Zou kunnen! Vraag mij ook nog weleens af wat er met die skybox is gebeurt, die was er ineens en zo snel was hij ook ineens weer weg.. misschien ging de skybox weg toen wolfje ook vertrok bij psv?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:18 schreef Cyan het volgende:
Er staat me iets bij dat Michelle way back iets deelde over haar beste vriend. Dat was in de tijd dat ze vaak bij PSV kwam en die skybox had of net had gekregen. Ik herinner het me omdat ik me destijds al afvroeg waar die beste vriend opeens vandaan kwam.
Misschien had ze het destijds al over Tim.
Moeilijk in scène zetten? Ze hebben allemaal een halfjaar lang alles in scène gezet over hoe gezellig het was op de boerderij met maximale liefde..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Volgens mij ook hoor maar er zijn er veel die dat nep vinden, lijkt me moeilijk in scène te zetten die gezelligheid op de ijsbaan, in het restaurant en de knuffels aan de kinderen.
Maar wat ik eerder ook zei; ik kan me wel goed voorstellen dat de ouders even moesten schakelen , zo'n scheiding is voor hun ook wel wat.
Ik vind het voor mb en de kinderen fijn om te zien dat ze zo'n fijne band hebben.
Ik gun dat iedereen.
Volgens mij wat ik toen hier las waren ze voorgetrokken, dus voor hun beurt gegaan en dat kwam uit en toen moesten ze die laten schieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Zou kunnen! Vraag mij ook nog weleens af wat er met die skybox is gebeurt, die was er ineens en zo snel was hij ook ineens weer weg.. misschien ging de skybox weg toen wolfje ook vertrok bij psv?
Zou wolfje hun dan naar voren hebben geschoven in ruil voor een zoentje..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wat ik toen hier las waren ze voorgetrokken, dus voor hun beurt gegaan en dat kwam uit en toen moesten ze die laten schieten.
Op bezoek bij Lieve Vriendenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:59 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze heeft eens een keer geschreven dat Jan hier heel graag heen wilde en 1 van hun volgers heeft ze uitgenodigd.
Opa en oma zullen idd wel graag oppassen. En de zaken draaien wel door met dank aan de oudere kinderen
Het grootste deel van haar online leven is toch in scène gezet?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Moeilijk in scène zetten? Ze hebben allemaal een halfjaar lang alles in scène gezet over hoe gezellig het was op de boerderij met maximale liefde..
zoals MW toen zelf tegen realityfbi stuurde: er is echt niks aan de hand en als dat wel zo was verdienen we een Oscar voor het acteren
Net als van die reclame dat die jongen het zelf heeft geprobeerd te scheren en dan geld in een van zijn potjes ontvangt van zijn vader om naar de kapper te gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
De kids kennen hem van het PSV stadion bedoel ik!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:09 schreef Mirp het volgende:
[..]
Maar ze kent hem helemaal niet van het PSV stadion, ze kent hem al 20 jaar (dat moeten we de hele week al horen).
De vlucht is geannuleerd. Maar inderdaad weer lieve vrienden 'een volger' en daar ga je dan nu naartoe op vakantie.quote:
Oh dan begreep ik je verkeerd, excuus!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:52 schreef Lostit het volgende:
[..]
De kids kennen hem van het PSV stadion bedoel ik!
Ik vind het vreemd om op zo´n aanbod van een volger in te gaan. Wil je op safari, boek dan zelf een leuke (georganiseerde) reis naar Zuid-Afrika, Tanzania of waar dan ook. Oeganda is vast prachtig maar niet echt toeristisch dus ze zijn tijdens zo´n reis volledig afhankelijk van iemand die ze eigenlijk niet kennen. En dat terwijl Sofietje het allemaal maar eng vindt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 12:55 schreef papierentas het volgende:
[..]
De vlucht is geannuleerd. Maar inderdaad weer lieve vrienden 'een volger' en daar ga je dan nu naartoe op vakantie.
Misschien heeft ze een nieuwe volgersmarkt aangeboord met haar broodjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef WiWa het volgende:
Ik lees hier af en toe mee, maar tot nu toe niets gepost.
In het verleden heb ik AM altijd gevolgd tot een aantal maanden terug. Was er helemaal klaar mee hoe ze haar kinderen gebruikt voor eigen gewin.
Na het debacle met Tim ben ik haar volgersaantallen eens in de gaten gaan houden. Deze namen sindsdien dagelijks iets af. Maar gister en vandaag heeft ze ineens een toename van +300 per dag. Zal dit gekocht zijn of is er iets anders aan de hand?
Volgens mij is er al eerder het vermoeden geweest dat ze volgers kooptquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:23 schreef WiWa het volgende:
Ik lees hier af en toe mee, maar tot nu toe niets gepost.
In het verleden heb ik AM altijd gevolgd tot een aantal maanden terug. Was er helemaal klaar mee hoe ze haar kinderen gebruikt voor eigen gewin.
Na het debacle met Tim ben ik haar volgersaantallen eens in de gaten gaan houden. Deze namen sindsdien dagelijks iets af. Maar gister en vandaag heeft ze ineens een toename van +300 per dag. Zal dit gekocht zijn of is er iets anders aan de hand?
En niet te vergeten voor 'Maart' en zijn carierre he?!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Sorry maar ik word helemaal kriegel van Junoordzij. In elke story laat ze doorschemeren dat zij zich helemaal opoffert voor “de meisjes”. Dat ze nooit zal zeggen dat het zo zwaar is, want ze doet het met liefde. Blablabla. Ondertussen krijg ik de indruk dat ze het liefst het huis uit rent.
Keuzes keuzes. Hetzelfde als met de verbouwing tijdens de zwangerschap.
Ja al die adviezen vind ik zeer bijzonder en geloof er vrij weinig van. Die Botox doet natuurlijk niets met de stoelgang zelf maar alleen met de spieren. De arts zal wel iets over natuurlijke vetten hebben geroepen en zij hoor alleen vet dus maccie 🤣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat ze het advies kreeg van de kinderarts om hem juist McDonald's te geven zodat hij kon poepen.
En dat ze daar dus regelmatig heen gingen en toen bleek flip of flap helemaal geen McDonald's te lusten ineens.
Dat is ze nu al………quote:Op vrijdag 9 januari 2026 09:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die jongste word echt onhandelbaar als ze ouder is denk ik.
Oh ja. Arme meid, ze cijfert zich helemaal weg voor haar gezin.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
En niet te vergeten voor 'Maart' en zijn carierre he?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |