Is dit serieus?! Mijne gute. Ik ben in shockquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.
Degene die overigens in de douche de kit aan het weg peuteren in de stories is.
Het deed mij aan een opgeschoren poedel denken 🐩quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.
Blijkbaar is dat heel belangrijk om iedere keer opnieuw te benoemen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:16 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
MW: Ik snap echt niet waarom MW iedere keer moet benoemen dat ze Tim al 20 jaar kent, lijkt zo echt alsof ze al 20 jaar een affaire heeft of al 20 jaar ‘genoegen heeft genomen’ met tweede keus Koen… en ben net als velen erg benieuwd waarom haar familie opeens niet meer in beeld is…
Oh wat erg dat haar! Nog nooit gezien zo'n kapsel. Geen nieuwe trend hopelijk. Zal ze het zelf gedaan hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
En met hoeveel volgers?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:28 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel verdient met insta. Paar duizend per maand minimaal. Vergis je niet, die mijn geldzaken haalde toch ook al vaak 5-10 duizend op? Met wat linkjes.
Maar er moet geld verdient worden dus nu moet het er maar eens van komen …;-)quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat heel belangrijk om iedere keer opnieuw te benoemen.
Ik moet iedere keer lachen als ze weer over dat pastakookboekje begint. Daar heeft ze het al jaren over en volgens mij zijn het allemaal Hello Fresh recepten met een kleine twist.
Tot die tijd blijft ze dingen droppen in podcast zodat ze in belangstelling blijft bestaat word altijd wel opgepakt door shownieuw boulevard ect.. en dan met veel maximale drama het kookboek!quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar er moet geld verdient worden dus nu moet het er maar eens van komen …;-)
@terugnaarliefdequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Applepony het volgende:
Die Ellen (zonder Koen) zie ik vaak voorbij komen. Wat is haar accountnaam?
Insta besties met iris zeilstra zo te zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
Poeh heb even gekeken.. schrok me rot en dacht waar kijk ik naar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
😂quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Poeh heb even gekeken.. schrok me rot en dacht waar kijk ik naar.
Die dame wat op de grond zit doet me denken aan zo'n kindersurprise chocolade ei, met 2 kleuren chocola, en dan extra franjes eraan
Ja heftig he? Even haar account gekeken maar dit is serieus. Alsof ze in dat gezin elkaar af moeten troefen wie het origineelste is qua haar en wie daarin het meest bizar is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:48 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Is dit serieus?! Mijne gute. Ik ben in shock
Wat is cashstuffing?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:54 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Mij ook niet. Niet toen ik alleen woonde, niet samenwonend en ook niet nu een gezin en twee kinderen.
Minimaal 2 keer, maar ook 3 keer wel.
Ik volg wel accounts met weekbudget en die een keer in de week gaan en daar ben ik altijd verbaasd over. De meeste doen aan cashstuffing trouwens. Maar ik ben te wispelturig voor dat en onder de 100 euro is mij ook nog nooit gelukt per week voor 4 man. 100 euro is een beetje het standaard bedrag bij die accounts.
Ik hou wel van shoplogs, dus plaats vooral wat de hele week gehaald is aan boodschappen en welke gerechten 😁
Ik vond het lange blonde ook beter maar dat is natuurlijk niet origineel of excentriek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
En dan hopen dat ze niet retour mogen 😂quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ga lachen als ze toch niet de goede heeft besteld 🤭🙈
En in de zomervakantie moet juist iedereen mee boodschappen doen volgens mijquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Wat AM daar zelf ooit over zei: Zij kan al die prikkels niet aan in de winkel. En met kinderen naar de winkel is echt de ultieme hel voor haar.
Ik denk dat het een van haar eerste samenwerkingen was.
Uiteraard even gaan kijken 🫣 heel apart inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Alsof een kind de tondeuse gevonden heeft 😳quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Oh wat erg dat haar! Nog nooit gezien zo'n kapsel. Geen nieuwe trend hopelijk. Zal ze het zelf gedaan hebben?
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vond het lange blonde ook beter maar dat is natuurlijk niet origineel of excentriek.
Ik vind het ook zo heftig dat mensen er altijd op reageren in de reacties dat het zo mooi is.
Dat is zo erg liegen.
😂quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Poeh heb even gekeken.. schrok me rot en dacht waar kijk ik naar.
Die dame wat op de grond zit doet me denken aan zo'n kindersurprise chocolade ei, met 2 kleuren chocola, en dan extra franjes eraan
Dat is dan minder 🫣quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Insta besties met iris zeilstra zo te zien.
Ze lijkt nu toch precies op haar partner.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Tja ik zou dan er liever niks over zeggen dan liegen. Maar zou iemand het mij recht op de man afvragen zou ik vooral zeggen: Ik vind het geen porrem maar als jij er bij mee bent is dat toch het belangrijkste?😂 maar altijd dat wauw zo mooi je nieuwe kapsel vanuit de mond van iemand met lang blond haar is gewoon liegen. Waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
Is dat die fluflu waar Tim Hofmann op de stoep stond een paar jaar geleden? Of is dat weer iemand anders?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.
Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂
Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
Mijn man heeft ook zo'n kaakoperatie gehad,ik voel een verdienmodel aankomen. 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekker![]()
Iedere flu die iets meemaakt is ervaringsdeskundige en kan er een heel programma uit slaan. Wat een flauwekul toch.
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last vanquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al.![]()
Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken
Moest lachen om de apenheul opmerking.
Je mag ALLES bespreken in de slowchat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:
[..]
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last van
Of niet op school hebben zitten, in dit gevalquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten.
Scherp.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Of niet op school hebben zitten, in dit geval
Ben je als midden 30-er nog jeugd?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:45 schreef Donna het volgende:
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
Ik ging vandaag 3(!!) keer naar de supermarktquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".
Terwijl, het is gewoon iets dat opvalt.
Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Wmb ren je 4x per dag naar de super, als het je gelukkig maakt.
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:17 schreef Tweetheelepels het volgende:
Die Tim is nog steeds op ‘de farm’ joh. Je zou echt niet zeggen dat ie zelf nog kinderen heeft waar ie tijd mee door zou moeten brengen. Maximaal samenwonen!
Deze vond ik ook wel lollig jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iris en Michelle hebben het kennelijk over dry januari in de podcast. En ik vind het dus echt grappig dat de ondertiteling er van maakt dat je alles 'met maten' moet doen.
Michelle drinkt regelmatig met maten 😂
Is die vraag ook weer beantwoord😉 vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
The Godfather en Wolf op hetzelfde etentje gespot.
Dus ergens zal het vast wel ok zitten.
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is die vraag ook weer beantwoord, vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
En ik kan ook best begrijpen als het even tijd nodig zou hebben.
Koen was altijd wel echt onderdeel van de familie. Voor naasten is het natuurlijk ook wel een proces zo'n scheiding, en die denken natuurlijk ook aan hun kleinkinderen hoe het allemaal zo is veranderd.
Wel fijn dat ze samen zijn .
Weet je het merk nog?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
Ach ik denk maar zo; beter dit dan een hoop trammelant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.
De AYNIL taferelen horen sowieso bij MW.
Volgens Mies is Wolf niet 'weer een nieuwe man in het leven' van d'r kinderen, omdat zij hem al jaren kent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.
Mss een ouder opgenomen filmpje want achter de tv hangt niet het hysterische behang, maar het bedrijf zelf heeft het filmpje pas 2 dagen geleden geplaatst. Wat een jokkebrok die vrouw..quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?
Slim , als ze het niet op social media deelt kan het uwv haar ook niet volgen.
Misschien moest er wel meer geld binnenkomen daar en is dit de uitweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |