abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219782592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Hoe heet zij op instagram ?
Greatgrandemultimama
pi_219782601
Hoe heet ze, iets met twobabies in Holland? Die post vaak shoplogs. Heerlijk.
Die heeft een samenwerking met Dirk geloof ik? (En met Temu denk ik, das wat minder)
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219782626
Oh man ik kreeg vandaag het advies om mijn leven eigenlijk net zo strak in te plannen als AM. Van de
lunch tot aan m’n toiletbezoek. Die structuur zou me goed doen.

Ik krijg het altijd spaansbenauwd van de planning van AM 🤣
pi_219782627
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:00 schreef Geertje_G het volgende:
Hoe zou AM dat doen? Appie komt daar eens per week.
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Of zou dat komen doordat appie haar inhuurt?
Wat AM daar zelf ooit over zei: Zij kan al die prikkels niet aan in de winkel. En met kinderen naar de winkel is echt de ultieme hel voor haar.

Ik denk dat het een van haar eerste samenwerkingen was.
pi_219782642
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft nieuwe gasveren nodig voor de achterklep van haar auto. De kosten bij de garage vindt ze te hoog, dat kan ze zelf voor minder.
Eindstand: gasveren besteld maar ze heeft nog wel iemand nodig die de klep voor haar omhoog houdt.

Dan kan ze het dus niet zelf.
De buurman biedt zich vast aan.
Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦‍♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout was
pi_219782647
quote:
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Gister ging ze naar de Sligro en daar komen ze/ Maarten vaker. Of op zaterdag nog wel eens de markt dacht ik.
pi_219782649
quote:
Hoho ze was van de week bij de Hanos (of Sligro lees ik net) he!
En toen ze van de week het bericht van Appie deelde wat gericht was aan de mammavan is het voor mij duidelijk dat het een samenwerking is.
Dat ze dat vergeet te vermelden is niet nieuw 😉
pi_219782694
quote:
Hier komen de boodschappen ook 1x per week, ik hoef vrijwel nooit extra naar de Albert heijn. Ik haal vlees, kaas en brood bij de kleine ondernemers hier in het dorp.

AM heeft wel al eerder een samenwerking gehad met de AH, ze liep toen zo lang te klagen dat ze uiteindelijk voor een groot deel van de kinderen hamster knuffels, toen deelde ze (ook) niet dat het een samenwerking was.
pi_219782737
Hoe ze dan tijdens vakantie opeens elke dag naar een supermarkt gaan, met vaak het hele gezin en dat als uitje van de dag doen is me echt een raadsel.
pi_219782742
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Greatgrandemultimama
Oh dank je maar ze staat op prive, dan denk ik niet dat ik haar ga volgen ( ik wilde alleen even kijken
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219782765
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:34 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vind dit ook heel raar 😂 Hoe weet zij nou of alle ziekenhuizen bepaalde info niet geven? Mijn arts in het Noorden van het land kan me echt op heel ander risico’s en beperkingen wijzen na zo’n operatie dan die van haar.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
Tsja die 800 kinderen was ook lichtelijk overdreven.
En ja ze leest hier mee, reageert ook geregeld.
Maar goed ze heeft het uitgelegd voor diegenen die het zich afvroegen.
pi_219782811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef papierentas het volgende:
Hoe ze dan tijdens vakantie opeens elke dag naar een supermarkt gaan, met vaak het hele gezin en dat als uitje van de dag doen is me echt een raadsel.
Ja en dan gaat echt iedereen mee en gooit dingen in de kar, als je dan niet overprikkeld raakt , van al die kinderen , dan kun je toch ook wel met alleen Jet en Lot naar de winkel.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219782816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef papierentas het volgende:
Haha ja consequent is ze wdb niet.
Appie is idd een samenwerking denk ik.
Joh ik was zo naïef. Las net iets in andere topic over de popcornpan. Ik dacht er echt niet bij dat dat een samenwerking was. Idem voor dat appelschilding. De koffie van Mark.

Overigens vind ik de supermarkt oprecht een hel qua prikkels. Daarom laat ik 2x pw boodschappen bezorgen. Kaas en eieren komen wel vd kaasboer bedenk ik me nu.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219782826
MW: Ik snap echt niet waarom MW iedere keer moet benoemen dat ze Tim al 20 jaar kent, lijkt zo echt alsof ze al 20 jaar een affaire heeft of al 20 jaar ‘genoegen heeft genomen’ met tweede keus Koen… en ben net als velen erg benieuwd waarom haar familie opeens niet meer in beeld is…

HVK: als ik L zie heb ik zo’n medelijden met dat mannetje… volgens mij vooral oververmoeid en overprikkeld, tuurlijk huil je dan als je door de kou moet lopen en je moeder je alleen filmpt. Echt schrijnende situatie in dat gezin (niet alleen om dit plaatje natuurlijk)

