Ze lijkt nu toch precies op haar partner.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:04 schreef Lostit het volgende:
Dat haar is echt intens! Maar ik vind dat het haar van Lovaeij zelf ook wel betere tijden heeft gekend hoor.
Tja ik zou dan er liever niks over zeggen dan liegen. Maar zou iemand het mij recht op de man afvragen zou ik vooral zeggen: Ik vind het geen porrem maar als jij er bij mee bent is dat toch het belangrijkste?😂 maar altijd dat wauw zo mooi je nieuwe kapsel vanuit de mond van iemand met lang blond haar is gewoon liegen. Waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou maar echt. Als ik haar filmpjes wel eens voorbij zie komen en dan die reacties zie… of ik ben helemaal gek of iedereen liegt. Sommige dingen zien er gewoon niet uit toch. Dit haar (van beiden idd) vind ik echt afschuwelijk.
Is dat die fluflu waar Tim Hofmann op de stoep stond een paar jaar geleden? Of is dat weer iemand anders?quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:32 schreef AardappelPatatten het volgende:
Annic ten Duis is weer helemaal terug aan het komen. Ik vond haar vroeger echt zo leuk om te volgen
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Eline van der Woude heeft een ‘minicursus kaakoperatie’ gemaakt met info die je niet krijgt in het ziekenhuis.
Nu (de uit de lucht gegrepen prijs) van ¤ 99,- voor … tromgeroffel… ¤ 39,-!!! 😂
Dat geld voor de emigratie moet ergens vandaan komen he?
Mijn man heeft ook zo'n kaakoperatie gehad,ik voel een verdienmodel aankomen. 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Die ‘cursussen’ worden ook met de week gekker![]()
Iedere flu die iets meemaakt is ervaringsdeskundige en kan er een heel programma uit slaan. Wat een flauwekul toch.
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last vanquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze schrijft hier ook regelmatig mee dus dat ze meeleest wisten we al.![]()
Ik snap niet zo goed waarom ze het zo aanvallend opvat eigenlijk. Met welke onderliggende jeugdtrauma's de mensen hier dan hebben. Met zulke uitspraken gaat ze op Ellen (niet meer van Koen) lijken
Moest lachen om de apenheul opmerking.
Je mag ALLES bespreken in de slowchat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:
[..]
Kunnen we daar binnen SHO misschien een hoekje voor vrijmaken? Dat we al onze trauma’s kunnen bespreken? Blijkbaar hebben we daar massaal last van
Of niet op school hebben zitten, in dit gevalquote:Op donderdag 8 januari 2026 16:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je zal ze als directeur of leerkracht bij je op school hebben zitten.
Scherp.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Of niet op school hebben zitten, in dit geval
Ben je als midden 30-er nog jeugd?quote:Op donderdag 8 januari 2026 16:45 schreef Donna het volgende:
Zijn jullie trouwens ook nog steeds in shock van Ellen (niet meer van Koen) in de bikini in de sneeuw?
Ik ging vandaag 3(!!) keer naar de supermarktquote:Op donderdag 8 januari 2026 17:25 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Omg. Dat die suffe influencers de jaloezie kaart trekken is wmb wel meer dan genoeg hoor.
Tamara vat het vooral heel negatief op want "het zijn steeds dezelfden die negatief op haar reageren".
Terwijl, het is gewoon iets dat opvalt.
Aan de ene kant zeggen dat de boodschappen mooi weer binnen zijn, Jeroen lekker voor paar dagen boodschappen deed dus dat hoeft fijn een paar dagen niet. Het doet denken alsof het boodschappen doen een taak is die ze niet zo leuk vindt
Als ze gezegd had, even lekker boodschappen doen, iets lekkers halen en een frisse neus of whatsoever dan was het niemand opgevallen.
Wmb ren je 4x per dag naar de super, als het je gelukkig maakt.
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:17 schreef Tweetheelepels het volgende:
Die Tim is nog steeds op ‘de farm’ joh. Je zou echt niet zeggen dat ie zelf nog kinderen heeft waar ie tijd mee door zou moeten brengen. Maximaal samenwonen!
Deze vond ik ook wel lollig jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iris en Michelle hebben het kennelijk over dry januari in de podcast. En ik vind het dus echt grappig dat de ondertiteling er van maakt dat je alles 'met maten' moet doen.
Michelle drinkt regelmatig met maten 😂
Is die vraag ook weer beantwoord😉 vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:29 schreef Moedervan4kids het volgende:
The Godfather en Wolf op hetzelfde etentje gespot.
Dus ergens zal het vast wel ok zitten.
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Is die vraag ook weer beantwoord, vader en moeder Walk, de Besties, schoonzus en broer. Alles weer herenigd.
En ik kan ook best begrijpen als het even tijd nodig zou hebben.
Koen was altijd wel echt onderdeel van de familie. Voor naasten is het natuurlijk ook wel een proces zo'n scheiding, en die denken natuurlijk ook aan hun kleinkinderen hoe het allemaal zo is veranderd.
Wel fijn dat ze samen zijn .
Weet je het merk nog?quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:40 schreef opwegnaar het volgende:
Omg, Debs is gewoon aan het werk! Kwam net op tiktok zo'n UGC of hoe het heet filmpje voorbij (als reclame) voor iets van ventilatieroosters! Ik herkende meteen het huis!
Ach ik denk maar zo; beter dit dan een hoop trammelant.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ik hoor Robbert ten Brink in m’n achterhoofd: “want niemand hoeft alleen te zijn”.
De AYNIL taferelen horen sowieso bij MW.
Volgens Mies is Wolf niet 'weer een nieuwe man in het leven' van d'r kinderen, omdat zij hem al jaren kent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:38 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja apart hè. Misschien werkt zijn ex tegen.
Mss een ouder opgenomen filmpje want achter de tv hangt niet het hysterische behang, maar het bedrijf zelf heeft het filmpje pas 2 dagen geleden geplaatst. Wat een jokkebrok die vrouw..quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
En hoe filmt ze dat dan als ze offline is?
Slim , als ze het niet op social media deelt kan het uwv haar ook niet volgen.
Misschien moest er wel meer geld binnenkomen daar en is dit de uitweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |