abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219672142
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219672750
Die grijze haar van DBM lijkt wel een nylon rijgdraad 😁
pi_219672996
De kat van dbm heeft overal in huis gepoept en geplast omdat ze bang was voor de knallen, en dan gaat dbm morgen zelf ook nog even lekker 22kg de lucht in knallen 🤦♀

En Sanneke, geen woorden voor
pi_219673025
Maar het bedje van M, vader en moeder en ongetwijfeld nog andere dingen, zijn aangekomen in het huis van haar moeder. In de auto.

Ook weer opgelost.
pi_219673150
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar het bedje van M, vader en moeder en ongetwijfeld nog andere dingen, zijn aangekomen in het huis van haar moeder. In de auto.

Ook weer opgelost.
En anders hadden ze ook 2x kunnen rijden. Of Sanneke met de bakfiets.
pi_219673173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En anders hadden ze ook 2x kunnen rijden. Of Sanneke met de bakfiets.
WAT ZEG JIJ NOU??? Besef je wel dat het waait?
pi_219673176
Is dat het huis van Sanneke's moeder, wat ik nu in haar stories zie? Zo ja, dan is dit niet wat ik me herinner hoe het huis eruit ziet. Nou ja, het is al een tijdje geleden, wellicht heb ik niet opgelet en is ze misschien verhuisd of is het huis opgeknapt.
pi_219673320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ook weer opgelost.
Wat ik dus niet helemaal voor ogen heb... nemen ze zijn bed mee of een logeerbedje? Die hebben we toch bijna allemaal mee gesleept als we dachten dat ons kind ergens moest slapen? Dat is toch niet enorm groot?
pi_219673323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:03 schreef Cattolica het volgende:
Is dat het huis van Sanneke's moeder, wat ik nu in haar stories zie? Zo ja, dan is dit niet wat ik me herinner hoe het huis eruit ziet. Nou ja, het is al een tijdje geleden, wellicht heb ik niet opgelet en is ze misschien verhuisd of is het huis opgeknapt.
Sanne haar moeder zou gaan verhuizen naar een appartement. Sanne was daar verdrietig over want dat zou betekenen dat haar ouderlijk huis verkocht werd en ze had altijd gedacht het ooit te erven en er dan te kunnen gaan wonen.... Sanne en Dion konden het niet kopen van haar moeder vertelde ze. Zo te zien is haar moeder dus al verhuisd. Misschien is Sanne haar ouderlijk huis al verkocht en is haar moeder van dat geld nu een maand op vakantie. Lekker de erfenis verbrassen 🤪
pi_219673327
Sanneke komt over alsof ze niet kon wachten tot oma de pijp uit ging zodat zij de erfenis op kon strijken. Wat is zij toch een intens gemeen persoon. Echt walgelijk dat het enige waar zij aan denkt een "familie auto" is, het zal je familielid zijn zeg. En dan vind ze het nog gek dat ze geen sociale kring heeft? Morgen weer huilen omdat "iedereen mij verkeerd begrijpt" 😭😭😭 Nee Sanneke, we horen precies wat je zegt en dat kan maar op 1 manier geïnterpreteerd worden.
pi_219673349
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
WAT ZEG JIJ NOU??? Besef je wel dat het waait?
Net gefietst (met bakfiets) en wind valt reuze mee hier (dus ook in Hellevoetsluis) maar er is wel een grote brand nu met dikke rookwolk dus "blijf binnen en ramen en deuren dicht" alarm 👌 gaat Sanneke sowieso lukken deze!
pi_219673405
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:13 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke komt over alsof ze niet kon wachten tot oma de pijp uit ging zodat zij de erfenis op kon strijken. Wat is zij toch een intens gemeen persoon. Echt walgelijk dat het enige waar zij aan denkt een "familie auto" is, het zal je familielid zijn zeg. En dan vind ze het nog gek dat ze geen sociale kring heeft? Morgen weer huilen omdat "iedereen mij verkeerd begrijpt" 😭😭😭 Nee Sanneke, we horen precies wat je zegt en dat kan maar op 1 manier geïnterpreteerd worden.
Ik ben vooral verbaasd over dat ze dus een bedrag in gedachte had te gaan krijgen 🤔 ik heb wel al een paar delen van erfenis gehad (helaas.. had liever de mensen nog) maar nooit bedacht vooraf "o als die dood gaat krijg ik zoveel en kan ik dat kopen"
pi_219673453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wat ik dus niet helemaal voor ogen heb... nemen ze zijn bed mee of een logeerbedje? Die hebben we toch bijna allemaal mee gesleept als we dachten dat ons kind ergens moest slapen? Dat is toch niet enorm groot?
Ja maar voor Sanneke is alles zwaar en moeilijk want ze hebben geen familie auto kunnen kopen door degene die de erfenis heeft gestolen(..)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219673541
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:12 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Sanne haar moeder zou gaan verhuizen naar een appartement. Sanne was daar verdrietig over want dat zou betekenen dat haar ouderlijk huis verkocht werd en ze had altijd gedacht het ooit te erven en er dan te kunnen gaan wonen.... Sanne en Dion konden het niet kopen van haar moeder vertelde ze. Zo te zien is haar moeder dus al verhuisd. Misschien is Sanne haar ouderlijk huis al verkocht en is haar moeder van dat geld nu een maand op vakantie. Lekker de erfenis verbrassen 🤪
Sanneke had zich lekker rijk gerekend met al die erfenissen, wat een muts.
En ze weet niet dat je aan een koophuis toch aardig wat kosten hebt/krijgt in de loop der jaren? Buiten boeltje verven, kozijnen vervangen, tuin onderhouden... Ooh nee, dat heeft niemand haar verteld.
Maar goed dat die moeder dat huis lekker verkocht heeft destijds en dat het geld van oma mooi naar een ander is gegaan ipv naar te autistisch, te dik, te lui om zelf te werken, Sanneke die wel graag een grote gezinswagen had willen hebben.
pi_219673549
quote:

[..]
Dank je wel voor de update; compleet langs me heen gegaan! Zag wel ergens een keer foto's voorbij komen "dat haar moeder zei dat de tuin klaar was". Ik kan me herinneren dat Sanneke ooit (lang geleden) heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis was afbetaald. Ik vind het een opmerkelijke uitspraak vandaag "dat iemand haar erfenis gejat zou hebben". Wie anders kan dit zijn, dan haar moeder?
pi_219673559
Als Sanneke dus een erfenis nodig heeft voor de aanschaf van een gezinsauto hoe wil zij dan ooit een huis inrichten?
pi_219673601
quote:

[..]
Dat gun ik moeders dan wel. Lekker genieten op je oude dag van je zuurverdiende centen. Als Sanneke geld wil, moet ze zelf maar eens van die bank afkomen
pi_219673631
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Latteanais het volgende:
Als Sanneke dus een erfenis nodig heeft voor de aanschaf van een gezinsauto hoe wil zij dan ooit een huis inrichten?
Met tikkies
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 14:33:44 #19
184769 crew  Deisyy
pi_219673700
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Net gefietst (met bakfiets) en wind valt reuze mee hier (dus ook in Hellevoetsluis) maar er is wel een grote brand nu met dikke rookwolk dus "blijf binnen en ramen en deuren dicht" alarm 👌 gaat Sanneke sowieso lukken deze!
Vergeet je mechanische ventilatie niet uit te zetten, mocht je in de buurt wonen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219673719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 13:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die grijze haar van DBM lijkt wel een nylon rijgdraad 😁
Ik dacht: ze krijgt de draad niet door een naald hahaha
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 14:35:18 #21
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219673731
Ik had eerst een hele post getypt over de hypothetische mogelijkheden over die erfenis van Sanneke, maar eigenlijk is het achterlijk hè, dat ze dan net weinig genoeg zegt dat wij hier helemaal los kunnen over een best gevoelige familiesituatie van mensen die we helemaal niet kennen.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219673791
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:35 schreef Meke het volgende:
Ik had eerst een hele post getypt over de hypothetische mogelijkheden over die erfenis van Sanneke, maar eigenlijk is het achterlijk hè, dat ze dan net weinig genoeg zegt dat wij hier helemaal los kunnen over een best gevoelige familiesituatie van mensen die we helemaal niet kennen.
Dat gebeurt bij de poly niet anders
pi_219673851
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:25 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dank je wel voor de update; compleet langs me heen gegaan! Zag wel ergens een keer foto's voorbij komen "dat haar moeder zei dat de tuin klaar was". Ik kan me herinneren dat Sanneke ooit (lang geleden) heeft gezegd dat de hypotheek van haar moeder's huis was afbetaald. Ik vind het een opmerkelijke uitspraak vandaag "dat iemand haar erfenis gejat zou hebben". Wie anders kan dit zijn, dan haar moeder?
Volgens mij gaat het over een oom, een broer van haar vader. Meestal is het zo dat als je vader al is overleden voor je oma, jij dan erfgenaam bent. Tenzij dat per testament is uitgesloten. Als die oom Sanne haar erfdeel in zijn zak heeft gestoken vind ik dat een ongelooflijke lul. Snap dat ze daar erg kwaad over is. Maar het is natuurlijk niet de reden dat ze geen gezinsauto kan kopen. Dat komt omdat ze niet met geld kunnen omgaan
pi_219673878
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Snap wel dat je nu herkenbaar bent he? Naast Sanneke en jij fietst er niemand op een bakfiets daar en Sanneke herkennen we wel de andere ben jij dus 😆
pi_219673916
Judith die een post maakt over 2025.
Gaat in augustus naar een bruiloft en daarna canyoningen (ofzoiets) en een eind in dr eentje veel te hard naar huis rijden omdat ze anders in slaap viel. Maar zij en de artsen begrepen er NIKS van waarom ze zich in september zo ziek voelde, het was werkelijk een raadsel 🤷‍♀️
pi_219673923
quote:
81s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:35 schreef Meke het volgende:
Dat heb je mooi verwoord. Helemaal waar en pardoxaal genoeg lijkt het ook alsof "de influencer" dat juist wil; zo min mogelijke informatie met zoveel mogelijk reacties in hun inbox, onder hun posts en wellicht ook op een forum (waar ze mee kunnen lezen). En dan vervolgens een reden hebben om te klagen, dat mensen nieuwsgierig zijn, aannames doen en hun misgunnen. We houden elkaar op die manier in stand.
pi_219673968
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:26 schreef Latteanais het volgende:
Maar waarom nu een gezinsauto, ik bedoel ze hoeven geen kinderwagenbak meer mee en een simpele buggy neemt weinig plek in. Tot ik zwanger was van mijn 2e reden wij in een vw lupo, niet heel praktisch maar 1 kindje op de achterbank en de bank kon gelukkig in 2en plat zodat de kinderwagenbak in het gein ook mee kon. Toen wij later een grotere auto kregen (was het maar krijgen ;) ) was dat wel veel makkelijker maar als het gaat dan gaat het.
pi_219673984
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Vergeet je mechanische ventilatie niet uit te zetten, mocht je in de buurt wonen.
Zit zelf buiten de wolk maar kan hem wel zien vanuit mijn huis 😨 is echt een flinke
pi_219674049
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zou daar Debbie aan willen toevoegen. Iemand anders leest met afschuw mijn aannames over de poly en ik zit met heel veel ongemak de aannames over Debbie te lezen.
pi_219674086
Gelukkig lukt het Sanneke om direct in haar favoriete positie te filmen hoe Peppie aan het werk gezet wordt.
Lekker met haar krent op de bank!
pi_219674087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar waarom nu een gezinsauto, ik bedoel ze hoeven geen kinderwagenbak meer mee en een simpele buggy neemt weinig plek in. Tot ik zwanger was van mijn 2e reden wij in een vw lupo, niet heel praktisch maar 1 kindje op de achterbank en de bank kon gelukkig in 2en plat zodat de kinderwagenbak in het gein ook mee kon. Toen wij later een grotere auto kregen (was het maar krijgen ;) ) was dat wel veel makkelijker maar als het gaat dan gaat het.
Met 1 kind reden wij een Opel corsa, onze wagen paste precies in de achterbak (ook daarop gekocht). En alles ging prima mee met weekendjes weg e.d. dus ik begrijp niet wat Sanneke nu te zeiken heeft dat ze een gezinsauto moet.
Sanne wil een heleboel gewoon om het te hebben. Die bakfiets heeft ze voor de foto een keer op gezeten.
En ja lullig als je geen geld hebt voor een auto, ze zou ook kunnen gaan werken om te sparen voor een andere auto. Maar daar is ze te lui voor.
pi_219674101
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zou daar Debbie aan willen toevoegen. Iemand anders leest met afschuw mijn aannames over de poly en ik zit met heel veel ongemak de aannames over Debbie te lezen.
Ja klopt
Het gaat wat ver. Ik was al blij met het bericht van Donna. Het is ook een beetje mens eigen denk ik. Je ziet het overal gebeuren, facebook is daar ook een mooi voorbeeld van
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 15:01:25 #33
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219674136
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh helemaal mee eens, het ging ook meer over wat het met mij doet _O- Net als dat ik toen helemaal door die per ongeluk gelekte stamboomsite van Debbie zat te spitten :')

Bij de poly boeit het me ergens toch minder ofzo, maar die doen inderdaad precies hetzelfde :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219674158
quote:

[..]
Een tijdje terug had Sanneke het over iets wat invloed zou hebben op hun toekomst. Ze kon of wilde er toen nog niets over delen. Zou dat de verhuizing geweest zijn? Dat haar moeder het huis heeft verkocht en dat Sanneke daardoor het huis aan haar neus voorbij zag gaan?
pi_219674170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:43 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Snap wel dat je nu herkenbaar bent he? Naast Sanneke en jij fietst er niemand op een bakfiets daar en Sanneke herkennen we wel de andere ben jij dus 😆
Als je dit serieus denkt vind ik dat prima! Veel plezier met hoi zeggen "naar mij"
pi_219674202
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:25 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat ging om een ander familielid, daar heeft ze al eerder iets over laten vallen.
Als haar moeder haar huis heeft verkocht en lekker leeft van het geld is dat haar goed recht.
pi_219674257
Judith. 'jij bepaalt mijn leven niet!!!' zou Bob gezegd hebben. Bijzondere uitspraak weer voor een kind van zes. Zal Ju wel weer aangedikt hebben.
pi_219674258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat ging om een ander familielid, daar heeft ze al eerder iets over laten vallen.
Als haar moeder haar huis heeft verkocht en lekker leeft van het geld is dat haar goed recht.
Ik las het inderdaad hierboven over het familielid. Absoluut mee eens over haar moeder; lekker genieten!
pi_219674278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een tijdje terug had Sanneke het over iets wat invloed zou hebben op hun toekomst. Ze kon of wilde er toen nog niets over delen. Zou dat de verhuizing geweest zijn? Dat haar moeder het huis heeft verkocht en dat Sanneke daardoor het huis aan haar neus voorbij zag gaan?
Dat zou goed kunnen 👀
pi_219674304
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:42 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het over een oom, een broer van haar vader. Meestal is het zo dat als je vader al is overleden voor je oma, jij dan erfgenaam bent. Tenzij dat per testament is uitgesloten. Als die oom Sanne haar erfdeel in zijn zak heeft gestoken vind ik dat een ongelooflijke lul. Snap dat ze daar erg kwaad over is. Maar het is natuurlijk niet de reden dat ze geen gezinsauto kan kopen. Dat komt omdat ze niet met geld kunnen omgaan
Maar kan dat juridisch dan? Een erfenis ligt toch vast? Of je moet mensen uitsluiten in je testament.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219674309
Judith deelt trots, want waarom zou ze het anders delen, dat haar zoon tegen haar zei dat zij zijn leven niet bepaalt!!
Die ging bij mij dus echt niet naar het museum.
pi_219674335
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar kan dat juridisch dan? Een erfenis ligt toch vast? Of je moet mensen uitsluiten in je testament.
Je kan een kleinkind inderdaad uitsluiten. Misschien was oma niet zo gek op Sanneke.
pi_219674351
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je kan een kleinkind inderdaad uitsluiten. Misschien was oma niet zo gek op Sanneke.
Dat weet ik inderdaad, maar dan is de erfenis niet ‘gestolen’ :)
pi_219674424
AM en Maarten hebben ook samen genoten; bootje varen, lekker eten, misschien een overnachting. Leuk om te zien dat ze samen op pad gaan; dat is de content die ze meer zou moeten laten zien.
pi_219674448
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Wellicht wel volgens de logica van Sanneke 🥴.
pi_219674505
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:09 schreef Miepje77 het volgende:
Judith. 'jij bepaalt mijn leven niet!!!' zou Bob gezegd hebben. Bijzondere uitspraak weer voor een kind van zes. Zal Ju wel weer aangedikt hebben.
Nou, dat riep die van mij al toen ze kon praten _O-
pi_219674512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je dit serieus denkt vind ik dat prima! Veel plezier met hoi zeggen "naar mij"
🤣
pi_219674580
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef LeSage het volgende:

[..]
Er is geen instantie die controleert of een erfenis eerlijk, dus volgens het testament of als dat er niet is volgens het erfrecht, afgehandeld wordt. Dat moet je als erfgenaam zelf doen. En dat is echt niet eenvoudig helaas. Al snel moet je dan een advocaat in de arm nemen en dat kost veel geld. Weet er helaas een en ander vanaf omdat wij in de familie ook een erfeniskwestie hebben gehad.
pi_219674602
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith deelt trots, want waarom zou ze het anders delen, dat haar zoon tegen haar zei dat zij zijn leven niet bepaalt!!
😂🤣 dit dus echt .... wedden dat ik grotendeels wel bepaal!
pi_219674707
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat weten jij en ik. In Sannekes wereld gaat dat anders.
pi_219674817
Flap gaat logeren 🤔 ben ik zo makkelijk of maakt ze er echt een veel te groot drama van? Voorop gesteld dat mijn kinderen ook enkel logeren waar ik volledig vertrouwen erin heb dus geen vage kennis ofzo 😂
Die foto erbij vond ik grappig.. ik zag flap pas na 3x kijken..
pi_219675108
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:27 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Er is geen instantie die controleert of een erfenis eerlijk, dus volgens het testament of als dat er niet is volgens het erfrecht, afgehandeld wordt. Dat moet je als erfgenaam zelf doen. En dat is echt niet eenvoudig helaas. Al snel moet je dan een advocaat in de arm nemen en dat kost veel geld. Weet er helaas een en ander vanaf omdat wij in de familie ook een erfeniskwestie hebben gehad.
Klopt! Er is helaas geen erfenis/testament-politie heb ik ooit iemand horen zeggen.

Zou Sanneke volgens de wet, bij geen testament, niet het recht hebben op het kindsdeel van haar vader, dat hij van zijn moeder zou erven? Zelfs bij een testament is volledig onterven toch niet mogelijk?
pi_219675193
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Klopt! Er is helaas geen erfenis/testament-politie heb ik ooit iemand horen zeggen.

Zou Sanneke volgens de wet, bij geen testament, niet het recht hebben op het kindsdeel van haar vader, dat hij van zijn moeder zou erven? Zelfs bij een testament is volledig onterven toch niet mogelijk?
Dat ligt denk ik aan hoe haar ouders getrouwd waren, misschien gaat zijn deel over op de langst levende, dus haar moeder?
Ik zit er niet zo diep in hoor, maar dit was mijn eerste gedachte.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 16:11:17 #54
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219675319
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat ligt denk ik aan hoe haar ouders getrouwd waren, misschien gaat zijn deel over op de langst levende, dus haar moeder?
Alleen, zou je het dan hebben over een gestolen erfenis?
pi_219675325
Ik ben benieuwd wat voor mooie beelden Sanneke gaat maken daar in Borger. Als ze daar echt als samenwerking zit. Anders is het op voorhand al geen reclame.
Dit staat in de faq;
We vinden het heel leuk om samen te werken met content-creators waarvan het publiek past bij onze doelgroep. Heeft jouw following een demografie van 30+ met een bovengemiddelde interesse in natuur, toerisme, duurzaamheid en/of kunst? Leuk, kom vooral eens bij ons slapen!

Mooie foto's van Slaaphuisje Chutzpah zijn altijd welkom. Wil jij een mooie set foto's ruilen tegen een verblijf? Daar staan wij zeker voor open!

Het aangaan van een barterdeal kost ons aanvankelijk inkomsten, want we kunnen het huisje die nacht(en) niet verhuren. Per kwartaal hebben we een maximaal aantal nachten beschikbaar voor content-creators. Daarom weten we vooraf graag waar we aan toe zijn. Stuur ons op Instagram (@slaaphuisjechutzpah) vanuit jouw creator-account vooral een berichtje met je plannen qua content.
pi_219675429
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, Chat GPT kort gevraagd en die zei dat moeder geen deel hierin had. Dus of naar Sanneke of naar haar moeder (met of zonder testament).
pi_219675526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:11 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou, nee 🥴 maar de hersenbrij van Sanneke werkt op een mysterieuze manier. Wie is de dief?
pi_219675709
quote:

[..]
Tenzij er niets te erven was en het bij leven en welzijn van haar oma al (bijna) was opgemaakt of verdeeld?
pi_219675716
quote:

[..]
Heb je een goed punt idd
pi_219675723
Ondertussen wordt fluflu Nederlandweer even gratis op vakantie gestuurd. Want ja, na de 5e gratis vakantie dit jaar kan de 6e er ook nog wel op de valreep bij. (Esmee v Leijden én Patricia Boudewijns)

[ Bericht 6% gewijzigd door Moedervan4kids op 30-12-2025 16:28:05 (Aanvulling) ]
pi_219675731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:19 schreef Cattolica het volgende:
AM en Maarten hebben ook samen genoten; bootje varen, lekker eten, misschien een overnachting. Leuk om te zien dat ze samen op pad gaan; dat is de content die ze meer zou moeten laten zien.
Huh waar zie je dat?
pi_219675743
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Huh waar zie je dat?
Zou ze niet weer online komen op het betaalde account?
pi_219675815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:11 schreef papierentas het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor mooie beelden Sanneke gaat maken daar in Borger. Als ze daar echt als samenwerking zit. Anders is het op voorhand al geen reclame.
Dit staat in de faq;
We vinden het heel leuk om samen te werken met content-creators waarvan het publiek past bij onze doelgroep. Heeft jouw following een demografie van 30+ met een bovengemiddelde interesse in natuur, toerisme, duurzaamheid en/of kunst? Leuk, kom vooral eens bij ons slapen!

Mooie foto's van Slaaphuisje Chutzpah zijn altijd welkom. Wil jij een mooie set foto's ruilen tegen een verblijf? Daar staan wij zeker voor open!

Het aangaan van een barterdeal kost ons aanvankelijk inkomsten, want we kunnen het huisje die nacht(en) niet verhuren. Per kwartaal hebben we een maximaal aantal nachten beschikbaar voor content-creators. Daarom weten we vooraf graag waar we aan toe zijn. Stuur ons op Instagram (@:slaaphuisjechutzpah) vanuit jouw creator-account vooral een berichtje met je plannen qua content.

Past helemaal in Sanneke haar straatje! 😂
pi_219675905
Waarom filmt Kim(vier van Kim) zichzelf terwijl ze naar de wc gaat? We snappen allemaal dat naar de wc gaan tijd kost met 23 lagen kleding aan 🤷‍♀️
pi_219675950
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zou ze niet weer online komen op het betaalde account?
Zou idd kunnen maar ik betaal er niet voor haha
pi_219675966
Iemand noemde hier dat een erfenis altijd goed wordt afgehandeld en eerlijk verdeeld. Dan vraag ik
me echt af of mensen hier soms in lalaland leven. Er zijn zat familiedrama’s omdat er iemand met een erfenis vandoor is gegaan. Ik ken dit persoonlijk ook helaas. Dus ik snap de wrok van Sanneke heel goed. In de context van een familieauto is het wat misplaatst, sure. Maar die gekkigheid van Sanneke is toch niet meer verbazingwekkend toch? 😅
pi_219676018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:38 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Zou idd kunnen maar ik betaal er niet voor haha
Hahaha ik ook niet, maar ik meen dat ze van de week een aantal stories had gedeeld en daarin zei dat ze online zou komen voor de betalers voor o.a. het weekmenu (toen dacht ik nog; ja, want dat hebben we echt nodig, want niemand heeft Google om op allerhande te kijken)
pi_219676296
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand noemde hier dat een erfenis altijd goed wordt afgehandeld en eerlijk verdeeld. Dan vraag ik
me echt af of mensen hier soms in lalaland leven. Er zijn zat familiedrama’s omdat er iemand met een erfenis vandoor is gegaan. Ik ken dit persoonlijk ook helaas. Dus ik snap de wrok van Sanneke heel goed. In de context van een familieauto is het wat misplaatst, sure. Maar die gekkigheid van Sanneke is toch niet meer verbazingwekkend toch? 😅
Mijn schoonvader is vorig jaar overleden. Hij en zijn vrouw hadden een testament opgesteld, deze lag bij de notaris. Er zijn meer erfgenamen, er is nu een akte waarin vermeld staat welk deel zijn kinderen en zijn weduwe ontvangen met bedragen uit zijn nalatenschap. Is dat niet de normale gang van zaken? Of is het goed geregeld omdat zij dat zelf goed geregeld hebben? Beetje off-topic en naïef van mij dat ik niet weet dat het niet overal zo geregeld is
pi_219676371
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]

In Sanneke haar geval is er sprake van plaatsvervulling en dit kan in een testament uitgesloten worden. Ook de koude kant kan uitgesloten worden.
pi_219676400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ondertussen wordt fluflu Nederlandweer even gratis op vakantie gestuurd. Want ja, na de 5e gratis vakantie dit jaar kan de 6e er ook nog wel op de valreep bij. (Esmee v Leijden én Patricia Boudewijns)
Volgens mij gaan J&V binnenkort ook weer.
pi_219676453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij gaan J&V binnenkort ook weer.
Wie zijn J&V?
pi_219676662
quote:
Zij vind die lekker autonoom, ik vind het brutaal
pi_219676851
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In Sanneke haar geval is er sprake van plaatsvervulling en dit kan in een testament uitgesloten worden. Ook de koude kant kan uitgesloten worden.
Van deze uitsluiting heb ik nog nooit gehoord; weer wat geleerd! Het is natuurlijk een beslissing van de erflater, maar dit is toch wel zuur als het je overkomt (algemeen gesproken).
pi_219677083
quote:
88s.gif Op dinsdag 30 december 2025 14:54 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, het hangt hier van aannames aan elkaar( en ja daar doe ik zelf ook vaak aan mee)
pi_219677177
quote:
Tsja, autonoom opvoeden heeft ook nadelen😂
pi_219677753
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Verschrikkelijk blijf ik dat vinden. Gun het dan gezinnen die nooit gaan.

Zo’n Patricia die haar kinderen continu inzet en alles bij elkaar verzint wat die tweeling zogenaamd voor streken uithalen.

Ooit was er zo’n filmpje dat je dat meisje hoort vragen; heb ik het goed gezegd mama?

Daar is heel veel in scène gezet.
pi_219678175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Verschrikkelijk blijf ik dat vinden. Gun het dan gezinnen die nooit gaan.

Zo’n Patricia die haar kinderen continu inzet en alles bij elkaar verzint wat die tweeling zogenaamd voor streken uithalen.

Ooit was er zo’n filmpje dat je dat meisje hoort vragen; heb ik het goed gezegd mama?

Daar is heel veel in scène gezet.
Ja echt vreselijk. Net als dat meisje die alleen maar op de grond zou slapen en in een stoel en met een Emma matras ineens slaapt in bed. Ja doeeeeiii
pi_219678308
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij vind die lekker autonoom, ik vind het brutaal
Nogal, al zou mijn oudste het ook kunnen zeggen. Maar die was dan zeker niet naar t museum gegaan haha.
pi_219678485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:06 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wie zijn J&V?
Joost&Viora. Samen bemoreunicorn.nl
pi_219678569
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nogal, al zou mijn oudste het ook kunnen zeggen. Maar die was dan zeker niet naar t museum gegaan haha.
Eén van mijn kinderen zou dit ook gezegd kunnen hebben. Maar ook die was dan niet naar het museum gegaan. Want heel gek misschien, maar dat is toch echt iets wat ik bepaalde.
pi_219678649
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Altijd goed verdeeld is helaas echt niet altijd het geval😞
Bij Sanneke rijst bij mij vooral de vraag of zij echt recht heeft op een erfenis of dat zij vindt dat ze dat recht heeft. Het laatste zou mij niet verbazen.
pi_219678685
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 16:55 schreef Linnen het volgende:

[..]
Mijn schoonvader is vorig jaar overleden. Hij en zijn vrouw hadden een testament opgesteld, deze lag bij de notaris. Er zijn meer erfgenamen, er is nu een akte waarin vermeld staat welk deel zijn kinderen en zijn weduwe ontvangen met bedragen uit zijn nalatenschap. Is dat niet de normale gang van zaken? Of is het goed geregeld omdat zij dat zelf goed geregeld hebben? Beetje off-topic en naïef van mij dat ik niet weet dat het niet overal zo geregeld is
Dan hebben zij het inderdaad goed geregeld. Wij hebben dat ook. Maar dat is echt niet altijd het geval.
pi_219678781
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat je zei over dat plaatsvervanging uitgesloten kan worden via een testament, in combinatie met het door haar moeder verkopen van haar huis, zou ik het in dit geval wel heel erg pijnlijk vinden; ook voor Sanneke als dit haar is overkomen. Erflaters kunnen natuurlijk zelf bepalen en haar moeder wens ik een rest van haar leven lang genieten. Maar tot twee keer het zo dichtbij hebben en dat je tot twee keer gepasseerd wordt, lijkt mij moeilijk te verteren.

Ik vraag me af; zou haar moeder ook haar huis hebben verkocht, als ze niet iemand had ontmoet, met wie ze het al een lange tijd leuk heeft?
pi_219678813
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eén van mijn kinderen zou dit ook gezegd kunnen hebben. Maar ook die was dan niet naar het museum gegaan. Want heel gek misschien, maar dat is toch echt iets wat ik bepaalde.
Ik vind altijd dat wij onze kinderen best vrij opvoeden. Er mag veel, zolang je er niemand pijn mee doet, mee irriteert of het gevaarlijk is. Maar een brutale mond opzetten, omdat je ergens niet mee naar toe wil wordt echt niet getolereerd. Je mag best een eigen mening hebben, 'nee' is ook een antwoord. Maar soms heb je gewoon geen keuze. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis, dus de kinderen naar opa&oma, dat wilde de oudste niet. Dat is dan jammer. Je mag, op een normale manier, zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar niet met een 'jij bepaalt niet'. Nou vriend, ik bepaal wel 😂.
Maar goed, wij voeden onze kinderen vast niet autonoom genoeg op🙊
pi_219678894
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Altijd goed verdeeld is helaas echt niet altijd het geval😞
Bij Sanneke rijst bij mij vooral de vraag of zij echt recht heeft op een erfenis of dat zij vindt dat ze dat recht heeft. Het laatste zou mij niet verbazen.
Misschien is het meer zich gepasseerd voelen, dan vinden er recht op te hebben? Maar Sanneke kennende zal je, denk ik, wel gelijk hebben 🥴.
pi_219679009
Ik snap bij mensen zoals Sanneke gewoon vooral niet dat het afhankelijk is van een erfenis of je een andere auto aan kunt schaffen, je afhankelijk bent van tikkies/bedelactie om een bakfiets aan te kunnen schaffen enz.

Het zijn twee volwassen mensen (die mijns inziens al dan niet fulltime kunnen werken) ze hebben slechts 1 kindje. Mens dan doe je toch echt iets verkeerd. Of je wensen zijn buitenproportioneel of je leeft boven je stand of je kunt gewoon niet met geld omgaan.
Heb je dan al die jaren dat je vrijgezel was allebei helemaal niets opgebouwd?
pi_219679182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:41 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat je zei over dat plaatsvervanging uitgesloten kan worden via een testament, in combinatie met het door haar moeder verkopen van haar huis, zou ik het in dit geval wel heel erg pijnlijk vinden; ook voor Sanneke als dit haar is overkomen. Erflaters kunnen natuurlijk zelf bepalen en haar moeder wens ik een rest van haar leven lang genieten. Maar tot twee keer het zo dichtbij hebben en dat je tot twee keer gepasseerd wordt, lijkt mij moeilijk te verteren.

Ik vraag me af; zou haar moeder ook haar huis hebben verkocht, als ze niet iemand had ontmoet, met wie ze het al een lange tijd leuk heeft?
Ik sta daar anders in en zie dat niet als passeren. Waarom zou je als (klein)kind recht hebben op geld waar je (groot)ouders voor gewerkt hebben? Zolang zij leven hebben zij alle recht om daarmee te doen wat zij willen en voor daarna hebben ze het recht om keuzes te maken over de nalatenschap.
pi_219679212
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:51 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik snap bij mensen zoals Sanneke gewoon vooral niet dat het afhankelijk is van een erfenis of je een andere auto aan kunt schaffen, je afhankelijk bent van tikkies/bedelactie om een bakfiets aan te kunnen schaffen enz.

Het zijn twee volwassen mensen (die mijns inziens al dan niet fulltime kunnen werken) ze hebben slechts 1 kindje. Mens dan doe je toch echt iets verkeerd. Of je wensen zijn buitenproportioneel of je leeft boven je stand of je kunt gewoon niet met geld omgaan.
Dit! Spijker op z’n kop. Twee volwassenen die zelf verantwoordelijk zijn voor hun financiële situatie.
pi_219679685
HVK heeft het goed voor elkaar met de gesponsorde uitjes deze vakantie.
Amsterdamse Winter, musical en ook nog het efteling hotel.
pi_219679937
quote:

Sanneke hoopt al jaren een goed verdienende influencer te worden, daar heeft ze al die tijd haar zinnen op gezet. Haar nieuwste poging, als momfluencer, is deels gelukt. Ze krijgt ze nu wel eea toegestuurd en mag af en toe ergens op uitnodiging heen. Ze verdient er alleen nog steeds geen goud geld mee en dat vindt Sanneke niet eerlijk. Ze verrekt het gewoonweg om een baan te zoeken, ze kan niks en wil niks anders dan influencen. Oftewel in haar geval: vanaf de bank of het bed met zo min mogelijk moeite geld binnen harken.

Zij lijken geen moment aan de toekomst te denken, net als bijvoorbeeld een HVK. Ik denk geen spaarpotje, geen uitvaartverzekering, geen pensioen.
pi_219680404
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Nou dat dacht ik ook! Hoop maar dat de kinderen alles heel houden. Maar in zo'n park als de Efteling is het toch bijna geen doen 1 volwassen en 4 kleine kinderen en 1 groter kind. Geloof er niks van dat ze alleen is daar.
  dinsdag 30 december 2025 @ 19:53:28 #92
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219680484
De Efteling is een winactie volgens mij? Die zie ik bij meer accounts.
pi_219680553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:34 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Sanneke hoopt al jaren een goed verdienende influencer te worden, daar heeft ze al die tijd haar zinnen op gezet. Haar nieuwste poging, als momfluencer, is deels gelukt. Ze krijgt ze nu wel eea toegestuurd en mag af en toe ergens op uitnodiging heen. Ze verdient er alleen nog steeds geen goud geld mee en dat vindt Sanneke niet eerlijk. Ze verrekt het gewoonweg om een baan te zoeken, ze kan niks en wil niks anders dan influencen. Oftewel in haar geval: vanaf de bank of het bed met zo min mogelijk moeite geld binnen harken.

Zij lijken geen moment aan de toekomst te denken, net als bijvoorbeeld een HVK. Ik denk geen spaarpotje, geen uitvaartverzekering, geen pensioen.
Sanneke hoopt vanaf de bank binnen te lopen
pi_219680594
quote:
Wat Bubseltje zegt dit is een winactie waar ze aan mee doet. Ze is er niet hoor 🫣
pi_219680683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:58 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wat Bubseltje zegt dit is een winactie waar ze aan mee doet. Ze is er niet hoor 🫣
Ow, I stand corrected
pi_219680879
quote:
Daar is ze niet. Ze deelt een winactie van de Efteling. Ben benieuwd of ze daardoor uitgenodigd gaat worden.
pi_219681150
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Daar is ze niet. Ze deelt een winactie van de Efteling. Ben benieuwd of ze daardoor uitgenodigd gaat worden.
Sanneke deelde hem ook. Want nog niet veel weekendjes weg geweest en het is heel duur en zo leuk enzo.
pi_219681680
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind altijd dat wij onze kinderen best vrij opvoeden. Er mag veel, zolang je er niemand pijn mee doet, mee irriteert of het gevaarlijk is. Maar een brutale mond opzetten, omdat je ergens niet mee naar toe wil wordt echt niet getolereerd. Je mag best een eigen mening hebben, 'nee' is ook een antwoord. Maar soms heb je gewoon geen keuze. Ik moest vandaag naar het ziekenhuis, dus de kinderen naar opa&oma, dat wilde de oudste niet. Dat is dan jammer. Je mag, op een normale manier, zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar niet met een 'jij bepaalt niet'. Nou vriend, ik bepaal wel 😂.
Maar goed, wij voeden onze kinderen vast niet autonoom genoeg op🙊
Dit dus 100%! Kind mag prima zeggen dat ze geen zin hebben! Mag ook met een plan b komen op een normale manier.. grote mond = pech! Plan A is het plan 👌
Dus "o mam ik heb echt geen zin mag ik vragen aan ... of we naar een museum kunnen" is helemaal top en regel het maar! (Maar kan het niet is het toch echt pech)
pi_219681791
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het is wel een actie waarbij je eigenlijk al weet dat een fluflu ermee vandoor gaat
pi_219681910
Het offline van Debbie is nog niet ingegaan. Of nog niet. Of ze doet het vanaf haar tablet/laptop en niet vanaf haar leeggehaalde telefoon.

Want Celinecharlotte (ofzo) deelde 39 minuten geleden een reel en DL heeft hem al geliked.
pi_219682017
quote:
Dat van de Efteling is een winactie.

Oh Spuit elf.
pi_219682145
Sanneke heeft echt de ene bank voor de andere ingeruild vandaag. En dan lekker filmen hoe Dion dat campingbed neerzet. Ik ben echt benieuwd naar haar duurzame, actieve, toeristische bezigheden komend weekend. Ik denk niet dat ze het Sprokkelspoor gaan lopen, denk dat het boomkroonpad al niet gaat lukken.
pi_219682509
Ik word nu al moe van iedereen die dit massaal deelt: “and with that, the 2025 season has come to an end….”

👏🏻 zo orgineel 👏🏻
pi_219682549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:46 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft echt de ene bank voor de andere ingeruild vandaag. En dan lekker filmen hoe Dion dat campingbed neerzet. Ik ben echt benieuwd naar haar duurzame, actieve, toeristische bezigheden komend weekend. Ik denk niet dat ze het Sprokkelspoor gaan lopen, denk dat het boomkroonpad al niet gaat lukken.
Ik denk dat Sanneke, Mijan of Dion “ziek” wordt. En zij dus weer slachtoffer van het leven. Achteraf klagen dat ze weer niet kon doen wat ze wilden.

En stiekem blij zijn dat ze die content niet hoefde te maken.
pi_219682668
quote:
Op het boomkroonpad waait het ook. Hoge bomen vangen veel wind, zeg maar. 😉
pi_219682715
quote:
Ze komen waarschijnlijk weer alleen buiten voor boodschappen en om uit eten te gaan. Ze geven niet echt lekker weer op dus het zal wel weer een klaagzang worden dat ze zogenaamd niks kunnen ondernemen. Is er wel thuisbezorgd in Borger??? 😱
pi_219682763
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het offline van Debbie is nog niet ingegaan. Of nog niet. Of ze doet het vanaf haar tablet/laptop en niet vanaf haar leeggehaalde telefoon.

Want Celinecharlotte (ofzo) deelde 39 minuten geleden een reel en DL heeft hem al geliked.
🤡 Leugen nr. zoveel
pi_219682958
quote:

Je verwacht het niet he... o wacht toch wel 🤣
pi_219683080
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Op het boomkroonpad waait het ook. Hoge bomen vangen veel wind, zeg maar. 😉
Ze kunnen ook beneden blijven, in het speelbos, waait ze ook niet weg.
pi_219683135
Deviervankim heeft haar eigen frituurpan meegenomen naar Oostenrijk. Heel bijzonder.
pi_219683141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:57 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik word nu al moe van iedereen die dit massaal deelt: “and with that, the 2025 season has come to an end….”

👏🏻 zo orgineel 👏🏻
Zie MB😬
pi_219683311
quote:

Op het forum op Facebook ook nog actief
pi_219683328
quote:

Helemaal waar dit, vooral omdat ze ook geen koophuis hebben waar waarde in zit of verbouwingen aan gedaan zijn. Dat laatste is bij ons wel de grootste kostenpost.
Maar met 2 mensen zo weinig werken en toch allerlei wensen hebben vind ik ook wel ver van de werkelijkheid af.
pi_219683378
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef Lostit het volgende:
Deviervankim heeft haar eigen frituurpan meegenomen naar Oostenrijk. Heel bijzonder.
Doet me beetje denken aan een aflevering van dat kampeer programma met die bejaarde mensen op max... ooit 1x gezien en toen liet een man zien dat hij allemaal blikken eten mee had in de caravan omdat hij die buitenlandse troep niet most 🤣 en dan blikken ravioli en foe Yong hai mee had
pi_219683389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zie MB😬
Nou die niet alleen heb er al 3 gezien.
Kunnen die flu flus geen Nederlands meer
pi_219683447
quote:
Ik nam toch echt niet zo'n vetpan mee in de auto. Als je hard moet remmen 🫣
pi_219683485
Ik las Michelle haar post te snel. In plaats van #homebound las ik #rebound 🤦🏼♀
pi_219683513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Doet me beetje denken aan een aflevering van dat kampeer programma met die bejaarde mensen op max... ooit 1x gezien en toen liet een man zien dat hij allemaal blikken eten mee had in de caravan omdat hij die buitenlandse troep niet most 🤣 en dan blikken ravioli en foe Yong hai mee had
Jaaaa dat is “We zijn er bijna”, geweldig programma!
pi_219683629
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ik voel me ineens niet zo’n loser meer als het gaat om schoonmaken, haha.
pi_219683700
quote:

Voorspelbaar
pi_219683763
Ik denk dat Debbie haar offline gaan geen keuze is..... het moet.... ofwel van haar omgeving, ofwel van een zorgverlener en misschien wel van een instantie.....

Dit komt onmogelijk uit haar zelf.... en in plaats van eerlijk te zijn gooit ze het op pesters....
pi_219683849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef morningsunshine het volgende:
Het is hier al vaker voorbij gekomen; de goorheid van het huis van Joost en Viora. Echt mijn God hoe krijgen die mensen hun huis zo ranzig? Het is bijna knap.
Ze wonen volgens mij echt nog niet zolang in deze woning en ze lieten zien hoe vies hun vaatwasser is. Ik wist niet eens dat een vaatwasser zo vies kon worden?
Van alle mensen in mijn omgeving ben ik denk ik de minst schone maar mijn vaatwasser ziet er bij lange na niet zo ranzig uit. En dat met kleine kindjes waarvan er eentje nog tot niet zolang geleden flesjes dronk, die dan in die vaatwasser stonden?
Ja echte ransbakken. Die badkamer was echt oranje van het schimmel en de kinderstoel was ook al beschimmeld.

Ik wil echt niet weten hoe het daar ruikt.
pi_219683889
Ik lees net die post van DBM over het logeren van haar dochter. Ze zegt dat haar zoon al meerdere keren bij vriendinnetjes heeft gelogeerd. Ik vind het lastig te geloven. Zij is werkelijk nog bang dat ze stikken in hun grote teen.. Logeren bij vriendjes op die leeftijd zou ik zelf nooit doen, hier alleen bij opa/oma en oom/tante 🫢
pi_219683911
Waarom is iedereen zo verbaasd dat debbie niet offline is? Ze zou toch na de feestdagen offline gaan? M.i is dat dan na 1 januari.
pi_219683929
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Op het forum op Facebook ook nog actief
Ja maar je hebt offline in zelf niets meer plaatsen in je eigen stories over je leven en op je tijdlijn. Betekend natuurlijk niet dat ze niet met haar account in een Facebook groep mag reageren.
pi_219684356
quote:
Die vaatwasser dat kan toch bijna niet? Dat ding is nog helemaal niet zo oud. Echt te goor!!!
pi_219684452
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze kunnen ook beneden blijven, in het speelbos, waait ze ook niet weg.
Nu maar hopen dat iemand haar dat ook vertelt.
pi_219684606
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou die niet alleen heb er al 3 gezien.
Kunnen die flu flus geen Nederlands meer
Ik zie ze vooral op TT.
pi_219684720
quote:
En dan te bedenken dat ze 24/7 met z’n tweeën thuis zijn.

Ik heb dit nog nooit gezien in een vaatwasser🤢

En vervolgens gaan ze pizza uit de oven eten. Ik wil niet weten hoor die eruit ziet.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 30-12-2025 22:17:27 ]
pi_219684794
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Die vaatwasser dat kan toch bijna niet? Dat ding is nog helemaal niet zo oud. Echt te goor!!!
Onze vaatwasser van +- 15 jaar oud ziet er zelfs zo niet uit.. snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt en ik maak hem echt niet maandelijks schoon HAHA...
pi_219685286
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:30 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik nam toch echt niet zo'n vetpan mee in de auto. Als je hard moet remmen 🫣
Ze gebruikt vast geen vloeibaar vet. Maar inderdaad een bijzondere actie.
pi_219685313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 17:24 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Van deze uitsluiting heb ik nog nooit gehoord; weer wat geleerd! Het is natuurlijk een beslissing van de erflater, maar dit is toch wel zuur als het je overkomt (algemeen gesproken).
Mijn ouders hebben de koude kant volledig laten uitsluiten ook al zou ik trouwen en zoveel jaar met mijn vriend zijn. Hun hardwerkende centen willen ze echt voor ons nalaten!
pi_219685439
quote:

De familie auto kost per maand ook maar. Duurder in onderhoud maar dat heeft niemand gezegd😂
pi_219685528
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Mijn ouders hebben de koude kant volledig laten uitsluiten ook al zou ik trouwen en zoveel jaar met mijn vriend zijn. Hun hardwerkende centen willen ze echt voor ons nalaten!
Zo hebben wij het ook vastgelegd.
pi_219685541
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:33 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
De familie auto kost per maand ook maar. Duurder in onderhoud maar dat heeft niemand gezegd😂
En wegenbelasting, verzekering, vaak in verbruik ook.
pi_219685556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:00 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Ze hebben vast niet meegedaan aan taaktober dan 🤭
pi_219685581
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:46 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar je hebt offline in zelf niets meer plaatsen in je eigen stories over je leven en op je tijdlijn. Betekend natuurlijk niet dat ze niet met haar account in een Facebook groep mag reageren.
Dan blijft ze actief op social media en dat was nou net waar ze geen energie meer aan zou besteden.
pi_219685928
quote:

[..]
Ze mag natuurlijk van alles 👍 maar "na dit bericht verwijder ik alle socials van mijn telefoon en tablet" is toch iets anders dan overal gewoon nog aanwezig zijn en reageren
Dus ze zegt iets maar doet iets anders... mag hoor... maar dan gaan mensen wel daar iets van vinden
pi_219686071
Wat betreft Sanne en erven snap ik het idee van het ouderlijk huis niet.

Als moeder overlijdt en ze is enige erfgenaam dient er gewoon over het huis erfbelasting betaald te worden toch? Hoe gaat Sanneke dat doen zonder dat ze nu ook maar een euro heeft?
Hoe had ze dat huis willen behouden dan? Of kan je over dat deel een mini hypotheek afsluiten?

Ze baalt dus vermoedelijk van een hypothetische situatie.

Als het huis volgende week was afgebrand was het ook huilen om verlies van toekomst idee, wonen in het huis. En niet huilen om moeder die alles dan verloor.
pi_219686215
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef AppelsEieren het volgende:
Wat betreft Sanne en erven snap ik het idee van het ouderlijk huis niet.

Als moeder overlijdt en ze is enige erfgenaam dient er gewoon over het huis erfbelasting betaald te worden toch? Hoe gaat Sanneke dat doen zonder dat ze nu ook maar een euro heeft?
Hoe had ze dat huis willen behouden dan? Of kan je over dat deel een mini hypotheek afsluiten?

Ze baalt dus vermoedelijk van een hypothetische situatie.

Als het huis volgende week was afgebrand was het ook huilen om verlies van toekomst idee, wonen in het huis. En niet huilen om moeder die alles dan verloor.
Als een huis vrij is krijgt ze vast ergens een hypotheek. Banken lopen dan nauwelijks risico.
pi_219686276
Jeetje ik ben bijna een dag offline kijk ik op instagram en schrik er gewoon van wat Sanneke allemaal zegt.
Dit soort dingen zeg je toch niet? Schaamteloos stuk vreten is het.

Maar goed, bedankt Sanneke om nogmaals ons punt uit te lichten dat je aast op een erfenis.

Misselijkmakend. Ik gok dat ze ook jaloers is op haar moeders nieuwe huis. En het haat dat er nu waarschijnlijk minder erfenis ia voor haar, en ik gok geen plek om te wonen als ze die keet wordt uitgegooid. Het ziet er kleiner uit als het vorige huis. Lijkt een appartementje te zijn. Ik gok omdat haar moeder nog minder mobiel is geworden deze keuze noodgedwongen heeft moeten maken. Maar Sanneke zal het wel weer zien als een sneer richting haar en dat haar moeder dat met voorbedachte raden heeft gedaan. Zodat als zij hun keet worden uitgezet, kan zeggen dat haar moeder geen rekening met haar heeft gehouden. 😬

Ergens hoop ik dat haar moeder Sanneke's eventuele erfenis helemaal uitgeeft aan reisjes en eigenlijk haar hele erfenis zal nalaten aan een goed doel ipv haar eigen dochter. Bah, dat je zo in elkaar kan steken... Dan moet je toch mentaal echt een flinke kronkel hebben. Ook die indirecte sneer naar haar moeder met dat ze geen bedje voor Mijan heeft.
Sanneke is altijd het grote slachtoffer maar ik ben vooral blij voor haar moeder dat ze een beetje van Sanneke is losgekomen en eindelijk een beetje kan gaan genieten!

En Sanneke, ga je koelkast lekker reinigen... vieze smeerlap. 🤢

En ga eens zelf wat doen voor je geld.
pi_219686350
Bij de nieuwste post van Michelle had iemand gezegd; "let je wel een beetje op jezelf wat een alcohol gooi jij naar binnen zeg" De reactie is nu natuurlijk weg want de waarheid is hard.
Ik ging even opletten maar idd , op zoveel fotos een glas een wijn in dr hand. En echt niet overal hetzelfde wijntje want andere glazen, outfits en tijdstippen.
En die Tim dronk niet maar ze vertelde in een podcast toch helemaal blij dat ze hem er toch aan had gekregen als ik het goed heb?
Ik vind haar alcohol gebruik best een beetje verontrustend als ik eerlijk ben.
pi_219686513
Ik sta echt te kijken van al bijna 2000 reacties op het filmpje van "Droomleven" van Milou.
pi_219686671
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
😆

Echt te goor gewoon
pi_219686738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:40 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik denk dat Debbie haar offline gaan geen keuze is..... het moet.... ofwel van haar omgeving, ofwel van een zorgverlener en misschien wel van een instantie.....

Dit komt onmogelijk uit haar zelf.... en in plaats van eerlijk te zijn gooit ze het op pesters....
Ik denk hetzelfde
pi_219686823
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan blijft ze actief op social media en dat was nou net waar ze geen energie meer aan zou besteden.
Facebook is ook online toch, social media?
pi_219686947
Sanneke met dat filmpje dat Mijan naar haar lacht. Het enige waar hij naar kijkt is de telefoon. Daar ziet hij zichzelf natuurlijk dus dat is lachen naar een scherm en niet naar zijn moeder die bovenop hem hangt.
pi_219687315
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Weerikier het volgende:
Bij de nieuwste post van Michelle had iemand gezegd; "let je wel een beetje op jezelf wat een alcohol gooi jij naar binnen zeg" De reactie is nu natuurlijk weg want de waarheid is hard.
Ik ging even opletten maar idd , op zoveel fotos een glas een wijn in dr hand. En echt niet overal hetzelfde wijntje want andere glazen, outfits en tijdstippen.
En die Tim dronk niet maar ze vertelde in een podcast toch helemaal blij dat ze hem er toch aan had gekregen als ik het goed heb?
Drankgebruik is al vaker besproken, dit lijkt inderdaad buitensporig.
Maar vergeet daarbij het roken niet, meerdere verhalen waarin of de aansteker of/en de asbak binnen bereik staan maar het pakje sigaretten niet(al dan niet expres weggemoffeld)
Beide niet echt gezond maar maximaal genieten

[ Bericht 0% gewijzigd door Babbelaertje op 30-12-2025 23:37:33 (Typfout ) ]
pi_219687483
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:04 schreef Weerikier het volgende:
Maximaal zuipen
pi_219687489
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:02 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jeetje ik ben bijna een dag offline kijk ik op instagram en schrik er gewoon van wat Sanneke allemaal zegt.
Dit soort dingen zeg je toch niet? Schaamteloos stuk vreten is het.

Maar goed, bedankt Sanneke om nogmaals ons punt uit te lichten dat je aast op een erfenis.

Misselijkmakend. Ik gok dat ze ook jaloers is op haar moeders nieuwe huis. En het haat dat er nu waarschijnlijk minder erfenis ia voor haar, en ik gok geen plek om te wonen als ze die keet wordt uitgegooid. Het ziet er kleiner uit als het vorige huis. Lijkt een appartementje te zijn. Ik gok omdat haar moeder nog minder mobiel is geworden deze keuze noodgedwongen heeft moeten maken. Maar Sanneke zal het wel weer zien als een sneer richting haar en dat haar moeder dat met voorbedachte raden heeft gedaan. Zodat als zij hun keet worden uitgezet, kan zeggen dat haar moeder geen rekening met haar heeft gehouden. 😬

Ergens hoop ik dat haar moeder Sanneke's eventuele erfenis helemaal uitgeeft aan reisjes en eigenlijk haar hele erfenis zal nalaten aan een goed doel ipv haar eigen dochter. Bah, dat je zo in elkaar kan steken... Dan moet je toch mentaal echt een flinke kronkel hebben. Ook die indirecte sneer naar haar moeder met dat ze geen bedje voor Mijan heeft.
Sanneke is altijd het grote slachtoffer maar ik ben vooral blij voor haar moeder dat ze een beetje van Sanneke is losgekomen en eindelijk een beetje kan gaan genieten!

En Sanneke, ga je koelkast lekker reinigen... vieze smeerlap. 🤢

En ga eens zelf wat doen voor je geld.
Waarom zou haar moeder een bedje moeten hebben ook? Ze komt er nooit (met of zonder Mijan).
Mijn (schoon) ouders hebben allemaal een ledikant of campingbed voor de kleinkinderen staan, want ze slapen er regelmatig (logeren/middagslaapje etc). Dat vond ik altijd heel fijn, want scheelde gesleep met die bedjes haha. Maar die halve keer dat Sanne daar is met Mijan? Dan had ik t ook niet aangeschaft hoor.
pi_219687564
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maximaal zuipen
Tim had fotodienst vandaag. Verschillende outfitjes, fles glas wijn in de hand en filosofisch kijken.

Op een eerder filmpje zag ik Tim aan de cola, die kan dat gezuip nooit bijhouden.

Er wordt weer flink geswifferd in de reacties zie ik.

De mega oud en nieuw zuip party moet nog komen, ik verwacht veel klef en bef van Mies en maximaal geluk en gejank.
pi_219687724
Heeft sanneke op threads nu een hoop posts gewist? Of is mijn threads in de war?
pi_219687846
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom zou haar moeder een bedje moeten hebben ook? Ze komt er nooit (met of zonder Mijan).
Mijn (schoon) ouders hebben allemaal een ledikant of campingbed voor de kleinkinderen staan, want ze slapen er regelmatig (logeren/middagslaapje etc). Dat vond ik altijd heel fijn, want scheelde gesleep met die bedjes haha. Maar die halve keer dat Sanne daar is met Mijan? Dan had ik t ook niet aangeschaft hoor.
Nee volgens mij komt ze vrijwel niet bij haar moeder. Dus ik snap haar moeder wel. Toen haar moeder zo slecht was, was ze er ook amper. Ook te druk met op de bank zitten en zwelgen in zelfmedelijden. Vóór Dion had ze waarschijnlijk haar moeders nieuwe appartementje vaker gezien dan nu. Ze heeft zélf haar moeder sinds Dion zo hard laten vallen, zelfs toen haar moeder haar waarschijnlijk het hardste nodig had. Dat haar moeder voor haar eigen geluk kiest en lekker veel reist met haar nieuwe partner vind ik ook alleen maar mooi. Vroeger werdt Sanneke op snoepreisjes meegenomen vóór Dion en nu doet haar moeder het zonder Sanneke. Wat heeft ze ook aan haar mantelzorgende dochter die dit vanaf de bank doet? :')

Ik gun die moeder echt nog vele heerlijke reizen zonder Sanneke!

Overigens snap ik daarintegen wel dat het misschien lastig is voor Sanneke dat ze haar ouderlijk huis niet meer heeft, Misschien vanwege de herinneringen aan haar broer en vader. Maar goed het leven gaat door en haar moeder moet kiezen wat voor haarzelf het beste is. Dan had Sanneke misschien vaker op de bakfiets moeten stappen om voor haar moeder te mantelzorgen. En vóór Mijan gewoon op een normale fiets. Maarja vastgezogen aan de bank he. Je zal maar moeten fietsen daar in Hellevoetsluis, doodeng met die wind. :')
pi_219689650
Ik vraag me af waar Occhi is (de hond van Sanneke). Ik wist trouwens helemaal niet dat haar moeder was verhuisd naar een appartement.
pi_219689702
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 06:02 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vraag me af waar Occhi is (de hond van Sanneke). Ik wist trouwens helemaal niet dat haar moeder was verhuisd naar een appartement.
Toen Sanneke vertelde dat haar moeder op vakantie zou gaan, zei ze volgens mij "dat Occhi ook *lang* op vakantie zou gaan". Omdat haar moeder een maand weg is, is ie misschien met haar mee (alhoewel, ze had wel een lange vlucht) of anders wellicht ergens anders ondergebracht.

Ik had ook geen idee dat ze was verhuisd. Het ziet er qua inrichting (smaak) ook compleet anders uit, dan hiervoor.
pi_219689710
Hond en kind gingen niet goed (meer) samen en hij blafte veel, ook ‘s nachts. Dus misschien is hij naar een andere huis toe waar hij wel lekker uit wandelen kan en zijn energie kwijt kan en er geen kleine kinderen zijn.
pi_219689719
iemand op threads:
Waarom maakt iedereen zich druk om hoeveel een ander aan vuurwerk uitgeeft? Anderen stoppen elke maand voor ¤500 in hun winkelmand op Zalando, who gives a shit?

sanneke89
12 u
Anderen hebben niet honderden euro’s per maand over om aan van alles te besteden. Daarom.

Het zal haar autisme wel zijn en daarom die reactie geven, maar ik vind het een vreemd antwoord op die poster.
En zij spreekt voor alle anderen?
Ze betrekt zoveel op haarzelf, wat er helemaal niet toe doet.
pi_219689741
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 06:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
iemand op threads:
Waarom maakt iedereen zich druk om hoeveel een ander aan vuurwerk uitgeeft? Anderen stoppen elke maand voor ¤500 in hun winkelmand op Zalando, who gives a shit?

sanneke89
12 u
Anderen hebben niet honderden euro’s per maand over om aan van alles te besteden. Daarom.

Het zal haar autisme wel zijn en daarom die reactie geven, maar ik vind het een vreemd antwoord op die poster.
En zij spreekt voor alle anderen?
Ze betrekt zoveel op haarzelf, wat er helemaal niet toe doet.
Haar reactie raakt kant nog wal. Daarnaast geven ze genoeg geld uit aan vakanties etc, dus het is niet alsof ze armlastig zijn.
Ook nu al zin in wanneer Mijan leerplichtig is, want dan kan ze gaan zeuren dat vakanties alleen nog in t hoogseizoen kunnen en dus duurder zijn 🤭
pi_219689870
threads: de.blije.mama
12 u
Pfoe die aflevering van bureau utrecht met die vrouw die een suïcide poging deed en ze net optijd vonden. Die triggerde me enorm. In 2013 was ik dat.

Heftig.
pi_219689878
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
threads: de.blije.mama
12 u
Pfoe die aflevering van bureau utrecht met die vrouw die een suïcide poging deed en ze net optijd vonden. Die triggerde me enorm. In 2013 was ik dat.

Heftig.
Ik vind het vervelend om te denken maar ik twijfel of dat echt zo was, gezien haar enorme overdrijftalent.
pi_219689883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vind het vervelend om te denken maar ik twijfel of dat echt zo was, gezien haar enorme overdrijftalent.
Dit was ook mijn eerste gedachte.
pi_219689885
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 23:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Facebook is ook online toch, social media?
Exact.
pi_219689912
quote:

Ze heeft ondekt dat ze makkelijk aan geld kan komen , gewoon vragen aan mensen , ze heeft dus geen enkele schaamte , maar de mensen die geld geven zijn nog veel erger
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219689916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dit dus idd... overdrijven voor aandacht is niet nieuw bij haar..
pi_219689980
quote:
Echt waar? De kinderen van mij zijn nu 26 en 25 maar ik heb in geen 26 jaar aan de frituurpan gedacht , toen ik met ze op vakantie ging . 😂🙈
Kun je geen patat kopen in Oostenrijk?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219690015
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
Helemaal waar dit, vooral omdat ze ook geen koophuis hebben waar waarde in zit of verbouwingen aan gedaan zijn. Dat laatste is bij ons wel de grootste kostenpost.
Maar met 2 mensen zo weinig werken en toch allerlei wensen hebben vind ik ook wel ver van de werkelijkheid af.
Zij denkt dus echt dat ze niet in staat is om nog te werken , dat vindt ik raar, ik zou denken ik ga werken , dan krijg ik daar geld voor.
pi_219690071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:44 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik lees net die post van DBM over het logeren van haar dochter. Ze zegt dat haar zoon al meerdere keren bij vriendinnetjes heeft gelogeerd. Ik vind het lastig te geloven. Zij is werkelijk nog bang dat ze stikken in hun grote teen.. Logeren bij vriendjes op die leeftijd zou ik zelf nooit doen, hier alleen bij opa/oma en oom/tante 🫢
Mijn dochter had vanaf groep 1 een meisje waar ze in de vakanties sliepen en vice versa , als het goed klikt waarom niet?
Mijn dochter kon het altijd goed vertellen hoe het bij het vrindinnetje ging , dus waarom niet?
pi_219690085
quote:

[..]
Ze zal wel niets meer mogen verkopen of krijgen ind
pi_219690091
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 08:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Zij denkt dus echt dat ze niet in staat is om nog te werken , dat vindt ik raar, ik zou denken ik ga werken , dan krijg ik daar geld voor.
Idd probeer iets te vinden wat wel haalbaar is voor jezelf!
pi_219690097
Tienvanwil die in haar post over 2025 schrijft dat ze soms midden in de nacht bij een brug stond, met mist in haar hoofd en kijkend naar het donkere water, zichzelf afvragend voor wie ze het allemaal nog deed.

Ik ken zulke gevoelens niet, gelukkig, maar waarom zou je zoiets posten?

Ik heb bij haar trouwens ook altijd het idee dat alles heel intens is. Het is hi ha ho of ze zit heel diep. En hoelang is ze al bezig met die scheiding? Moet wel heel ingewikkeld zijn dat dat nu nog zo wordt benoemd.

[ Bericht 27% gewijzigd door JaNeeDan op 31-12-2025 08:38:48 ]
pi_219690106
quote:
Dat is nog raarder dan die kaiserbroodjes :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219690159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Maar als je hypothetisch dan in een relatie zit met een man die jou verplicht om dat geld te gebruiken , dan denk ik dat dat wel gebruikt gaat worden ,
Dus het idee is goed , maar alleen niet helemaal 100 procent uitvoerbaar .
pi_219690177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 08:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar als je hypothetisch dan in een relatie zit met een man die jou verplicht om dat geld te gebruiken , dan denk ik dat dat wel gebruikt gaat worden ,
Dus het idee is goed , maar alleen niet helemaal 100 procent uitvoerbaar .
Het is vooral bedoeld voor het geval die relatie zou eindigen. Dat het dan bij de eigen kinderen blijft.
pi_219690234
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 08:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is vooral bedoeld voor het geval die relatie zou eindigen. Dat het dan bij de eigen kinderen blijft.
Oh ja het is nog vroeg he🙈
pi_219690664
Wat was voor jullie het meest memorabele fluflu moment van 2025?
pi_219690672
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 07:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar reactie raakt kant nog wal. Daarnaast geven ze genoeg geld uit aan vakanties etc, dus het is niet alsof ze armlastig zijn.
Ook nu al zin in wanneer Mijan leerplichtig is, want dan kan ze gaan zeuren dat vakanties alleen nog in t hoogseizoen kunnen en dus duurder zijn 🤭
Het is vast allemaal weer heel oneerlijk. Maar komend weekend zit madam weer in restaurants, of met bezorgde maaltijden op de bank. Geld zat dus.
pi_219690720
Sanneke als reactie op iemand op threads;

Ik ervaar er veel overlast van. Het is al weken gaande. Hond van slag en die houdt onze kleine vervolgens wakker. Echt prima als het die paar uurtjes en legaal is. Maar velen verpesten het totaal.

Dezelfde Sanneke die al een paar weken geen hond meer heeft en nu speciaal in het huis van haar moeder zit om vuurwerk te kijken. Wat een zeurdoos is het toch.
pi_219690739
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:31 schreef funkyfabulous het volgende:
Leuke vraag! Wat mij nu het eerst naar binnen schiet is de afvalspuitenreclame van Debbie waarin ze zegt meer energie te krijgen als lc patiënt van die prikken, terwijl ze in realiteit tig uren per dag slaapt en een rolstoel nodig heeft
pi_219690773
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zijn aan het sparen voor Taaktober 2026!
pi_219690967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Leuke vraag! Wat mij nu het eerst naar binnen schiet is de afvalspuitenreclame van Debbie waarin ze zegt meer energie te krijgen als lc patiënt van die prikken, terwijl ze in realiteit tig uren per dag slaapt en een rolstoel nodig heeft
Ze zegt dat ze dit doet en dat ze die rolstoel nodig heeft. Ik geloof het nog steeds niet.
pi_219690976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef papierentas het volgende:
Sanneke als reactie op iemand op threads;

Ik ervaar er veel overlast van. Het is al weken gaande. Hond van slag en die houdt onze kleine vervolgens wakker. Echt prima als het die paar uurtjes en legaal is. Maar velen verpesten het totaal.

Dezelfde Sanneke die al een paar weken geen hond meer heeft en nu speciaal in het huis van haar moeder zit om vuurwerk te kijken. Wat een zeurdoos is het toch.
Ik geloof ook niet dat er zoveel mensen op dat vakantiepark verblijven waardoor ze er zoveel overlast van heeft (gehad)
pi_219691044
quote:
Debbie: de blijdschap die ze had toen ze haar elektrische bolide kreeg en het daarbij geplaatste filmpje en het muziekje wat ze daaronder zette: do I get your attention. Echt, hoe kreeg ze het bedacht?

Sanneke: buiten haar geklaag om ga ik voor de vele kruis en neusgaten shots. Op naar meer van dat in 2026.

J&V: toch wel de ranzigheid ondanks 24/7 thuis.

De poly: de lange aanloop naar de overduidelijke break up.

Maar het meest memorabel vind ik niet zozeer de fluflu’s maar dan toch de goedgelovigheid en de adoratie van hun volgers.
pi_219691050
quote:
Het gesprek van Tim met AM. Na hem weken te hebben getagd, en dat hij vragen stelde waar ze hakkelend antwoord op gaf, die vaak geen antwoord op de vraag was.
En dat Tim de vinger op de zere plek legde.

En dat haar familie het een positief interview vond 😂
pi_219691052
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het gesprek van Tim met AM. Na hem weken te hebben getagd, en dat hij vragen stelde waar ze hakkelend antwoord op gaf, die vaak geen antwoord op de vraag was.

Zei ze.
pi_219691092
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Maar het meest memorabel vind ik niet zozeer de fluflu’s maar dan toch de goedgelovigheid en de adoratie van hun volgers.
Ja! Af en toe heb ik het idee dat insta een soort AI versies maakt, waardoor sommige mensen wat anders te zien krijgen en dan reageren met ‘wat ben je toch positief! Wat errug allemaal!’ Enzo.
pi_219691114
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:54 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Zei ze.
Uiteraard. Bij heel veel fluflus heb ik twijfels over (de heftigheid van) wat ze schrijven.

Maarja, alles voor de hartjes/likes/veren in de reet.
pi_219691117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Hahah jaa geweldig was dat ook 😂. Leuk om zo terug te lezen, we hebben dit jaar toch weer heel wat virtueel met ze mee gemaakt
pi_219691144
En toch ook wel een memorabel moment is dat Kyra al jaaaaaren zegt onvruchtbaar te zijn en ze dit jaar hun derde wondertje mochten verwelkomen. De manier waarop was natuurlijk heel sneu (te vroeg geboren etc) maar toch ook wel heel wat om drie dochters te hebben voor iemand die onvruchtbaar is
pi_219691249
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En toch ook wel een memorabel moment is dat Kyra al jaaaaaren zegt onvruchtbaar te zijn en ze dit jaar hun derde wondertje mochten verwelkomen. De manier waarop was natuurlijk heel sneu (te vroeg geboren etc) maar toch ook wel heel wat om drie dochters te hebben voor iemand die onvruchtbaar is
En dat ze voortijdig ging kolven terwijl ze al kans had op een vroeggeboorte, dus het risico vergrote.
pi_219691272
quote:
Inderdaad leuke vraag! Eerste wat in me opkomt zijn twee dingen; een memorabel moment én een memorabele fluflu.

Het moment is denken te zien dat de ex van een fluflu, waar ze een kind mee heeft, een nieuw kind krijgt met zijn vorige ex, met wie hij, volgens zeggen, is vreemdgegaan (en een eerste kind mee kreeg) nadat hij en de fluflu uit elkaar zijn gegaan. En de fluflu en de huidige baby mama (ook fluflu) volgden elkaar, toen baby daddy de huidige baby mama via IG ontmoette. Na het vreemdgaan (incl. kind) kwam hij terug bij de fluflu, toch weer uit elkaar en nu dus weer bij de huidige baby mama (met tweede kind). Een soap is er niets bij.

En fluflu is toch wel Marketingvrouw. Rode vlaggen zie ik en alarmbellen hoor ik.
pi_219691299
Heb net hardop gelachen om Nira. Dat formaat van die pan 😂😂 Zo herkenbaar, heb ik ook vaak. Gister kwam er een poefje binnen wat ik besteld had voor bij de bank. Ik dacht nog, wat een rare grote doos.... poef blijkt bijna groter dan de bank😅
pi_219691338
Sanneke die rustig ging slapen terwijl ze haar moeder verward vond overkomen. Mantelzorger en dochter van het jaar hoor! 🏆🏅 Zij had dus waarschijnlijk kunnen voorkomen dat haar moeder haar enkel brak..
pi_219691370
De blije mutti had zo'n zin om te gaan sporten, maar helaas een pijntje in dr keel. Zou ze daarom vanochtend weer bij de huisarts zijn geweest? Zou ze vanavond nog een rondje HAP doen om het jaar in stijl af te sluiten?
pi_219691450
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef Jannetje91 het volgende:
Heb net hardop gelachen om Nira. Dat formaat van die pan 😂😂 Zo herkenbaar, heb ik ook vaak. Gister kwam er een poefje binnen wat ik besteld had voor bij de bank. Ik dacht nog, wat een rare grote doos.... poef blijkt bijna groter dan de bank😅
Is zij Nira "bevallen als een baas"? Ik heb dat gezien, volgens mij 🤣. Ik had het vanochtend bij het uitpakken van de boodschappen, dacht een kilo variant van iets besteld te hebben en dan haal ik zo'n klein lullig pakje uit de tas. Ook zo'n "ik ben toch niet gek" moment 🥴.
pi_219691574
Ik snap ook niet dat Dion met de boodschappen elke keer alles doet. Sanneke zit weer met kind in de auto, en hij staat in de rij voor oliebollen. Zelfs in zijn vakantie heeft hij geen tijd alleen met M, want sanneke is er of altijd bij. Of hij moet vanalles doen en is zij weer alleen met M.
pi_219691766
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die rustig ging slapen terwijl ze haar moeder verward vond overkomen. Mantelzorger en dochter van het jaar hoor! 🏆🏅 Zij had dus waarschijnlijk kunnen voorkomen dat haar moeder haar enkel brak..
Ja! En haar telefoon van geluid af en ‘s ochtends wakker worden en zien dat ze meerdere appjes en gemiste oproepen had🤡
pi_219691868
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad leuke vraag! Eerste wat in me opkomt zijn twee dingen; een memorabel moment én een memorabele fluflu.

Het moment is denken te zien dat de ex van een fluflu, waar ze een kind mee heeft, een nieuw kind krijgt met zijn vorige ex, met wie hij, volgens zeggen, is vreemdgegaan (en een eerste kind mee kreeg) nadat hij en de fluflu uit elkaar zijn gegaan. En de fluflu en de huidige baby mama (ook fluflu) volgden elkaar, toen baby daddy de huidige baby mama via IG ontmoette. Na het vreemdgaan (incl. kind) kwam hij terug bij de fluflu, toch weer uit elkaar en nu dus weer bij de huidige baby mama (met tweede kind). Een soap is er niets bij.

En fluflu is toch wel Marketingvrouw. Rode vlaggen zie ik en alarmbellen hoor ik.
Oeh wie? Namen en rugnummers zijn welkom! 😉
pi_219691900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie: de blijdschap die ze had toen ze haar elektrische bolide kreeg en het daarbij geplaatste filmpje en het muziekje wat ze daaronder zette: do I get your attention. Echt, hoe kreeg ze het bedacht?

Sanneke: buiten haar geklaag om ga ik voor de vele kruis en neusgaten shots. Op naar meer van dat in 2026.

J&V: toch wel de ranzigheid ondanks 24/7 thuis.

De poly: de lange aanloop naar de overduidelijke break up.

Echt, dit
pi_219691912
Sanneke die maar weer eens de nadelen van de keet benoemt. Is ze nou echt zo dom dat ze dit niet kon bedenken toen ze haar huis opgaf voor een keet?
pi_219692072
BINGO!!!!🏆 mijn bingokaart is vol; DBM is weer bij de huisarts geweest. Wat is m’n prijs?
pi_219692201
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dat ze voortijdig ging kolven terwijl ze al kans had op een vroeggeboorte, dus het risico vergrote.
Waarom gaat iemand in vredesnaam vroegtijdig kolven?
pi_219692219
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja! En haar telefoon van geluid af en ‘s ochtends wakker worden en zien dat ze meerdere appjes en gemiste oproepen had🤡
Precies, wat een 🤡. En op threads zeggen "dat ze al 16 jaar voor haar broer op Two Unlimited stemt bij de Top 2000". En maar "huilen over papS". Maar mamS krijgt haar dochter niet te pakken, in tijd van nood, middenin de nacht.
pi_219692264
Sanne is heel blij dat ze volgend jaar huurtoeslag kunnen krijgen. Huurtoeslag voor een recreatiewoning is meestal niet mogelijk. Het is ook nog eens een mobile home/stacaravan. Ben heel benieuwd, maar schat de kans dat ze er recht op heeft klein, aangezien ze ook geen huurdersbescherming heeft.
pi_219692353
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:20 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Is zij Nira "bevallen als een baas"? Ik heb dat gezien, volgens mij 🤣. Ik had het vanochtend bij het uitpakken van de boodschappen, dacht een kilo variant van iets besteld te hebben en dan haal ik zo'n klein lullig pakje uit de tas. Ook zo'n "ik ben toch niet gek" moment 🥴.
Klopt ja! Ik vind haar verder niet zo boeiend, wacht tot het moment dat ze weer naar het buitenland gaan. Dat vind ik wel leuk om te zien.
pi_219692373
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef Moedervan4kids het volgende:
BINGO!!!!🏆 mijn bingokaart is vol; DBM is weer bij de huisarts geweest. Wat is m’n prijs?
Je mag kiezen;
- Samen met DBM naar de Miniso winkel in Groningen om een troetelbeer uit te zoeken.
- Diddl spullen uitzoeken bij Debbie op zolder
- Een zuigdweilmachine zoals van AM
- Een ritje met Sanneke in de bakfiets
- Een maximale oud&nieuw party op de boerderij in Uden
pi_219692388
quote:
Kon nog net! Zou ze voor middernacht ook nog naar de hap gaan?
pi_219692408
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Je mag kiezen;
- Samen met DBM naar de Miniso winkel in Groningen om een troetelbeer uit te zoeken.
Dat is toch onmogelijk om uit te kiezen?! Allemaal goede opties!

Kunnen we naar dansles met KC ook toevoegen?
pi_219692508
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:40 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Oeh wie? Namen en rugnummers zijn welkom! 😉
mayralouise in de hoofdrol, met niet onbelangrijke bijrollen van stefanoloswijk en carmenpolitan.

Een soortgelijke liefdesintrige is marokkaanseindo_. Ik volg haar nu zo'n 5 jaar, heeft 3 jongens (de oudste en jongste van de ene man, de middelste van een andere man 🫠). Toen ik haar begon te volgen, was ze bij baby (1&3) daddy, baby daddy (2) heeft/had ze goed contact mee, toen ging ze over naar (geen babby daddies) man #2 (een jeugdvriend waar de liefde niet meer tegen te vechten was) en was helemaal hoteldebotel en opeens was ze met man #3. Compleet uit het niets, leek het wel, en op deze man is ze nóg meer maximaal hoteldebotel (refereert ook regelmatig "dat ze een dochtertje van hem wil" 🥴).
pi_219692639
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kon nog net! Zou ze voor middernacht ook nog naar de hap gaan?
Zo te horen wel, want pijn in haar 'flank'. Ze heeft nog niet bedacht dat het een rib kan zijn die verkeerd zit, of een spier die loopt te klooien, wat heel goed kan door ongetraind steeds zwaardere gewichten te tillen. Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, ik wacht in spanning af.
pi_219692660
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:05 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Klopt ja! Ik vind haar verder niet zo boeiend, wacht tot het moment dat ze weer naar het buitenland gaan. Dat vind ik wel leuk om te zien.
Ze is een beetje bitcherig een klager; ook in haar hiephoi bui, kun je wachten op een sneer naar iets of iemand (ook in haar comments). Dat buitenland vind ik leuk om naar te kijken. Ik heb wel het idee dat ze niet zo goed weet wat ze daarmee wilt, want wat ze eigenlijk wilt, lijkt ze niet te kunnen betalen 😉. Heel veel praten over emigreren, maar in een jaar tijd, is ze al twee keer teruggekomen naar NL en niet, denk ik, omdat ze dat wil.
pi_219692967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:06 schreef papierentas het volgende:

[..]
Je mag kiezen;
Oh wat een nachtmerrie deze prijzen! Ik ga toch voor maximaal oud en nieuw vieren. Even juice verzamelen voor m’n FOK vriendinnen ❤ vraag wel of Sanneke me met de bakfiets wil brengen en halen.
  roze woensdag 31 december 2025 @ 11:38:50 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219693087
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:59 schreef Manuela007 het volgende:
Sanne is heel blij dat ze volgend jaar huurtoeslag kunnen krijgen. Huurtoeslag voor een recreatiewoning is meestal niet mogelijk. Het is ook nog eens een mobile home/stacaravan. Ben heel benieuwd, maar schat de kans dat ze er recht op heeft klein, aangezien ze ook geen huurdersbescherming heeft.
Even voor deze noob.. is Sanne ook Sanneke in dit verhaal of zijn er 2?
Your beauty never ever scared me.
pi_219693151
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:38 schreef Ama het volgende:

[..]
Even voor deze noob.. is Sanne ook Sanneke in dit verhaal of zijn er 2?
Klopt!
Haar Insta is Sanneke nog wat 91 ofzo?
Ze heet Sanne.
  roze woensdag 31 december 2025 @ 11:42:01 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219693177
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Klopt!
Haar Insta is Sanneke nog wat 91 ofzo?
Ze heet Sanne.
Sanneke89 :+ ik weet dat ze Sanne heet inderdaad maar ik wist niet of er twee zijn die besproken worden hier.
pi_219693259
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef Cattolica het volgende:

[..]
mayralouise in de hoofdrol, met niet onbelangrijke bijrollen van stefanoloswijk en carmenpolitan.

Een soortgelijke liefdesintrige is marokkaanseindo_. Ik volg haar nu zo'n 5 jaar, heeft 3 jongens (de oudste en jongste van de ene man, de middelste van een andere man 🫠). Toen ik haar begon te volgen, was ze bij baby (1&3) daddy, baby daddy (2) heeft/had ze goed contact mee, toen ging ze over naar (geen babby daddies) man #2 (een jeugdvriend waar de liefde niet meer tegen te vechten was) en was helemaal hoteldebotel en opeens was ze met man #3. Compleet uit het niets, leek het wel, en op deze man is ze nóg meer maximaal hoteldebotel (refereert ook regelmatig "dat ze een dochtertje van hem wil" 🥴).
Voor Mayra vind ik dit verhaal wel sneu, want zij had volgens mij best wel een tweede kindje willen krijgen
pi_219693265
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze is een beetje bitcherig een klager; ook in haar hiephoi bui, kun je wachten op een sneer naar iets of iemand (ook in haar comments). Dat buitenland vind ik leuk om naar te kijken. Ik heb wel het idee dat ze niet zo goed weet wat ze daarmee wilt, want wat ze eigenlijk wilt, lijkt ze niet te kunnen betalen 😉. Heel veel praten over emigreren, maar in een jaar tijd, is ze al twee keer teruggekomen naar NL en niet, denk ik, omdat ze dat wil.
Ergens dit jaar nog in Noorwegen, volgde ik haar nog. Homeschoolde ze haar dochter maar kwam ze er toch achter dat ze daar beter naar school kon enzo. Stopte ook met namen van kids noemen. Lekker knussig gezinsleven waar ze van genoot. Maar ook te saai om te blijven kijken, heb daarom ontvolgd.

Qua werk hoeft zij niet in NL te zijn. Dat is allemaal digitaal. Dat ze terug zijn in NL verbaast me!
Maar goed iedereen die vertrekt klaagt over NL om toch weer terug te komen door de goede voorzieningen?
pi_219693300
quote:
Jouw prijs is een nachtje weg in een blokhut zonder verwarming in het mistroostige laagseizoen. ( anders lopen we inkomsten mis) of tussen Sinterklaas en Kerst ( want dat is thuis helemaal geen tijd vol prikkels enzo)

Als welkomstkado liggen er gevulde eieren voor je klaar. We hebben wel een voorwaarde; Je moet al je kinderen steeds filmen. Dat is volgens experts niet oké, maar wij zien dat anders
pi_219693306
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom gaat iemand in vredesnaam vroegtijdig kolven?
Om alvast een voorraadje op te bouwen, zodat je niet hoeft te stressen na de bevalling
pi_219693314
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Sanneke89 :+ ik weet dat ze Sanne heet inderdaad maar ik wist niet of er twee zijn die besproken worden hier.
Soms een andere Sanne, van @onsgezinvanhierendaar
Die werd een paar posts terug genoemd. Overleden zoontje, man ging vreemd met Curlymom.
Maar in dit geval was het Sanneke89
  roze woensdag 31 december 2025 @ 11:48:07 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219693337
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Soms een andere Sanne, van @:onsgezinvanhierendaar
Die werd een paar posts terug genoemd. Overleden zoontje, man ging vreemd met Curlymom.
Maar in dit geval was het Sanneke89
Die ken ik niet. :@ Sanneke ken ik nog van toen ze ooit begon op internet.
pi_219693375
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Jouw prijs is een nachtje weg in een blokhut zonder verwarming in het mistroostige laagseizoen. ( anders lopen we inkomsten mis) of tussen Sinterklaas en Kerst ( want dat is thuis helemaal geen tijd vol prikkels enzo)

Als welkomstkado liggen er gevulde eieren voor je klaar. We hebben wel een voorwaarde; Je moet al je kinderen steeds filmen. Dat is volgens experts niet oké, maar wij zien dat anders
Ja! Want wij willen L/J/B/M/Z en het verdere alfabet wel op zien groeien hè? Want het zijn ook een beetje ‘onze kinderen’.
pi_219693476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ja eens. Kan ook niet zo goed tegen haar blik in combinatie met het trekken met haar lip, kan het niet zo goed uitleggen. Maar die Noorwegen content vond ik echt prachtig.
pi_219693602
Sanne is mogelijk al haar inschrijfjaren kwijt 😱
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:27:51 #224
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219694128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Dit zou ik oprecht wel kut voor hun vinden, en belachelijk als dat zo gaat.

(Ik zat wel nog te denken tijdens die filmpjes; kan er niet een keer iemand van de gemeente met ze meekijken of het allemaal goed geregeld is, en ze uitleggen hoe het werkt etc? Zou een heleboel rust daar geven denk ik :D )
pi_219694187
quote:
Ik mag hopen dat ze het niet krijgen. Zo irritant dat Dion minder is gaan werken zodat ze meer toeslagen houden. Ik gun alle fluflu's een echte baan.
pi_219694216
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Voor Mayra vind ik dit verhaal wel sneu, want zij had volgens mij best wel een tweede kindje willen krijgen
Eens! En de relatie leek sowieso knipperlicht, dus dubbel sneu want ze heeft heel wat jaren aan hem verprutst.
pi_219694218
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dat ze ondanks alle risicos gewoon gezellig door de Efteling heen wandelde. I said what I said. 🤷♀
Gelukkig 2026 allemaal
pi_219694235
Dat blije hoofd van DBM met die strip antibioticapillen. Die gaat echt het lekkerst op ziekten en pillen lijkt het wel. Aandacht aandacht aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maremare op 31-12-2025 13:01:06 ]
pi_219694375
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzekering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.

Ik vind het een heel raar verhaal. Hoop dat ze het kunnen (laten) corrigeren.

Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 31-12-2025 12:48:08 ]
pi_219694595
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzejering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.

Maar gelukkig redden ze het prima met het salaris van D en haar opdrachten af en toe. 🥳
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.

Overigens niks mis met medewerkers groenvoorziening!
pi_219694671
quote:
Volgens mij bedoelde ze voor het geval ze een woning krijgen. Ook bij huren boven de eerdere huurgrens is er vanaf 2026 recht op huurtoeslag, wel afhankelijk van inkomen.
pi_219694701
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik noem haar hier altijd Sanneke, er wordt af en toe ook een andere fluflu besproken en zij heet ook Sanne en wordt hier Sanne genoemd of haar insta naam: onsgezinvanhierendaar
pi_219694758
quote:
Mijn oog viel op die bank. Zo goor, vieze vlekken.. met schoenen op de bank. Echt echt smerig
pi_219694926
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
S en D zullen ook wel geen rechtsbijstandsverzekering hebben die ze kunnen benaderen voor het inschrijvingsgedoe. En niemand zal ze vast verteld hebben dat er in bibliotheken oid soms juridische spreekuren zijn.

Ik vind het maar een vaag verhaal bij Sanneke, snapt ze het wel goed wat ze haar vertellen?

Als het echt zo is vind ik het oprecht sneu voor haar
pi_219695036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat dat en beetje grootspraak is. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je in deze tijd als medewerker groenvoorziening een gezin kunt onderhouden.

.. die ook niet fulltime werkt.
pi_219695072
[quote]0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:46 schreef slowie het volgende:

[..]
Om alvast een voorraadje op te bouwen, zodat je niet hoeft te stressen na de bevalling
[/ ], maar de melk gaat toch pas harder doordat je de baby hoort en zo , krijg je er dan nog veel uit? Voor die tijd ?
Echt raar dit , ik zal wel te oud zijn 55+, dat ik dit niet wist dat er mensen zijn die dit doen .
pi_219695126
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:03 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Mijn oog viel op die bank. Zo goor, vieze vlekken.. met schoenen op de bank. Echt echt smerig
Ze blinken niet uit in schoonmaken😬 Toen ze de nieuwe keuken net hadden ging ze een lade indelen met nieuwe kruidenpotjes. Die lade was hartstikke smerig en daar kwam geen doekje door toen ze hem opnieuw indeelde.
pi_219695135
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld en hij werkt ook nog geen 40 uur?
pi_219695158
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:34 schreef Maremare het volgende:
Dat blije hoofd van DBM met die strip antibioticapillen. Die gaat echt het lekkerst op ziekten en pillen lijkt het wel. Aandacht aandacht aandacht.
Ik heb denk ik 3 keer in mijn leven en antibioticakuur gehad en vind het eerder irritant, elke keer aan denken en kuur afmaken. Bijzondere foto/filmpje maakt ze er weer bij.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219695274
Bij drielingmama Julia staat die zus die net een baby heeft verloren breedlachend op de foto , is het raar dat ik dat raar vind ?
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo snel weer kon lachen
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:24:06 #241
184769 crew  Deisyy
pi_219695278
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Maar je raakt toch niet zomaar je inschrijfjaren kwijt :o
Heeft ze wel op tijd verlengd dan?
pi_219695304
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 10:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Wacht even. Ik volg Mayra al heel lang maar dit heb ik even gemist (wel de break meegemaakt). Maar hij is dus vreemdgegaan met iemand die zij ook kende, daar een kind mee, toen weer terug naar Mayra? En Mayra raakte zwanger en dat werd helaas een miskraam. Uiteindelijk zijn ze weer uitelkaar gegaan en is hij weer terug naar die andere vrouw? En daar dan hun tweede kind gekregen?

Wow.
pi_219695309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het maar een vaag verhaal bij Sanneke, snapt ze het wel goed wat ze haar vertellen?

Als het echt zo is vind ik het oprecht sneu voor haar
Ik snap ook niks van het verhaal. Ik sta een jaar of 20 ingeschreven en ben tussendoor meerdere keren verhuisd, ook naar een andere gemeente. Ben nooit mijn inschrijfduur kwijtgeraakt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij kortgeleden, misschien nadat de site vernieuwd was, hun adres hebben aangepast naar het adres van het vakantiepark en dat daar iets mis is gegaan. Tot die tijd hadden ze regelmatig een bezichtiging en dus voldoende inschrijfduur.

Sinds de site is veranderd mag ze toch ook alleen reageren op huizen in de gemeente waar ze woont? En dat is volgens de site niet Hellevoetsluis.

Hoe dan ook, als het zo is, is het echt heel zuur.
pi_219695333
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is wel een ding inderdaad. Maar dan wel toevallig dat dit samenvalt met de nieuwe website.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:29:14 #245
184769 crew  Deisyy
pi_219695402
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik snap ook niks van het verhaal. Ik sta een jaar of 20 ingeschreven en ben tussendoor meerdere keren verhuisd, ook naar een andere gemeente. Ben nooit mijn inschrijfduur kwijtgeraakt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij kortgeleden, misschien nadat de site vernieuwd was, hun adres hebben aangepast naar het adres van het vakantiepark en dat daar iets mis is gegaan. Tot die tijd hadden ze regelmatig een bezichtiging en dus voldoende inschrijfduur.

Sinds de site is veranderd mag ze toch ook alleen reageren op huizen in de gemeente waar ze woont? En dat is volgens de site niet Hellevoetsluis.

Hoe dan ook, als het zo is, is het echt heel zuur.
Maar Sanneke woont toch al een tijdje op dat vakantiepark, die nieuwe website is pas in november de lucht in gegaan en je bij jou is het toch ook geen probleem geweest na je verhuizingen.

En volgens mij mag je op WoonnetRijnmond ook reageren op woningen buiten de gemeente waar je woont, tenzij dat anders staat aangegeven, maar dan is dat echt een uitzondering.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:30:05 #246
184769 crew  Deisyy
pi_219695419
En als het dan te maken heeft met de nieuwe website, dan zou dit ook terug te draaien moeten zijn en moeten ze Sanneke die inschrijfjaren weer terug geven.
pi_219695500
quote:

[..]
De woningcorporatie zegt dat het komt omdat ze haar adres gewijzigd heeft (maar dat ontkent ze). Ik heb het idee dat ze niet het achterste van haar tong laat zien...
pi_219695535
quote:

[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
pi_219695589
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar Sanneke woont toch al een tijdje op dat vakantiepark, die nieuwe website is pas in november de lucht in gegaan en je bij jou is het toch ook geen probleem geweest na je verhuizingen.

En volgens mij mag je op WoonnetRijnmond ook reageren op woningen buiten de gemeente waar je woont, tenzij dat anders staat aangegeven, maar dan is dat echt een uitzondering.
Het adres bij je inschrijving moet je zelf aanpassen. Dat gebeurt niet op basis van de BRP.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij haar adres nog op een vorig adres had staan en dat kortgeleden heeft aangepast naar Hellevoetsluis. Wat zou anders de reden geweest kunnen zijn dat ze niet meer kon reageren op huizen in Hellevoetsluis? Sanneke heeft verteld dat je, sinds de site is veranderd, alleen nog mag reageren op huizen in de gemeente waar je woont.
Ik denk dan dat ze misschien pas net haar adres heeft aangepast omdat ze op huizen in Hellevoetsluis wil reageren. En dat daar iets mis is gegaan.
pi_219695638
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:35 schreef Lostit het volgende:

[..]
Als je verhuisd dan raak je in regio Rijnmond inderdaad je inschrijfjaren kwijt.
Is dat niet alleen wanneer je naar een woning gaat waar je voor ingeschreven moet staan? Mijn inschrijfduur is nooit vervallen omdat ik alleen naar koophuizen ben verhuisd.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:39:54 #251
184769 crew  Deisyy
pi_219695667
quote:

[..]
Geldt dat niet alleen voor verhuizingen naar woningen die op WoonnetRijnmond zijn aangeboden?
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:41:06 #252
184769 crew  Deisyy
pi_219695706
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het adres bij je inschrijving moet je zelf aanpassen. Dat gebeurt niet op basis van de BRP.

Het enige wat ik kan bedenken is dat zij haar adres nog op een vorig adres had staan en dat kortgeleden heeft aangepast naar Hellevoetsluis. Wat zou anders de reden geweest kunnen zijn dat ze niet meer kon reageren op huizen in Hellevoetsluis? Sanneke heeft verteld dat je, sinds de site is veranderd, alleen nog mag reageren op huizen in de gemeente waar je woont.
Ik denk dan dat ze misschien pas net haar adres heeft aangepast omdat ze op huizen in Hellevoetsluis wil reageren. En dat daar iets mis is gegaan.
Ik denk dat ze dit toch heel goed uit moet (laten) zoeken.
pi_219695793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dit toch heel goed uit moet (laten) zoeken.
Dat denk ik ook. In elk geval eerst eens samen met iemand bellen die het snapt. Naar mijn idee ontbreekt het daar ook aan. En aan Dion heeft ze, in dit geval, ook weinig volgens mij. Ik weet het, dikke aanname van mij.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 13:47:00 #254
184769 crew  Deisyy
pi_219695863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. In elk geval eerst eens samen met iemand bellen die het snapt. Naar mijn idee ontbreekt het daar ook aan. En aan Dion heeft ze, in dit geval, ook weinig volgens mij. Ik weet het, dikke aanname van mij.
Het is vaak best ingewikkeld en als haar snappertje en dat van Dion niet zo groot is is dat best wel een probleem.
pi_219695947
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef Lostit het volgende:

[..]
Wacht even. Ik volg Mayra al heel lang maar dit heb ik even gemist (wel de break meegemaakt). Maar hij is dus vreemdgegaan met iemand die zij ook kende, daar een kind mee, toen weer terug naar Mayra? En Mayra raakte zwanger en dat werd helaas een miskraam. Uiteindelijk zijn ze weer uitelkaar gegaan en is hij weer terug naar die andere vrouw? En daar dan hun tweede kind gekregen?

Wow.
Yup 🥴. En hij heeft nog (vóór Mayra) meer kinderen (volgens mij twee bij 1 of 2 andere vrouwen). Ik vind het sneu voor haar, maar aan de andere kant moet je als vrouw toch ook wel heel wanhopig zijn, om überhaupt met zo'n man het steeds weer opnieuw te willen proberen. Ik denk dat ze er nu wel klaar mee is; alhoewel blijft ze het regelmatig over haar ex hebben en noemt/fotografeert ze hem indirect (uitjes met hun dochter, thuis gourmetten). Maar ja, het is natuurlijk ook content.
pi_219696020
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is dat niet alleen wanneer je naar een woning gaat waar je voor ingeschreven moet staan? Mijn inschrijfduur is nooit vervallen omdat ik alleen naar koophuizen ben verhuisd.
Bij ons kan je ook gewoon inschrijven ook als je niet in de gemeente woont (iedereen die ingeschreven staat betaald hiervoor). Alleen wanneer je een x-aantal jaar aaneengesloten binnen deze gemeente woont krijg je voorrang op mensen die reageren en niet in de afgelopen x-jaar aaneengesloten hebben gewoon in deze gemeente. Maar het maakt qua inschrijfduur, zo ver ik weet, niet uit waar je woont, zolang je maar betaald voor de inschrijving. Het lijkt mij dat ze niet op tijd betaald heeft voor verlenging van haar inschrijving. Hier vervalt je inschrijving alleen wanneer je niet betaald bij verlenging óf een huis accepteert binnen de gemeente.
pi_219696028
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Of als experiment een adres in een andere gemeente ingevuld om te kijken hoe hoog ze dan zouden eindigen?
pi_219696091
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Bij ons kan je ook gewoon inschrijven ook als je niet in de gemeente woont (iedereen die ingeschreven staat betaald hiervoor). Alleen wanneer je een x-aantal jaar aaneengesloten binnen deze gemeente woont krijg je voorrang op mensen die reageren en niet in de afgelopen x-jaar aaneengesloten hebben gewoon in deze gemeente. Maar het maakt qua inschrijfduur, zo ver ik weet, niet uit waar je woont, zolang je maar betaald voor de inschrijving. Het lijkt mij dat ze niet op tijd betaald heeft voor verlenging van haar inschrijving. Hier vervalt je inschrijving alleen wanneer je niet betaald bij verlenging óf een huis accepteert binnen de gemeente.
Zo werkt het hier ook. M.u.v. die voorrangsregel wanneer je langer in een gemeente woont. Ik sta ingeschreven in een stad en heb met mijn 20 jaar inschrijving net zoveel kans als ieder ander met dat aantal inschrijfjaren. En ik woon er nu niet.
pi_219696102
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Of als experiment een adres in een andere gemeente ingevuld om te kijken hoe hoog ze dan zouden eindigen?
Ik denk dat we er nooit achter gaan komen.
pi_219696118
Lijkt me niet dat dat 'zomaar' weg is. Even bellen dan maar meteen.. Maar dat gaat ze vast niet doen, eerst even een paar dagen zaniken.

ipv zich rijkrekenen met huurtoeslag kan ze beter een mooi cv maken.
Dion wat meer uur, beetje sparen en een hypotheek laten berekenen.
pi_219696155
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee volgens mij voor alle woningen.

Dit staat er op de website:
Je inschrijfdatum verandert als je aan ons doorgeeft dat je naar een zelfstandige huur- of koopwoning bent verhuisd. De dag dat je adres wijzigt, wordt je nieuwe inschrijfdatum. Je moet je dan opnieuw inschrijven omdat na een verhuizing je inschrijving vervalt.
pi_219696156
quote:

[..]
Klopt dat is bij onze woningbouw ook zo. Je inschrijfjaren gaan terug naar 5 jaar na acceptatie van andere huurwoning.
pi_219696163
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Yup 🥴. En hij heeft nog (vóór Mayra) meer kinderen (volgens mij twee bij 1 of 2 andere vrouwen). Ik vind het sneu voor haar, maar aan de andere kant moet je als vrouw toch ook wel heel wanhopig zijn, om überhaupt met zo'n man het steeds weer opnieuw te willen proberen. Ik denk dat ze er nu wel klaar mee is; alhoewel blijft ze het regelmatig over haar ex hebben en noemt/fotografeert ze hem indirect (uitjes met hun dochter, thuis gourmetten). Maar ja, het is natuurlijk ook content.
Een vent die bij zoveel verschillende vrouwen kinderen heeft vind ik wat van (vrouwen ook trouwens, kijk naar Mirthe)
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 14:11:00 #264
184769 crew  Deisyy
pi_219696308
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:02 schreef Lostit het volgende:

[..]

Je inschrijfdatum verandert als je aan ons doorgeeft dat je naar een zelfstandige huur- of koopwoning bent verhuisd. De dag dat je adres wijzigt, wordt je nieuwe inschrijfdatum. Je moet je dan opnieuw inschrijven omdat na een verhuizing je inschrijving vervalt.
Dus toch :o Best bijzonder, want die caravan mobile home is toch ook maar een tijdelijke oplossing.
pi_219696351
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

Als ze op woonnet rijnmond zitten zijn ze de inschrijftermijn niet kwijt. Daar is iets van 2 weken geleden een nieuwe site gelanceerd en je moet dus opnieuw inloggen. Alles werkt net wel even wat anders en je ziet alleen nog huizen waar je kans op maakt. Dus het kan zijn dat ze niks meer zien omdat er niks is voor hun. Zit zelf namelijk ook op die site. Het is echt wel even wennen en uitvogelen. Maar ga er gewoon even rustig voor zitten samen. Het is geen hogere wiskunde om dat te ontdekken
pi_219696361
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dus toch :o Best bijzonder, want die caravan mobile home is toch ook maar een tijdelijke oplossing.
Ja klopt. Ik snap het ook nog niet helemaal. Maar zo willen ze juist meer gelijkheid creëren. De regio is hier zo groot en er zo’n tekort aan huurwoningen dat je anders als starter nooit een woning kunt krijgen.
pi_219696376
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:02 schreef Lostit het volgende:

[..]

Oei… dan zou het dus zomaar kunnen zijn dat ze echt pas haar adres heeft aangepast toen het voor de nieuwe site nodig bleek te zijn omdat je sindsdien alleen kunt reageren op huizen in de gemeente waar je woont. En ze wil natuurlijk een huis in Hellevoetsluis. Voor de keet woonde ze daar niet.
pi_219696394
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Vergeet niet dat ze daarvoor gewoon een huis had😬.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 14:15:48 #269
184769 crew  Deisyy
pi_219696396
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Als ze op woonnet rijnmond zitten zijn ze de inschrijftermijn niet kwijt. Daar is iets van 2 weken geleden een nieuwe site gelanceerd en je moet dus opnieuw inloggen. Alles werkt net wel even wat anders en je ziet alleen nog huizen waar je kans op maakt. Dus het kan zijn dat ze niks meer zien omdat er niks is voor hun. Zit zelf namelijk ook op die site. Het is echt wel even wennen en uitvogelen. Maar ga er gewoon even rustig voor zitten samen. Het is geen hogere wiskunde om dat te ontdekken
Ze zijn gebeld dat ze hun jaren kwijt zijn.

De site is wel wat verwarrend, want dat staat bijvoorbeeld bij een woning dat je kans maakt en als je dan doorklikt lees je eerst "Je voldoet aan de voorwaarden" en daarna "Je voldoet niet aan deze voorrangsregels. Dus je maakt weinig kans".
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 14:16:56 #270
184769 crew  Deisyy
pi_219696420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja klopt. Ik snap het ook nog niet helemaal. Maar zo willen ze juist meer gelijkheid creëren. De regio is hier zo groot en er zo’n tekort aan huurwoningen dat je anders als starter nooit een woning kunt krijgen.
Ik weet het, ik woon in dezelfde regio ;)
pi_219696433
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Poeh heftig hoor. Ik kan me er ook niks bij voorstellen maar ja, liefde maakt blind. En als je al samen 1 kind hebt en je hebt zo’n beeld van een gezin dan wil je daar denk ik ook alles aan en voor doen om dat te realiseren.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 14:18:04 #272
184769 crew  Deisyy
pi_219696434
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
pi_219696452
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik deel die aanname volledig. En ik denk ook dat Dion nóg eigenwijzer is dan Sanneke; hij denkt dat het allemaal wel goedkomt of hij is gewoon niet zo'n slimmerik doortastend type. Die twee zie ik continue van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaan en zij raakt meer instabiel en hij reageert alsof het hem geen ene mallemoer kan schelen 🤡. Dion is compleet uitgecheckt in deze relatie is mijn maximale aanname.

Mijn hersenspinsels.

Volgens mij huurde Sanneke hiervoor particulier (niet via woningbouw). Volgens mij heeft ze altijd particulier gehuurd en wellicht daardoor niet bekend met de regels. Tevens dachten ze toentertijd officieel het gehele jaar (ingeschreven) in die caravan te mogen wonen, maar niet zo lang geleden dacht ik van haar te horen, dat ze dit verkeerd begrepen hebben. Daarbij het is een mobile home (zoals ze vandaag zegt); waar is die mobile home ingeschreven is mijn vraag.

Ergens is het mis gegaan, denk ik, door S&D een fout gemaakt (bewust of onbewust) en dat is bij de nieuwe website rechtgetrokken. Ik hoor Sanneke nu al een hele tijd "ze snappen me niet" maar ik denk dat dat ze haar continue hetzelfde vertellen maar het kwartje valt niet. En Dion is ook de snuggerste niet.

Tenslotte, de eigenaar wil hun eruit hebben want wil die caravan verkopen.
pi_219696463
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Oh haha! Ik heb zelf geen ervaringen met woonnet maar wel met werk zijdelings mee te maken.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 14:20:16 #275
184769 crew  Deisyy
pi_219696464
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vergeet niet dat ze daarvoor gewoon een huis had😬.
Nee joh dat wist ik niet :o ik ken niet de hele historie. Dat is best een beetje dommig met de huidige woningmarkt :X
pi_219696519
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:19 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik deel die aanname volledig. En ik denk ook dat Dion nóg eigenwijzer is dan Sanneke; hij denkt dat het allemaal wel goedkomt of hij is gewoon niet zo'n slimmerik doortastend type. Die twee zie ik continue van hetzelfde kastje naar dezelfde muur gaan en zij raakt meer instabiel en hij reageert alsof het hem geen ene mallemoer kan schelen 🤡. Dion is compleet uitgecheckt in deze relatie is mijn maximale aanname.

Mijn hersenspinsels.

Volgens mij huurde Sanneke hiervoor particulier (niet via woningbouw). Volgens mij heeft ze altijd particulier gehuurd en wellicht daardoor niet bekend met de regels. Tevens dachten ze toentertijd officieel het gehele jaar (ingeschreven) in die caravan te mogen wonen, maar niet zo lang geleden dacht ik van haar te horen, dat ze dit verkeerd begrepen hebben. Daarbij het is een mobile home (zoals ze vandaag zegt); waar is die mobile home ingeschreven is mijn vraag.

Ergens is het mis gegaan, denk ik, door S&D een fout gemaakt (bewust of onbewust) en dat is bij de nieuwe website rechtgetrokken. Ik hoor Sanneke nu al een hele tijd "ze snappen me niet" maar ik denk dat dat ze haar continue hetzelfde vertellen maar het kwartje valt niet. En Dion is ook de snuggerste niet.

Is de caravan niet al verkocht?

Ze zijn allebei niet per se het scherpte mes uit de la denk ik.
Ik denk dat de woningbouw het best prima aan haar heeft uitgelegd, maar dat zij het niet wil begrijpen en denkt op van alles recht te hebben waar ze geen recht op heeft.
pi_219696578
quote:
Een oliebol, bij Dbm af te halen , iets anders eten ze daar vandaag niet.
Maar serieus, oudejaarsdag naar huisarts, dat is discreet naar een dienstdoende. En voor iemand die ziek is kan ze aardig lullen, en als in echt ziek ben eet ik geen oliebol .
pi_219696582
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:19 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Mijn hersenspinsels.

Dit! Ik heb het idee dat Dion ook geen idee meer heeft wat hij met de situatie moet.

Het moet bijna wel dat Sanneke hiervoor particulier hoorde, anders was haar inschrijfduur sowieso niet zo lang.

En ik denk toch echt, zeker nadat hier een tekst van de website is gedeeld, dat ze pas heel kortgeleden hun adres hebben aangepast en daardoor de inschrijfduur kwijt zijn.
pi_219696631
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nee joh dat wist ik niet :o ik ken niet de hele historie. Dat is best een beetje dommig met de huidige woningmarkt :X
Dion en Sanneke hadden beiden een huis. Hij gaf z’n huis op om bij Sanneke te gaan wonen en vervolgens is Sanneke haar huis opgezegd om naar de keet in Hellevoetsluis te gaan.
pi_219696678
Maar het huis in Rotterdam Zuid was volgens mij wel sociale huur hoor
pi_219696680
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit! Ik heb het idee dat Dion ook geen idee meer heeft wat hij met de situatie moet.

Het moet bijna wel dat Sanneke hiervoor particulier hoorde, anders was haar inschrijfduur sowieso niet zo lang.

En ik denk toch echt, zeker nadat hier een tekst van de website is gedeeld, dat ze pas heel kortgeleden hun adres hebben aangepast en daardoor de inschrijfduur kwijt zijn.
Vraag me niet waarom dit steeds zo in mijn achterhoofd blijft rond malen, maar "in het kader van uitgecheckt zijn" (off-topic); M is zijn zoon maar heeft niet zijn achternaam en dat was zijn idee (heeft Sanneke zelf gezegd).
pi_219696736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar het huis in Rotterdam Zuid was volgens mij wel sociale huur hoor
Geen idee of dit kan, maar niet via een woningbouwvereniging, staat me bij. Ik heb de verhuizing daarvoor meegemaakt en die was ook niet via een woningbouw. Anders heb ik het mis ✌️!
pi_219696762
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dion en Sanneke hadden beiden een huis. Hij gaf z’n huis op om bij Sanneke te gaan wonen en vervolgens is Sanneke haar huis opgezegd om naar de keet in Hellevoetsluis te gaan.
Wat een stelletje 🤡🤡. Ik zat er naar te kijken en het was maximale ramptoerisme.
pi_219696769
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Bij drielingmama Julia staat die zus die net een baby heeft verloren breedlachend op de foto , is het raar dat ik dat raar vind ?
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zo snel weer kon lachen
Ik ga heel slecht op dit soort comments. Het laatste wat die vrouw nodig heeft is dat een of andere Gerda op een forum haar gaat wijsmaken dat ze niet genoeg verdriet tentoonstelt. Hoe iemand eruit ziet zegt niks over of ze van binnen kapot gaat. Ik wil er verder niet teveel over kwijt maar het is duidelijk dat je zelf nooit zoiets hebt meegemaakt. Doe normaal.
pi_219696786
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:32 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Vraag me niet waarom dit steeds zo in mijn achterhoofd blijft rond malen, maar "in het kader van uitgecheckt zijn" (off-topic); M is zijn zoon maar heeft niet zijn achternaam en dat was zijn idee (heeft Sanneke zelf gezegd).
Wat is hier mee? Ik ken tal van mensen die hun achternaam niet willen doorgeven vanwege moeilijke familierelaties bijvoorbeeld. Of omdat ze hun eigen naam niet mooi vinden en die van hun partner wel.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 14:41:22 #286
184769 crew  Deisyy
pi_219696821
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Koekoek 8)7
pi_219696851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:36 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Geen idee of dit kan, maar niet via een woningbouwvereniging, staat me bij. Ik heb de verhuizing daarvoor meegemaakt en die was ook niet via een woningbouw. Anders heb ik het mis ✌️!
Kan wel hoor. Je kan gewoon particulier huren en toch binnen de huurgrenzen voor sociale huur zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 31-12-2025 14:49:17 ]
pi_219696889
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is de caravan niet al verkocht?

Ze zijn allebei niet per se het scherpte mes uit de la denk ik.
Ik denk dat de woningbouw het best prima aan haar heeft uitgelegd, maar dat zij het niet wil begrijpen en denkt op van alles recht te hebben waar ze geen recht op heeft.
Volgens mij nog niet verkocht, maar de eigenaar zal niet alles tegen Sanneke vertellen en zij vertelt ons niet alles. Verder helemaal met je eens, maar zij is niet meer in staat om helder na te denken want ze hoort herhaaldelijk niet wat er tegen haar gezegd wordt. Bizar ook dat Dion niet veel eerder zijn telefoonnummer heeft doorgegeven, hebben ze nu pas een paar dagen geleden gedaan. Als (schoon-) moeder zit je hier toch met hartkloppingen naar te kijken.
pi_219696917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:38 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Ik ga heel slecht op dit soort comments. Het laatste wat die vrouw nodig heeft is dat een of andere Gerda op een forum haar gaat wijsmaken dat ze niet genoeg verdriet tentoonstelt. Hoe iemand eruit ziet zegt niks over of ze van binnen kapot gaat. Ik wil er verder niet teveel over kwijt maar het is duidelijk dat je zelf nooit zoiets hebt meegemaakt. Doe normaal.
Zo mee eens..
pi_219696945
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kan wel hoor. Je kan gewoon particulier huren en tich binnen de huurgrenzen voor sociale huur zitten.
In dat geval blijf ik bij mijn aanname dat Sanneke alleen maar particulier heeft gehuurd. En die laatste etagewoning (1 hoog) in Rotterdam was prima, klein maar fijn en een leuke, levendige omgeving.
pi_219696967
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]
In dat geval blijf ik bij mijn aanname dat Sanneke alleen maar particulier heeft gehuurd. En die laatste etagewoning (1 hoog) in Rotterdam was prima, klein maar fijn en een leuke, levendige omgeving.
Dat moet ook wel particulier geweest zijn. Anders had ze nu nooit zo’n lange inschrijfduur kunnen hebben dat ze al zo hoog eindigden.
pi_219696985
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik heb denk ik 3 keer in mijn leven en antibioticakuur gehad en vind het eerder irritant, elke keer aan denken en kuur afmaken. Bijzondere foto/filmpje maakt ze er weer bij.
Hier helaas wel vaker een kuur gehad helaas. Naast het op gezette tijden innemen en afmaken had ik er altijd extra cadeautjes van. Als ik de kuur ophaalde kocht ik er meteen standaard Canesten gyno bij. Bloedirritant.
pi_219697004
Nadeche en mo doen ook de al flink uitgekouwde dure stok reel... enige wat ik denk... die gast kijkt toch ook tiktok en insta... die heeft dit toch ook al 200x voorbij zien komen??
pi_219697018
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:39 schreef Lostit het volgende:

[..]
Wat is hier mee? Ik ken tal van mensen die hun achternaam niet willen doorgeven vanwege moeilijke familierelaties bijvoorbeeld. Of omdat ze hun eigen naam niet mooi vinden en die van hun partner wel.
Zoals ik al zei, vraag me niet waarom. Het zit al een tijdje in mijn achterhoofd en dat deel ik hier. Ik heb er verder geen mening over noch er verder iets over te zeggen.
pi_219697040
quote:

[..]
Amen!!! Zo met je eens!
pi_219697055
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat moet ook wel particulier geweest zijn. Anders had ze nu nooit zo’n lange inschrijfduur kunnen hebben dat ze al zo hoog eindigden.
Dat kwartje valt niet bij mij (geen weet ervan). Wat heeft particulier met duur inschrijfduur te maken?
pi_219697084
quote:

[..]
Laten we idd iemand niet afbranden omdat ze lachend op de foto staat. Een baby verliezen is erg genoeg.
pi_219697086
quote:

[..]
Dit. Mijn handen jeuken echt. Net zoals die comments over Elise Joanne en die foto van haar overleden dochter op de kerstfoto. "Ik zou dat nooit zo doen." Ik hoop van ganserharte dat je dit nooit HOEFT te doen. Echt, mensen hebben geen idee hoe het is om je kind te verliezen. (En dat iedereen dan vervolgens een mening heeft hoe je daar mee om zou moeten gaan.)
pi_219697104
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:54 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Ja eens. Kan ook niet zo goed tegen haar blik in combinatie met het trekken met haar lip, kan het niet zo goed uitleggen. Maar die Noorwegen content vond ik echt prachtig.
Beeldschoon, vooral in de wintermaanden dat ze daar woonden. Ik denk dat ze daar wel (langer) had willen blijven, maar het voelde alsof misschien de levensstandaard iets te prijzig was en het leek moeilijk te zijn met het vinden van aansluiting bij mensen in de buurt.
pi_219697116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:57 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat kwartje valt niet bij mij (geen weet ervan). Wat heeft particulier met duur inschrijfduur te maken?
Naar mijn idee heeft Sanneke regelmatig een ander huis gehad. En als ze steeds naar een huis van een woningbouw is verhuisd zou haar inschrijfduur steeds weer vervallen en begint ze steeds weer opnieuw.
pi_219697141
Ff wat luchtiger voor mezelf 😅 maar wat fijn voor Nancy (vriendin van Eline Zwitser) dat ze naar een groter huis kunnen. Zal vast fijn zijn na zo lang in zo'n klein appartementje. Ik vond wel dat ze haar huidige huisje altijd heel handig en toch leuk/gezellig had ingericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')