Volgens mij is de band tussen Michelle en haar ouders heel goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 00:08 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Alles voor de buitenwereld om het goed te laten lijken. Maximaal nep
Haar hele opvoeding bestaat uit angst die ze op de kinderen projecteert 🤣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh DBM doet een AM'tje over het afplakken van kindergezichtjes. Ik laat me niet leiden door angst en duw maak ik deze keuze en blablabla.
Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen.
Zij snapt het echt niet 🫣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm over de gezichten afschermen 🤣 ze burt ze eerst voor ze een sticker plaatst 🤣👍 niemand die dit geloofd toch?
Daarnaast staan beide kinderen her en der gewoon met volledig gezicht en naam en medische gegevens online 👍 alsof AI ze daarmee niet kunnen knutselen 🤦♂️
Gelukkig maar! Kan ze op de bank blijven hangen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:58 schreef Lemonbite het volgende:
[..]
Alleen maar regen hoor in Hellevoetsluis vandaag😉
Ooit krijgt ze zo'n spijtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:45 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal. Alles goedpraten met dat hoogbegaafd. Opvoeden heet dat bij ons thuis.
Pas maar op , ze zet je zo weer te kijk als een Gerda🤣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm over de gezichten afschermen 🤣 ze burt ze eerst voor ze een sticker plaatst 🤣👍 niemand die dit geloofd toch?
Daarnaast staan beide kinderen her en der gewoon met volledig gezicht en naam en medische gegevens online 👍 alsof AI ze daarmee niet kunnen knutselen 🤦♂️
Toch zijn ze nu weer minder in beeld. Was in het begin van de poly volgens mij ook zo? Daarmee zeg ik niet dat de band slecht is, maar op basis van wat je ziet op insta kan ik ook niet concluderen dat de band ‘heel goed’ is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Volgens mij is de band tussen Michelle en haar ouders heel goed.
Volgens mij ook hoor maar er zijn er veel die dat nep vinden, lijkt me moeilijk in scène te zetten die gezelligheid op de ijsbaan, in het restaurant en de knuffels aan de kinderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:01 schreef Snaky het volgende:
[..]
Volgens mij is de band tussen Michelle en haar ouders heel goed.
Wie weet heet ik wel gerda 🤣👍quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Pas maar op , ze zet je zo weer te kijk als een Gerda🤣
Denk ook wel dat het even bekoeld is geweesr, ze liet ze idd veel minder zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Toch zijn ze nu weer minder in beeld. Was in het begin van de poly volgens mij ook zo? Daarmee zeg ik niet dat de band slecht is, maar op basis van wat je ziet op insta kan ik ook niet concluderen dat de band ‘heel goed’ is?
Alles wat ze over hun medische problemen deelt vind ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:15 schreef Paardrijden123 het volgende:
DBM zegt dat ze geen kwetsbare contexten deelt. Uh; je vertelt elke keer wanneer er een naald in je zoons an*s gaat. Dat lijkt me op zich best kwetsbaar. 😬
Nog onhandelbaarder dan dat ze nu isquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die jongste word echt onhandelbaar als ze ouder is denk ik.
Maar echt hè! En dan roepen ik heb me nog nooit laten lijden door angst 🤣🙈 Zou ze daarom zo angstig zijn om de kinderen ergens anders te laten logeren (o.a.)?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 08:59 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh DBM doet een AM'tje over het afplakken van kindergezichtjes. Ik laat me niet leiden door angst en duw maak ik deze keuze en blablabla.
Grappig hoe onnozel influencers kunnen zijn. Recht proberen te praten wat krom is. Ook zij zegt dus letterlijk: Ik kies er als ouder voor om dit risico te nemen. Net als AM doet me het in zetten van dr kinderen. Ze snappen de kern van het verhaal niet!
Nu wil ik mijn forum naam aanpassen 🤣🤣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
Pas maar op , ze zet je zo weer te kijk als een Gerda🤣
Ik ben het met je eens hoor.😉 en het zou mij ook worst wezen als ze mij een Gerda noemt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wie weet heet ik wel gerda 🤣👍
En liever te kijk als anonieme gerda dan net als haar kinderen voor altijd online met naam toenaam en foto en alle overige info
Want helemaal tof dat flip nu van lol popjes houd en hoe rozer hoe beter he.. maar hij is straks 14! Wie weet is hij dan helemaal niet meer zoals nu! en gaan zijn klasgenoten googlen en komen ze hem tegen met zijn botox spuitjes en lol poppetjes.. tx mam dat je dat lekker online mikte!
😂quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:19 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Nu wil ik mijn forum naam aanpassen 🤣🤣
Zij is de angst zelf🤣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:18 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Maar echt hè! En dan roepen ik heb me nog nooit laten lijden door angst 🤣🙈 Zou ze daarom zo angstig zijn om de kinderen ergens anders te laten logeren (o.a.)?
Precies dit!! ☝🏽 Mijn kinderen zijn nu ouder, hebben ook social media. Stel, dat zij dan mijn profiel door zouden gaan? En dan alles lezen, over de Botox, poep ongelukjes, paniek aanvallen en al die roze lol popjes. Die gaan me niet dankbaar zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wie weet heet ik wel gerda 🤣👍
En liever te kijk als anonieme gerda dan net als haar kinderen voor altijd online met naam toenaam en foto en alle overige info
Want helemaal tof dat flip nu van lol popjes houd en hoe rozer hoe beter he.. maar hij is straks 14! Wie weet is hij dan helemaal niet meer zoals nu! en gaan zijn klasgenoten googlen en komen ze hem tegen met zijn botox spuitjes en lol poppetjes.. tx mam dat je dat lekker online mikte!
Een van haar kinderen had toch afgelopen week ook een paniekaanval?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Haar hele opvoeding bestaat uit angst die ze op de kinderen projecteert 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |