

Als je buurvrouw haar kinderen trapt en slaat, en jij alleen slaat ben je niet per sé ineens wel goed bezig hè
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219786854
Sanneke haar stories zijn ook heel nuttig. Blauwe bessen in een bakje en bananen in een supermarkt. Wel bijzonder op vrijdag, met regen en wind, of is Dion alweer thuis.
pi_219786871
Ik plaats zelf nooit wat op insta, dus geen idee hoe het werkt. maar Sanneke zegt daarover in een reactie op threads ‘
Helaas moet content eerst worden goed gekeurd.’
(En dat het daarom soms een dag later verschijnt bijvoorbeeld)

Huh?
pi_219787057
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik plaats zelf nooit wat op insta, dus geen idee hoe het werkt. maar Sanneke zegt daarover in een reactie op threads ‘
Helaas moet content eerst worden goed gekeurd.’
(En dat het daarom soms een dag later verschijnt bijvoorbeeld)

Huh?
Bedoelt ze dan dat die foto’s van de bananen en blauwe bessen moet worden goedgekeurd of haar fantastische reclames?
pi_219787119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoelt ze dan dat die foto’s van de bananen en blauwe bessen moet worden goedgekeurd of haar fantastische reclames?
Volgens mij bedoelt ze reclames. Dat die eerst bewerkt moeten worden en dan later geplaatst kunnen worden dan de dag van de opname. Maar een nikszeggende foto bananen in een supermarkt heeft geen goedkeuring nodig.
pi_219787136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Alles wat ze over hun medische problemen deelt vind ik te ver gaan.
Net wat je zegt, die Botox die Flip krijgt, stel je voor dat vriendjes dat ooit lezen. En waarom zou je dit delen
Waarom krijgt hij botox dan ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219787139
Ik denk steeds: je zal de ex van Tim maar zijn.......wat een verschrikking om je examen zo happy te zien op MW's insta.
Bij MW is alles tijdelijk, dus dit is nu giga fantastisch en zal ook eindigen.
pi_219787248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Voor zijn darmen, het fijne weet ik zo niet maar Google ‘de blije mama’ en je vindt alles🙈
pi_219787265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Omdat hij niet goed kan poepen krijgt hij botox spuiten in zijn anus ...
Iedereen die meekijkt ziet steeds een patroon... veel friet veel snoep en troep en plop kinderen zitten weer verstopt en weer buikpijn... en dan krijgt flap klisma's en flip botox prikken 👌
Tja ik weet van de meeste kinderen in mijn omgeving deze info niet.. maar flip en flap worden zo goed beschermd door hun moeder dat deze gerda aan de andere kant van het land deze info wel heeft 👍
pi_219787270
Sanneke plaatst de story´s van blauwe bessen en bananen alsof ze ze voor het eerst ziet. En dat voor iemand die zo gezond eet.
pi_219787287
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Omdat hij niet goed kan poepen krijgt hij botox spuiten in zijn anus ...
Iedereen die meekijkt ziet steeds een patroon... veel friet veel snoep en troep en plop kinderen zitten weer verstopt en weer buikpijn... en dan krijgt flap klisma's en flip botox prikken 👌
Tja ik weet van de meeste kinderen in mijn omgeving deze info niet.. maar flip en flap worden zo goed beschermd door hun moeder dat deze gerda aan de andere kant van het land deze info wel heeft 👍
En niet te vergeten dat ze het advies kreeg van de kinderarts om hem juist McDonald's te geven zodat hij kon poepen.
En dat ze daar dus regelmatig heen gingen en toen bleek flip of flap helemaal geen McDonald's te lusten ineens.
pi_219787361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:13 schreef papierentas het volgende:

[..]
Volgens mij bedoelt ze reclames. Dat die eerst bewerkt moeten worden en dan later geplaatst kunnen worden dan de dag van de opname. Maar een nikszeggende foto bananen in een supermarkt heeft geen goedkeuring nodig.
Dan ligt de lat voor reclames wel heel erg laag.
pi_219787445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan ligt de lat voor reclames wel heel erg laag.
Ik denk ook niet dat zij iets bewerkt aan reclames, maar het gewoon direct post.
pi_219787459
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:31 schreef Mirp het volgende:
Sanneke plaatst de story´s van blauwe bessen en bananen alsof ze ze voor het eerst ziet. En dat voor iemand die zo gezond eet.
Ik vond die blauwe bessen aardig overleden eruit zien🤣. Ik hoop/ denk dat ze uit de diepvries konen en dan kloot het met wat ze laat zien. Maar ik krijg erniet spontaan trek in blauwe bessen van 😅
pi_219787465
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vond die blauwe bessen aardig overleden eruit zien🤣. Ik hoop/ denk dat ze uit de diepvries konen en dan kloot het met wat ze laat zien. Maar ik krijg erniet spontaan trek in blauwe bessen van 😅
Haha nee zagen er niet lekker uit. Ik denk inderdaad diepvries. Hoop ik.
pi_219787479
Maar de foto's van Sanneke missen ook alle context.
Het is een foto van een bakje met blauwe bessen en daarna een foto van (groene) bananen in de supermarkt.
Zou Dion een foto van de bananen hebben gestuurd, 'zijn dit de goede bananen?'.
pi_219787482
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik denk ook niet dat zij iets bewerkt aan reclames, maar het gewoon direct post.
Dan klopt haar bewering over goedkeuring toch niet?
pi_219787512
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
pi_219787624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef Lostit het volgende:
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
Maar ze kent hem helemaal niet van het PSV stadion, ze kent hem al 20 jaar (dat moeten we de hele week al horen).
pi_219787649
Dubbel
pi_219787668
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
DBM is gewoon een heel sneue vrouw. En dan haar geleuter over Gerda's. De allergrootste Gerda is zijzelf, met haar totaal niets toevoegende profiel. Ze heeft het allemaal zo ontzettend niet begrepen. Ik vraag me altijd af hoe mensen zo ver komen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')