Tamara: juist dat ze op insta EN hier reageert geeft mij het gevoel dat ze het zich veel te veel aantrekt wat hier gezegd word. Heb wel eens gelezen dat mensen vinden dat ze kritiek zo goed mee omgaat, maar dat idee krijg ik,zo dus juist niet 🙈
pi_219782842
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:56 schreef Weerikier het volgende:
HVK; Louay is er klaar mee, steeds aan en uit kleden omdat ze zoveel op pad moeten op een dag. Daarbij een filmpje zonder geluid maar van een duidelijk keihard huilende Louay die door de sneeuw ploetert.
Nou, je verwacht het niet hè, als je 5 kinderen onder de 9 hebt waarvan er minstens eentje (heel hard!) speciaal onderwijs nodig heeft, dat je de hele dag aan het halen en brengen bent als alleenstaande moeder.
Misschien even over nadenken voordat ze volgende keer haar benen weer open gooit voor de eerste de beste landloper die er wel overheen wil.
Als je er ook op let is echt elke post een klaagzang.
Waarom niet: heerlijk het heeft gesneeuwd we gaan lekker lopen met de slee.
pi_219782907
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Hoho ze was van de week bij de Hanos (of Sligro lees ik net) he!
En toen ze van de week het bericht van Appie deelde wat gericht was aan de mammavan is het voor mij duidelijk dat het een samenwerking is.
Dat ze dat vergeet te vermelden is niet nieuw 😉
De naam in het bericht kun je zelf instellen in je profiel hè? Ik denk ook echt dat ze dit zelf heeft gedaan. Zo belangrijk vindt zij zichzelf wel.
pi_219782947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef Snaky het volgende:
Closetvanval heeft een fotoshoot gedaan. Ik mis echt kleding aan de onderkant.
Ik vind het prachtig dat ze schijt heeft aan alles, ze trekt het gewoon aan, wat anderen ook vinden
pi_219782994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Moest hier wel om lachen... ze vind de garage te duur 🤦‍♂️ ze verwacht dat ze alleen materiaal moet betalen? Die monteur doet er niet toe?? Dus nu gaat ze het zelf doen.. wat eigenlijk betekent bestelt het onderdeel en vraagt rond wie het kan doen en gaat dan klagen dat het net niet past of iets fout is ofzo en dat ze dan weer boos mailtjes gaat sturen dat het iemand anders zijn fout was
Zij lijkt me echt zo iemand die dan gasveren tweedehands koopt en dan naar een garage gaat en vraagt: kunt u deze monteren en dan verbaasd is over de prijs. We hebben zelf een garagebedrijf en je wilt ze de kost niet geven wie dat zo doen.
pi_219782995
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:58 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Had Milou ook geen afspraken met het UWV in haar agenda staan? Mogelijk krijgt ze daar nog geld van?!
Ik denk dat ze veel verdient met insta. Paar duizend per maand minimaal. Vergis je niet, die mijn geldzaken haalde toch ook al vaak 5-10 duizend op? Met wat linkjes.
pi_219783024
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het prachtig dat ze schijt heeft aan alles, ze trekt het gewoon aan, wat anderen ook vinden
Absoluut. Vind haar ook wel een doorzetter, zeker met haar dochter, shop etc.

Vind haar qua persoonlijkheid niet mijn volgstijl. 🤪Of hoe zeg ik dat netjes.
Niet mijn ding. Beetje type "lekker gek doen"
pi_219783055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gister ging ze naar de Sligro en daar komen ze/ Maarten vaker. Of op zaterdag nog wel eens de markt dacht ik.
Ja joh AM komt vaak genoeg in winkels, ook met kinderen.
Ik snap best dat ze die scheepslading boodschappen elke week laat bezorgen, ik wou dat ik ook twee koelkasten had om het allemaal in kwijt te kunnen.
pi_219783063
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De naam in het bericht kun je zelf instellen in je profiel hè? Ik denk ook echt dat ze dit zelf heeft gedaan. Zo belangrijk vindt zij zichzelf wel.
Ik kan me zo voorstellen als iemand vraagt aan dr wie ze is dat ze zegt demamavan. Wij hadden pas dus zo iemand langs die zich voorstelde als ik ben van Piet van de kaasboer Heel apart was dat 🤣
pi_219783104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:34 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik kan me zo voorstellen als iemand vraagt aan dr wie ze is dat ze zegt demamavan. Wij hadden pas dus zo iemand langs die zich voorstelde als ik ben van Piet van de kaasboer Heel apart was dat 🤣
Alsof ze een soort beroemdheid is, ik zie het haar wel doen inderdaad.
pi_219783188
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.

Degene die overigens in de douche de kit aan het weg peuteren in de stories is.
pi_219783203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En dan eindigt ze bij de garage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')