Greatgrandemultimamaquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hoe heet zij op instagram ?
Wat AM daar zelf ooit over zei: Zij kan al die prikkels niet aan in de winkel. En met kinderen naar de winkel is echt de ultieme hel voor haar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:00 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe zou AM dat doen? Appie komt daar eens per week.
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Of zou dat komen doordat appie haar inhuurt?
Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout wasquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft nieuwe gasveren nodig voor de achterklep van haar auto. De kosten bij de garage vindt ze te hoog, dat kan ze zelf voor minder.
Eindstand: gasveren besteld maar ze heeft nog wel iemand nodig die de klep voor haar omhoog houdt.
Dan kan ze het dus niet zelf.
De buurman biedt zich vast aan.
Gister ging ze naar de Sligro en daar komen ze/ Maarten vaker. Of op zaterdag nog wel eens de markt dacht ik.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:00 schreef Geertje_G het volgende:
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Hoho ze was van de week bij de Hanos (of Sligro lees ik net) he!quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:00 schreef Geertje_G het volgende:
Hier komen de boodschappen ook 1x per week, ik hoef vrijwel nooit extra naar de Albert heijn. Ik haal vlees, kaas en brood bij de kleine ondernemers hier in het dorp.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:00 schreef Geertje_G het volgende:
Oh dank je maar ze staat op prive, dan denk ik niet dat ik haar ga volgen ( ik wilde alleen even kijkenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel raar 😂 Hoe weet zij nou of alle ziekenhuizen bepaalde info niet geven? Mijn arts in het Noorden van het land kan me echt op heel ander risico’s en beperkingen wijzen na zo’n operatie dan die van haar.
Tsja die 800 kinderen was ook lichtelijk overdreven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
Ja en dan gaat echt iedereen mee en gooit dingen in de kar, als je dan niet overprikkeld raakt , van al die kinderen , dan kun je toch ook wel met alleen Jet en Lot naar de winkel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef papierentas het volgende:
Hoe ze dan tijdens vakantie opeens elke dag naar een supermarkt gaan, met vaak het hele gezin en dat als uitje van de dag doen is me echt een raadsel.
Haha ja consequent is ze wdb niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef papierentas het volgende:
Hoe ze dan tijdens vakantie opeens elke dag naar een supermarkt gaan, met vaak het hele gezin en dat als uitje van de dag doen is me echt een raadsel.
Als je er ook op let is echt elke post een klaagzang.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Weerikier het volgende:
HVK; Louay is er klaar mee, steeds aan en uit kleden omdat ze zoveel op pad moeten op een dag. Daarbij een filmpje zonder geluid maar van een duidelijk keihard huilende Louay die door de sneeuw ploetert.
Nou, je verwacht het niet hè, als je 5 kinderen onder de 9 hebt waarvan er minstens eentje (heel hard!) speciaal onderwijs nodig heeft, dat je de hele dag aan het halen en brengen bent als alleenstaande moeder.
Misschien even over nadenken voordat ze volgende keer haar benen weer open gooit voor de eerste de beste landloper die er wel overheen wil.
De naam in het bericht kun je zelf instellen in je profiel hè? Ik denk ook echt dat ze dit zelf heeft gedaan. Zo belangrijk vindt zij zichzelf wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Hoho ze was van de week bij de Hanos (of Sligro lees ik net) he!
En toen ze van de week het bericht van Appie deelde wat gericht was aan de mammavan is het voor mij duidelijk dat het een samenwerking is.
Dat ze dat vergeet te vermelden is niet nieuw 😉
Ik vind het prachtig dat ze schijt heeft aan alles, ze trekt het gewoon aan, wat anderen ook vindenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef Snaky het volgende:
Closetvanval heeft een fotoshoot gedaan. Ik mis echt kleding aan de onderkant.
Zij lijkt me echt zo iemand die dan gasveren tweedehands koopt en dan naar een garage gaat en vraagt: kunt u deze monteren en dan verbaasd is over de prijs. We hebben zelf een garagebedrijf en je wilt ze de kost niet geven wie dat zo doen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout was
Ik denk dat ze veel verdient met insta. Paar duizend per maand minimaal. Vergis je niet, die mijn geldzaken haalde toch ook al vaak 5-10 duizend op? Met wat linkjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:58 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Had Milou ook geen afspraken met het UWV in haar agenda staan? Mogelijk krijgt ze daar nog geld van?!
Absoluut. Vind haar ook wel een doorzetter, zeker met haar dochter, shop etc.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:24 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat ze schijt heeft aan alles, ze trekt het gewoon aan, wat anderen ook vinden
Ja joh AM komt vaak genoeg in winkels, ook met kinderen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
[..]
Gister ging ze naar de Sligro en daar komen ze/ Maarten vaker. Of op zaterdag nog wel eens de markt dacht ik.
Ik kan me zo voorstellen als iemand vraagt aan dr wie ze is dat ze zegt demamavan. Wij hadden pas dus zo iemand langs die zich voorstelde als ik ben van Piet van de kaasboer Heel apart was dat 🤣quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De naam in het bericht kun je zelf instellen in je profiel hè? Ik denk ook echt dat ze dit zelf heeft gedaan. Zo belangrijk vindt zij zichzelf wel.
Alsof ze een soort beroemdheid is, ik zie het haar wel doen inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:34 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen als iemand vraagt aan dr wie ze is dat ze zegt demamavan. Wij hadden pas dus zo iemand langs die zich voorstelde als ik ben van Piet van de kaasboer Heel apart was dat 🤣
En dan eindigt ze bij de garagequote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |