abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219784174
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
Ze lijkt nu toch precies op haar partner.
pi_219784216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Clavis het volgende:

[..]
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
Tja ik zou dan er liever niks over zeggen dan liegen. Maar zou iemand het mij recht op de man afvragen zou ik vooral zeggen: Ik vind het geen porrem maar als jij er bij mee bent is dat toch het belangrijkste?😂 maar altijd dat wauw zo mooi je nieuwe kapsel vanuit de mond van iemand met lang blond haar is gewoon liegen. Waarom? :')
pi_219784281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
Is dat die fluflu waar Tim Hofmann op de stoep stond een paar jaar geleden? Of is dat weer iemand anders?
pi_219784289
Die Tim is nog steeds op ‘de farm’ joh. Je zou echt niet zeggen dat ie zelf nog kinderen heeft waar ie tijd mee door zou moeten brengen. Maximaal samenwonen!
pi_219784294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.

Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂

Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekker _O-
Iedere flu die iets meemaakt is ervaringsdeskundige en kan er een heel programma uit slaan. Wat een flauwekul toch.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219784312
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:18 schreef LeSage het volgende:

[..]
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekker _O-
Iedere flu die iets meemaakt is ervaringsdeskundige en kan er een heel programma uit slaan. Wat een flauwekul toch.
Mijn man heeft ook zo'n kaakoperatie gehad,ik voel een verdienmodel aankomen. 🤣🤣🤣
pi_219784318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al. ;)

Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken :D

Moest lachen om de apenheul opmerking.
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last van ;(
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 22:23:09 #133
382129 crew  Donna
pi_219784323
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:

[..]
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last van ;(
Je mag ALLES bespreken in de slowchat.

En in R&P of LIF mag je het specifiek over trauma's hebben. :P
pi_219784325
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten. :')
Of niet op school hebben zitten, in dit geval O-)
  Moderator / Colorchick donderdag 8 januari 2026 @ 22:23:49 #135
382129 crew  Donna
pi_219784331
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Of niet op school hebben zitten, in dit geval O-)
Scherp. :D
pi_219784334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:45 schreef Donna het volgende:
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
Ben je als midden 30-er nog jeugd?
Dan is hier mijn trauma!
Misschien kan Tamara daar iets mee.
pi_219784364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".

Terwijl, het is gewoon iets dat opvalt.
Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Wmb ren je 4x per dag naar de super, als het je gelukkig maakt.
Ik ging vandaag 3(!!) keer naar de supermarkt ;(
Was een foutje en maak ik ook graag geen gewoonte van.
Wel allemaal lopend, dus ik zit lekker aan m’n stappen vandaag :9
pi_219784386
The Godfather en Wolf op hetzelfde etentje gespot.

Dus ergens zal het vast wel ok zitten.

[ Bericht 33% gewijzigd door Moedervan4kids op 08-01-2026 22:30:16 (Aanvulling ) ]
pi_219784427
Iris en Michelle hebben het kennelijk over dry januari in de podcast. En ik vind het dus echt grappig dat de ondertiteling er van maakt dat je alles 'met maten' moet doen.
Michelle drinkt regelmatig met maten 😂
pi_219784453
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:17 schreef Tweetheelepels het volgende:
Die Tim is nog steeds op ‘de farm’ joh. Je zou echt niet zeggen dat ie zelf nog kinderen heeft waar ie tijd mee door zou moeten brengen. Maximaal samenwonen!
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.
pi_219784462
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iris en Michelle hebben het kennelijk over dry januari in de podcast. En ik vind het dus echt grappig dat de ondertiteling er van maakt dat je alles 'met maten' moet doen.
Michelle drinkt regelmatig met maten 😂
Deze vond ik ook wel lollig ja :D
Zouden ze het erom doen trouwens, dat onderwerp in de podcast bespreken?
pi_219784463
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
The Godfather en Wolf op hetzelfde etentje gespot.

Dus ergens zal het vast wel ok zitten.
Is die vraag ook weer beantwoord😉 vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
En ik kan ook best begrijpen als het even tijd nodig zou hebben.
Koen was altijd wel echt onderdeel van de familie. Voor naasten is het natuurlijk ook wel een proces zo'n scheiding, en die denken natuurlijk ook aan hun kleinkinderen hoe het allemaal zo is veranderd.
Wel fijn dat ze samen zijn .
pi_219784464
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
pi_219784469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?
Slim , als ze het niet op social media deelt kan het uwv haar ook niet volgen.
Misschien moest er wel meer geld binnenkomen daar en is dit de uitweg.
pi_219784470
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is die vraag ook weer beantwoord, vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
En ik kan ook best begrijpen als het even tijd nodig zou hebben.
Koen was altijd wel echt onderdeel van de familie. Voor naasten is het natuurlijk ook wel een proces zo'n scheiding, en die denken natuurlijk ook aan hun kleinkinderen hoe het allemaal zo is veranderd.
Wel fijn dat ze samen zijn .
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.
De AYNIL taferelen horen sowieso bij MW.
pi_219784481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Weet je het merk nog?
pi_219784495
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.
De AYNIL taferelen horen sowieso bij MW.
Ach ik denk maar zo; beter dit dan een hoop trammelant.
Als je familie je niet meer wil zien door een scheiding of je vrienden laten je vallen lijkt me dat heel zuur.
pi_219784496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:38 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.
Volgens Mies is Wolf niet 'weer een nieuwe man in het leven' van d'r kinderen, omdat zij hem al jaren kent.
De logica. Heel normaal om ineens met 'oom Tim' in bed te liggen, zeg maar.

Ik heb vooral te doen met de dochtertjes van Wolf. Die zien hun papa helemaal niet meer nu hij is opgeslokt door de Walkies.
pi_219784497
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?
Slim , als ze het niet op social media deelt kan het uwv haar ook niet volgen.
Misschien moest er wel meer geld binnenkomen daar en is dit de uitweg.
Mss een ouder opgenomen filmpje want achter de tv hangt niet het hysterische behang, maar het bedrijf zelf heeft het filmpje pas 2 dagen geleden geplaatst. Wat een jokkebrok die vrouw..
pi_219784501
MB kent Tim al héél lang en daarom hoefden de kinderen en hij niet aan elkaar voorgesteld te worden en hoefden ze ook niet te wennen aan een nieuw iemand in huis.
Ik weet niet zo goed of ik dit om te lachen of om te huilen vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')