abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219783267
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.

Degene die overigens in de douche de kit aan het weg peuteren in de stories is.
Is dit serieus?! Mijne gute. Ik ben in shock
pi_219783279
quote:
Ik weet niet of iemand haar ook hier volgt ( Lovaij ) maar jeetje mina ik schrok van het kapsel van haar zus in de stories. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n lelijk kapsel gezien. Ik denk dat ik liever helemaal kaal zou gaan als halfkaal. Alsof je zulke inhammen hebt dat je denkt fuck it, ik scheer de helft van de voorkant van mijn haar af en de rest mag blijven.

Het deed mij aan een opgeschoren poedel denken 🐩
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219783302
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:16 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
MW: Ik snap echt niet waarom MW iedere keer moet benoemen dat ze Tim al 20 jaar kent, lijkt zo echt alsof ze al 20 jaar een affaire heeft of al 20 jaar ‘genoegen heeft genomen’ met tweede keus Koen… en ben net als velen erg benieuwd waarom haar familie opeens niet meer in beeld is…
Blijkbaar is dat heel belangrijk om iedere keer opnieuw te benoemen.

Ik moet iedere keer lachen als ze weer over dat pastakookboekje begint. Daar heeft ze het al jaren over en volgens mij zijn het allemaal Hello Fresh recepten met een kleine twist.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219783315
quote:

Oh wat erg dat haar! Nog nooit gezien zo'n kapsel. Geen nieuwe trend hopelijk. Zal ze het zelf gedaan hebben?
pi_219783490
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
pi_219783640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:28 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik denk dat ze veel verdient met insta. Paar duizend per maand minimaal. Vergis je niet, die mijn geldzaken haalde toch ook al vaak 5-10 duizend op? Met wat linkjes.
En met hoeveel volgers?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219783658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:51 schreef Cyan het volgende:

[..]
Blijkbaar is dat heel belangrijk om iedere keer opnieuw te benoemen.

Ik moet iedere keer lachen als ze weer over dat pastakookboekje begint. Daar heeft ze het al jaren over en volgens mij zijn het allemaal Hello Fresh recepten met een kleine twist.
Maar er moet geld verdient worden dus nu moet het er maar eens van komen …;-)
pi_219783815
Die Ellen (zonder Koen) zie ik vaak voorbij komen. Wat is haar accountnaam?
pi_219783832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Maar er moet geld verdient worden dus nu moet het er maar eens van komen …;-)
Tot die tijd blijft ze dingen droppen in podcast zodat ze in belangstelling blijft bestaat word altijd wel opgepakt door shownieuw boulevard ect.. en dan met veel maximale drama het kookboek!
pi_219783841
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
pi_219783857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:30 schreef Applepony het volgende:
Die Ellen (zonder Koen) zie ik vaak voorbij komen. Wat is haar accountnaam?
@terugnaarliefde
pi_219783916
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
Insta besties met iris zeilstra zo te zien.
pi_219783935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
Poeh heb even gekeken.. schrok me rot en dacht waar kijk ik naar.
Die dame wat op de grond zit doet me denken aan zo'n kindersurprise chocolade ei, met 2 kleuren chocola, en dan extra franjes eraan
pi_219783961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die dame wat op de grond zit doet me denken aan zo'n kindersurprise chocolade ei, met 2 kleuren chocola, en dan extra franjes eraan
😂
pi_219783971
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:48 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Is dit serieus?! Mijne gute. Ik ben in shock
Ja heftig he? Even haar account gekeken maar dit is serieus. Alsof ze in dat gezin elkaar af moeten troefen wie het origineelste is qua haar en wie daarin het meest bizar is.
pi_219783988
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:54 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Mij ook niet. Niet toen ik alleen woonde, niet samenwonend en ook niet nu een gezin en twee kinderen.
Minimaal 2 keer, maar ook 3 keer wel.

Ik volg wel accounts met weekbudget en die een keer in de week gaan en daar ben ik altijd verbaasd over. De meeste doen aan cashstuffing trouwens. Maar ik ben te wispelturig voor dat en onder de 100 euro is mij ook nog nooit gelukt per week voor 4 man. 100 euro is een beetje het standaard bedrag bij die accounts.

Ik hou wel van shoplogs, dus plaats vooral wat de hele week gehaald is aan boodschappen en welke gerechten 😁
Wat is cashstuffing?

En boodschappen voor de hele week, hoe dan? Je houdt groente, vlees en zuivel enzo toch niet een hele week vers? En heb je dan een koelcel ipv een koelkast of wa?
pi_219783989
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Ik vond het lange blonde ook beter maar dat is natuurlijk niet origineel of excentriek. :')

Ik vind het ook zo heftig dat mensen er altijd op reageren in de reacties dat het zo mooi is.

Dat is zo erg liegen.
pi_219784001
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ga lachen als ze toch niet de goede heeft besteld 🤭🙈
En dan hopen dat ze niet retour mogen 😂
pi_219784016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Wat AM daar zelf ooit over zei: Zij kan al die prikkels niet aan in de winkel. En met kinderen naar de winkel is echt de ultieme hel voor haar.

Ik denk dat het een van haar eerste samenwerkingen was.
En in de zomervakantie moet juist iedereen mee boodschappen doen volgens mij |:(

Sorry, dat eerst het hele topic doorlezen voor je reageert zoals in de OP staat werkt niet zo goed voor mij. Eerst doen, dan denken past beter!

[ Bericht 8% gewijzigd door proud_mami op 08-01-2026 21:54:43 (Spuit Elf ) ]
pi_219784053
quote:

Uiteraard even gaan kijken 🫣 heel apart inderdaad
pi_219784069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:52 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Oh wat erg dat haar! Nog nooit gezien zo'n kapsel. Geen nieuwe trend hopelijk. Zal ze het zelf gedaan hebben?
Alsof een kind de tondeuse gevonden heeft 😳
pi_219784079
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vond het lange blonde ook beter maar dat is natuurlijk niet origineel of excentriek. :')

Ik vind het ook zo heftig dat mensen er altijd op reageren in de reacties dat het zo mooi is.

Dat is zo erg liegen.
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
pi_219784084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
😂
pi_219784092
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Insta besties met iris zeilstra zo te zien.
Dat is dan minder 🫣
pi_219784162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 19:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wie is dit?
Deblomsteeltjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')