abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219786099
DBM :+
pi_219786101
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:23 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Precies dit!! ☝🏽 Mijn kinderen zijn nu ouder, hebben ook social media. Stel, dat zij dan mijn profiel door zouden gaan? En dan alles lezen, over de Botox, poep ongelukjes, paniek aanvallen en al die roze lol popjes. Die gaan me niet dankbaar zijn in ieder geval
Ook zo tegenstrijdig , Dbm wil ze voor alles beschermen , is overal bang voor . En dit knalt ze gewoon het internet op.
pi_219786125
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.

Degene die overigens in de douche de kit aan het weg peuteren in de stories is.
Oh wow, wat erg!
Ik vind het sowieso zo jammer dat zij (denk ik) voelt dat ze steeds meer ‘bijzonder’ moet zijn om maar een punt te maken. Ik vond haar zó grappig voorheen, nu mwah.
pi_219786128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Een van haar kinderen had toch afgelopen week ook een paniekaanval?
Ja klopt, is dat niet heel jong? Weet het niet hoor. Wat ik wel weet is dat jijzelf de spiegel bent, kinderen nemen veel van je over. Als zij daadwerkelijk ook al haar angsten thuis benoemt kan ik me voorstellen dat de kinderen dat oppikken.
pi_219786144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:27 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Een van haar kinderen had toch afgelopen week ook een paniekaanval?
Klopt…. Eén met buikpijn en één met een paniek aanval 😕 En dan zijn ze nog maar 5 en (bijna)8?
pi_219786153
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja klopt, is dat niet heel jong? Weet het niet hoor. Wat ik wel weet is dat jijzelf de spiegel bent, kinderen nemen veel van je over. Als zij daadwerkelijk ook al haar angsten thuis benoemt kan ik me voorstellen dat de kinderen dat oppikken.
Ik merk dat heel erg aan mijn dochter inderdaad. Hoe meer ik haar laat merken hoe het echt met me gaat (kut), hoe anders zij op mij reageert. En ze mag echt wel weten dat het niet altijd even goed gaat, maar ik probeer dat echt binnen de perken te houden en haar gewoon lekker een 4 jarig meisje te laten zijn en alles wat daarbij hoort.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 09:35:30 #232
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219786154
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:33 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Klopt…. Eén met buikpijn en één met een paniek aanval 😕 En dan zijn ze nog maar 5 en (bijna)8?
Paniekaanval, als je weet hoe DBM altijd ontzettend overdrijft neem ik dat ook met een mud zout.
pi_219786167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Paniekaanval, als je weet hoe DBM altijd ontzettend overdrijft neem ik dat ook met een mud zout.
True.. nachtmerrie was het vast🙈
pi_219786169
Leuke Freudiaanse verspreking van DBM: Ik heb me nooit laten lijden door angst.
pi_219786201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:37 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
True.. nachtmerrie was het vast🙈
Ja of nachtangst of zo.
pi_219786244
En dat blurren doet ze pas sinds een half jaar. Daarvoor staan gewoon alleen hartjes op de gezichten. Maar goed; iedereen die haar op Facebook opzoekt ziet direct als omslagfoto haar kinderen zonder blur en stickers 🤡
En haar naam is niet moeilijk, die gebruikte ze notabele op TikTok.

En googlen op haar Instagram naam bracht me bij foto’s van de kinderen én de namen. En dat binnen 1 seconde.

Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @DBM, lees je mee?
pi_219786257
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik wou dat ook typen is dat nier heel jong maar heb geen idee of dat op 5 of 7 jarige leeftijd al kan.
pi_219786304
Gierige Judith graait ook de afprijsbak weer leeg. Zou zij ooit wat over laten voor anderen? Laatst bij Willine ook al zoveel, gewoon schaamteloos. Snap niet dat daar geen maximum aantal artikelen op zit. Willine heeft het financieel misschien wat extra nodig maar onze Judith totaal niet. Prima als je eens wat meeneemt, mooi meegenomen maar ik zou me kapot schamen met een mand vol.
  Moderator / Colorchick vrijdag 9 januari 2026 @ 09:53:40 #239
382129 crew  Donna
pi_219786327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:50 schreef Jenn1806 het volgende:
Gierige Judith graait ook de afprijsbak weer leeg. Zou zij ooit wat over laten voor anderen? Laatst bij Willine ook al zoveel, gewoon schaamteloos. Snap niet dat daar geen maximum aantal artikelen op zit. Willine heeft het financieel misschien wat extra nodig maar onze Judith totaal niet. Prima als je eens wat meeneemt, mooi meegenomen maar ik zou me kapot schamen met een mand vol.
De afprijsbak is niet enkel voor mensen die het financieel slecht hebben.
pi_219786353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Mensen die het financieel slecht hebben kunnen juist op allerlei andere plekken terecht idd. Zo'n bak is niet alleen voor financiele problemen maar ook om weggooien tegen te gaan.
pi_219786384
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes naar Oeganda, ik vind dat zo niks voor hen 🫣 vooral niet voor Prinsesje Sofie 😆

Ben benieuwd hoe lang ze gaan, en wie de zaken, huisdieren, huis en gezin moet gaan runnen? De kinderen zelf met hulp van oma en opa?
Ze heeft eens een keer geschreven dat Jan hier heel graag heen wilde en 1 van hun volgers heeft ze uitgenodigd.
Opa en oma zullen idd wel graag oppassen. En de zaken draaien wel door met dank aan de oudere kinderen
pi_219786390
quote:

[..]
Precies!
En bij onze jumbo ligt die bak altijd zo bizar vol, zelfs als ik daar eind van de dag komt ligt er nog genoeg. Alleen maar goed als het op komt toch!
pi_219786419
Bij ons lag de afprijsbak gister zo vol dat alles geplet was. :r
pi_219786449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 09:44 schreef Moedervan4kids het volgende:
En dat blurren doet ze pas sinds een half jaar. Daarvoor staan gewoon alleen hartjes op de gezichten. Maar goed; iedereen die haar op Facebook opzoekt ziet direct als omslagfoto haar kinderen zonder blur en stickers 🤡
En haar naam is niet moeilijk, die gebruikte ze notabele op TikTok.

En googlen op haar Instagram naam bracht me bij foto’s van de kinderen én de namen. En dat binnen 1 seconde.

Als er iemand is die dom bezig is, is dat zij wel. Ze denkt dat ze het goed doet, maar echt, alles ligt openbaar. @:DBM, lees je mee?
Gewoon de namen en alle medische dingen die ze hebben. Inclusief foto’s 🙃
pi_219786480
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:07 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Gewoon de namen en alle medische dingen die ze hebben. Inclusief foto’s 🙃
Wil dit echt onder haar post reageren maar dan belandt deze Gerda hardstikke snel in de Blokkendoos.
pi_219786518
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wil dit echt onder haar post reageren maar dan belandt deze Gerda hardstikke snel in de Blokkendoos.
Want dat doet ze met de meenste mensen die iets posten wat haar niet bevalt.
pi_219786562
quote:

[..]
Nee klopt en soms zit er iets in wat ik toevallig nodig heb en neem het mee! Ook zeer regelmatig een too good 2 go makket 👌 maar bij ons zit er dus wel een limiet op hoeveel je mee graait
En ik bedenk me wel altijd dat er mensen kunnen zijn die het harder nodig hebben dus zou sowieso niet leeg graaien
pi_219786579
Er staat me iets bij dat Michelle way back iets deelde over haar beste vriend. Dat was in de tijd dat ze vaak bij PSV kwam en die skybox had of net had gekregen. Ik herinner het me omdat ik me destijds al afvroeg waar die beste vriend opeens vandaan kwam.

Misschien had ze het destijds al over Tim.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219786599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:11 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Precies dit, en het stomme is dat zij dat ook heel goed weet, dat alles nog te vinden is. Maar ja, zo krijgt ze weer aandacht denk ik dan maar
pi_219786601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Want dat doet ze met de meenste mensen die iets posten wat haar niet bevalt.
🤣🤣🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')