Haar vriendin leest mee 😜quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
En dat blurren doet ze pas sinds een half jaar. Daarvoor staan gewoon alleen hartjes op de gezichten. Maar goed; iedereen die haar op Facebook opzoekt ziet direct als omslagfoto haar kinderen zonder blur en stickers 🤡
En haar naam is niet moeilijk, die gebruikte ze notabele op TikTok.
En googlen op haar Instagram naam bracht me bij foto’s van de kinderen én de namen. En dat binnen 1 seconde.
Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @:DBM, lees je mee?
Echt, dat hele gezever van DBM hangt van non argumenten aan elkaar. Ze probeert gewoon dr eigen straatje schoon te vegen. En wat een clown wat betreft dat angst aanpraten, zij is zelf de grootste angsthaas. Op Threads is ze ook weer in de overdrijf modus, oma heeft ZEER ernstige kanker en de kans is HEEL groot dat ze tijdens de operatie komt te overlijden, ik neem het met een flinke korrel (strooi)zout..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Paniekaanval, als je weet hoe DBM altijd ontzettend overdrijft neem ik dat ook met een mud zout.
Ik vind dat sowieso een slecht argument, dit is echt de klassieke: ja zij doen het ook, en zij doen het erger!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:43 schreef papierentas het volgende:
Die DBM is echt niet het scherpste mes uit het blok. En dan vergelijken met de kinderen van de Bellinga's en haar eigen straat schoonvegen. Ze kan beter sneeuw gaan scheppen, doet ze nog wat nuttigs.
Bedoelt ze dan dat die foto’s van de bananen en blauwe bessen moet worden goedgekeurd of haar fantastische reclames?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik plaats zelf nooit wat op insta, dus geen idee hoe het werkt. maar Sanneke zegt daarover in een reactie op threads ‘
Helaas moet content eerst worden goed gekeurd.’
(En dat het daarom soms een dag later verschijnt bijvoorbeeld)
Huh?
Volgens mij bedoelt ze reclames. Dat die eerst bewerkt moeten worden en dan later geplaatst kunnen worden dan de dag van de opname. Maar een nikszeggende foto bananen in een supermarkt heeft geen goedkeuring nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoelt ze dan dat die foto’s van de bananen en blauwe bessen moet worden goedgekeurd of haar fantastische reclames?
Waarom krijgt hij botox dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Alles wat ze over hun medische problemen deelt vind ik te ver gaan.
Net wat je zegt, die Botox die Flip krijgt, stel je voor dat vriendjes dat ooit lezen. En waarom zou je dit delen
Voor zijn darmen, het fijne weet ik zo niet maar Google ‘de blije mama’ en je vindt alles🙈quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij botox dan ?
Omdat hij niet goed kan poepen krijgt hij botox spuiten in zijn anus ...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij botox dan ?
En niet te vergeten dat ze het advies kreeg van de kinderarts om hem juist McDonald's te geven zodat hij kon poepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Omdat hij niet goed kan poepen krijgt hij botox spuiten in zijn anus ...
Iedereen die meekijkt ziet steeds een patroon... veel friet veel snoep en troep en plop kinderen zitten weer verstopt en weer buikpijn... en dan krijgt flap klisma's en flip botox prikken 👌
Tja ik weet van de meeste kinderen in mijn omgeving deze info niet.. maar flip en flap worden zo goed beschermd door hun moeder dat deze gerda aan de andere kant van het land deze info wel heeft 👍
Dan ligt de lat voor reclames wel heel erg laag.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:13 schreef papierentas het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze reclames. Dat die eerst bewerkt moeten worden en dan later geplaatst kunnen worden dan de dag van de opname. Maar een nikszeggende foto bananen in een supermarkt heeft geen goedkeuring nodig.
Ik denk ook niet dat zij iets bewerkt aan reclames, maar het gewoon direct post.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan ligt de lat voor reclames wel heel erg laag.
Ik vond die blauwe bessen aardig overleden eruit zien🤣. Ik hoop/ denk dat ze uit de diepvries konen en dan kloot het met wat ze laat zien. Maar ik krijg erniet spontaan trek in blauwe bessen van 😅quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:31 schreef Mirp het volgende:
Sanneke plaatst de story´s van blauwe bessen en bananen alsof ze ze voor het eerst ziet. En dat voor iemand die zo gezond eet.
Haha nee zagen er niet lekker uit. Ik denk inderdaad diepvries. Hoop ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik vond die blauwe bessen aardig overleden eruit zien🤣. Ik hoop/ denk dat ze uit de diepvries konen en dan kloot het met wat ze laat zien. Maar ik krijg erniet spontaan trek in blauwe bessen van 😅
Dan klopt haar bewering over goedkeuring toch niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat zij iets bewerkt aan reclames, maar het gewoon direct post.
Maar ze kent hem helemaal niet van het PSV stadion, ze kent hem al 20 jaar (dat moeten we de hele week al horen).quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef Lostit het volgende:
Michelle is echt krankjorum. Iemand kennen van het PSV stadion (want ze ging inderdaad regelmatig daar kijken en hem aanmoedigen) is natuurlijk wel wat anders dan een man in huis en als vriendje van je moeder.
Echt compleet gestoord is ze.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
DBM is gewoon een heel sneue vrouw. En dan haar geleuter over Gerda's. De allergrootste Gerda is zijzelf, met haar totaal niets toevoegende profiel. Ze heeft het allemaal zo ontzettend niet begrepen. Ik vraag me altijd af hoe mensen zo ver komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |