abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219780858
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".

Terwijl, het is gewoon iets dat opvalt.
Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Wmb ren je 4x per dag naar de super, als het je gelukkig maakt.
Volgens mij was die jaloezie (op die lekker uitziende foto’s) sarcastisch, of tenminste zo heb ik het opgevat 😂
pi_219780926
Ik vind het wel knap als mensen voor een hele week boodschappen kunnen doen. Dat is me oprecht in mijn hele volwassen leven nog nooit gelukt. Laat staan met 10 kinderen!
pi_219780944
Judith heeft nieuwe gasveren nodig voor de achterklep van haar auto. De kosten bij de garage vindt ze te hoog, dat kan ze zelf voor minder.
Eindstand: gasveren besteld maar ze heeft nog wel iemand nodig die de klep voor haar omhoog houdt.

Dan kan ze het dus niet zelf.
De buurman biedt zich vast aan.
pi_219780989
Heb nou alweer genoeg van AM en der moederkoek. Jemig hoe lang moeten we dit aanzien? (Oftewel, wanneer komt de nieuwe box)
pi_219781050
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Volgens mij was die jaloezie (op die lekker uitziende foto’s) sarcastisch, of tenminste zo heb ik het opgevat 😂
Haha ja dat moet bijna wel.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219781332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.

Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂

Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
Ja ind , ik had een keer een vraag voor haar op instagram , maar dan krijg je een reaktie dat ze honderden berichten krijgt op een dag en daar geen tijd meer voor heeft.
Maar als je haar wilt bemoedigen ( wat dat ook is ?) of dat ze wil meedenken , ze je de tarieven toestuurd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219781353
quote:
17s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik keek de stories van Tamara en zag de berichten over de boodschappen. Het eerste wat ik dacht: oh hebben ze het op fok weer over het boodschappen doen van Tamara gehad 🤣🤣
Hoe heet zij op instagram ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219781380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nee eigenlijk dit keer niet, dan had ik wel een knipoog er achter gezet. Maar als ze elke keer afgezanikt wordt omdat ze elke dag boodschappen doet dan vraag ik me serieus af waarom diegene daar nou zo’n problemen mee heeft 😂
Wat boeit het of iemand elke dag gaat of eens per week.. serieus 😂😂😂
En over die bananen ga ik het maar niet hebben..

En nu op zoek naar ene Ellen… want blijkbaar heb ik wat gemist met een bikini.. moet wel bij blijven
pi_219781620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:32 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Nee eigenlijk dit keer niet, dan had ik wel een knipoog er achter gezet. Maar als ze elke keer afgezanikt wordt omdat ze elke dag boodschappen doet dan vraag ik me serieus af waarom diegene daar nou zo’n problemen mee heeft 😂

En nu op zoek naar ene Ellen… want blijkbaar heb ik wat gemist met een bikini.. moet wel bij blijven
Maar hoeveel het boeit kan je toch over heel veel dingen zeggen die hier besproken worden?
Het is opgevallen, dus wordt er wat van gezegd. En er worden over Tamara ook regelmatig positieve dingen gezegd.
Ik vroeg mij hardop af waar ze het van deed, ik vind dat niet per se negatief, maar misschien is dat gewoon mijn jaloezie 😉🤭
pi_219781662
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hoeveel het boeit kan je toch over heel veel dingen zeggen die hier besproken worden?
Het is opgevallen, dus wordt er wat van gezegd. En er worden over Tamara ook regelmatig positieve dingen gezegd.
Ik vroeg mij hardop af waar ze het van deed, ik vind dat niet per se negatief, maar misschien is dat gewoon mijn jaloezie 😉🤭
Nee het is je jeugdtrauma.
pi_219781744
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft nieuwe gasveren nodig voor de achterklep van haar auto. De kosten bij de garage vindt ze te hoog, dat kan ze zelf voor minder.
Eindstand: gasveren besteld maar ze heeft nog wel iemand nodig die de klep voor haar omhoog houdt.

Dat lukt ook in je eentje, de klep kan op je hoofd steunen, zo heb ik dat ook gedaan.
pi_219781863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:09 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat lukt ook in je eentje, de klep kan op je hoofd steunen, zo heb ik dat ook gedaan.
Of je zet er iets tussen. Maar zij zegt dat ze er iemand voor nodig heeft.
pi_219782177
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:06 schreef Maremare het volgende:

[..]
Yes, en die van de Blomsteeltjes begint ook van die rare neigingen te krijgen. Echt waarom gewoon, als volwassen vrouw 🫣
Wie is dit?
pi_219782214
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
[..]
En ze kocht afgelopen week nog een nieuwe bakfiets, en zoektocht naar een nieuwe caravan?? Ze heeft net eind van het jaar ook een nieuwe auto gekocht 😱
Zoveel verdient zij niet mer insta volgens mij, en ze geeft het met bakken weer uit. Die man zal wel een goede baan hebben?
pi_219782219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:50 schreef JaNeeDan het volgende:

Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang
pi_219782233
Closetvanval heeft een fotoshoot gedaan. Ik mis echt kleding aan de onderkant.
pi_219782326
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:23 schreef Seriously123 het volgende:

[..]
Nou iedereen hier weet dat ik mee lees dat is geen geheim hoor . Zou niet weten waarom niet jullie lezen ook bij mij mee toch .

En ik moet dat dan wel via insta doen want je mag hier niet over andere users praten. Dus ja. .
Jij hebt er nooit een geheim van gemaakt dat je meeleest en soms schrijft hier. Ik kan dat alleen maar waarderen. En jij steekt er een beetje de draak mee op je story’s, daar kan ik de humor wel van inzien.

Maar er zijn er ook een aantal die ons Gerda’s noemen, zeggen niet mee te lezen, maar wel precies weten wat we schrijven. Maar dan blijkt ‘een vriendin’ hier mee te lezen. :+
pi_219782328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 18:32 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]

Als die opmerking hier al afzeiken is, wat is dan de rest hier?
Tamara doet vaak boodschappen, iemand merkt dit op. Afzeiken.
Dbm kreeg een fakking bingokaart om de bezoekjes aan de HAP etc bij te houden.
Wat is dat dan?
pi_219782331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang
Ik ga lachen als ze toch niet de goede heeft besteld 🤭🙈
pi_219782336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zoveel verdient zij niet mer insta volgens mij, en ze geeft het met bakken weer uit. Die man zal wel een goede baan hebben?
Ik denk dat die linkjes haar aardig wat opleveren hoor. Sanneke verdient er ook aan en die plaatst er niet zo onwijs veel als Milou.
Al die apparaten van Ninja krijgt ze gratis. Die dweil stofzuiger, dekbedden. En dan al die kliks nog als je een keer een bestandje wil.
pi_219782369
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ga lachen als ze toch niet de goede heeft besteld 🤭🙈
Dat lijkt mij ook hilarisch.
pi_219782481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:49 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind het wel knap als mensen voor een hele week boodschappen kunnen doen. Dat is me oprecht in mijn hele volwassen leven nog nooit gelukt. Laat staan met 10 kinderen!
Mij ook niet. Niet toen ik alleen woonde, niet samenwonend en ook niet nu een gezin en twee kinderen.
Minimaal 2 keer, maar ook 3 keer wel.

Ik volg wel accounts met weekbudget en die een keer in de week gaan en daar ben ik altijd verbaasd over. De meeste doen aan cashstuffing trouwens. Maar ik ben te wispelturig voor dat en onder de 100 euro is mij ook nog nooit gelukt per week voor 4 man. 100 euro is een beetje het standaard bedrag bij die accounts.

Ik hou wel van shoplogs, dus plaats vooral wat de hele week gehaald is aan boodschappen en welke gerechten 😁
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219782533
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik denk dat die linkjes haar aardig wat opleveren hoor. Sanneke verdient er ook aan en die plaatst er niet zo onwijs veel als Milou.
Al die apparaten van Ninja krijgt ze gratis. Die dweil stofzuiger, dekbedden. En dan al die kliks nog als je een keer een bestandje wil.
Had Milou ook geen afspraken met het UWV in haar agenda staan? Mogelijk krijgt ze daar nog geld van?!
pi_219782551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:39 schreef Snaky het volgende:
Closetvanval heeft een fotoshoot gedaan. Ik mis echt kleding aan de onderkant.
Dat hoort bij de midlifecrisis denk ik..of wat schreef ze 2.0.
Mis bij haar wel vaker wat kleding of wat ruimte in de kleding :)
pi_219782569
Hoe zou AM dat doen? Appie komt daar eens per week.
Ze ging nog weleens met de kniehoog dictator naar de appie tijdens zwemles van J. Verder zien we haar nou echt nooit boodschappen doen.
Of zou dat komen doordat appie haar inhuurt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')