Top!quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:16 schreef Zandplaat het volgende:
Meelezer hier meestal, enkele keer een reactie. Maar ik heb de vrijheid genomen een nieuw topic te openen.
Ik vind dit ook heel raar 😂 Hoe weet zij nou of alle ziekenhuizen bepaalde info niet geven? Mijn arts in het Noorden van het land kan me echt op heel ander risico’s en beperkingen wijzen na zo’n operatie dan die van haar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.
Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂
Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
Dit soort dingen snap ik niet, dat kun je toch beter teruggeven als feedback aan het ziekenhuis? Dan kunnen zij hun informatievoorziening aanpassen. Of het is echt te individueel, en dan hoef ik er ook niet voor te betalen zeg maarquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.
Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂
Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
Of het zijn van die 'wat niemand je vertelt instrooiers' als;quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit soort dingen snap ik niet, dat kun je toch beter teruggeven als feedback aan het ziekenhuis? Dan kunnen zij hun informatievoorziening aanpassen. Of het is echt te individueel, en dan hoef ik er ook niet voor te betalen zeg maar
Ik zou het heeel leuk vinden als zij als vrome christelijke vrouw dat laatste advies zou gevenquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Of het zijn van die 'wat niemand je vertelt instrooiers' als;
*Vast voedsel eten wordt echt niks, dus luister gewoon naar je arts i.p.v. denken het beter te weten en haal 3 pakken yoghurt.
*Je kerel pijpen kan je ook wel echt 6 weken vergeten
quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou het heeel leuk vinden als zij als vrome christelijke vrouw dat laatste advies zou geven![]()
Of recepten inderdaad die je wel kunt eten als je geen vast voedsel mag
Morgen snap ik het wel, er wordt hier een sneeuwdump verwacht maar vandaag smolt alle sneeuw dus als je voorzichtig reed ging het prima.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:15 schreef Donna het volgende:
Twee scholengemeenschappen hebben hier (vlakbij DBM) al doorgegeven dat de scholen morgen gesloten zijn, dus wellicht kan DBM haar hart ophalen morgen.
Ik heb het ook over morgen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:18 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Morgen snap ik het wel, er wordt hier een sneeuwdump verwacht maar vandaag smolt alle sneeuw dus als je voorzichtig reed ging het prima.
Ja maar hoe moet ze dan sporten morgen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het ook over morgen.![]()
Het is een geintje. Dat ze dus geen smoes hoeft te verzinnen voor morgen als school gewoon dicht gaat.
De kinderen hebben nu gewoon al bijna 4 dagen gemist he deze week en tel daar dan alle zieke dagen nog bij op dan zit je op flink wat dagen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb het ook over morgen.![]()
Het is een geintje. Dat ze dus geen smoes hoeft te verzinnen voor morgen als school gewoon dicht gaat.
Of je even je jeugd trauma op wil lossen. Wat dat in hemelsnaam met haar boodschappen en bananen te maken heeft?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik keek de stories van Tamara en zag de berichten over de boodschappen. Het eerste wat ik dacht: oh hebben ze het op fok weer over het boodschappen doen van Tamara gehad 🤣🤣
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Tamara leest dus overduidelijke delijk hier mee met dr 800 kinderen. Waar ze de tijd vandaan haalt zeg.
Dit is een beetje appels met eieren vergelijken ….quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:41 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Of je even je jeugd trauma op wil lossen. Wat dat in hemelsnaam met haar boodschappen en bananen te maken heeft?
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:36 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De kinderen hebben nu gewoon al bijna 4 dagen gemist he deze week en tel daar dan alle zieke dagen nog bij op dan zit je op flink wat dagen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Dit is een beetje appels met eieren vergelijken ….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |