abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219785892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 00:08 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Alles voor de buitenwereld om het goed te laten lijken. Maximaal nep
Volgens mij is de band tussen Michelle en haar ouders heel goed.
pi_219785902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh DBM doet een AM'tje over het afplakken van kindergezichtjes. Ik laat me niet leiden door angst en duw maak ik deze keuze en blablabla.

Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen.
Haar hele opvoeding bestaat uit angst die ze op de kinderen projecteert 🤣
pi_219785909
Ze zou zich vaker aan haar eigen motto moeten houden door zich niet te laten leiden door angst.
pi_219785916
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm over de gezichten afschermen 🤣 ze burt ze eerst voor ze een sticker plaatst 🤣👍 niemand die dit geloofd toch?
Daarnaast staan beide kinderen her en der gewoon met volledig gezicht en naam en medische gegevens online 👍 alsof AI ze daarmee niet kunnen knutselen 🤦‍♂️
Zij snapt het echt niet 🫣
pi_219785918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef Lemonbite het volgende:

[..]
Alleen maar regen hoor in Hellevoetsluis vandaag😉
Gelukkig maar! Kan ze op de bank blijven hangen.
pi_219785928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:45 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik vind het niet normaal. Alles goedpraten met dat hoogbegaafd. Opvoeden heet dat bij ons thuis.
Ooit krijgt ze zo'n spijt
pi_219785940
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm over de gezichten afschermen 🤣 ze burt ze eerst voor ze een sticker plaatst 🤣👍 niemand die dit geloofd toch?
Daarnaast staan beide kinderen her en der gewoon met volledig gezicht en naam en medische gegevens online 👍 alsof AI ze daarmee niet kunnen knutselen 🤦‍♂️
Pas maar op , ze zet je zo weer te kijk als een Gerda🤣
pi_219785947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Toch zijn ze nu weer minder in beeld. Was in het begin van de poly volgens mij ook zo? Daarmee zeg ik niet dat de band slecht is, maar op basis van wat je ziet op insta kan ik ook niet concluderen dat de band ‘heel goed’ is?
pi_219785971
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Volgens mij ook hoor maar er zijn er veel die dat nep vinden, lijkt me moeilijk in scène te zetten die gezelligheid op de ijsbaan, in het restaurant en de knuffels aan de kinderen.
Maar wat ik eerder ook zei; ik kan me wel goed voorstellen dat de ouders even moesten schakelen , zo'n scheiding is voor hun ook wel wat.
Ik vind het voor mb en de kinderen fijn om te zien dat ze zo'n fijne band hebben.
Ik gun dat iedereen.
pi_219785975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ooit krijgt ze zo'n spijt
Die jongste word echt onhandelbaar als ze ouder is denk ik.
pi_219785997
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wie weet heet ik wel gerda 🤣👍
En liever te kijk als anonieme gerda dan net als haar kinderen voor altijd online met naam toenaam en foto en alle overige info
Want helemaal tof dat flip nu van lol popjes houd en hoe rozer hoe beter he.. maar hij is straks 14! Wie weet is hij dan helemaal niet meer zoals nu! en gaan zijn klasgenoten googlen en komen ze hem tegen met zijn botox spuitjes en lol poppetjes.. tx mam dat je dat lekker online mikte!
pi_219786005
DBM zegt dat ze geen kwetsbare contexten deelt. Uh; je vertelt elke keer wanneer er een naald in je zoons an*s gaat. Dat lijkt me op zich best kwetsbaar. 😬
pi_219786009
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Toch zijn ze nu weer minder in beeld. Was in het begin van de poly volgens mij ook zo? Daarmee zeg ik niet dat de band slecht is, maar op basis van wat je ziet op insta kan ik ook niet concluderen dat de band ‘heel goed’ is?
Denk ook wel dat het even bekoeld is geweesr, ze liet ze idd veel minder zien.
Maar hoe en wat precies, tsja. Het ziet er op de laatste post in ieder geval wel weer gezellig uit.
En Karen we eerlijk zijn, trammelant en gezeik in de familie is nooit leuk
pi_219786019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
DBM zegt dat ze geen kwetsbare contexten deelt. Uh; je vertelt elke keer wanneer er een naald in je zoons an*s gaat. Dat lijkt me op zich best kwetsbaar. 😬
Alles wat ze over hun medische problemen deelt vind ik te ver gaan.
Net wat je zegt, die Botox die Flip krijgt, stel je voor dat vriendjes dat ooit lezen. En waarom zou je dit delen
pi_219786021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die jongste word echt onhandelbaar als ze ouder is denk ik.
Nog onhandelbaarder dan dat ze nu is
pi_219786025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh DBM doet een AM'tje over het afplakken van kindergezichtjes. Ik laat me niet leiden door angst en duw maak ik deze keuze en blablabla.

Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen. Ze snappen de kern van het verhaal niet!
Maar echt hè! En dan roepen ik heb me nog nooit laten lijden door angst 🤣🙈 Zou ze daarom zo angstig zijn om de kinderen ergens anders te laten logeren (o.a.)?
pi_219786032
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nu wil ik mijn forum naam aanpassen 🤣🤣
pi_219786034
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En liever te kijk als anonieme gerda dan net als haar kinderen voor altijd online met naam toenaam en foto en alle overige info
Want helemaal tof dat flip nu van lol popjes houd en hoe rozer hoe beter he.. maar hij is straks 14! Wie weet is hij dan helemaal niet meer zoals nu! en gaan zijn klasgenoten googlen en komen ze hem tegen met zijn botox spuitjes en lol poppetjes.. tx mam dat je dat lekker online mikte!
Ik ben het met je eens hoor.😉 en het zou mij ook worst wezen als ze mij een Gerda noemt.
Dbm gelooft teveel in haar eigen waarheid, ze denkt dat ze heel slim is.
pi_219786037
De nagelkerkjes naar Oeganda, ik vind dat zo niks voor hen 🫣 vooral niet voor Prinsesje Sofie 😆

Ben benieuwd hoe lang ze gaan, en wie de zaken, huisdieren, huis en gezin moet gaan runnen? De kinderen zelf met hulp van oma en opa?
pi_219786039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Nu wil ik mijn forum naam aanpassen 🤣🤣
😂
pi_219786042
Michelle die helemaal normaliseert dat er een vage bekende ineens binnenrolt en daar de plek van Koen heeft ingenomen. Want ja, zo zien kinderen dat vaak. Helemaal als dat al binnen zo’n korte tijd gebeurt. En dan maximaal kleffen. Ook echt fijn voor die kinderen om te zien!
Maar gelukkig kenden ze hem al. :'(
pi_219786043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Maar echt hè! En dan roepen ik heb me nog nooit laten lijden door angst 🤣🙈 Zou ze daarom zo angstig zijn om de kinderen ergens anders te laten logeren (o.a.)?
Zij is de angst zelf🤣
pi_219786061
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Precies dit!! ☝🏽 Mijn kinderen zijn nu ouder, hebben ook social media. Stel, dat zij dan mijn profiel door zouden gaan? En dan alles lezen, over de Botox, poep ongelukjes, paniek aanvallen en al die roze lol popjes. Die gaan me niet dankbaar zijn in ieder geval
pi_219786067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij is de angst zelf🤣
😆😆😆😆
pi_219786097
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar hele opvoeding bestaat uit angst die ze op de kinderen projecteert 🤣
Een van haar kinderen had toch afgelopen week ook een paniekaanval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')